Zvýšení podvozku D I.

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
stracci
Příspěvky: 239
Registrován: 13 pro 2013 20:17
auto: Discovery I
Bydliště: BS

Re: Zvýšení podvozku D I.

#141 Příspěvek od stracci » 14 bře 2016 23:47

krtko píše:Ja som pred nedavnom daval +2" britpart zlty + 265 75/16 kolesa + rozsirovacie podlozky. Rezat sa muselo,ale nie vela. Musim to este lepsie vyskusat,mozno bude treba este nejake upravy :angry

Zdar, a nemaš obavy z lamania poloosi a klbov pri takych pneu? Ako sa to sprava na ceste, neplava to velmi?
Mam v plane aj ja niečo podobne, preto zistujem :mrgreen:
LR DI 300 Tdi

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1126
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Zvýšení podvozku D I.

#142 Příspěvek od Forsttimber » 15 bře 2016 07:49

Na defe mam tento rozmer v tp a kedze napravy su rovnake ako na d1 tak by s tym nemal byt problem ak nepouzivas uzavirku. a
s uzavierkou si mozes strihnut poloos aj s mensimi gumami
Real Land Rover is built, not bought

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení podvozku D I.

#143 Příspěvek od MadTom » 15 bře 2016 08:53

Největší problém není rozměr gum, ale to co je mezi volantem a pedálama. Když se jezdí klidně, tak není důvod něco lámat. A druhá věc je vzorek na gumách - ATčka nebo velmi hrubá MTčka jsou velikej rozdíl ve schopnosti gumy se prostě kousnout.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení podvozku D I.

#144 Příspěvek od DjALF » 15 bře 2016 09:42

MadTom píše:Největší problém není rozměr gum, ale to co je mezi volantem a pedálama. Když se jezdí klidně, tak není důvod něco lámat. A druhá věc je vzorek na gumách - ATčka nebo velmi hrubá MTčka jsou velikej rozdíl ve schopnosti gumy se prostě kousnout.
Má pravdu předsedo :hand mezičlánek mezi pedálama a volantem je bych řekl ten nejdůležitější
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

dolinekdave
Příspěvky: 540
Registrován: 16 črc 2015 22:57

Re: Zvýšení podvozku D I.

#145 Příspěvek od dolinekdave » 15 bře 2016 10:23

Ahoj Já mám britpart +2 a gumy 245/70 16 a je to bez problémů

dolas mobil

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení podvozku D I.

#146 Příspěvek od teslo » 15 bře 2016 10:54

dlho som so Simexami 35*10.5/15 a V8 jazdil s oboma uzavierkami na seriovych poloosach. Pokial to bolo s rozumom, tak to drzalo.
Clanok medzi volantom a pedalmi je dolezity aj ked je pevnostne uplne vsetko - system je taky pevny, ako jeho najslabsia cast :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Tomasss
Příspěvky: 39
Registrován: 10 úno 2016 18:27
tel.: 722288711
auto: Disco 200tdi

Re: Zvýšení podvozku D I.

#147 Příspěvek od Tomasss » 15 bře 2016 13:43

Pořád nevím co tam mám nacpat jestli plus 2" a podložky nebo pošetřit a dát tam komplet podvozek plus 5"

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Zvýšení podvozku D I.

#148 Příspěvek od kupec18 » 15 bře 2016 14:20

Ja bych řekl že asi nemáš vhodné auto. Ono popravdě že to zvedneš do nebes si moc nepomůžeš, Pokud tam nedáš pořádné kola.

Těch polámaných difu a poloos bys tady na foru určitě pár našel. Co jsem vyčetl tak nad 33" kola jsou asi max aby to fungovalo. A na to ti stačí tak 2 palce a možná nějáky ten puk.

Osobně mám 2" a 32" kola , jediná úprava navíc je Camel Cut :mrgreen: :mrgreen: (teď můžu machrovat), prostě seřízneš zadní blatník u kola.

To už bych pak být tebou asi řešil nějaké jine nápravy jako ma tuším patrik, nebo šel do patrola.

Tomasss
Příspěvky: 39
Registrován: 10 úno 2016 18:27
tel.: 722288711
auto: Disco 200tdi

Re: Zvýšení podvozku D I.

#149 Příspěvek od Tomasss » 15 bře 2016 14:56

Asi to moc hrotim to se mi stává jak tak čtu tady kolem nemá cenu vymýšlet již vymyšlené a udělat to jako většina aspoň se můžu poradit s případnými problémy
Auto je taky v poho a patrola vážně ne.

Uživatelský avatar
Kusto
Příspěvky: 894
Registrován: 16 kvě 2012 19:07
tel.: 602516325
auto: D1 300 tdi
Bydliště: Sudoměřice u Bechyně

Re: Zvýšení podvozku D I.

#150 Příspěvek od Kusto » 15 bře 2016 16:08

Ahoj, na autě mám 255 85 16 a bez řezání v předu i v zadu to nešlo ale nejni to moc k dohledání kde je to řízlí lift cca 4" pružinama z tatry 603 který jsou tak dlouhý že nepotřebujou konus ale zadní se musí podložit tak 4cm jinak zadek je padlej. Rozšířeno podložkama 3cm Jestli tě zajímaj podrobnosti upřesním :) Par obrázku z loňské dovči.
Přílohy
1.jpg
2.jpg
3.jpg

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Zvýšení podvozku D I.

#151 Příspěvek od Mára-RRC » 15 bře 2016 16:22

kusto: máš to hodně pěkné!!!!!!!
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Zvýšení podvozku D I.

#152 Příspěvek od Mira 101 » 15 bře 2016 16:25

Krásný auto :yes

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Zvýšení podvozku D I.

#153 Příspěvek od gibson » 15 bře 2016 16:31

kustova paradna lestenka! :yes :yes :yes
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Tomasss
Příspěvky: 39
Registrován: 10 úno 2016 18:27
tel.: 722288711
auto: Disco 200tdi

Re: Zvýšení podvozku D I.

#154 Příspěvek od Tomasss » 15 bře 2016 16:51

Auto máš pěkný nějak takhle si to představuju.
Teď k těm perum: jak se to chová slyšel sem že to je měký a jaký tam máš tlumiče popřípadě jak to máš provedený.
Dík za inspiraci.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Zvýšení podvozku D I.

#155 Příspěvek od kupec18 » 15 bře 2016 17:26

S dovolením ukládám do mé složky disco _vzor.

A ty pera by mě taky zajímaly. Jak se to chová naložene?

Uživatelský avatar
Kusto
Příspěvky: 894
Registrován: 16 kvě 2012 19:07
tel.: 602516325
auto: D1 300 tdi
Bydliště: Sudoměřice u Bechyně

Re: Zvýšení podvozku D I.

#156 Příspěvek od Kusto » 15 bře 2016 18:43

Jejda, klucí děkuji za chválu ale fotky zkreslujou :ty jeden...: Mněkčí to je rozhodně než origo a liftová sada co jsem tam mněl předtím která teda ani v terénu moc nechodila. Jak jsou ty pružiny mněký a ve předu je stablík tak předek vcelku kopíruje nerovnosti a zadek to dokříží ale dostat nějaké kolo do vzduchu je dost umnění. Přední stablík je snížen o 3cm. tlumiče jsou Decarbon 2" a kardany origo jen trochu pobroušený a dorazy náprav prodloužený podle maxima kol kolik se vejdou do podběhů při zamáčknutí. Auto na fotce je se spací vestavbou a věcma na tejden pro tři, takže cca 100kg v kufru a tak půl nádrže což je přesně rovně podle kol v blatníku. Zadní pera jsem podkládal tak ať s plnou nádrží je zadek ještě trochu vejš a jak tam sednou dva vzadu tak už to je níž. podle původních je to mněkčí, nejlepší je to na hupech kde člověk jezdí nahoru a dolu jak výtahem :D Určitě to nejni žádná zátěžová sada, spíš trialová.

Tomasss
Příspěvky: 39
Registrován: 10 úno 2016 18:27
tel.: 722288711
auto: Disco 200tdi

Re: Zvýšení podvozku D I.

#157 Příspěvek od Tomasss » 15 bře 2016 19:32

Co se týče pružin tak v Plzni je dělaj tak jak si kdo řekne ale cena je někde kolem 2-2,5ks což je dost.
Mám to od Popsyho ten si je tam nechal dělat.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení podvozku D I.

#158 Příspěvek od MadTom » 15 bře 2016 19:41

Nevím jak na D1, tak je výběr větší, ale na D2 jsem neměl problém vybrat nějaké pružiny, ale doplnit je slušnýma tlumičema.
Co tady padlo, tedy delší pružiny na vyšší zatížení a body lift s pomocí puků je dobrej základ. K tomu nějaké relativně normální tlumiče a za relativně málo peněz je hodně muziky.
Pokud se chce něco lepšího, tak už to nebude za málo peněz a asi by stálo za to vzít celou sadu od někoho, kdo to umí.
Ale základ je na co to auto má být, protože na trial nebo na offroad výlety jsou úplně jiné požadavky, a hlavně jak velká kola tam mají jít.
A čím víc cm liftu tím lépe nemusí být zrovna nejlepší řešení. Na kola 235/85/R16 doopravdy stačí těch 5cm a ořezání zadních blatníků. Na větší kola už jsou potřeba i úpravy na srovnání geometrie jak u řízení, tak u kardanů, a nejlépe i pevnostní vybavení náprav (diferenciály, poloosy) a vyřešit převody, aby auto nebylo moc do rychla. Ono se to potom docela rychle nabaluje s každým cm navíc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Tomasss
Příspěvky: 39
Registrován: 10 úno 2016 18:27
tel.: 722288711
auto: Disco 200tdi

Re: Zvýšení podvozku D I.

#159 Příspěvek od Tomasss » 15 bře 2016 20:20

Co se mě týče tak pravděpodobně objednám origo sadu ale kdybych se náhodou rozhodl sehnat zvlášť pera +2" zvlášť tlumiče ještě o něco delší pera podložit a teď: V zadu je to samostatně ale ve předu je to v hromadě jak se to tam řeší s těma podložkama?

Uživatelský avatar
Kusto
Příspěvky: 894
Registrován: 16 kvě 2012 19:07
tel.: 602516325
auto: D1 300 tdi
Bydliště: Sudoměřice u Bechyně

Re: Zvýšení podvozku D I.

#160 Příspěvek od Kusto » 15 bře 2016 20:31

Jo ty převody na velký kola jsou potřeba, aspoň já co nejezdím žádnou dálnici a ocením pohodovej provoz po okreskách. Mám přídavku z defa :hmm

Odpovědět