D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Moderátor: Miky_CZ
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
čumim....zírám....a s velkým obdivem uznale pokyvuji hlavou. . Skoro začínám uvažovat o zpětné montáži měchů....mám je v regále včetně zvyšovqacích podložek od madtoma....Chtělo by se to někomu namotovat mě do auta? Samozřejmě za . ??????
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Cyrile, asi to budu dělat sobě, tak to můžu nachystat 2krát. Akorát mi u tho nesmí být moc zima.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Béřu tě za slovo a díky za nabídku Tome. Tak jak budeš mít cestu, dej vědět, stavíš se na meltu a domluvíme se na ceně a tak... Já na to nespěchám, stačí mií to klidně namontovat až zjara nebo v létě. Teď jezdím stejně s D4 páč má Webasto..MadTom píše:Cyrile, asi to budu dělat sobě, tak to můžu nachystat 2krát. Akorát mi u tho nesmí být moc zima.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
OK, nejhorší bude vymyslet kam s vypínačema - protože já je nahoru dát nemohu - mám tam ovládání střešních oken a displej k couvací kameře. Místo popelníku už mám 4 vypínače, tak ještě zbývá něco místo šuplíku na mince a okolo palubovky. Pomalu začínám uvažovat o malé "kapliče" nahoru na palubní desku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Dokonalé řešení, uměl by někdo podobné zařízení udělat i do P38? Bylo by to k nezaplacení..
Range Rover 4.6 Mk II
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Asi by to do P38 šlo, akorát těch vypínačů by bylo trošku víc - 4 na výběr kola, 1 nahoru/dolu a 1 auto/manuál. Je to potřeba? Při jízdě po silnici a fungujícím systému je to jedno, v terénu to je něco jiného - to už píše Ivan. Pokud je něco v nepořádku - děravý měch, netěsnící ventily - tak se to sice bude dát nafoukat ručně, ale to je tak všechno a stejně hrozí, že se tím něco upálí, pokud bude foukat moc. Něco jiného je indikace toho, že běží kompresor a případně indikace jeho teploty. To by pomoct mohlo aspoň proti tomu, aby si člověk všiml, že je něco blbě (kompresor furt spíná, případně se přehřívá).
Mě sa to líbí do D2 ještě z jednoho důvodu - půjde tím způsobem oblbnout jednotka, aby při rychlejší jízdě automaticky nezpouštěla dolů. Na silnici je to jedno, ale v terénu to občas není účelné - stačí se potřebovat trošku víc rozjet, aby člověk projel, a auto zapíná a začne se vypouštět.
Ještě by se dalo přidat měření napětí z čidel a zobrazování aktuální hodnoty (nebo vytáhnout z jednotky digitálně).
Mě sa to líbí do D2 ještě z jednoho důvodu - půjde tím způsobem oblbnout jednotka, aby při rychlejší jízdě automaticky nezpouštěla dolů. Na silnici je to jedno, ale v terénu to občas není účelné - stačí se potřebovat trošku víc rozjet, aby člověk projel, a auto zapíná a začne se vypouštět.
Ještě by se dalo přidat měření napětí z čidel a zobrazování aktuální hodnoty (nebo vytáhnout z jednotky digitálně).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Velmi zdařilá úprava. Chválím zručnost. Něco podobného jsem musel udělat v Rumunsku po poškození kompresoru a použití ARB kompresoru. Toto řešení je OK
Nepomáhá nám ani tolik pomoc našich přátel, jako jistota že by nám pomohli.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Je pravda, že do terénu by to bylo dobrý, ale na silniciMarťas píše:Dokonalé řešení, uměl by někdo podobné zařízení udělat i do P38? Bylo by to k nezaplacení..
Já to měl a byla to otrava. Tak jsem to dal zase zpátky na počítač. Když je nějakej problem, tak to řeším drátkama a propojím si to nouzově ve svorkovnici u počítače.
Je
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Karle souhlasím, na silnici si to nedovdeu představit ani u D2, která má měchy jenom vzadu. To abych si to furt hlídal, stačilo mi, když mi zamrzl jeden ventil a auto se pořádně nenafouklo - jízda byla takouvá houpavá.
Ale jak píšeš, že si to propojíš na konektoru, tak to je přesně to, co by tyhlety vypínače nahradily, myslím si navíc, že většina lidí si někde venku ty drátky do konektorů nepřipojí - jednak neví jak a jednak se elektiky bojí.
Ale jak píšeš, že si to propojíš na konektoru, tak to je přesně to, co by tyhlety vypínače nahradily, myslím si navíc, že většina lidí si někde venku ty drátky do konektorů nepřipojí - jednak neví jak a jednak se elektiky bojí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Ivan, ako vies ze je mech uz plne vysunuty aby si mu zbytocne nezvysoval tlak. Staci to len podla pozorovania alebo to strazi pretlakovy ventil?
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
žádný přetlakový ventila tam není - v automatickém režimu si to měří výšku měchu pomocí čidla na rameni nápravy. V manuálním to musíš mít v oku. No a když to přeženeš tak v uchu - asi nebude možné si toho že měch bouchnul nevšimnout.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
ved prave toho sa bojim...
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Ano, na kompresore je pretlakovy ventil!!! Takze mech roztrhnut a podobne fantasmagorie nehrozia. Nenapisal som to pred tym, lebo ma tak samozrejma vec ani nenapadla.vladob8 píše:Ivan, ako vies ze je mech uz plne vysunuty aby si mu zbytocne nezvysoval tlak. Staci to len podla pozorovania alebo to strazi pretlakovy ventil?
Prave naopak, je tam, priamo na kompresore!!! Nikto normalny taky system ani bez pretlakoveho ventilu nevyrobi!MadTom píše:žádný přetlakový ventil tam není
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Mě právě jde o to, že to umí obejít tu řídící jednotku, když mě bude mít tendenci spustit na dorazy. Nevím přesně co tím fíglem s drátkama myslíš, ale jednou jsemSláma Karel píše:Je pravda, že do terénu by to bylo dobrý, ale na silniciMarťas píše:Dokonalé řešení, uměl by někdo podobné zařízení udělat i do P38? Bylo by to k nezaplacení..
Já to měl a byla to otrava. Tak jsem to dal zase zpátky na počítač. Když je nějakej problem, tak to řeším drátkama a propojím si to nouzově ve svorkovnici u počítače.
Je
K
zkoušel něco podobného v řídící jednotce EAS. Vrčel kompresor, ale auto se nezvedalo kvůli bloku, který byl otevřený. Tímhle by se to dal, jestli jsem to dobře pochopil, ovládát jak kompresor, tak i vent. blok.
Range Rover 4.6 Mk II
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Standardne je dorazom maximalneho vysunutia (a aj odvisnutia napravy) tlmic. Predpokladam, ze akonahle vidis, ze Ti auto uz nestupa, pretoze je na maxime, nebudes mu este pridavat.vladob8 píše:Ivan, ako vies ze je mech uz plne vysunuty aby si mu zbytocne nezvysoval tlak. Staci to len podla pozorovania alebo to strazi pretlakovy ventil?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Presne tak. A keby aj, mas tam pretlakovy ventil.teslo píše: Standardne je dorazom maximalneho vysunutia (a aj odvisnutia napravy) tlmic. Predpokladam, ze akonahle vidis, ze Ti auto uz nestupa, pretoze je na maxime, nebudes mu este pridavat.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Týmto sa chcem poďakovať Ivanovi za návrh. V podstate som to urobil podľa jeho popisu, len som zvolil iné umiestnenie vypínačov.
- Přílohy
-
- 26012011569 (Medium).jpg (88.62 KiB) Zobrazeno 5287 x
Nie každý kto blúdi, je stratený...
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
... a to uz "ponorka" funguje komplet ?Wojto píše:Týmto sa chcem poďakovať Ivanovi za návrh.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
Ano ano . Chýbaju len nejaké drobnosti - spolujazdcov napínač pásu a jednotka ACE musí pracovať autonómne, lebo po pripojení komunikačného dátového káblika pletie ostatné jednotky...
Nie každý kto blúdi, je stratený...
Re: D2 SLS Manual Control (manualne ovladanie mechov)
... tak to je dobre, ze sa to podarilo. Pokecame v sobotu.Wojto píše:Ano ano .
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".