Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 239
Registrován: čtv led 17, 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#41 Příspěvek od richo.70 » sob pro 31, 2016 17:53

Na D4 18 disky jdou. Odkazy jsem už uvedl. :yes
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Uživatelský avatar
iYary
Příspěvky: 560
Registrován: ned pro 01, 2013 21:19
tel.: 6O2791O2O
auto: Defender 11O Td5
Bydliště: Troppau

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#42 Příspěvek od iYary » pon led 02, 2017 08:46

Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 863
Registrován: pon bře 25, 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3 ex, D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#43 Příspěvek od xxx » pon led 02, 2017 08:59

iYary píše:Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk

Uživatelský avatar
iYary
Příspěvky: 560
Registrován: ned pro 01, 2013 21:19
tel.: 6O2791O2O
auto: Defender 11O Td5
Bydliště: Troppau

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#44 Příspěvek od iYary » pon led 02, 2017 11:30

xxx píše:
iYary píše:Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk

Které ho nemají ?

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 822
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#45 Příspěvek od habakuk » pon led 02, 2017 11:50

iYary píše:
xxx píše:
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA :mrk

Které ho nemají ?
No ty benzínový :mrgreen:
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
iYary
Příspěvky: 560
Registrován: ned pro 01, 2013 21:19
tel.: 6O2791O2O
auto: Defender 11O Td5
Bydliště: Troppau

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#46 Příspěvek od iYary » pon led 02, 2017 12:23

:hmm: tak to raději musím zvážit, zda do toho vůbec jít - myslím starší D3 ....chtěl jsem civilnější verzi auta a od LR.

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#47 Příspěvek od DiscoDrak » sob úno 25, 2017 15:27

Pánové, potřebuji radu/rady. Mám teď D2, zvedlou s většíma kolama a vůbec udělanou na expedice. No a pokukuju po D4. Dnes jsem se v jedné projel a ten třílitr je fakt super (mimochodem má dvě turba to vím - je to tak, že je jedno pro tři válce, nebo jsou dvě sekvenčně?). Tedy cestu do Rumunska bych viděl v úplně jiném levelu, než se svojí nazvedanou D2. Ale dost se bojím těch ramen versus tuhé nápravy na D2. Prostě mám to auto primárně do terénu a tak jsem koukal dost nedůvěřivě na D4 ikdyž byla zvedná na max. Mám naštudovaná videna s D4 v terénu na youtube a je jasné, že to zvládne dost, ale... Prostě v křížení to nikdy nebude tak jako D2.

Dotaz:
víte někdo o možnosti jak zvednout D4 více než o 5 cm (našel jsem jiná táhla, dokonce polohovatelná v původní výšce a o 5 cm zvedná - pouze o 5cm.., třeba u Eliotta), jde to i výše??
Přikládám fotku z Itálie, kde jsme viděli jednu D4 a vypadalo to, že je zvedná o dost víc a navíc měla pořád měchy (což je super..)
Přílohy
IMAG4546.jpg
IMAG4547.jpg
IMAG4603.jpg

Rennie
Příspěvky: 339
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#48 Příspěvek od Rennie » sob úno 25, 2017 17:53

Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 663
Registrován: čtv dub 29, 2010 20:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#49 Příspěvek od petr štrof » sob úno 25, 2017 18:04

co se týká zvednutí na táhla bych se :moon protože pokud máš origo silembloky tak je defakto trháš.
Geometrii musíš mít udělanou na právě zvedlý auto,.
Další možnost jsou táhla a Polibushe který eliminují to zničení origo silembloků , a maj vydžet o dost víc hlavně v terénu se nijak neničej velkejma výkyvama..
Na silnici to auto bude nejspíš trošku tvrdší . Reference ti může dát Michal III a další co je maj .
Další možnost elek. udělátka Anitas , Lamss , a tady z fóra v testovacím režimu taky jedno.
Já mám měněný ramena ve 140 tis pouze přední a zadní silembloky a teď ve 280 jsem dělal komplet spodek , tahám káru tam dostávaj zabrat spodní a horní ramena .
Terénu se úplně nevyhejbám , zase na druhou stranu ho nevyhledávám, asi jde o to jakou rychlostí to vše budeš jezdit.
D3-D4 v terénu dobře obutá dá skoro to samý jako Def akorát ti to nedá ji takhle trápit .
Co je u tebe primárně do terénu ? Jako že hurá do Rumunska pak korytem řeky , naviják ... tak bych asi bral D2 a nebo D3 za 100 pakby mě to bylo asi jedno .
Ale dát 500 za D4 a pak ji rvát korytem řeky , je to o prioritách každýho.

petr

Rennie
Příspěvky: 339
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#50 Příspěvek od Rennie » sob úno 25, 2017 18:29

Tak ony táhla se chovají na origo silenty úplne stejne jako lams, anitas a další. Tim ze je auto na vzduchu a mam možnost jít nahoru i dolů budou trpět nebo jsou na to konstruovány. Geometrie se taky musí dělat. Anitas má největší zdvih tuším 12.5 cm ale myslím že jsem někde četl že při největším zdvihu už nedoporučuji točit koly zřejme kvůli zalomení poloos
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#51 Příspěvek od DiscoDrak » sob úno 25, 2017 18:52

