Vibrování přední nápravy Disco.
Moderátor: Miky_CZ
Vibrování přední nápravy Disco.
Prosím o pomoc.Mám Discovery r.v.1990 2.5 TDi ,když auto rozjedu tak kolem 80 km/h a najedu na hrboly nebo v zatáčce najedu na hrboly(zdá se mi , že častěji to udělá když je spolujezdcova strana trochu odlehčena,při průjezdu pravotočivou zatáčkou) tak se mi brutálně rozvibruje přední náprava tak, že se auto nedá udržet na silnici.Na autě vyměněno:nové přední tlumiče,pružiny,komplet silentbloky na přední nápravě,nové brzdové kotouče a desky,vyměněna převodka řízení a stále nic. POMÓÓÓÓC.
Kuláky Nové,ložiska dobré,vše drží jak prase nic se ani nehne.Ten tlumič řízení se nezdá mechanikovi,je tam kapalinový který podle něj v leže tak jak je tam umístěný nefunguje správně,při dvojím,trojím zmáčknutí tam vzniká vzduchová prodleva a tlimič má vlastně mezeru,myslíte, že by to mohlo být tím,případně kde by se dal sehnat plynový na tento vůz, který by prý měl fungovat v jakékoliv poloze?
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Carp13 píše:Kuláky Nové,ložiska dobré,vše drží jak prase nic se ani nehne.Ten tlumič řízení se nezdá mechanikovi,je tam kapalinový který podle něj v leže tak jak je tam umístěný nefunguje správně,při dvojím,trojím zmáčknutí tam vzniká vzduchová prodleva a tlimič má vlastně mezeru,myslíte, že by to mohlo být tím,případně kde by se dal sehnat plynový na tento vůz, který by prý měl fungovat v jakékoliv poloze?
Možná to bude blbost ale kukni se jestli tě neupadlo závaží na vyvážení kola Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Rover píše:Teslo: koukám ve stejnou dobu na stejném místě a stejné myšlenky...
to zavazie z kolesa tiez vie spravit paseku, ale to by skor triaslo stale...ale moze byt
A ten tlmic nesmie mat ziadnu "medzeru". Pokial sa chova tak ako popisujes, tak je podla mojho nazoru vadny. Mam 33"pneu, auto zdvihnute, rozsirene( tzn. je to pomerne vzdialene povodnym zamerom panov konstrukterov) a nikdy sa mi nestalo co tu popisujes( uf dufam ze to nezakriknem). Mozem porovnat medzi tromi tlmicmi( origo LR, Procomp, OME) a ziadny z nich nikdy nemal medzeru v tlmeni( aj ked boli napriklad prevalene).
Inac tento efekt rozkmitania sa tusim nazyva "dead wobble"( velmi priznacne)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Bohužel zklamu vás - kola převážena,vyvážena.Jinak je to opravdu BRUTUS,mechanik si myslel,že si dělám prcku,jel se projet ,sice se vrátil ale hůlky se mu klepaly ještě půl hodiny,rozkalil to po pěkný asfaltce-tam nic,ale pak vlítl do spravovaný silnice tam se mu to asi v 90-100km/h rozkmitalo a skončil ve struze naštěstí nic nejelo a strouha byla dost mělká, zpátky jel 20 km/h až do dílny.Jinak když se to rozkmitá musím okamžitě hampsnout na brzdy a stát na nich dokud to nezastaví a vibruje to až do úplnýho zastavení, fujtajksl.
K tomu tlumiči,ukazoval mě to ,když ho vzal,postavil a několikrát po sobě zmáčkl a zase jej vytáhl zpět v pohodě tlumič funguje nevzniká žádná prodleva,mezera,ale když ho dal do vodorovné polohy a zmáčkl ho zase po sobě jednou,dvakrát ta už tam zůstává několikacentimetrová vzduchová mezera ,kdy vlastně tlumič nefunguje a lítá jak nic,proto jsem se ptal na ten plynový,který by měl fungovat v jakékoliv poloze.
