Vakuová pumpa

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Arny
Příspěvky: 1
Registrován: 27 úno 2011 13:25
auto: Discovery

Vakuová pumpa

#1 Příspěvek od Arny » 27 úno 2011 13:52

Ahoj,nevíte někdo jaký je rozdíl mezi ERR 3539 a ERR 3539G,s tím ,,G" je to i u jiných náhr.dílů.
Mám LR z roku 1997 ESQUIRE bez úprav v původním stavu.Mé okolí stáří nelibě nese,ale jsem asi nadšenec,protože se pomalu,ale jistě pouštím do oprav,které mi nikdo už nevrátí.Tohle auto je prostě srdeční záležitost,kdo nezažil nepochopí.Arny

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: Vakuová pumpa

#2 Příspěvek od keso » 27 úno 2011 15:27

G - Genuine - Original

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Vakuová pumpa

#3 Příspěvek od DjALF » 27 úno 2011 18:56

keso píše:G - Genuine - Original
Přesně tak je to orig a ne náhrada.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vakuová pumpa

#4 Příspěvek od Land Jirka » 27 úno 2011 20:30

Ještě se můžeš setkat s označením ERR3539 OEM.
OEM (Original Equipment Manufacturer) to znamená že je to díl, co se montoval ve výrobě, ale je v balení výrobce.
V případě vývěvy na třístovku je výrobce origo dílu firma WABCO

Díly na LR se dají většinou koupit s třemi označeními.

1) Nejdražší Géčkovej díl v krabici se znaky Land Rover)

2)OEM díl to samé jako Géčkovej, ale v krabici skutečného výrobce (WABKO, DAYCO, AP Lockheed atd)

3) a potom díl bez označení, nebo s označením R (replika) může, ale také nemusí být co do stránky kvality o něco horší, než G a OEM. Na LR je nejznámější dodavatel neoriginálních dílů firma Britpart, Bearmach a Allmakes 4x4
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Vakuová pumpa

#5 Příspěvek od powl » 27 úno 2011 20:53

Jestli si koupis tu nejlevnejsi tak rovnou predelej ty nejty na normalni sroubky nez to das na auto
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Vakuová pumpa

#6 Příspěvek od Forsttimber » 05 bře 2011 17:21

zistil som ze po viacnasobnom prudkom brzdeni{ velmi rychlo a silno za sebou} mi po kazdom sliapnuti tvrdne pedal a znizuje ucinnost ale ak urobim mensiu pauzu medzi sliatnutim tak je to ok, bol som aj na teste brzd a vsetko je ok a aj STK som presiel a este sa mi na suchom asfalte bez piesku nepodarilo dostat kolesa do smyku, brzdove dosticky su vsetky nove.

moze to byt sposobene vakuovou pumpou?
mam na vonkajsej strane pumpy na tom dekly s malymi skrutkami maly presak oleja.

dik

p.s. uz asi musim prestat sledovat auto :D
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: Vakuová pumpa

#7 Příspěvek od keso » 05 bře 2011 17:37

ak nie su netesnosti medzi vakuovkou a posilovacom a spravne funguje spetny ventil je to vakuovka.

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Vakuová pumpa

#8 Příspěvek od Forsttimber » 05 bře 2011 18:11

a ako to zistim?
co sa stane ak otvorim predny kryt a pretesnim ho bude mat pumpa lepsi ucinok.
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
marek sk,lm
Příspěvky: 178
Registrován: 18 črc 2009 09:07
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas

Re: Vakuová pumpa

#9 Příspěvek od marek sk,lm » 05 bře 2011 22:19

Mal som taky sok s tvrdym pedalom ,mozno si pamatate.Vymena pumpi zatial vsetko OK.To ,ze sa mi sprava auto ako popisujes je realita na ktoru som si zvikol - vraj je to normalne (disko zle brzdi a dostat ho na asfalte do smiku je temer nemozne).viacnasobne zoslapnutie - nestiha pumpa- normalne. :roll: Aj pred vymenou aj po ,rovnake.
Mozno skus odobrat pumpu a ceknut ci je funkcna.Osobne si myslim ,ze moj konkretny problem nastal pri poriadnom vyjazde zaplavill olej pumpu a nefungovala.Cista teoria - neviem presne ako to funguje (ako podavacie cerpadlo?) - opravia ma :wink:
Vsimol som si ,ze pri rovnakom tlaku na pedal casom pedal jemne klesa a mierne sa zvysuje aj brzdny ucinok.Myslim ze je to "dotlakovavanie" pumpi...(moze to byt aj vola na loziskach - no myslim ,ze to mam OK) alebo ,veci znali poradte!Dikeles! :idea:
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky

Uživatelský avatar
marek sk,lm
Příspěvky: 178
Registrován: 18 črc 2009 09:07
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas

Re: Vakuová pumpa

#10 Příspěvek od marek sk,lm » 05 bře 2011 22:29

Pumpa je pohanana vackou ,nie?Vzhladom na vek nasich Kár je asi dobre vymenit (preventivne) veci co maju gumene casti ,vseobecne :?
Aj ked nieje iste ci "nove" veci vydrzia aspon polovicu co stare :lol: :Sorry:
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1129
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Vakuová pumpa

#11 Příspěvek od Forsttimber » 29 bře 2011 18:45

da sa zohnat to tesnenie do vnutra pumpy [myslim pod dekel co je upevneny skrutkami alebo nitmi}

dufam ze kvoli posratemu tesneniu nebudem muset kupit novu pumpu

resp. ak by som tam dal silikon a nahodou by ho vcuclo tak by to bol asi pruser co?
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
goodlift
Příspěvky: 418
Registrován: 10 srp 2011 09:02
auto: Defender 110-300tdi
Bydliště: Brno

Re: Vakuová pumpa

#12 Příspěvek od goodlift » 03 dub 2016 14:23

Ahoj nemáte někdo na prodej vakuovou pumpu na defa 300tdi ?
Může být použitá, ale funkční .
Díky
ex - D1 200 tdi
ex - D1 300 tdi
akt - Defender 300 tdi

Nunicek
Příspěvky: 69
Registrován: 23 dub 2015 23:07
auto: D I 300tdi
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Vakuová pumpa

#13 Příspěvek od Nunicek » 03 dub 2016 15:29

Obrázek

Vyndal sem ji protože auto nebrzdilo ale bylo to posilovacem.
Cenu nabidni
Zbynek

Uživatelský avatar
goodlift
Příspěvky: 418
Registrován: 10 srp 2011 09:02
auto: Defender 110-300tdi
Bydliště: Brno

Re: Vakuová pumpa

#14 Příspěvek od goodlift » 03 dub 2016 15:48

Ahoj, máš sz
ex - D1 200 tdi
ex - D1 300 tdi
akt - Defender 300 tdi

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 623
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: Vakuová pumpa

#15 Příspěvek od forester » 03 dub 2016 18:03

marek sk,lm píše:Mal som taky sok s tvrdym pedalom ,mozno si pamatate.Vymena pumpi zatial vsetko OK.To ,ze sa mi sprava auto ako popisujes je realita na ktoru som si zvikol - vraj je to normalne (disko zle brzdi a dostat ho na asfalte do smiku je temer nemozne).viacnasobne zoslapnutie - nestiha pumpa- normalne. :roll: Aj pred vymenou aj po ,rovnake.
Mozno skus odobrat pumpu a ceknut ci je funkcna.Osobne si myslim ,ze moj konkretny problem nastal pri poriadnom vyjazde zaplavill olej pumpu a nefungovala.Cista teoria - neviem presne ako to funguje (ako podavacie cerpadlo?) - opravia ma :wink:
Vsimol som si ,ze pri rovnakom tlaku na pedal casom pedal jemne klesa a mierne sa zvysuje aj brzdny ucinok.Myslim ze je to "dotlakovavanie" pumpi...(moze to byt aj vola na loziskach - no myslim ,ze to mam OK) alebo ,veci znali poradte!Dikeles! :idea:
Tak je vidno,že ste nejazdili z náklaďákom.Prvé šlapnutie na brzdu znížiť rýchlosť a podradiť potom brzdiť motorom a brzdami len dobrzďovať.Disco je presne tento prípad,motor musí mať otáčky aby stíhala vákumpumpa inak sa z mizerných bŕzd stanú brzdy pre kamikadze :chuckle A to hlavne v dlhých klesaniach,asi by fakt stálo za to tam nabastliť ventilované kotúče z defa. :muscle
V jednoduchosti je krása.

Uživatelský avatar
goodlift
Příspěvky: 418
Registrován: 10 srp 2011 09:02
auto: Defender 110-300tdi
Bydliště: Brno

Re: Vakuová pumpa

#16 Příspěvek od goodlift » 03 dub 2016 18:09

Mám za sebou několik let na soupravě ;-) , neboj , vím o čem mluvím :) :)
ex - D1 200 tdi
ex - D1 300 tdi
akt - Defender 300 tdi

Uživatelský avatar
marek sk,lm
Příspěvky: 178
Registrován: 18 črc 2009 09:07
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas

Re: Vakuová pumpa

#17 Příspěvek od marek sk,lm » 07 dub 2016 22:38

:lol: niekto to tu podobne popisoval , niekde to tu je - tie brzdy - dorobil si tam "zasobnik VAKUA " :grin: aby mohol aj castejsie sliapat na pedal a vraj s uzasnym uspechom :D , inak urobil som si ( sam -co je asi podstatne) zadne brzdy a auto (skoro) brzdi.... :clap
este predne a dam vediet - co si das urobit v servise nie vzdy je "uspesne.... VÍÍĎ :Ale fuuj:
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky

brunko
Příspěvky: 246
Registrován: 07 zář 2011 11:37
auto: Disco 1 96
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Vakuová pumpa

#18 Příspěvek od brunko » 30 zář 2016 15:44

Aby som nenacinal novu temu tak pisem rovno sem. Mam v podstate rovnaky problem uz odkedy auto mam. Nikdy nebrzdilo smykom na asfalte, teda niekedy ano ale stalo to tolko sily az ma to dvihalo zo sedacky. Ked mi zacala tiect vakuova pumpa myslel som ze po vymene to bude lepsie. Ale nie. Tak som sa s tym naucil jazdit a bolo to v pohode. Nedavno som si ale vsimol ze za studena brzdi uplne krasne. Ked sa motor co len trochu zohreje je to to iste. Inak platnicky, piesty, kotuce menene. Este ma napadlo ci to nie je aj tym ze v rave s pise pri vymene vaku pumpy ze sa ma nastavit prvy valec na nejaky bod. Nepamatam uz bo to bolo davno. V servise mi ale hovorili ze to je jedno. Tak neviem ci to moze sposobovat rozdiel v brzdnej sile.

Odpovědět