Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#161 Příspěvek od xxx » 23 črc 2018 22:34

aha, co nejde silou, jde ještě větší silou :D

asi je štípnuté lanko, zkusil bych ho asi zatížit kolem, přišlápnout a ještě trochu více vytočit, uvolnit ho směrem ven, když se ti kouslo při navíjení

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#162 Příspěvek od Badus » 23 črc 2018 22:58

xxx píše:aha, co nejde silou, jde ještě větší silou :D

asi je štípnuté lanko, zkusil bych ho asi zatížit kolem, přišlápnout a ještě trochu více vytočit, uvolnit ho směrem ven, když se ti kouslo při navíjení
Presne jak rikas. Zkusim to silou ve dvou zitra...ted uz se mi s tim nechtelo sr..
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#163 Příspěvek od Mahatma » 24 črc 2018 06:43

Taky mi to udělalo. Pomohlo odvinout a navinout při zatíženém lanku (visel na něm náš mladý). Když není lanko zatížené, občas přeskočí a šprajcne se.

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#164 Příspěvek od Dobrák » 01 srp 2018 09:50

Ahoj,


D3 2,7 mi občas spadne do nouzáku. Že je to problém na straně nafty víme, akorát jsem vypozoroval následující: Děje se to nejčastěji když natankuju premiovou naftu, nebo když je venku horko jako třeba teď. S autem jsem například najel 3tkm. a nespadlo to do nouzáku ani jednou a včera na 600 km asi 20x .... Bylo fakt vedro. Nejde podle toho nějak přesněji určit možná závada (například chladič nafty ) nebo to že ta nafta má jinou hustotu, když je teplo nebo tak něco ? :grin: Předpokládám, že na nádrži není něco jako výpustný šroub? Chtěl bych jí vyčistitit a vyšistit i podávací čerpadlo.

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 900
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#165 Příspěvek od Dex » 01 srp 2018 09:56

Dobrák píše:Ahoj,


D3 2,7 mi občas spadne do nouzáku. Že je to problém na straně nafty víme, akorát jsem vypozoroval následující: Děje se to nejčastěji když natankuju premiovou naftu, nebo když je venku horko jako třeba teď. S autem jsem například najel 3tkm. a nespadlo to do nouzáku ani jednou a včera na 600 km asi 20x .... Bylo fakt vedro. Nejde podle toho nějak přesněji určit možná závada (například chladič nafty ) nebo to že ta nafta má jinou hustotu, když je teplo nebo tak něco ? :grin: Předpokládám, že na nádrži není něco jako výpustný šroub? Chtěl bych jí vyčistitit a vyšistit i podávací čerpadlo.
Tak to musí nádrž dolů. Žádný vypustak tam není. Jinak bych začal výměnou palivového filtru. A ten novy celý zalij nějakým dobrým aditivem do nafty. Hlavně nedavat suchý jinak budeš pěkně dlouho odvzdusnovat.

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk


Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#166 Příspěvek od Miky_CZ » 01 srp 2018 10:00

vite nekdo presny typ zarovek v prednich blinkrech na D3? patice by to mela byt T20 a dvouvlaknova ale ty se jeste nejak deli (7443, 3157) a já nevím co koupit, klasická oranžová žárovka T20 tam nepasuje a než koupim ledky za randál tak potřebuju vědět přesnější typ...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#167 Příspěvek od Dobrák » 02 srp 2018 15:07

Codehunter píše: 01 srp 2018 09:56
Dobrák píše:Ahoj,


D3 2,7 mi občas spadne do nouzáku. Že je to problém na straně nafty víme, akorát jsem vypozoroval následující: Děje se to nejčastěji když natankuju premiovou naftu, nebo když je venku horko jako třeba teď. S autem jsem například najel 3tkm. a nespadlo to do nouzáku ani jednou a včera na 600 km asi 20x .... Bylo fakt vedro. Nejde podle toho nějak přesněji určit možná závada (například chladič nafty ) nebo to že ta nafta má jinou hustotu, když je teplo nebo tak něco ? :grin: Předpokládám, že na nádrži není něco jako výpustný šroub? Chtěl bych jí vyčistitit a vyšistit i podávací čerpadlo.
Tak to musí nádrž dolů. Žádný vypustak tam není. Jinak bych začal výměnou palivového filtru. A ten novy celý zalij nějakým dobrým aditivem do nafty. Hlavně nedavat suchý jinak budeš pěkně dlouho odvzdusnovat.

Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk


Táák. Filtr novej a pořád to padá do Fka. Ještě jsem si všiml jedné věci, u jednoho vstřiku mi prolíná nafta, těžko říct přesně odkud. Mohlo by to být i tím ? Hlásila by to diagnostika jinak ? nebo by hlásila stejnou chybu (málo tlaku na railu nebo v potrubí). V týdnu ještě sundám nádrž a vyčistím čerpadlo a filtr před podávacím čerpadlem.

Uživatelský avatar
RitchieD1
Příspěvky: 95
Registrován: 05 srp 2013 10:30
tel.: +421918459438
auto: D3
Bydliště: Bratislava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#168 Příspěvek od RitchieD1 » 18 pro 2018 21:39

Ahojte,
len nedavno som sa sa stal majitelom LR3 -ky a potreboval by som poradit pri vymene silentblokov na prednej naprave. Pri prejazde nerovnosti sa ozyva slusny kovovy zvuk...
V porovnani z D1- kou je tam o nieco viac moznosti, a neviem, co kupit :? poradite prosim :blush
Nasiel som toto, ale neviem, ci je to spravne a ci to treba vsetko
LR025159 https://www.litep4x4.cz/detail/discover ... iho-ramene
RBX500301 https://www.litep4x4.cz/detail/discover ... iho-ramene
RBX500311 https://www.litep4x4.cz/detail/discover ... iho-ramene
a ku tomu sroby:
BK0171 https://www.litep4x4.cz/detail/discover ... iho-ramene
BK0172 https://www.litep4x4.cz/detail/discover ... iho-ramene
dakujem
RitchieD1
ex 97" Discovery I
09" D3 TDV6

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#169 Příspěvek od Rennie » 19 pro 2018 05:39

Pokud je to jako cinkani tak koukni na kosti stabiku

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#170 Příspěvek od marwak » 19 pro 2018 08:19

Rozkreslené to máš tady:
Bez názvu.png
Případně další části na
https://allbrit.de/epc.cfm?PAGE=2040105 ... SPRACHE=EN
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#171 Příspěvek od NOTIX » 19 pro 2018 08:40

Většinou se dělá vše, když už se to rozdělává
ale podobný zvuk mi to dělalo také a byli to čepy ( 3050A + 3050B )
a že to jsou čepy a mají vůli nepřišli ani na deskách co se testují čepy na STK
Taky je zkušenost, že když se vymění čepy v ramenech po několikáté, tak pak měli malý hrk v samotném rameni jak jsou nalisované.
Ale to bylo takové malé lupnutí. Stačilo je heftnout k rameni a bylo ticho. Pak už se měnili celá ramena.
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#172 Příspěvek od Badus » 19 pro 2018 09:30

Celkem doporucuji ty ramena nejdriv zkusit vyndat. Stane se, ze je musis riznout a pak je Ti ten koupenej silentblok bohuzel k nicemu.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#173 Příspěvek od MadTom » 19 pro 2018 10:12

Jenom poznámka - dělá se to často celé proto, že je to jednodušší rozebrat celé, než jenom vytahovat jeden kousek - práce je tam stejná. A hlavně, se musí udělat geometrie, a tak také něco stojí. A dělat to za půl roku znovu, protože je potřeba vyměnit další kousek není zrovna cenově a časově výhodné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
RitchieD1
Příspěvky: 95
Registrován: 05 srp 2013 10:30
tel.: +421918459438
auto: D3
Bydliště: Bratislava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#174 Příspěvek od RitchieD1 » 19 pro 2018 15:58

Dakujem Vam. Ako vidim, tak je tam celkom dost, co sa moze pokazit :) Ano ano, ked to bude dole, tak to uz radsej poriesim vsetko.
Hehe, uz len najst dobreho mechanika v Bratislave (okoli), aby vedel, co ma robit.
Este raz dakujem!
Riso
RitchieD1
ex 97" Discovery I
09" D3 TDV6

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#175 Příspěvek od Dobrák » 19 pro 2018 21:31

Mám takový nezapeklitý dotaz. :wink:

Když nastartuju D3 , teploty do -5ti ..žádnej velkej mráz, auto naskočí, ale chod je chviličku takový nepravidelný, ale nic hrozného. První co mi přišlo na mysl jsou žhaviče. Auto točí hezky a hádám, že pokud točí a v pohodě naskočí, tak asi v baterce problém nebude. Dá se nějak zjisti přes diagnostiku stav baterky, mám icarsoft.

Když startuju takhle ve větší zimě tak mi problikne hláška "special programs off" má to co dělat s podpětím v baterce ?

V případě, že je baterka kaput, máte doporučení jakou koupit?

Dál mě ještě trápí jeden nešvar. Občas když razantněji šlápnu naplyn tak se "ozve" jakoby rána od pohoneho ustrojí, a to stejný když dobržďuju do 0 na křižovatce tak při vyřazení převodovky z tahu..? nevím jak to lépe popsat. U X5 se podobně projevoval vytahanej řetěz v rozvodovce.

Auto má najeto přes 320 tkm ;-) ... což je vlastně zázrak.. takže nevím na co si tady stežuju :grin: :Sorry:

Díky za jakoukoliv radu :)

Dobrák

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#176 Příspěvek od Rennie » 19 pro 2018 21:40

Baterku si nech někde změřit záťěžákem.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#177 Příspěvek od MadTom » 19 pro 2018 21:52

Ta nepravidelnost může být třeba jeden nefunkční žhavič. Je potřeba je zkontrolovat všechny. A co se týče baterky, tak si koupit za 300Kč multimetr a alespoň zkontrolovat, že auto správně nabíjí, případně, kam až spadne napětí při startování.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#178 Příspěvek od marwak » 19 pro 2018 22:00

Rennie píše: 19 pro 2018 21:40 Baterku si nech někde změřit záťěžákem.
Jo, dělají to ve slušných servisech na počkání a bez objednání. Ale aby ti řekli, jak na tom baterka je a jestli je třeba ji měnit, musíš ji nejdřív do plna nabít a až potom tam jet (aspoň tohle mi řekli, minulý týden, když jsem řešil to samé). Jinak jim zátěžák ukáže jen informaci o (ne)nabití baterky, ale nic víc ti neřeknou.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#179 Příspěvek od Rennie » 19 pro 2018 22:05

marwak píše: 19 pro 2018 22:00
Rennie píše: 19 pro 2018 21:40 Baterku si nech někde změřit záťěžákem.
Jo, dělají to ve slušných servisech na počkání a bez objednání. Ale aby ti řekli, jak na tom baterka je a jestli je třeba ji měnit, musíš ji nejdřív do plna nabít a až potom tam jet (aspoň tohle mi řekli, minulý týden, když jsem řešil to samé). Jinak jim zátěžák ukáže jen informaci o (ne)nabití baterky, ale nic víc ti neřeknou.
No správně by měli baterku do plna nabít a měřit záťěží druhý den. Jinak mi D3 když byla už hodně špatná baterka vypínala spotřebiče jako rádio atd páč je nepotřebuje k provozu vozu a hlásilo to chybu HDC tuším
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#180 Příspěvek od MadTom » 19 pro 2018 22:18

Mě se osvědčilo změřit dobíjení, jestli funguje správně, a to i při zapnutých spotřebičích, baterku přes noc nabít a ráno na studeném autě změřit, jak moc při startování poklesne napětí na baterce, pokud poklesne moc, tak bohužel výměna. V principu takto simuluju ten záťežový měřák.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět