CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Oficiální sraz LR fóra - Highland Meeting 19.-21.5 2017 Jihlava
Právě je stř dub 26, 2017 06:54

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 67 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob pro 31, 2016 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 17, 2013 22:19
Příspěvky: 190
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Na D4 18 disky jdou. Odkazy jsem už uvedl. :yes

_________________
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2017 08:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 01, 2013 21:19
Příspěvky: 555
tel.: 6O2791O2O
auto: Defender 11O Td5
Bydliště: Troppau
Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky

_________________
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2017 08:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 25, 2013 09:51
Příspěvky: 683
auto: D3
Bydliště: Severní Morava
Citace:
Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2017 11:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 01, 2013 21:19
Příspěvky: 555
tel.: 6O2791O2O
auto: Defender 11O Td5
Bydliště: Troppau
Citace:
Citace:
Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk

Které ho nemají ?

_________________
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2017 11:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
Příspěvky: 724
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko
Citace:
Citace:

co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk

Které ho nemají ?
No ty benzínový :mrgreen:

_________________
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2017 12:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 01, 2013 21:19
Příspěvky: 555
tel.: 6O2791O2O
auto: Defender 11O Td5
Bydliště: Troppau
:hmm: tak to raději musím zvážit, zda do toho vůbec jít - myslím starší D3 ....chtěl jsem civilnější verzi auta a od LR.

_________________
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 15:27 
Offline

Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
Příspěvky: 103
tel.: 607060684
auto: DiscoII
Pánové, potřebuji radu/rady. Mám teď D2, zvedlou s většíma kolama a vůbec udělanou na expedice. No a pokukuju po D4. Dnes jsem se v jedné projel a ten třílitr je fakt super (mimochodem má dvě turba to vím - je to tak, že je jedno pro tři válce, nebo jsou dvě sekvenčně?). Tedy cestu do Rumunska bych viděl v úplně jiném levelu, než se svojí nazvedanou D2. Ale dost se bojím těch ramen versus tuhé nápravy na D2. Prostě mám to auto primárně do terénu a tak jsem koukal dost nedůvěřivě na D4 ikdyž byla zvedná na max. Mám naštudovaná videna s D4 v terénu na youtube a je jasné, že to zvládne dost, ale... Prostě v křížení to nikdy nebude tak jako D2.

Dotaz:
víte někdo o možnosti jak zvednout D4 více než o 5 cm (našel jsem jiná táhla, dokonce polohovatelná v původní výšce a o 5 cm zvedná - pouze o 5cm.., třeba u Eliotta), jde to i výše??
Přikládám fotku z Itálie, kde jsme viděli jednu D4 a vypadalo to, že je zvedná o dost víc a navíc měla pořád měchy (což je super..)


Přílohy:
IMAG4546.jpg
IMAG4546.jpg [ 231.02 KiB | Zobrazeno 446 x ]
IMAG4547.jpg
IMAG4547.jpg [ 268.01 KiB | Zobrazeno 446 x ]
IMAG4603.jpg
IMAG4603.jpg [ 223.01 KiB | Zobrazeno 446 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 17:53 
Offline

Registrován: sob led 21, 2017 10:46
Příspěvky: 128
tel.: 776179179
Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci

_________________
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 18:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 29, 2010 20:00
Příspěvky: 636
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO
co se týká zvednutí na táhla bych se :moon protože pokud máš origo silembloky tak je defakto trháš.
Geometrii musíš mít udělanou na právě zvedlý auto,.
Další možnost jsou táhla a Polibushe který eliminují to zničení origo silembloků , a maj vydžet o dost víc hlavně v terénu se nijak neničej velkejma výkyvama..
Na silnici to auto bude nejspíš trošku tvrdší . Reference ti může dát Michal III a další co je maj .
Další možnost elek. udělátka Anitas , Lamss , a tady z fóra v testovacím režimu taky jedno.
Já mám měněný ramena ve 140 tis pouze přední a zadní silembloky a teď ve 280 jsem dělal komplet spodek , tahám káru tam dostávaj zabrat spodní a horní ramena .
Terénu se úplně nevyhejbám , zase na druhou stranu ho nevyhledávám, asi jde o to jakou rychlostí to vše budeš jezdit.
D3-D4 v terénu dobře obutá dá skoro to samý jako Def akorát ti to nedá ji takhle trápit .
Co je u tebe primárně do terénu ? Jako že hurá do Rumunska pak korytem řeky , naviják ... tak bych asi bral D2 a nebo D3 za 100 pakby mě to bylo asi jedno .
Ale dát 500 za D4 a pak ji rvát korytem řeky , je to o prioritách každýho.

