muj první Land Rover

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

muj první Land Rover

#1 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 09:03

zdravím všechny před týdnem jsem si pořídil Discovery II, TD5, krasavec ,ale jak se tady pročítám začínám mít docela hruzu z těch všech závad chtel bych poprosit o pár rad.
potřebuji oba měchy jsou děravé tak kam se obrátit psal jsem na jednu mailovou adresu kterou jsem tady našel ,ale nikdo se mi neozval, pak by mě zajímalo jak se dají povolit plastové zátky na diferenciálech a co třeba děláte s kompresorem když dáváte dozadu péra.
mám se kouknout na olej na řídící jednotce ? ta jednotka se musí otevřít nebo stačí vyčistit ty štekry všechny ? nebo jen jeden a který.jinak jsou ty motory spolehlivé ? žádné jiné závady jsem se tu nedočetl.
trochu se mi chvěje no lehce se mrdlá do stran řadička při jízdě ale ne pořád ale nevím zda je to normální , ten krok plynu je hrozně dlouhý je to nezvik .
tak pokud mi někdo odpovíte budu rád díky Mirek

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: muj první Land Rover

#2 Příspěvek od Miloš II » 07 čer 2007 09:47

Mirek píše:zdravím všechny před týdnem jsem si pořídil Discovery II, TD5, krasavec ,ale jak se tady pročítám začínám mít docela hruzu z těch všech závad chtel bych poprosit o pár rad.
potřebuji oba měchy jsou děravé tak kam se obrátit psal jsem na jednu mailovou adresu kterou jsem tady našel ,ale nikdo se mi neozval, pak by mě zajímalo jak se dají povolit plastové zátky na diferenciálech a co třeba děláte s kompresorem když dáváte dozadu péra.
mám se kouknout na olej na řídící jednotce ? ta jednotka se musí otevřít nebo stačí vyčistit ty štekry všechny ? nebo jen jeden a který.jinak jsou ty motory spolehlivé ? žádné jiné závady jsem se tu nedočetl.
trochu se mi chvěje no lehce se mrdlá do stran řadička při jízdě ale ne pořád ale nevím zda je to normální , ten krok plynu je hrozně dlouhý je to nezvik .
tak pokud mi někdo odpovíte budu rád díky Mirek
Na měchy napiš Stavrosovi dělal celej podvozek a asi mu zůstali měchy :?: Kdybys rušil měchy tak ideální je zajet na diagnostiku tedy do servisu a tam ti kompresor počítačem odstaví (budou tě přemlouvat abys to nedělal strácí kšefty) a co týče řídící jednotky tak toho je hodně. Pokud jsou patice od oleje tak ti vyčistění pomůže pouze jednorázově. Kukni sem. http://www.discoveryclub.cz/forum/viewtopic.php?t=385 a taky sem
http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=88 nebo taky sem http://www.mejznar.cz/forum/viewtopic.php?t=893
MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#3 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 12:18

ahoj díky za radu ale to jsem vše už přečetl mam tedy odpojit baterku a kouknout na ty konektory v případě že budou mastné mám použít nějaké odmaštovadlo do tech patic a nebo už je to uvnitř jednotky na tištáku taky.

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Miloš II » 07 čer 2007 12:49

Mirek píše:ahoj díky za radu ale to jsem vše už přečetl mam tedy odpojit baterku a kouknout na ty konektory v případě že budou mastné mám použít nějaké odmaštovadlo do tech patic a nebo už je to uvnitř jednotky na tištáku taky.
Jo vstříkat patice v řídící jednotce olej málokdy bývá víčko na řj. je přilepené . Je potřeba přerušit vzlínání oleje do řj. a vyměnit kabeláž na vstřiky. MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#5 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 13:09

ještě mi prosím poradte mám manual v němčině jak pracuje tlačítko na sjezd z kopce má se zařadi 1 a nebrzdit do jaké rychlosti a ještě nevím na co je tlačítko v motorovém prostoru na stěně s velkou gumovou hlavou.
dají se mněchy také nějak uplně vypustit.
no dostala mě výměna filtru oleje to je fakt super místo asi se musí sundat výfuk nebo ? ale nešel povolit jo také mě zaráží že to nemá kat a lambda sondu?
je možné se účastnit nějakého ježdění díky

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#6 Příspěvek od karel » 07 čer 2007 13:58

S DII ti moc neporadím na to jsou tu povolanější, ale pojezdit se samozřejmě dá sleduj - rubriku Pokec, zábava srazy.Jinak ti gratuluji k volbě LR, jsou do hodně dobré vozy.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od discover » 07 čer 2007 14:52

Milosi,
s temi mechy nemas pravdu, kdyz se to s nema umi a jezdi se lidsky, ne jako o zivot, tak mechy jsou parada. To uz tu padlo x-krat. Jasne, ze kdyz to koupis po nejakym raubiri a mechy jsou na hranici zivotnosti, tak aniz se to kdy naucis, podlehnes panice a hruze z budoucna a sup na pruziny. Tak to pises i ty. Rekni mi, na cem si servis kapsy nemasti? Jasne, masti i na mechach. Z novejsich Discover, kdo si koupil nove mechy, jsem neslysel, ze by litoval a prodelaval. Jina je situace, kdyz jde do terenu naplno jako ty. Ale to je jina pisnicka a to je treba priznat. Mechy nemaji tezky teren radi a on jim to oplaci. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
No to sem si to nadrobil, zavrela se mi Moravska brana ...
Standa

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Moravská brána a Oderské vrchy

#8 Příspěvek od Miloš II » 07 čer 2007 15:15

:lol: :lol: Jo jak řikáš :lol: :lol: MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#9 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 15:25

to auto vživotě nevidělo terén je jak nové měl ho Dr. a měchy foukají pouze když se díra dostane do ohybu zatím parkuji na zvedlých na max a drží
kolik ten měch tak stojí a kde se dá sehnat rád bych to měl OK a nechci to objednávat z UK

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

#10 Příspěvek od keso » 07 čer 2007 15:29

Mirek píše:ještě mi prosím poradte mám manual v němčině jak pracuje tlačítko na sjezd z kopce má se zařadi 1 a nebrzdit do jaké rychlosti
HDC, zjazdovy asistent funguje pri akomkolvek zaradenom rychlostnom stupni pri redukcii do pomala. Brzdit nemusis, HDC bude auto pribrdovat podla potreby.

Mirek píše:no dostala mě výměna filtru oleje to je fakt super místo asi se musí sundat výfuk nebo ? ale nešel povolit
No ja som asi 2 hodiny zistoval ako prietokovy filter oleja povolit, ale potom som nasiel to spravne HOW-TO. Pouzivam na to povolovac na filtre, ale ten co ma plechovu pasku, nie retiazku, tenka paska sa da podstrcit

Mirek píše:jo také mě zaráží že to nemá kat a lambda sondu?
katalyzator na diesly ?

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#11 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 15:36

kat na dieselu u osobáků běžná věc nevím co pak řídí třeba EGR když neví co spaluje ,víte to někdo podle čeho tam připouští spaliny taky jsem ho hned zaslepil dělám to u všech aut ale udělal jsem to jednoduše než popisujete do příruby te plechové hadice u ventilu jsem vystřihl ze slabého hliníku kolečko a zpětně zasponkoval

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#12 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 15:42

jo ještě něco v manuálu píšou tlak v pneu na předku 1.9 atm.není to nějak málo ? na zadek 2.7

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od discover » 07 čer 2007 15:47

Neparkuj zbytecne na max zdvih. To zvednuti je do terenu. Objednani mechu v Anglii je nejlevnejsi. Za cenu namontovani mechu i s praci v AMT budes mit z Anglie az na prah domu skoro 3 /slovy tri/ mechy. Vymenu si tady najdes, popsano mnohokrat, sam se na to chystam nekdy zkusmo. Udajne zalezitost 20 minut pro prumerne zrucneho. Posta z Anglie cca tyden. Pozor, zbytecne nejezdi s prasklymi mechy, pokud jsi si jist, protoze muzes spalit kompresor. Ten stale tlaci vzduch, aby udzel stejnou vysku zadi vozu.
Standa

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#14 Příspěvek od Mirek70 » 07 čer 2007 19:02

mněch už jsem si zkušebně vyndal a je to hračka i s tou trubičkou na kterou se tu někdo ptal ,poradte mi jak to objednat ,jak se to platí a tak a na kolik to vyjde u nás jenom mněch neseženu,

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Stavros » 08 čer 2007 07:40

http://www.paddockspares.com/pp/DISCOVE ... FFER).html

objednej to z odkazu, muzes si tam vybrat cokoliv. Postovny je 15 Liber, kdyz platis dopredu pres ucet tak dalsich 10 Liber. Jinak, pokud ses platce, tak muzes nakupovat bez DPH. Je to prosty.

ten odkaz nahore musis nakopirovat do druhyho okna, nejak no neumi ty dlouhy odkazy nakopirovat.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Stavros » 08 čer 2007 07:43

Jak si udelal ten EGR ventil, jinak ja foukam predek 2,3 a zadek 2,6.

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

#17 Příspěvek od Mirek70 » 09 čer 2007 10:08

přímo na ventilu u sání tedy u vstupu do toho ventilu je ta ohebná trubka k tělu ventilu připevněna obímkou na šestku šroubek tu jsem rozpojil do hrdla trubky jsem vložil kolečko z hlinikového plechu v celém průměru a zase zasponkoval tim jsem ji ucpal vše vypada původně.

Odpovědět