Servisní interval 300TDi

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1126
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Servisní interval 300TDi

#41 Příspěvek od Forsttimber » 07 úno 2011 09:59

inak ja neviem co do toho lial predchdzajuci majitel mohlo to byt aj 15w40 ale ked som to kupil tal som tam 5w40 kvoli lepsej teplotnej charakteristike a inac v uzivatelskej prirucke pre D1 300 mam vsetky typy olejov
Real Land Rover is built, not bought

sisobmw
Příspěvky: 44
Registrován: 12 lis 2010 19:56

Re: Servisní interval 300TDi

#42 Příspěvek od sisobmw » 04 bře 2011 20:44

Nazdar chlapi. Dnes som bol odhodlaný vymeniť náplne v prevodovkách v mojom Diskoši 1 200TDI manuál. Žial som sa asi precenil :sweat a priznám sa, že som si nakoniec netrúfol ten olej meniť :tmi.
Je tam toľko skrutiek čo sa tvária ako výpustné a nalievacie, že som s toho jeleň :hmm: .
Nemá niekto nejaký nákres kadial ten olej von a zase dnu? :think
Ďakujem.

sisobmw
Příspěvky: 44
Registrován: 12 lis 2010 19:56

Re: Servisní interval 300TDi

#43 Příspěvek od sisobmw » 05 bře 2011 10:53

Nikto nič, aspoň nejaký odkaz. Ďakujem.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Servisní interval 300TDi

#44 Příspěvek od Miky_CZ » 05 bře 2011 12:09

na vypusteni oleje je tam na boku sroub na velky klic snad velikost 32 nebo 34 a na napusteni je o neco vys trosku dozadu a je to na torx, takova ta hvezdicka velikost netusim ale dost velke, v male sade torxu to neni

ja bych ti to aji vyfotil ale je mi tak zle ze kdybych se ohnul tak asi :Ale fuuj:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Re: Servisní interval 300TDi

#45 Příspěvek od peto » 05 bře 2011 13:05

na prevodovke to vyzeta tak:
Přílohy
LT77.jpg
LT77.jpg (64.58 KiB) Zobrazeno 16605 x

sisobmw
Příspěvky: 44
Registrován: 12 lis 2010 19:56

Re: Servisní interval 300TDi

#46 Příspěvek od sisobmw » 05 bře 2011 13:21

Peťo ďakujem :clap , to je presná rada ako som si predstavoval. A sú to presne tie dva šrobi ktoré som si myslel.
A čo prídavná prevodovka? Podarilo sa mi to takto nafotiť. Pomôže niekto?

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Re: Servisní interval 300TDi

#47 Příspěvek od peto » 05 bře 2011 13:49

reducka:
Přílohy
transfer_box_drain_and_filler_plug.jpg
transfer_box_drain_and_filler_plug.jpg (28.92 KiB) Zobrazeno 16593 x

sisobmw
Příspěvky: 44
Registrován: 12 lis 2010 19:56

Re: Servisní interval 300TDi

#48 Příspěvek od sisobmw » 05 bře 2011 14:33

Super ďakujem moc idem hneď na to :yes .

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Servisní interval 300TDi

#49 Příspěvek od powl » 05 bře 2011 14:38

Bacha az budes utahovat ten vypustak na redukcce hodne rad se trha zavit
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

sisobmw
Příspěvky: 44
Registrován: 12 lis 2010 19:56

Re: Servisní interval 300TDi

#50 Příspěvek od sisobmw » 06 bře 2011 11:21

Tak náplne v Diskoši sú vymenené, aj vďaka pomoci chlapov z tohto fóra. Z hlavnej prevodovky som vypustil 2,3l strašne čierneho oleja, asi najvyšší čas meniť (nalial som tam 2,4l ATF DexronII Castrol). Z redukčnej prevodovky mi však vytieklo len 0,7l , čo je asi dosť málo. Nenašiel som nejaký extrémny priesak a tak som nalial olej až pokiaľ mi nezačal vytekať cez nalievací/kontrolný šrob (2,1l) uvidím čo to spraví. Do diferákov som viac ako 1,4l nedostal, vraj bi to malo biť v poriadku, tak uvidím.
Ešte raz ďakujem všetkým čo mi pomohli.

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Servisní interval 300TDi

#51 Příspěvek od matooo » 06 bře 2011 11:28

mne to neda kto si vsimne nieco nespravne ????

