Stránka 3 z 23

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 31 pro 2016 17:53
od richo.70
Na D4 18 disky jdou. Odkazy jsem už uvedl. :yes

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 02 led 2017 08:46
od iYary
Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 02 led 2017 08:59
od xxx
iYary píše:Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 02 led 2017 11:30
od iYary
xxx píše:
iYary píše:Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk

Které ho nemají ?

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 02 led 2017 11:50
od habakuk
iYary píše:
xxx píše:
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk

Které ho nemají ?
No ty benzínový :mrgreen:

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 02 led 2017 12:23
od iYary
:hmm: tak to raději musím zvážit, zda do toho vůbec jít - myslím starší D3 ....chtěl jsem civilnější verzi auta a od LR.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 15:27
od DiscoDrak
Pánové, potřebuji radu/rady. Mám teď D2, zvedlou s většíma kolama a vůbec udělanou na expedice. No a pokukuju po D4. Dnes jsem se v jedné projel a ten třílitr je fakt super (mimochodem má dvě turba to vím - je to tak, že je jedno pro tři válce, nebo jsou dvě sekvenčně?). Tedy cestu do Rumunska bych viděl v úplně jiném levelu, než se svojí nazvedanou D2. Ale dost se bojím těch ramen versus tuhé nápravy na D2. Prostě mám to auto primárně do terénu a tak jsem koukal dost nedůvěřivě na D4 ikdyž byla zvedná na max. Mám naštudovaná videna s D4 v terénu na youtube a je jasné, že to zvládne dost, ale... Prostě v křížení to nikdy nebude tak jako D2.

Dotaz:
víte někdo o možnosti jak zvednout D4 více než o 5 cm (našel jsem jiná táhla, dokonce polohovatelná v původní výšce a o 5 cm zvedná - pouze o 5cm.., třeba u Eliotta), jde to i výše??
Přikládám fotku z Itálie, kde jsme viděli jednu D4 a vypadalo to, že je zvedná o dost víc a navíc měla pořád měchy (což je super..)

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 17:53
od Rennie
Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 18:04
od petr štrof
co se týká zvednutí na táhla bych se :moon protože pokud máš origo silembloky tak je defakto trháš.
Geometrii musíš mít udělanou na právě zvedlý auto,.
Další možnost jsou táhla a Polibushe který eliminují to zničení origo silembloků , a maj vydžet o dost víc hlavně v terénu se nijak neničej velkejma výkyvama..
Na silnici to auto bude nejspíš trošku tvrdší . Reference ti může dát Michal III a další co je maj .
Další možnost elek. udělátka Anitas , Lamss , a tady z fóra v testovacím režimu taky jedno.
Já mám měněný ramena ve 140 tis pouze přední a zadní silembloky a teď ve 280 jsem dělal komplet spodek , tahám káru tam dostávaj zabrat spodní a horní ramena .
Terénu se úplně nevyhejbám , zase na druhou stranu ho nevyhledávám, asi jde o to jakou rychlostí to vše budeš jezdit.
D3-D4 v terénu dobře obutá dá skoro to samý jako Def akorát ti to nedá ji takhle trápit .
Co je u tebe primárně do terénu ? Jako že hurá do Rumunska pak korytem řeky , naviják ... tak bych asi bral D2 a nebo D3 za 100 pakby mě to bylo asi jedno .
Ale dát 500 za D4 a pak ji rvát korytem řeky , je to o prioritách každýho.

petr

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 18:29
od Rennie
Tak ony táhla se chovají na origo silenty úplne stejne jako lams, anitas a další. Tim ze je auto na vzduchu a mam možnost jít nahoru i dolů budou trpět nebo jsou na to konstruovány. Geometrie se taky musí dělat. Anitas má největší zdvih tuším 12.5 cm ale myslím že jsem někde četl že při největším zdvihu už nedoporučuji točit koly zřejme kvůli zalomení poloos

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 18:52
od DiscoDrak
Rennie píše: 25 úno 2017 17:53 Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci
Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 18:57
od Rennie
DiscoDrak píše: 25 úno 2017 18:52
Rennie píše: 25 úno 2017 17:53 Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci
Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas
Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 19:10
od DiscoDrak
Rennie píše: 25 úno 2017 18:57
DiscoDrak píše: 25 úno 2017 18:52

Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas
Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:

A Anitas funguje jak? Přečůrá to řídící jednotku auta (je úplně bokem) a ŘJ auta si furt myslí, že je v normální poloze? Tedy - s Anitas jde jezdit se zvedlým autem i rychleji a na "komfortní" = normální odpružení??

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 19:14
od Rennie
DiscoDrak píše: 25 úno 2017 19:10
Rennie píše: 25 úno 2017 18:57

Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:

A Anitas funguje jak? Přečůrá to řídící jednotku auta (je úplně bokem) a ŘJ auta si furt myslí, že je v normální poloze? Tedy - s Anitas jde jezdit se zvedlým autem i rychleji a na "komfortní" = normální odpružení??
JJ ale pokud chceš větší kola musíš standardně nechat plus 5cm. Táhla máš plus 5 stále nebo můžeš na vystupování o 5 snížit a OFF mod přidá dalších 5cm. A anitas má max 12,5. Ale skoro nepoužitelný. Rychlost nevím nastuduj na webu. Já čekám na český LAMS
Elektronika ošidí výškové čidla který si myslí něco jinýho stejně jako kratší táhla

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 úno 2017 22:49
od pma1
hoši a je třeba myslet na to, když to spadne do nouzáku na dorazy, když to bude mít velký papučky, to je nějak vošéfovaný?

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 26 úno 2017 07:40
od Rennie
To je riziko každýho soudruha. Asistenční služby fungují i v zahraničí. Navíc jet i na origo kolech s vypustenymi mechy je jako jet na trakari

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 26 úno 2017 14:22
od Mečoun
Ahoj všem tak jsem se dnes stal novým členem fóra.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 26 úno 2017 14:28
od Rennie
Mečoun píše: 26 úno 2017 14:22 Ahoj všem tak jsem se dnes stal novým členem fóra.
:mrgreen: teď už jen ten povoz

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 26 úno 2017 20:02
od Mike III
Anitas funguje tak, že od každé polohy original fabrický si můžeš přidat -2, cm dolů - dálniční mód, nebo 3x 2,5 cm nahoru. - díky tomu je možné jet nad 40 km/hod i se zdvihem 2,5-7,5 cm
Dále má 3 speciální funkce.
1/ výměna pneumatiky - v podstatě uzamkne podvozek, aby při zdvihání nedorovnával a dedošlo třeba k sesunutí auta na nepevným povrchu.
2/ PAD mode - úplné vypuštění na dorazy - potřeba projet co nejnižším profilem
3/ nejdůleřitšjši funkce - RECOVERY MOde - pokud je na podvozku nějaká závada elekrickýho typu -(ne roztrženej měch :ty jeden...: ) pak sám provádí balanci systému místo jednotky auta aby bylo možno pokračovat v normální poloze auta. Tím je zodpovězena otázka co s poruchou na 32kách kolech.
Anitas rád předvedu.

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 27 úno 2017 08:54
od MadTom
A ony vážně neexistují delší dorazy? Třeba kvůli tomu prasklému měchu, nebo kompresoru, co dofoukal? Prostě aby to na relativně rovné cestě zabránilo poškození auta nebo pneumatiky.