K tomu tlumiči,ukazoval mě to ,když ho vzal,postavil a několikrát po sobě zmáčkl a zase jej vytáhl zpět v pohodě tlumič funguje nevzniká žádná prodleva,mezera,ale když ho dal do vodorovné polohy a zmáčkl ho zase po sobě jednou,dvakrát ta už tam zůstává několikacentimetrová vzduchová mezera ,kdy vlastně tlumič nefunguje a lítá jak nic,proto jsem se ptal na ten plynový,který by měl fungovat v jakékoliv poloze.
Tlumič řízení-jak kapalinový tak plynokapalinový-je konstruován na to,aby fungoval na ležato.Pokud má prodlevu jak píšeš,je vadný.Ale myslím,že takový vliv na rozklepání nápravy nemá.
To podle mých zkušeností způsobuje vadné rejdové ložisko v koulil(swivel)-většinou první odejde vrchní, nebo špatně vymezená vůle při výměně.
k.
To podle mých zkušeností způsobuje vadné rejdové ložisko v koulil(swivel)-většinou první odejde vrchní, nebo špatně vymezená vůle při výměně.
k.
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
ted to řeším kamarádovi na jeepce cheroke, to samé po rovině super ,ale pár hrbolků za sebou a už to kmitá ,tlumič na řízení vypadá vyteklý jestli potřebuješ jezdit než to opravíš podhusti si kola trochu to pomůže,jinak vůle nikde žádné přikláním se také k tlumiči, dám vědět až na to přídeme.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
JE TO TLUMIC RIZENI...ja udelal chybu ze jsem koupil novej od monroe a zacalo to presne to co popisujes...musim sehnat tuzsi nebo origo....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ano je to tlumic a doporucuji origo nebo Oldman, tlumice od monroe jsem mel taky a dal je na oba rovery a kmitalo to porad a uznali reklamaci, ze byli spatny. Ted jsem pridal jeste jeden tlumic rizeni jako to ma defendr a komfort jizdy se dostal po silnici uplne do jinych dimenzi takze mohu vrele doporucit.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Někdy silnější tlumič řízení jen zamaskuje problém, který je někde jinde
Když je auto (náprava, čepy, ložiska, kola ap.) v pořádku, nemělo by podle mě dělat, to co popisuješ, ani bez tlumiče řízení.
Musí být ale sériovém stavu, tzn stejná kola, bez liftu, nerozšiřované a pod.
U zvýšeného auta s většíma kolama je většinou potřeba tuhot řízení zvětšit.
Když je auto (náprava, čepy, ložiska, kola ap.) v pořádku, nemělo by podle mě dělat, to co popisuješ, ani bez tlumiče řízení.
Musí být ale sériovém stavu, tzn stejná kola, bez liftu, nerozšiřované a pod.
U zvýšeného auta s většíma kolama je většinou potřeba tuhot řízení zvětšit.
Ne auto je ve standartu z výroby bez úprav a kola taky origoš 205-80-16.Jak jsem čet o něco výš objednal jsem rovněž nový tlumič řízení od Monroe a po zmáčknutí v ležaté poloze opět prodleva , která se po více zmáčknutích zvětšovala.Mechanik to porovnával právě s tím co je na autě a byly na tom úplně stejně naštěstí mi jej vzali zpět.Zejtra jedu ke Golďákovi,že mi na to mrkne tak snad to najde a jsem zvědavej jak budu vědět víc napíšu,kdybyste někdo měl někdy u Discošky stejnej problém tak ať ho vyléčíte.
ja muzes rict ze to neni urcite tlumic kdyz u me to URCITE tlumic je....Anonymous píše:Možná pouzdra v okách panhardské vzpěry.Tlumič to určitě není.Nebo ložiska jak už bylo napsáno.
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz