Zkusenost uzivatele D3

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
martin
Příspěvky: 15
Registrován: 01 lis 2006 09:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od martin » 18 zář 2007 09:01

Chci si pořídit nové auto, vzhledem k tomu, že jsme 5ti členná rodina, docela mě oslovují auta 5+2 místná. Vzhledem k tomu, že celkem hodně najedu, druhá kontra možnost je pohodlná břichoplazka (v úvahu přichází citroen c6, nebo c52008 break). Každopádně D3 byla mým dlouhodobým favoritem - ale po různých zkušenostech uživatelů se servisováním vozu - hlavně to šílené čekání na opravy- dospívám k názoru, že D3 není dobrá volba. A ten článek mě totálně dorazil. Při představě, že vzhledem k mému bydlišti bych pravděpodobně kupoval u stejného prodejce se mi vážně dělalo lehce nevolno..

Takže nový favorit bude asi Nissan pathfinder (sice bych měl raději motor 2.7 z Citroenu v LR než 2.5 z renaultu v Nissanu, ale to je tak jediná výtka).

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 569
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#22 Příspěvek od vizos » 18 zář 2007 10:21

martin píše:Chci si pořídit nové auto, vzhledem k tomu, že jsme 5ti členná rodina, docela mě oslovují auta 5+2 místná. Vzhledem k tomu, že celkem hodně najedu, druhá kontra možnost je pohodlná břichoplazka (v úvahu přichází citroen c6, nebo c52008 break). Každopádně D3 byla mým dlouhodobým favoritem - ale po různých zkušenostech uživatelů se servisováním vozu - hlavně to šílené čekání na opravy- dospívám k názoru, že D3 není dobrá volba. A ten článek mě totálně dorazil. Při představě, že vzhledem k mému bydlišti bych pravděpodobně kupoval u stejného prodejce se mi vážně dělalo lehce nevolno..

Takže nový favorit bude asi Nissan pathfinder (sice bych měl raději motor 2.7 z Citroenu v LR než 2.5 z renaultu v Nissanu, ale to je tak jediná výtka).
To je sice fakt komu to auto funguje, ja uz se po vsech problemech povazuju mezi ne, tak je opravdu bezkonkurncni. Posledni chyba na aute v ramci reklamace bylo prehrati softwaru a pretesneni neceho u kompresoru nekdy pred rokem. Od te doby vsechno naprosto v poradku. A to mame taky auto ze zacatku vyroby. Najeto je jesne pod 60 tis. km.
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od ALF » 18 zář 2007 15:50

Služby to není jen prodávat,to je také péče o zákazníka.Pokud je to jako u českého zástupce Land Rover,tak doporučuji koupit v Německu např.přes Ebay nebo Mobile lehce jetou D3 a ušetříte ranec peněz. Ono totiž cena auta v sobě obsahuje něco jako péče o zákazníka. To ale odpovědným u LR nic neříká. Já jezdím s Touranem i Golfem do VW servisu v OP a musím je pochválit. O prodeji LR uvažuji právě i z důvodu absolutní ztráty důvěry v cz servis. Prodávat umí každý,ale vytvořit kvalitní zázemí ,to už něco stojí. Ale právě to z velké části prodává. Většina dnešních majitelů nových modelů LR už nevystačí se svou šikovností a servis je mnohdy nutnost. To už pak nezbývá než stát mechanikovi za pr..,jinak si z Vašeho a jiných aut poskládá doma své vlastní a neslouží on Vám,ale Vy jemu jako levný zdroj ND.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Admin » 18 zář 2007 16:09

Tohle je na dlouhé psaní, třeba otom napíšu knihu :lol:
Pouze ve zkratkách
Angličani jsou salámisti a na vše mají dost času.
Na urgence nereagují.
Pokud Angličanovi řeknete jak se asi cítí zákazník že jejich vinou, že nemůže auto dva měsíce užívat odpoví, že si neměl kupovat Land Rovera :shock:
Discovery III musí být levnější než Range Rover, proto i zpracování tomu odpovídá (bohužel). Takže všichni vzhůru pro Range Rovera :wink:

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od motohanz » 18 zář 2007 16:22

Admin píše:Tohle je na dlouhé psaní, třeba otom napíšu knihu :lol:
Pouze ve zkratkách
Angličani jsou salámisti a na vše mají dost času.
Na urgence nereagují.
Pokud Angličanovi řeknete jak se asi cítí zákazník že jejich vinou, že nemůže auto dva měsíce užívat odpoví, že si neměl kupovat Land Rovera :shock:
Discovery III musí být levnější než Range Rover, proto i zpracování tomu odpovídá (bohužel). Takže všichni vzhůru pro Range Rovera :wink:
:lol: taky rada...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od motohanz » 18 zář 2007 16:25

ALF píše:Služby to není jen prodávat,to je také péče o zákazníka.Pokud je to jako u českého zástupce Land Rover,tak doporučuji koupit v Německu např.přes Ebay nebo Mobile lehce jetou D3 a ušetříte ranec peněz. Ono totiž cena auta v sobě obsahuje něco jako péče o zákazníka. To ale odpovědným u LR nic neříká. Já jezdím s Touranem i Golfem do VW servisu v OP a musím je pochválit. O prodeji LR uvažuji právě i z důvodu absolutní ztráty důvěry v cz servis. Prodávat umí každý,ale vytvořit kvalitní zázemí ,to už něco stojí. Ale právě to z velké části prodává. Většina dnešních majitelů nových modelů LR už nevystačí se svou šikovností a servis je mnohdy nutnost. To už pak nezbývá než stát mechanikovi za pr..,jinak si z Vašeho a jiných aut poskládá doma své vlastní a neslouží on Vám,ale Vy jemu jako levný zdroj ND.
nastesti mam svyho mechanika ke kterymu si zalezu a koukam si na to co dela, co tam dava a tak a navic je to kamos takze mu verim a neplatim skoro nic..a bejt odvyslej od AMT tak o LR taky asi hodne premejslim.... :roll: nebo budu jezdit k mejznarovi...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

martin
Příspěvky: 15
Registrován: 01 lis 2006 09:24
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od martin » 19 zář 2007 09:00

Neměl bych strach z komplikovanosti auta, kdysi jsem např. vlastnil citroen XM a ten byl taky složitej jak raketoplán (hydractiv, elektronika..) ale dal se udržet v cajku. Pokud bych uvažoval o C6 - tak proti ní je D3 jednoúčelové počitadlo (fandové prominou.. :D )

U takhle drahýho auta bych ale čekal, že se servis a prodejce bude snažit vyjít maximálně vstříc v případě záruční závady - omluva, ochota, informace o průběhu opravy, rychlost profesionalita.. Pak je možné do takového auta jít. V opačném případě si ho v ČR koupí jen masochista..

Jednou z možností je i koupě vozu ve Vídni, ale to přichází v úvahu pro již zažraného fandu LR. Já jsem zatím jen sympatizant, LR se mi líbí, ale umím si najít zajímavosti a jedinečnost i u jiných aut. A ve spojení s pocitem strkání hlavy do oprátky si musím položit otázku PROČ? Obrazně řečeno nestojím o to, vykládat kolegům při víně, že mám táákhle velikýho LR, akorát je zrovna náhodou už dva měsíce v servisu, ale jinak je to naprosto skvělý auto..

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

D3

#28 Příspěvek od Miloš II » 19 zář 2007 09:37

Pokud to je v záruce tak je to jasný, ale taky tu byl přechod D1 na D2, která má už řídící jednotku a elektroniku a taky byly hlasy, že se to do terénu nehodí. Mužu říct že už mám tu moji DII v ruce i s tou elektronikou, kdy jsem ŘJ přetahnul do kabiny a mám pokoj, motor šlape jako hodinky a myslím si že ji dávám celkem po uších. Je tu také zářný příklad v UK nějakej Christiler co se těch drátků ve své D3 nebojí. Tím chci říc, že je skutečně otázkou času kdy šikovné české ruce překopou D3 k obrazu svému a nynější vystresovaní majitelé D3 servisující své miláčky ve značkových servisech je prodají hluboko pod cenou. No a pak si je koupí fandové co ty kilometry drátů skrátí na polovinu a ono to taky pojede bez těch všude inzerovaných problémů jako zde :idea: :lol: Miloš II
http://www.disco3.co.uk/gallery/index.php?cat=10567
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D3

#29 Příspěvek od RudaK » 19 zář 2007 20:24

Miloš II píše:Pokud to je v záruce tak je to jasný, ale taky tu byl přechod D1 na D2, která má už řídící jednotku a elektroniku a taky byly hlasy, že se to do terénu nehodí. Mužu říct že už mám tu moji DII v ruce i s tou elektronikou, kdy jsem ŘJ přetahnul do kabiny a mám pokoj, motor šlape jako hodinky a myslím si že ji dávám celkem po uších. Je tu také zářný příklad v UK nějakej Christiler co se těch drátků ve své D3 nebojí. Tím chci říc, že je skutečně otázkou času kdy šikovné české ruce překopou D3 k obrazu svému a nynější vystresovaní majitelé D3 servisující své miláčky ve značkových servisech je prodají hluboko pod cenou. No a pak si je koupí fandové co ty kilometry drátů skrátí na polovinu a ono to taky pojede bez těch všude inzerovaných problémů jako zde :idea: :lol: Miloš II
http://www.disco3.co.uk/gallery/index.php?cat=10567
Moje řeč !!!!
Miloš zapoměl říct,že christyler je drátek ( asi dělá do elektriky ) a toto mě uklidňuje.Je ovšem škoda,že se místní servis k daným problémům staví tak jak bylo prezentováno. ( nejsou to moje zkušenosti i když bych nějaké mouchy taky našel )
A tohle mě doufám nepotká : nynější vystresovaní majitelé D3 servisující své miláčky ve značkových servisech je prodají hluboko pod cenou.
Ahoj RudaK " Discoverám zdar a D3 obzvlášť " Svou Discoveru neprodám lacino :lol: :lol: :lol:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#30 Příspěvek od Rover » 20 zář 2007 10:11

Mimochodem říkal mně jeden kluk co s ním chodím na Angličtinu a má DIII, že byla nějaká velká svolávací akce, že prý mu mněnili řídící jednotku -(ky), čidla podvozku, pak říkal ještě asi 3 věci a nakonec prý i hever!!!, dali mu prý panenku místo toho zvedáku co měl předtím... Zajímavý...
Country boy...

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Stavros » 20 zář 2007 10:53

DIII je moc dobry auto, kdyz teda funguje. Na druhou stranu mohli inzenyri v Anglii trosku pritvrdit v kvalite a hlavne priprave do terenu. Jasny je, ze kdyz je auto prospikovany elektronikou, tak tam problemy budou.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#32 Příspěvek od RudaK » 20 zář 2007 20:07

Pravda je,že mohli víc obrnit podvozek a tu elektroniku proti sajrajtu, Ale angličtí soudruzi asi neuvažovali o tom,že by s D III někdo zamířil mimo asfalt.Aut je dobrých víc a mě zatím D III slouží úžasně,tak nemohu remcat.Zatím ... :wink: Ruda
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od erik » 21 zář 2007 11:23

Rover píše:Mimochodem říkal mně jeden kluk co s ním chodím na Angličtinu a má DIII, že byla nějaká velká svolávací akce, že prý mu mněnili řídící jednotku -(ky), čidla podvozku, pak říkal ještě asi 3 věci a nakonec prý i hever!!!, dali mu prý panenku místo toho zvedáku co měl předtím... Zajímavý...
Ano hever je skladaci...? Mne vydrzel jedno zvednuti.. A to se vyplati...
Vcera vecer jsem jel z Plzne- cca 400 km asi za 3 a 1/4 hod. Dobra kombinace ta D3 na D1 :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Odpovědět