petr


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 18:29 
Offline

Registrován: sob led 21, 2017 10:46
Příspěvky: 128
tel.: 776179179
Tak ony táhla se chovají na origo silenty úplne stejne jako lams, anitas a další. Tim ze je auto na vzduchu a mam možnost jít nahoru i dolů budou trpět nebo jsou na to konstruovány. Geometrie se taky musí dělat. Anitas má největší zdvih tuším 12.5 cm ale myslím že jsem někde četl že při největším zdvihu už nedoporučuji točit koly zřejme kvůli zalomení poloos

_________________
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 18:52 
Offline

Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
Příspěvky: 103
tel.: 607060684
auto: DiscoII
Citace:
Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci
Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 18:57 
Offline

Registrován: sob led 21, 2017 10:46
Příspěvky: 128
tel.: 776179179
Citace:
Citace:
Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci
Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas
Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:

_________________
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 19:10 
Offline

Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
Příspěvky: 103
tel.: 607060684
auto: DiscoII
Citace:
Citace:


Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas
Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:

A Anitas funguje jak? Přečůrá to řídící jednotku auta (je úplně bokem) a ŘJ auta si furt myslí, že je v normální poloze? Tedy - s Anitas jde jezdit se zvedlým autem i rychleji a na "komfortní" = normální odpružení??


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 19:14 
Offline

Registrován: sob led 21, 2017 10:46
Příspěvky: 128
tel.: 776179179
Citace:
Citace:


Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:

A Anitas funguje jak? Přečůrá to řídící jednotku auta (je úplně bokem) a ŘJ auta si furt myslí, že je v normální poloze? Tedy - s Anitas jde jezdit se zvedlým autem i rychleji a na "komfortní" = normální odpružení??
JJ ale pokud chceš větší kola musíš standardně nechat plus 5cm. Táhla máš plus 5 stále nebo můžeš na vystupování o 5 snížit a OFF mod přidá dalších 5cm. A anitas má max 12,5. Ale skoro nepoužitelný. Rychlost nevím nastuduj na webu. Já čekám na český LAMS
Elektronika ošidí výškové čidla který si myslí něco jinýho stejně jako kratší táhla

_________________
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob úno 25, 2017 22:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 08, 2012 15:24
Příspěvky: 112
tel.: 603924745
auto: RR P38
Bydliště: vyškov
hoši a je třeba myslet na to, když to spadne do nouzáku na dorazy, když to bude mít velký papučky, to je nějak vošéfovaný?

_________________
sport 2,5td (2000)-L300 2,5td (1996)-W260 2,8d (1995)-P38 2,5dse (1996)-pajero 2800 (1994)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2017 07:40 
Offline

Registrován: sob led 21, 2017 10:46
Příspěvky: 128
tel.: 776179179
To je riziko každýho soudruha. Asistenční služby fungují i v zahraničí. Navíc jet i na origo kolech s vypustenymi mechy je jako jet na trakari

_________________
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2017 14:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 26, 2017 14:10
Příspěvky: 26
tel.: 604888873
auto: bude Discovery 3
Bydliště: Jablonec nad Nisou, Curych
Ahoj všem tak jsem se dnes stal novým členem fóra.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2017 14:28 
Offline

Registrován: sob led 21, 2017 10:46
Příspěvky: 128
tel.: 776179179
Citace:
Ahoj všem tak jsem se dnes stal novým členem fóra.
:mrgreen: teď už jen ten povoz

_________________
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2017 20:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 06, 2010 09:39
Příspěvky: 399
tel.: +420777251521
auto: DIII
Anitas funguje tak, že od každé polohy original fabrický si můžeš přidat -2, cm dolů - dálniční mód, nebo 3x 2,5 cm nahoru. - díky tomu je možné jet nad 40 km/hod i se zdvihem 2,5-7,5 cm
Dále má 3 speciální funkce.
1/ výměna pneumatiky - v podstatě uzamkne podvozek, aby při zdvihání nedorovnával a dedošlo třeba k sesunutí auta na nepevným povrchu.
2/ PAD mode - úplné vypuštění na dorazy - potřeba projet co nejnižším profilem
3/ nejdůleřitšjši funkce - RECOVERY MOde - pokud je na podvozku nějaká závada elekrickýho typu -(ne roztrženej měch :ty jeden...: ) pak sám provádí balanci systému místo jednotky auta aby bylo možno pokračovat v normální poloze auta. Tím je zodpovězena otázka co s poruchou na 32kách kolech.
Anitas rád předvedu.

_________________
http://www.patkova.cz/pobyt-v-prirode-a-offroad/
http://autostanyjamesbaroud.cz/


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon úno 27, 2017 08:54 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8338
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
A ony vážně neexistují delší dorazy? Třeba kvůli tomu prasklému měchu, nebo kompresoru, co dofoukal? Prostě aby to na relativně rovné cestě zabránilo poškození auta nebo pneumatiky.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 67 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: fritak, Kusto a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz