Konec radosti - něco s dofukováním měchů

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#1 Příspěvek od default » 05 črc 2010 18:21

Tak v pátek mě odešlo něco na měchách. Prostě se to nenafouká.
Po radách a osobním přispění kluků TUMU z nakatanenga.cz (obrovské díky), se zjistilo, že blbne jakýsi ventil, protože má málo elektriky na zavření.
Všechno jsem vyndal, rozebral, vyčistil, vrátil, a výsledek byl ten, že auto se normálně zvedlo, kompresor vypnul a pak to zase normálně kleslo.
Dovezl jsem si z chaty kontaktol, vyndal jsem ten kompresor se vším všudy (opět) všechny kontakty jsem opucoval a postříkal.
Výsledek je ten, že kompresor zapne cca na 10sec a pak na to sere. Asi za minutu si to zopakuje, a pak se zacyklí (minutu čeká 10sec fouká). Auto se nezvedne.
Co s tím?
P.S. kdyby měl někdo chuť se na to podívat, tak stojí v Praze v Křižíkový ulici. Můžu ho tam hodit na dvůr a tam se dá rozebírat donekonečna.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#2 Příspěvek od eliott » 06 črc 2010 00:04

Bude to chtít diagnostiku, možná bude stačit vymyzat chyby, pokud jsi odstranil prvotní příčinu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#3 Příspěvek od Luboš M. » 06 črc 2010 01:07

Koupij jsem také DII a mam stejny problem.
Uz mam ale vyreseno, koupil jsem pruziny a tlum. celou sadu za 7000 a je po problemu. za kazde dalsi trapeni s timto podvozkem budes davat akorat penize a nakonec to stejne nahradis. :hmm:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#4 Příspěvek od MadTom » 06 črc 2010 11:25

Spíš bych souhlasil s Eliotem - kouknout na to diagnostikou a potom se uvidí.
Já mám měchy v autě víc než rok co jsme to koupili a jedinej problém byl v zimě, že v -15ti zamrzl některý z ventilů a auto jelo trošku nakloněné (nevyfouklo se to celé). Takže musím udělat rozborku kompresoru a příslušenství a zjistit, kde se do toho dostává vlhkost. Měchy mají jednu výhodu - nezávisle na zatížení auta udržují světlou výšku, takže když naložím kufr a potřebuju to odvést na kopec, tak netahám zadek po zemi.
A ano, je to elektronika na tu jsou potřeba příslušné "nástroje" a znalosti. Stejně jako na mechaniku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#5 Příspěvek od Jenda » 06 črc 2010 12:05

...ono je to Tome slozitejsi,cim je to auto starsi,tim se ty problemi hromadi a kdo navic jezdi obcas v terenu,vi ze mechy jsou handicap.Takze jako levne a trvanlive reseni je predelavka na pera urcite zajimavejsi.Tot ze skusenosti z jezdeni s lidmi co maj mechy a temi kteri je uz nemaji :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Dusan
Příspěvky: 1047
Registrován: 03 srp 2008 23:19
auto: LR Defender 110 TD5

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#6 Příspěvek od Dusan » 06 črc 2010 12:32

Jenda píše:...ono je to Tome slozitejsi,cim je to auto starsi,tim se ty problemi hromadi a kdo navic jezdi obcas v terenu,vi ze mechy jsou handicap.Takze jako levne a trvanlive reseni je predelavka na pera urcite zajimavejsi.Tot ze skusenosti z jezdeni s lidmi co maj mechy a temi kteri je uz nemaji :wink:
H.
Jenda pravdu di, viz Udova prihoda na posledni vyjizdce :-)
.... ALEA IACTA EST

Uživatelský avatar
skicher
Příspěvky: 53
Registrován: 20 led 2010 19:12
tel.: 606228571
auto: disko II
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#7 Příspěvek od skicher » 06 črc 2010 12:40

Když jsem koupil D II ,pečlivě jsem pročítal toto forum (mimochodem děkuji všem ,kteří sem vložili věcné poznatky ,rady a zkušenosti) jeden z nich byl myslím "NEMÁŠ MĚCHY -NEMÁŠ PROBLÉMY...
a to je pravda ,měchy jsem odstranil a jsem spokojený (lift + 5 cm)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#8 Příspěvek od eliott » 06 črc 2010 12:57

MadTom píše:a zjistit, kde se do toho dostává vlhkost.
Filtrem v LZ blatníku, filtr (molitanová bambule) je za světlem ve sloupku, pokud tam někudy zatéká, je molitan nacucaný pořád...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#9 Příspěvek od MadTom » 06 črc 2010 13:52

O tom filtru na nasávání vím, ale spíš to tipuju na vyčerpanej odvlhčovač. Protože tam ten špunt asi nebyl moc velkej a rozmrzlo to docela rychle.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#10 Příspěvek od default » 06 črc 2010 19:15

Mám to auto už delší dobu. Do terénu se nebojím. Na měchy nedám dopustit.
Jen to teď trochu zlobí no....
Koukal na to jeden z TUMU a jeden ventil (kdybych si blbec pamatoval kterej), má prý málo štávy a tak se nezavírá.
Zkusím nastartovat RAVE a podívat co tam najdu.
Zítra opět zusím někoho s diagnostikou.

