Zřejmě na měnič dojde. Díky za potvrzení domněnky. Načetl jsem toho fakt dost. Angláni toho mají na foru mraky. Většinou to popisují jako houpání motoru. Že lítají otáčky o tisíc hore, dole. No mě to jen vibrovalo. Uvidíme. Říkám si, že se podělím o zkušenost pro další co budou pátrat po závadě. Ať vám to jezdí!Badus píše: ↑16 led 2018 22:03 Drzim palce, at to pomuze dlouhodobe. Ja to resil u obou svych D3. Nikdy se mi nechtelo do menice, tak jsem menil olej. Ale cca po 10ti tis km to zaclo delat znova. U obou svorne a naprosto presne stejne.
U prvni D3 pomohla nakonec repase hydromenice, ale menil ji az dalsi majitel. Od te doby ma klid (najeto od repase asi 40tis, celkem asi 340tis).
U soucasne D3 ho prave menim, tak se ted uz spis modlim, aby to tim hydromenicem bylo. ))))
Problém automat Discovery 3, 2005
Moderátor: Miky_CZ
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Tak tohle mi přesně taky začalo dělat sice na L322, ale to je si jedno. Jakoby kolísají otáčky při přidání plynu, lehce auto občas zavibruje hlavně na zamčený nejvyšší kvalt. Jinak řadilo perfektě, neškubalo. U mě to bylo po rozdělání jasný. Převodovka . Takže vyřešeno kompletní repasí, včetně měniče...
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Ja sice zatim nic nemel, ale kdyz jsem svoji D3 pred 4 roky kupoval mela 122 tis. A hned jsem delal vsechny oleje. Od te doby mam jen 160 tis , ale olej v automatu uz jsem menil 4x z toho pri prvni vymene s vanou to bylo i s proplachem 2x a v diffech a rozvodovce kazdy rok
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Na doporučení kolegy Baduse, jsem využil služeb firmy Kaps Automatic na repas hydroměniče na naší D3. Dnes jsem si ji vyzvedl a "cukání" zmizelo. Uvidíme do budoucna Firmu jednoznačně doporučuji.
Live long and prosper.
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
A co to stalo, jestly to neni tajny
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Tajné to není. Nechal jsem to u nich v Brně udělat komplet. Je ale možno jim dat vymontovany hydromenic na repas. Repas samotný stojí do 9000,-
Demontáž
Repas hydromenice
Montáž
"Uvedeni do provozu" + diagnostika + 100km "zajetí"
Olej v automatu + vana automatu
Garancni prohlídka po 1000km nebo 2 mesice
Trvalo to od pondělí do pondělí (onemocněl jim člověk co děla "vlastní" repas jinak by to stihli do pátku)
Auto umyli a mám pocit že i vysáli
Celkem s DPH 30.613,- Kč
Předem udělali kalkulaci opravy na 32.xxx k odsouhlasení.
Live long and prosper.
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
To je pekna cena, za praci to vychazi 10tku coz je moc pekny
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Máte někdo představu jestli se ten repas vyplatí ? kolik takový repasovaný měnič ujede kilometrů ?
koukal jsem na cenu repase cca 9-10 tis, nový OEM měnič se dá sehnat pod 30 tis,
mám najeto na D3 245 tis km a měnič už se ozývá, tak ho asi do konce roku budu muset pořešit
škoda že jsem v dubnu vyměnikl komplet oleje, včetně převodovky, předpokládám že s novým měničem půjde zase nový olej
koukal jsem na cenu repase cca 9-10 tis, nový OEM měnič se dá sehnat pod 30 tis,
mám najeto na D3 245 tis km a měnič už se ozývá, tak ho asi do konce roku budu muset pořešit
škoda že jsem v dubnu vyměnikl komplet oleje, včetně převodovky, předpokládám že s novým měničem půjde zase nový olej
- RomanPatrol
- Příspěvky: 111
- Registrován: 06 úno 2018 22:47
- tel.: +4207772036jedna pět
- auto: Patrol GU Y61
- Bydliště: Praha
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Předpokládáš správně, dal by sis do nového měniče starý olej?
Range Rover L405 autobiography - bussines class, Nissan Patrol Y61 GU 3,0 l expediční,
Fiat 2,3 Etrusco integrál, Loď Stingray 205 CS Mercruiser 3.0 Liter,
Optimismus je způsoben nedostatkem informací
Fiat 2,3 Etrusco integrál, Loď Stingray 205 CS Mercruiser 3.0 Liter,
Optimismus je způsoben nedostatkem informací
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
pred 2 mesici jsem ho menil, komplet sada na prevodovku, 12 tis. kč, tak se ptam protoze dalsich 12tis za olej po dvou mesicich mi prijde trosku ujete
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
já bych olej dal rozhodně nový, ber to jako pořádný proplach a čím déle budeš repas měniče odkládat, tím hůře, pokud s autem denně jezdíš.
Převodovka dostává pěkné rázy a může se ti stát, že budeš časem měnit i ji.
Převodovka dostává pěkné rázy a může se ti stát, že budeš časem měnit i ji.
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
proč 12 tis, jednak teď nebudeš měnit filtr a pak kde to kupuješ.
Originál Shell já beru tady a supr. Už mám vyměněno 4x ra 5 let
http://www.oleje-mazivo.cz/?2193,shell- ... 10l-baleni
a to vychází na 3840,- za 10l
Originál Shell já beru tady a supr. Už mám vyměněno 4x ra 5 let
http://www.oleje-mazivo.cz/?2193,shell- ... 10l-baleni
a to vychází na 3840,- za 10l
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
12 tis bylo myšleno - komplet sada s filtrem a prací v servisu, tolik jsem platil v dubnu, sám si to neudělám,
ale už se to řeší, včera přišel z Kaps repasovaný měnič, dneska to kluci kompletují, filtr zůstane, olej bude nový
ale už se to řeší, včera přišel z Kaps repasovaný měnič, dneska to kluci kompletují, filtr zůstane, olej bude nový
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Hotovo, repas měniče 8500 kč vč DPH v Kaps automatic, na počkání, super přístup super práce, auto jede jak má, všechy vibrace a škubání jsou pryč
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Tak super
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Helou, před půl rokem jsem sem psal o vibracích v určitejch otáčkách. Vyměnili jsme kompletně náplně, vanu s filtrem. Chvíli pomohlo. Zhruba po 14 dnech po výměně oleje se naopak začali dít další věci. Jak už tu bylo psáno- houpání motoru a cukání při tahu do kopce. Přesně podle vašich rad. Hydroměnič se odporoučel. Nedával jsem tedy origo nový, ale repas přes Litep. Po montáži bylo řazení plynulé a žádné vibrace. Jen se po montáži ozývaly zvuky jak z přepouštění hydrauliky. Týden na to jsem jel Od Ukrajiny po Řecko a přes Albošku zpět. Celkem 9000 km. Zvuk se vytrácí a řadí skvěle. Náklady kolem 30 tis. Nevím přesně bo se dělali další věci (komplet brzdy, vstřik).
Tímto všem děkuji za rady. Člověk ušetří ranec času a peněz laborováním.
Dorfik
Tímto všem děkuji za rady. Člověk ušetří ranec času a peněz laborováním.
Dorfik
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Kua, jojo, tak uz jsem tady taky
S babcou D3 cukame od 1500 do 2200, no ma 250k nalet a je to 2006ka.
Psal jsem do puvodne jinyho vlakna, ale tady je to spravne.
Olej v prevodu jsem menil janevim, nekolikrat, naposledy tak pred 50 tisicema.
Tom z UK mi jeste rika, ze by zadal zadnim kardanem a prednima poosama, ze muzou bejt volny.
Takze repase menice, hmm.
Ho.
S babcou D3 cukame od 1500 do 2200, no ma 250k nalet a je to 2006ka.
Psal jsem do puvodne jinyho vlakna, ale tady je to spravne.
Olej v prevodu jsem menil janevim, nekolikrat, naposledy tak pred 50 tisicema.
Tom z UK mi jeste rika, ze by zadal zadnim kardanem a prednima poosama, ze muzou bejt volny.
Takze repase menice, hmm.
Ho.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Jestli si ho dokazes vymontovat sam tak ho posli PPL do kapsu, do dvou dnu ti ho poslou udelany zpet, a spokojenost ja po repasu ujel 45 tis a menic je stale v plne pohode
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Hlavně ať slouží
Opravy a Servis automatických převodovek všech značek.
Náhradní díly,hydromenice,oleje. www.prevodovkyautomat.cz Tel+420608675576.
Náhradní díly,hydromenice,oleje. www.prevodovkyautomat.cz Tel+420608675576.
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Zdravim.Mam D3,r.v.2006,automat. Najazdenych ma 293xxx km.Ked je auto odstavene a vychladnu prevadzkove kvapaliny, tak pri rozjazde motor huci,ide do cca 1700 otacok. Podoba sa to na preklzovanie pri manualnej prevodovke. Prevodovka preradi na 2, potom 3 a potom vsetko funguje normalne.Olej aj filter boli menene pre tieto priznaky,ale nepomohlo.Prevodovka bola na diagnostike v servise ZF prevodoviek,pricom bola vylucena elektronicka zavada. Pri zohriatych kvapalinach to nerobi. Otacky nekolisu,vibracie nie su. Nema prosim Vas niekto podobnu skusenost? Nemate nejaky radu, kde hladat chybu? Dakujem.