uzávěrka CDL

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

uzávěrka CDL

#1 Příspěvek od Mirek70 » 29 zář 2007 13:10

konečně jsem dokončil po několika pokusech ovládání mezin.uzávěrky .
uzavře se společně zařazením redukce malou pákou ted mě zrovna nenapadá důvod proč při redukcích nemít uzevřenu mezinap. někoho z vás ano ?
uzavře se přesně až v poloze na redukce v neutrálu tam ještě neskočí díky sklonu horní vidličky.
lezl jsem snad stokrát pod auto než jsem to přesně nastavil.
Přílohy
uzaveb3.JPG
uzaveb3.JPG (67.16 KiB) Zobrazeno 7048 x
uzaveb2.JPG
uzaveb2.JPG (89.79 KiB) Zobrazeno 7048 x
uzavveb1.JPG
uzavveb1.JPG (63.63 KiB) Zobrazeno 7048 x
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#2 Příspěvek od Kangaroo » 29 zář 2007 21:15

Napadá: 1. tahání velmi těžkých přívěsů, 2. sjíždění prudkých svahů, je rozhodně lepší mít mezinápravu otevřenou. Jinak, pěkná práce hezky sis s tím vyhrál.

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#3 Příspěvek od Mirek70 » 30 zář 2007 09:57

ahoj diky za názor myslím že pokud jedeš na redukci ze svahu tak stejně v terénu což není problém, ale hlavně kolik OFF má mezinápravový dif. většina jak dá redukce jede také natvrdo.
a co se týká vleku je to situace která asi málokoho potká a navíc na redukce stejně jedeš pomalu a nejsou k takové jízdě určeny .
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#4 Příspěvek od Kangaroo » 30 zář 2007 10:36

S tím sjížděním svahu jsi mne nepochopil. Právě uzavřenej mezinápravovej při sjíždění svahu, zvlášť kluzkýho je "problém" (no neni to problém, ale neni to ideální). Při sjíždění kluzkýho svahu potřebuješ, aby se kola odvalovala podle sebe a auto co nejlépe drželo stopu, to uzavření mezinápravy částečně poruší a auto není tak stabilní. Ale samozřejmě pokud nejezdíš extrémy (já je teda nejezdím) tak si s tím nedělej hlavu.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#5 Příspěvek od DanoDEF » 30 zář 2007 11:32

...pridam este jednu situaciu...jazda po lesnej ceste do kopca...je lepsie ist na redukcii...nezatazujes tolkomotor nemusis tolko radit a mas velky rozsah krutiaceho momentu na jednom prevodovom stupni.

...ja konkretne tak jazdim pod kopcom dam redukciu a potom 10-13km idem do kopca na red 5 a menusim radit pritom idem konstantnou rychlostou co velmy dobre vplyva na chladenie

...a este jedna situacia v extremne suchych podmienkach aj ked mimo cesty je lepsie ist bez medzinapravy...prospieva to poloosam hlavne pre tych co maju "väcsie boticky"
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#6 Příspěvek od Mirek70 » 30 zář 2007 21:27

kluci zase takové terény nejezdím a nepřipadá mi to zas takový rozdíl když jsem měl LandCruisera taky byl bez mezinápravy a v poho .
byli jsme jezdit v hlubším písku a na normální jedničku jsem se ani s TD5 nerozjel a na redukce bez uzávěrky to taky stálo za prd pořád to chcípalo jak se stále přibrždovala kola po uzavření to jelo jak střela na takovém povechu je ta elektronika k ničemu.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#7 Příspěvek od patrik » 30 zář 2007 21:59

podla mna je to ovladanie je lepsie mat oddelene. -vlastna skusenost . ak zaradis redukciu tak sa ti zavrie aj uzavierka a vtedy mas vypnute abs a tc alebo ti funguje normalne ? ja ked pri vypnutom motore zaradim redukciu a uzavierku a potom nastartujem tak mam abs a tc vypnute
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#8 Příspěvek od DanoDEF » 30 zář 2007 22:02

patrik píše:podla mna je to ovladanie je lepsie mat oddelene. -vlastna skusenost . ak zaradis redukciu tak sa ti zavrie aj uzavierka a vtedy mas vypnute abs a tc alebo ti funguje normalne ? ja ked pri vypnutom motore zaradim redukciu a uzavierku a potom nastartujem tak mam abs a tc vypnute
...na Defiku je to furt zapnute
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#9 Příspěvek od patrik » 30 zář 2007 22:11

to vypnutie je na zaklade nacitania polohy uzavierky med. difu. pri zapnuti zapalovania.dobra vec ked potrebujes poriadne prida plyn a nic ti nebrzdi kolesa 8) 8)
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#10 Příspěvek od DanoDEF » 30 zář 2007 22:13

patrik píše:to vypnutie je na zaklade nacitania polohy uzavierky med. difu. pri zapnuti zapalovania.dobra vec ked potrebujes poriadne prida plyn a nic ti nebrzdi kolesa 8) 8)
to musim vyskusat lebo v LT230 su dva cidla teda spinace aj na redukciu aj na uzavierku
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#11 Příspěvek od patrik » 30 zář 2007 22:17

skus -uvidime :shock:
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#12 Příspěvek od DanoDEF » 30 zář 2007 22:21

patrik píše:skus -uvidime :shock:
no kontrolky zasvietia rovnako...je mozne, ze to ma iba Disko v software
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#13 Příspěvek od patrik » 30 zář 2007 22:26

asi ano . ale ja mam rok 1999 a ty tusim 2003 a tu moze byt rozdiel .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#14 Příspěvek od DanoDEF » 30 zář 2007 22:32

patrik píše:asi ano . ale ja mam rok 1999 a ty tusim 2003 a tu moze byt rozdiel .
2004...len mi bolo divne k comu su tam dva spinace este pozriem do schemy zapojenia

no a ked zaradis redukciu s uzavierkou a potom zapnes klucik...zasvieti ti ABS a TC ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#15 Příspěvek od patrik » 30 zář 2007 23:05

zasvieti a svieti stale to znamena ze je neaktivne.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#16 Příspěvek od Mirek70 » 01 říj 2007 07:00

mě když chvilku jezdím třeba v tom hlubším písku začne svítit kontrolka ABS, ale na pevnějším povrchu ne.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2579
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#17 Příspěvek od patrik » 01 říj 2007 10:19

mala by ti svietit konrolka tc a nie abs .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#18 Příspěvek od jezbera ivan » 01 říj 2007 10:58

To, ako to ma Patrik je normalne, maju to tak vsetky DIIky (s CDL), pravdepodobne ako moznost vypnut elektroniku.

Co sa tyka toho CDL zaroven s redukciou, tak to by som urcite riesil oddelene, dovody uz boli povedane, skratka ak medzinapravovy dif mas, tak uzatvorit ho vzdy redukciou je krok spat (k Patrolom, Jeepom a inym pseudostvorkolkam bez...)
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od motohanz » 01 říj 2007 12:02

a nemelo by se s tim pak moc zatacet na pevnym povrchu ne?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Odpovědět