Co se problému týká, tak došlo ke změně - bez jakéhokoliv zásahu se auto normálně nafoukne, vyrovná, kompresor vypne, a pak to pomalu sjede dolů.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#11 Příspěvek od Acon » 06 črc 2010 20:38

ja by som tiež mechy nemenil. To som si rovno mohol kúpiť nejakého spolahlivého japonca :roll:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#12 Příspěvek od MadTom » 06 črc 2010 20:54

Ad default:
hledej kde je slyšet ucházení (nebo mýdlovou vodou) - buď je to díra v měchu nebo v přívodní trubičce, nebo špatně funguje jeden z ventilů - nedovírá. Může ho stačit vyčistit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#13 Příspěvek od default » 07 črc 2010 05:01

Zítra to můžu zkusit ještě jednou všechno vyčistit (už po třetí). Možná jsen měco přehlédl. Kdyby ucházel měch, tak to už znám. Večer je to ok a ráno dole. Kompresor to většinou stihne dofoukávat. Jenže mě to nafouká, pak vypne (motor auta běží), a auto klesne. Ani se nesnaží dofoukávat.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#14 Příspěvek od RudaK » 07 črc 2010 05:52

MadTom píše: Já mám měchy v autě víc než rok co jsme to koupili a měchy mají jednu výhodu - nezávisle na zatížení auta udržují světlou výšku, ano, je to elektronika na tu jsou potřeba příslušné "nástroje" a znalosti. Stejně jako na mechaniku.
Všechno má své výhody a nevýhody . U mě zatím vítězí elektronika a vzduch ( enormní pohodlí :Pohoda: ) Asi i proto,že mládí odvál čas :D
p.s. až měchy doslouží,tak se dají nové a zas min. na čtyři roky pokoj ( ona pružina,když se unaví,nebo praskne se musí vyměnit taky :!: )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#15 Příspěvek od Jenda » 07 črc 2010 08:39

...ja ale Rudo mluvil o lidech kteri obcas jezdi do terenu a ne o lidech co jezdi po nakupech :lol:(jsem taky zvedav na ty dalsi 4roky pouzivani D3) .Pokud nekdo jezdi,vi ze po nekolikate baheni koupeli a nedejboze projeti rostim(propichnuti) je vzduch opravdu handicap.Na bezne jezdeni je to ale urcite super a pohodlana vec :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#16 Příspěvek od default » 07 črc 2010 09:25

Jenda píše:...ja ale Rudo mluvil o lidech kteri obcas jezdi do terenu a ne o lidech co jezdi po nakupech :lol:(jsem taky zvedav na ty dalsi 4roky pouzivani D3) .Pokud nekdo jezdi,vi ze po nekolikate baheni koupeli a nedejboze projeti rostim(propichnuti) je vzduch opravdu handicap.Na bezne jezdeni je to ale urcite super a pohodlana vec :wink:
H.
opakuji, že JEZDÍM do terénu a na měchy nedám dopustit (normálně)
Daleko víc než tato stále omílaná válka mezi měchaři a péráky, by mě potěšilo, kdyby někdo něco poradil
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#17 Příspěvek od Jenda » 07 črc 2010 12:47

....rada znela,dej tam PERA :lol:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#18 Příspěvek od default » 08 črc 2010 01:17

No jo no...
zajímavé je že psát umí každej
se čtením už je horší co ???
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#19 Příspěvek od default » 10 črc 2010 16:30

Tak se mi to nepojízdné auto opravdu vyplatilo.
Dnes jsem k němu dorazil a...
Utržené levé zpětné zrcátko, vykopnuté levé přední světlo a ulomený pravý stěrač.
Kterej DEBIL zase prohrál v tom zasraným fotbale?

Doufám, že co nejdřív seženu Slámiče...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů

#20 Příspěvek od RudaK » 10 črc 2010 17:12

default píše:Tak se mi to nepojízdné auto opravdu vyplatilo.
Dnes jsem k němu dorazil a...
Utržené levé zpětné zrcátko, vykopnuté levé přední světlo a ulomený pravý stěrač.
Kterej DEBIL zase prohrál v tom zasraným fotbale?

Já to říkám furt,některý lidi jsou zmrdi a léčí si svoje mindráky na cizím ....... :Sorry:

Jenda píše:....rada znela,dej tam PERA :lol:
H.
Tadle rada by ti v tomdle případě nepomohla ..... :hi
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět