Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Moderátor: Miky_CZ
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Takze rovnou 3.0
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nejprve konektor na cidle tlaku railu pak cidlo pripadne nejaky vstrik. Podavacka v nadrzi a pak vstrikovaci pumpa. V aprilove nalade mozna palivovej filtr. Kazdopadne tohle neni pro kazdeho. Lamu si na tom kolikrat zuby taky. Je treba to resit jako komlex system vstrikovani a vysledovat co nema kdyz to potrebuje.Dobrák píše:Ahoj!
S koupí D3 se mi začínají kupit otázky ( hádám, že to tak nějak prostě bude pořád )
Auto padá do F režimu. Vetšinou při soustavné klidné jízdě do mírného kopce. (otáčky do 2000/min. Postupně se rožne Kontrolka nahoře pak kontrolka "Trojúhelníčku s šipkou dokola" - žlutá (není na foto protože bliká a nešlo to vyfotit ) a pak se vypustí podvozek. Velmi znatelné omezení výkonu. Diagnostika Hlásí následující. (viz foto) Po vypnutí a znovunastartování jede normálně. Co jsem googlil, tak to vypadá buďto na Lištu vtřiků nebo vysokotlaké čerpadlo. Veřím, že to bude docela jasná závada, a že beztak to už někdo tady řešil.
Ještě jsem se dočetl, že podobně se projevuje závada tlačítka brzdového světla, ale to jsem vyloučil po napíchnutí na diagnostiku. Nic méně spínač jsem si stejně už předtím koupil, takže dobrá zpráva alespoň v nečem, když to bude čerpadlo, ušetřil jsem za spínač , bude na prodej
Díky za váš čas
Dobrák
Sent from my iPhone using Tapatalk
Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdravím, potřebuji poradit mám DII 1999 když jedu víc než 30 km/h tak pípá celou dobu zvukové výstražné znamení pod 30 km/h to přestane. Víte někdo jakou to hlásí chybu čeho ? Díky za odpovědi Martin.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nesvítí u toho kontrolka měchů?
Taky mi to občas dělá, ale diagnostika žádnou chybu nevyčte...
Taky mi to občas dělá, ale diagnostika žádnou chybu nevyčte...
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mel bych dva dotazy:
1. Nemate nekdo tuseni, k cemu by mohlo byt toto tahlo? Nasel jsem ho v prave bocni schrance v kufru. V prave z pohledu zezadu.
2. Schema zapojeni teto zastrcky? Pripadne k cemu je? Ta je zas pro zmenu v leve zadni kapse v kufru.
Dekuju
1. Nemate nekdo tuseni, k cemu by mohlo byt toto tahlo? Nasel jsem ho v prave bocni schrance v kufru. V prave z pohledu zezadu.
2. Schema zapojeni teto zastrcky? Pripadne k cemu je? Ta je zas pro zmenu v leve zadni kapse v kufru.
Dekuju
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To táhlo, není to nouzové otevření víčka nádrže? Zkus za to zatáhnout
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To jsem zkousel. neudelalo to nicLukasino píše:To táhlo, není to nouzové otevření víčka nádrže? Zkus za to zatáhnout
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To je zamykanie výčka nádrže.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak mozna kdybych byl bystrejsi, nemusel jsem tu s tim otravovat. Fakt je to tahlo na vicko od nadrze. Ktery mi samozrejme nejde zamknout.victom píše:To je zamykanie výčka nádrže.
Netusite kam to spravne patri? Ma to zjevne byt zastrceny v obrube a zamyka to vicko nadrze. Ale pristup tam je dost omezeny. Nekdo nejaky figl jak to nasadit?
Diky
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
máš to "vyskočené" ze zámku. Poslal jsem ti do PM návodBadus píše: ↑18 črc 2018 08:23Tak mozna kdybych byl bystrejsi, nemusel jsem tu s tim otravovat. Fakt je to tahlo na vicko od nadrze. Ktery mi samozrejme nejde zamknout.victom píše:To je zamykanie výčka nádrže.
Netusite kam to spravne patri? Ma to zjevne byt zastrceny v obrube a zamyka to vicko nadrze. Ale pristup tam je dost omezeny. Nekdo nejaky figl jak to nasadit?
Diky
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Už delší dobu jsem chtěl udělat do auta šuplíkový spaní (začalo to u L322), bedýnkovej systém fungoval sice spolehlivě, ale byl čas posunout to o krok dál. Do karet mi dost nahrál Codehunter , když prodával spaní do P38. Už podle fotky bylo jasný, že to je spíš za cenu materiálu a každej kdo někdy něco tvořil ví, kolik opravdu zabere času zbouchnout i obyčejnej šuplík Takže jsem neváhal a koupil spaní do P38 s tím, že ho trošku dotvořím. Bylo zapotřebí "očalounit" (za pomoci mé drahé polovičky se povedlo), udlat uchycení k autu, zarážky aby nevyjížděl šuplik když auto stojí nakřivo a předělat desku na spaní aby byla ve všech rozměrech větší a šla zasunout do kufru D3. Ještě musím nějak pěkně dořešit nožičky, o který se opře spaní vepředu, ale to bude detail. Trámek zatím vypadá spolehlivě Už se teším až to vyzkouším.
Tady pár foto, kdyby někdo měl zájem můžu poměřit . a podrobněji zdokumnetovat. Ještě doplním, že při složení je auto normálně 5 míst, vše se vleze do kufru.
Tady pár foto, kdyby někdo měl zájem můžu poměřit . a podrobněji zdokumnetovat. Ještě doplním, že při složení je auto normálně 5 míst, vše se vleze do kufru.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jo, a ještě jsem "zbouchnuli" boudu pro Doga.
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Pěkný
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To je vtipné že to pasuje i do D3
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
nejenom do d3 a p38 ale i l322. tam jsme to primarne navrhovali
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mel bych dotaz u D3 - rezerva. Stalo se Vam nekomu, ze pri navijeni rezervy zpet nahoru se ten kolovratek sekne a precvakava, kdyz je rezerva uplne dole?
Nejaky figl jak to znova chytit nebo budu muset rozebrat ten kolovratek pres ty nedherne zarezly srouby?
Dik P.
Nejaky figl jak to znova chytit nebo budu muset rozebrat ten kolovratek pres ty nedherne zarezly srouby?
Dik P.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Cez tie hrdzavé sroby to celé odmontuješ dáš do zveraku, odvrtaš zvary, a potom sa začneš čudovať.
Mne sa to asi náhodou podarilo opraviť.
V nutri je plastový šnek, na ktorý sa namotava lanko. Lanko som mal prekrútené a preskocene, plastový šnek troška poškodený. Nič vážne. Ten plast som trocha prebrúsil, aby sa lanko mohlo namotat rovno, a nepreskocilo cez závit.
Celé som to vyčistil, premazal a poskladal. Funguje.
Do budúcna neodporúčam vymotávať celé lanko.
Mne sa to asi náhodou podarilo opraviť.
V nutri je plastový šnek, na ktorý sa namotava lanko. Lanko som mal prekrútené a preskocene, plastový šnek troška poškodený. Nič vážne. Ten plast som trocha prebrúsil, aby sa lanko mohlo namotat rovno, a nepreskocilo cez závit.
Celé som to vyčistil, premazal a poskladal. Funguje.
Do budúcna neodporúčam vymotávať celé lanko.
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
zkus to vymotat úplně dolu bez rezervy a zase bez rezervy namotat, někde se ti to na šneku kouslo
jinak rozebrat a zase složit, jak píše Zdeňa
edit: při navíjení kola nahoru je dobré mu trochu pomáhat nohou, ať to netaháš jen lankem, aspoň do poloviny
jinak rozebrat a zase složit, jak píše Zdeňa
edit: při navíjení kola nahoru je dobré mu trochu pomáhat nohou, ať to netaháš jen lankem, aspoň do poloviny
Naposledy upravil(a) xxx dne 23 črc 2018 22:30, celkem upraveno 1 x.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Njn. Presne jak rikate. Odmotal jsem to ja debil cely, protoze jsem stal v kopci a nemohl se dostat k te rezerve. A ted je mi jasny, ze se tam to lanko nekde kouslo...
Jirko, namotat a odmotat bez rezervy to bohuzel vubec nejde. Podle me je to lanko nekde vypadly...takze me fakt asi ceka ta rozborka. Z roho me omejou
Kazdopadne dekuju
Jirko, namotat a odmotat bez rezervy to bohuzel vubec nejde. Podle me je to lanko nekde vypadly...takze me fakt asi ceka ta rozborka. Z roho me omejou
Kazdopadne dekuju
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400