"vraj bi to malo biť v poriadku" :ty jeden...: :ty jeden...: :ty jeden...: :ty jeden...:

matooo

sisobmw
Příspěvky: 44
Registrován: 12 lis 2010 19:56

Re: Servisní interval 300TDi

#52 Příspěvek od sisobmw » 06 bře 2011 14:43

Matooo, ako si to myslel? 1,4l je podla mojich zistení síce málo (podla dostupných podkladov bi tam malo vliezť 1,7l a niekde píšu až 1,8l). No z kontrolného / nalievacieho šrobu mi po takomto množstve už začne vytekať olej. Keď som to tu na fóre spomínal, bolo mi povedané že je to v poriadku. Tak ja neviem, žiaľ som tu ešte stále začiatočník. A pre niekoho možno blbé otázky, sú pre mňa normálne. Určite si ich tu odo mňa ešte mnoho prečítate, kým dostanem auto trochu do ruky. Zatiaľ som sa venoval len motorkám a auto bolo pre mňa len nutné zlo, ktoré len ťahá zo mňa peniaze. Teraz mám Diskoša a je to pre mňa láska, takže sa mu chcem venovať ako mojej motorke :lol: .

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Servisní interval 300TDi

#53 Příspěvek od Miky_CZ » 06 bře 2011 14:45

matoo te trochu poskadlil za ten pravopis

edit: a to ze jsi tam nalil min je normalni, protoze kdyz to vypoustis klasicky vypustnym sroubem tak tam jeste trochu oleje zustane, to bys musel sundat diferak abys z tama vylil vsechen olej
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Servisní interval 300TDi

#54 Příspěvek od matooo » 06 bře 2011 15:21

Miky_CZ píše:matoo te trochu poskadlil za ten pravopis
:yes :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry:

Uživatelský avatar
mizo.baci
Příspěvky: 152
Registrován: 01 říj 2010 13:09
tel.: 604403568
auto: DI 300Tdi, Fabia I
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Servisní interval 300TDi

#55 Příspěvek od mizo.baci » 29 bře 2011 10:23

Ahoj, chtěl jsem vyměnit vzduchový filtr na mé 300tovce se Safari snorchelem, ale nevím jaký a kde ho sehnat. Místo hranatého je tam válcový. Na boxu je vyražený kód: NTC4927. Rozměry filtru jsou délka -255mm, vnitřní průměr -75mm, vnější průměr -135mm. A ještě se chci zeptat na názor jestli papírový, nebo omývatelný bavlněný? Předem děkuju za odpovědi.

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Servisní interval 300TDi

#56 Příspěvek od powl » 29 bře 2011 10:31

Mozna ze to co hledas je filtr pro dvoustovku http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... t=3216.1.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to ten druhej ze shora, ale zkus ho jeste nekde jinde tady to maj naky drahy
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
mizo.baci
Příspěvky: 152
Registrován: 01 říj 2010 13:09
tel.: 604403568
auto: DI 300Tdi, Fabia I
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Servisní interval 300TDi

#57 Příspěvek od mizo.baci » 29 bře 2011 18:52

Bohužel se mi tam ten z dvoustovky nevejde na délku :cry: ,ale průměry jsou dobrý. Našel jsem o tomhle filtru NTC 4927 na googlu diskuzi v angličtině, ale taky se tam nějak nemohli dohodnout, ovšem jestli mi to překladač správně přeložil :?:

Uživatelský avatar
mizo.baci
Příspěvky: 152
Registrován: 01 říj 2010 13:09
tel.: 604403568
auto: DI 300Tdi, Fabia I
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Servisní interval 300TDi

#58 Příspěvek od mizo.baci » 04 dub 2011 10:20

detail
detail
detail
2011-04-03-137.jpg (236.31 KiB) Zobrazeno 15145 x

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

POMOC rozvody 300tdi

#59 Příspěvek od Miky_CZ » 15 dub 2011 21:15

potrebuji schema jak maji byt nastavene rozvody, dekuji
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
turby
Příspěvky: 330
Registrován: 10 črc 2010 19:20
tel.: 602681051
Bydliště: Dřísy, Praha Východ

Re: POMOC rozvody 300tdi

#60 Příspěvek od turby » 16 dub 2011 01:23

remenice od pumpy ma byt v ose zajistovaciho cepu. remenice od vackove hridele ma mit sipku tak aby ukazovala na vystupek vlevo dole cca na 20:30h, znacka remenice na klikovce ma ukazovat na znacku na d remenici cca 12h.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout :-)

Odpovědět