uzávěrka CDL
Moderátor: Miky_CZ
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
uzávěrka CDL
konečně jsem dokončil po několika pokusech ovládání mezin.uzávěrky .
uzavře se společně zařazením redukce malou pákou ted mě zrovna nenapadá důvod proč při redukcích nemít uzevřenu mezinap. někoho z vás ano ?
uzavře se přesně až v poloze na redukce v neutrálu tam ještě neskočí díky sklonu horní vidličky.
lezl jsem snad stokrát pod auto než jsem to přesně nastavil.
uzavře se společně zařazením redukce malou pákou ted mě zrovna nenapadá důvod proč při redukcích nemít uzevřenu mezinap. někoho z vás ano ?
uzavře se přesně až v poloze na redukce v neutrálu tam ještě neskočí díky sklonu horní vidličky.
lezl jsem snad stokrát pod auto než jsem to přesně nastavil.
- Přílohy
-
- uzaveb3.JPG (67.16 KiB) Zobrazeno 7048 x
-
- uzaveb2.JPG (89.79 KiB) Zobrazeno 7048 x
-
- uzavveb1.JPG (63.63 KiB) Zobrazeno 7048 x
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
ahoj diky za názor myslím že pokud jedeš na redukci ze svahu tak stejně v terénu což není problém, ale hlavně kolik OFF má mezinápravový dif. většina jak dá redukce jede také natvrdo.
a co se týká vleku je to situace která asi málokoho potká a navíc na redukce stejně jedeš pomalu a nejsou k takové jízdě určeny .
a co se týká vleku je to situace která asi málokoho potká a navíc na redukce stejně jedeš pomalu a nejsou k takové jízdě určeny .
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
S tím sjížděním svahu jsi mne nepochopil. Právě uzavřenej mezinápravovej při sjíždění svahu, zvlášť kluzkýho je "problém" (no neni to problém, ale neni to ideální). Při sjíždění kluzkýho svahu potřebuješ, aby se kola odvalovala podle sebe a auto co nejlépe drželo stopu, to uzavření mezinápravy částečně poruší a auto není tak stabilní. Ale samozřejmě pokud nejezdíš extrémy (já je teda nejezdím) tak si s tím nedělej hlavu.
...pridam este jednu situaciu...jazda po lesnej ceste do kopca...je lepsie ist na redukcii...nezatazujes tolkomotor nemusis tolko radit a mas velky rozsah krutiaceho momentu na jednom prevodovom stupni.
...ja konkretne tak jazdim pod kopcom dam redukciu a potom 10-13km idem do kopca na red 5 a menusim radit pritom idem konstantnou rychlostou co velmy dobre vplyva na chladenie
...a este jedna situacia v extremne suchych podmienkach aj ked mimo cesty je lepsie ist bez medzinapravy...prospieva to poloosam hlavne pre tych co maju "väcsie boticky"
...ja konkretne tak jazdim pod kopcom dam redukciu a potom 10-13km idem do kopca na red 5 a menusim radit pritom idem konstantnou rychlostou co velmy dobre vplyva na chladenie
...a este jedna situacia v extremne suchych podmienkach aj ked mimo cesty je lepsie ist bez medzinapravy...prospieva to poloosam hlavne pre tych co maju "väcsie boticky"
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
kluci zase takové terény nejezdím a nepřipadá mi to zas takový rozdíl když jsem měl LandCruisera taky byl bez mezinápravy a v poho .
byli jsme jezdit v hlubším písku a na normální jedničku jsem se ani s TD5 nerozjel a na redukce bez uzávěrky to taky stálo za prd pořád to chcípalo jak se stále přibrždovala kola po uzavření to jelo jak střela na takovém povechu je ta elektronika k ničemu.
byli jsme jezdit v hlubším písku a na normální jedničku jsem se ani s TD5 nerozjel a na redukce bez uzávěrky to taky stálo za prd pořád to chcípalo jak se stále přibrždovala kola po uzavření to jelo jak střela na takovém povechu je ta elektronika k ničemu.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
podla mna je to ovladanie je lepsie mat oddelene. -vlastna skusenost . ak zaradis redukciu tak sa ti zavrie aj uzavierka a vtedy mas vypnute abs a tc alebo ti funguje normalne ? ja ked pri vypnutom motore zaradim redukciu a uzavierku a potom nastartujem tak mam abs a tc vypnute
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
...na Defiku je to furt zapnutepatrik píše:podla mna je to ovladanie je lepsie mat oddelene. -vlastna skusenost . ak zaradis redukciu tak sa ti zavrie aj uzavierka a vtedy mas vypnute abs a tc alebo ti funguje normalne ? ja ked pri vypnutom motore zaradim redukciu a uzavierku a potom nastartujem tak mam abs a tc vypnute
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
to vypnutie je na zaklade nacitania polohy uzavierky med. difu. pri zapnuti zapalovania.dobra vec ked potrebujes poriadne prida plyn a nic ti nebrzdi kolesa
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
to musim vyskusat lebo v LT230 su dva cidla teda spinace aj na redukciu aj na uzavierkupatrik píše:to vypnutie je na zaklade nacitania polohy uzavierky med. difu. pri zapnuti zapalovania.dobra vec ked potrebujes poriadne prida plyn a nic ti nebrzdi kolesa
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
asi ano . ale ja mam rok 1999 a ty tusim 2003 a tu moze byt rozdiel .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
2004...len mi bolo divne k comu su tam dva spinace este pozriem do schemy zapojeniapatrik píše:asi ano . ale ja mam rok 1999 a ty tusim 2003 a tu moze byt rozdiel .
no a ked zaradis redukciu s uzavierkou a potom zapnes klucik...zasvieti ti ABS a TC ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
zasvieti a svieti stale to znamena ze je neaktivne.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Mirek70
- Příspěvky: 300
- Registrován: 04 čer 2007 07:19
- tel.: 774097808
- auto: LC-HJ61,FJ40
- Bydliště: offroudníček
mě když chvilku jezdím třeba v tom hlubším písku začne svítit kontrolka ABS, ale na pevnějším povrchu ne.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
mala by ti svietit konrolka tc a nie abs .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
To, ako to ma Patrik je normalne, maju to tak vsetky DIIky (s CDL), pravdepodobne ako moznost vypnut elektroniku.
Co sa tyka toho CDL zaroven s redukciou, tak to by som urcite riesil oddelene, dovody uz boli povedane, skratka ak medzinapravovy dif mas, tak uzatvorit ho vzdy redukciou je krok spat (k Patrolom, Jeepom a inym pseudostvorkolkam bez...)
Co sa tyka toho CDL zaroven s redukciou, tak to by som urcite riesil oddelene, dovody uz boli povedane, skratka ak medzinapravovy dif mas, tak uzatvorit ho vzdy redukciou je krok spat (k Patrolom, Jeepom a inym pseudostvorkolkam bez...)
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
a nemelo by se s tim pak moc zatacet na pevnym povrchu ne?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz