DII TD5 jde rano na 4 valce

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

DII TD5 jde rano na 4 valce

#1 Příspěvek od Stavros » 26 črc 2007 08:14

Rano, kdyz je urcity druh pocasi, venku teplo a motor je studeny, tak jde motor na ctyri valce do ty doby, nez se trochu zahreje. Dneska bylo rano 11 st. a to naskocil normalne. Nenapada nekoho neco? Kvalita nafty nehraje roli, spis mi to pripada, jako, ze auto malo zhavi a ten patej, na kterym neni zhavicka se nechytil. Nebo tisic jinejch veci, diagnostika nic neukaze.

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od discover » 26 črc 2007 08:29

Ja mel tento pocit, nez jsem vycistil a upravil elektriku pod vikem motoru. To jsou stejny priznaky. Zkus jit od konektoru, jestli je suchy atd. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Stavros » 26 črc 2007 09:01

Ahoj Stando, diky za radu, taky mam pocit, ze by to mohlo byt ono, jeste jsem to nedelal. Jeste jsem pred 14 dny koupil pripravek na vycisteni palivoveho systemu od Liqui Molly a nalil to tam, od ty doby mi spadla spotreba na 10l/100km, coz se mi jeste nikdy nepovedlo. Ted mam rucicku 2 mm pod pulkou a najeto 550 km. Nevim jestli to neni blbost, ale stalo to 370 Kc.
Je to tohle:

http://www.liqui-moly.cz/index.php?page ... &Itemid=38

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#4 Příspěvek od Mirek70 » 26 črc 2007 09:03

ty konektory co jsou na vstřikách nejsou vůbec těsněný tak v nich olej asi být může.
a když přidáš nad 1500 ot chytne se ?
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Stavros » 26 črc 2007 09:07

jo, to se chytne normalne, jde o to, ze rano to mam z kopce, takze tam vrazim ctyrku, ale kdyz chci pridat, tak to cuka.

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od discover » 26 črc 2007 09:37

Mirku, to mas pravdu, ale v miste kde kabely prechazeji ke konektoru je izolovany predel a roni to tudy do konektoru. To se musi dobre pretesnit. Myslim, ze se narusi tesneni pri zvysenych teplotach, ja to jednou prehral a mel sem to! :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#7 Příspěvek od Mirek70 » 26 črc 2007 09:39

mě se zase motor chvěje mezi 1200-1500 ot a už ve dvou LR mi řekli že je to normální
tento způsob vstřikování se jim nepovedl
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od discover » 26 črc 2007 09:44

Stavrosi, to je dobra vec, urcite ne hloupost. Ja se na to "chystam" uz davno, ale zapominam lit i aditiva, natoz tohle. Zkusim to pohledat nekde v shopech. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#9 Příspěvek od Mirek70 » 26 črc 2007 09:48

já ten konektor odmastil zalepil ,ale žádná změna v chodu jede pořád stejne at je tam olej nebo ne
jinak ten olej může protékat kolem konektoru jak se mu zachce
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od discover » 26 črc 2007 09:54

Mirku, ja mam na mysli jiny konektor. Ten vpředu pod vikem motoru. Ma komurku oddelenou tesnenim. Kukni na to. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od motohanz » 26 črc 2007 09:59

Stavros píše:Ahoj Stando, diky za radu, taky mam pocit, ze by to mohlo byt ono, jeste jsem to nedelal. Jeste jsem pred 14 dny koupil pripravek na vycisteni palivoveho systemu od Liqui Molly a nalil to tam, od ty doby mi spadla spotreba na 10l/100km, coz se mi jeste nikdy nepovedlo. Ted mam rucicku 2 mm pod pulkou a najeto 550 km. Nevim jestli to neni blbost, ale stalo to 370 Kc.
Je to tohle:

http://www.liqui-moly.cz/index.php?page ... &Itemid=38
ahoj mam s tim jen dobre zkusenosti (liqui-moly), tyhle pripravky opravdu funguji, kup si jeste prisadu do oleje, budto tu keramickou nebo je tam ktera podporuje viskozitu oleje. Je to super, motor ztichne a jede jakoby hladceji.
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#12 Příspěvek od Mirek70 » 26 črc 2007 23:38

koukal jsem do něj když jsem měl ten svazek z hlavy venku ,ale myslíš že se dá ještě nějak rozebrat byl totiž suchý na prvni pohled tak jsem ho nepitval
u jednotky olej byl.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#13 Příspěvek od Mirek70 » 26 črc 2007 23:44

tak myslíš který konektor v kterém je komůrka a jak do něj
díky
ještě zvažuji jestli te silikon zase nesundám stejne není to nic platné a mám strach aby se mi kousek nedostal do oleje a neucpal kanálek.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od discover » 27 črc 2007 06:39

Ano, myslim tento konektor, ale protikus pod vikem motoru. Ten je v oddelene komurce. Tam jsem to musel vycistit a pretesnit, resp. upravit tesneni. Tim jsem zavadu odstranil. Mel jsem pripravenou novou kabelaz a i tesneni pod viko motoru vct novych sroubu s tesnenim ci jak se to zove. Nakoupil jsem v AMT, ale kdyby nekdo potreboval, dam za cenu nizsi nez z Anglie. :lol: :lol: :lol:

kamil

#15 Příspěvek od kamil » 28 črc 2007 08:08

ahoj. občas sa mi stalo, ze pri dlhšom voľnobehu začal motor dosť vibrovať ako keby nešiel jeden valec. Včera mi vymenili regulátor tlaku paliva a motor ide ako blázon. V celom rozsahu otáčok sa správa lepšie, všetky vibrácie, ktore som mal za normálne, zmizli a aj spotreba išla dole.

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#16 Příspěvek od Mirek70 » 28 črc 2007 08:41

ahoj Kamile kolik ta sranda stála myslím jen ten regulátor
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

kamil

#17 Příspěvek od kamil » 28 črc 2007 11:57

ahoj Mirek. Vymieňali mi to v Zlíne a aj s prácou 4666 českých bez dane.

Odpovědět