Rennie píše:
sob úno 25, 2017 17:53
Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci
Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas

Rennie
Příspěvky: 339
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#52 Příspěvek od Rennie » sob úno 25, 2017 18:57

DiscoDrak píše:
sob úno 25, 2017 18:52
Rennie píše:
sob úno 25, 2017 17:53
Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci
Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas
Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 131
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#53 Příspěvek od DiscoDrak » sob úno 25, 2017 19:10

Rennie píše:
sob úno 25, 2017 18:57
DiscoDrak píše:
sob úno 25, 2017 18:52


Čau Rennie,
nevím - jsem byl nesmělej a okukoval to z pozvdálí... Ale měl to super udělaný a celou dobu co jsem to viděl byl takhle zvedlej i při jízdě.
Ottas
Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:

A Anitas funguje jak? Přečůrá to řídící jednotku auta (je úplně bokem) a ŘJ auta si furt myslí, že je v normální poloze? Tedy - s Anitas jde jezdit se zvedlým autem i rychleji a na "komfortní" = normální odpružení??

Rennie
Příspěvky: 339
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#54 Příspěvek od Rennie » sob úno 25, 2017 19:14

DiscoDrak píše:
sob úno 25, 2017 19:10
Rennie píše:
sob úno 25, 2017 18:57


Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM

Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift :mrgreen:

A Anitas funguje jak? Přečůrá to řídící jednotku auta (je úplně bokem) a ŘJ auta si furt myslí, že je v normální poloze? Tedy - s Anitas jde jezdit se zvedlým autem i rychleji a na "komfortní" = normální odpružení??
JJ ale pokud chceš větší kola musíš standardně nechat plus 5cm. Táhla máš plus 5 stále nebo můžeš na vystupování o 5 snížit a OFF mod přidá dalších 5cm. A anitas má max 12,5. Ale skoro nepoužitelný. Rychlost nevím nastuduj na webu. Já čekám na český LAMS
Elektronika ošidí výškové čidla který si myslí něco jinýho stejně jako kratší táhla
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 122
Registrován: ned led 08, 2012 15:24
tel.: 603924745
auto: RR P38
Bydliště: vyškov

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#55 Příspěvek od pma1 » sob úno 25, 2017 22:49

hoši a je třeba myslet na to, když to spadne do nouzáku na dorazy, když to bude mít velký papučky, to je nějak vošéfovaný?
sport 2,5td (2000)-L300 2,5td (1996)-W260 2,8d (1995)-P38 2,5dse (1996)-pajero 2800 (1994)

Rennie
Příspěvky: 339
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#56 Příspěvek od Rennie » ned úno 26, 2017 07:40

To je riziko každýho soudruha. Asistenční služby fungují i v zahraničí. Navíc jet i na origo kolech s vypustenymi mechy je jako jet na trakari
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
Mečoun
Příspěvky: 51
Registrován: ned úno 26, 2017 14:10
tel.: 604888873
auto: Discovery 3 , 4.4 V8
Bydliště: Jablonec nad Nisou, Curych
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#57 Příspěvek od Mečoun » ned úno 26, 2017 14:22

Ahoj všem tak jsem se dnes stal novým členem fóra.

Rennie
Příspěvky: 339
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#58 Příspěvek od Rennie » ned úno 26, 2017 14:28

Mečoun píše:
ned úno 26, 2017 14:22
Ahoj všem tak jsem se dnes stal novým členem fóra.
:mrgreen: teď už jen ten povoz
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
Mike III
Příspěvky: 406
Registrován: úte črc 06, 2010 09:39
tel.: +420777251521
auto: DIII, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#59 Příspěvek od Mike III » ned úno 26, 2017 20:02

Anitas funguje tak, že od každé polohy original fabrický si můžeš přidat -2, cm dolů - dálniční mód, nebo 3x 2,5 cm nahoru. - díky tomu je možné jet nad 40 km/hod i se zdvihem 2,5-7,5 cm
Dále má 3 speciální funkce.
1/ výměna pneumatiky - v podstatě uzamkne podvozek, aby při zdvihání nedorovnával a dedošlo třeba k sesunutí auta na nepevným povrchu.
2/ PAD mode - úplné vypuštění na dorazy - potřeba projet co nejnižším profilem
3/ nejdůleřitšjši funkce - RECOVERY MOde - pokud je na podvozku nějaká závada elekrickýho typu -(ne roztrženej měch :ty jeden...: ) pak sám provádí balanci systému místo jednotky auta aby bylo možno pokračovat v normální poloze auta. Tím je zodpovězena otázka co s poruchou na 32kách kolech.
Anitas rád předvedu.

MadTom
Příspěvky: 8836
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#60 Příspěvek od MadTom » pon úno 27, 2017 08:54

A ony vážně neexistují delší dorazy? Třeba kvůli tomu prasklému měchu, nebo kompresoru, co dofoukal? Prostě aby to na relativně rovné cestě zabránilo poškození auta nebo pneumatiky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět