Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Moderátor: Miky_CZ
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Tak v pátek mě odešlo něco na měchách. Prostě se to nenafouká.
Po radách a osobním přispění kluků TUMU z nakatanenga.cz (obrovské díky), se zjistilo, že blbne jakýsi ventil, protože má málo elektriky na zavření.
Všechno jsem vyndal, rozebral, vyčistil, vrátil, a výsledek byl ten, že auto se normálně zvedlo, kompresor vypnul a pak to zase normálně kleslo.
Dovezl jsem si z chaty kontaktol, vyndal jsem ten kompresor se vším všudy (opět) všechny kontakty jsem opucoval a postříkal.
Výsledek je ten, že kompresor zapne cca na 10sec a pak na to sere. Asi za minutu si to zopakuje, a pak se zacyklí (minutu čeká 10sec fouká). Auto se nezvedne.
Co s tím?
P.S. kdyby měl někdo chuť se na to podívat, tak stojí v Praze v Křižíkový ulici. Můžu ho tam hodit na dvůr a tam se dá rozebírat donekonečna.
Po radách a osobním přispění kluků TUMU z nakatanenga.cz (obrovské díky), se zjistilo, že blbne jakýsi ventil, protože má málo elektriky na zavření.
Všechno jsem vyndal, rozebral, vyčistil, vrátil, a výsledek byl ten, že auto se normálně zvedlo, kompresor vypnul a pak to zase normálně kleslo.
Dovezl jsem si z chaty kontaktol, vyndal jsem ten kompresor se vším všudy (opět) všechny kontakty jsem opucoval a postříkal.
Výsledek je ten, že kompresor zapne cca na 10sec a pak na to sere. Asi za minutu si to zopakuje, a pak se zacyklí (minutu čeká 10sec fouká). Auto se nezvedne.
Co s tím?
P.S. kdyby měl někdo chuť se na to podívat, tak stojí v Praze v Křižíkový ulici. Můžu ho tam hodit na dvůr a tam se dá rozebírat donekonečna.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Bude to chtít diagnostiku, možná bude stačit vymyzat chyby, pokud jsi odstranil prvotní příčinu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Koupij jsem také DII a mam stejny problem.
Uz mam ale vyreseno, koupil jsem pruziny a tlum. celou sadu za 7000 a je po problemu. za kazde dalsi trapeni s timto podvozkem budes davat akorat penize a nakonec to stejne nahradis.
Uz mam ale vyreseno, koupil jsem pruziny a tlum. celou sadu za 7000 a je po problemu. za kazde dalsi trapeni s timto podvozkem budes davat akorat penize a nakonec to stejne nahradis.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Spíš bych souhlasil s Eliotem - kouknout na to diagnostikou a potom se uvidí.
Já mám měchy v autě víc než rok co jsme to koupili a jedinej problém byl v zimě, že v -15ti zamrzl některý z ventilů a auto jelo trošku nakloněné (nevyfouklo se to celé). Takže musím udělat rozborku kompresoru a příslušenství a zjistit, kde se do toho dostává vlhkost. Měchy mají jednu výhodu - nezávisle na zatížení auta udržují světlou výšku, takže když naložím kufr a potřebuju to odvést na kopec, tak netahám zadek po zemi.
A ano, je to elektronika na tu jsou potřeba příslušné "nástroje" a znalosti. Stejně jako na mechaniku.
Já mám měchy v autě víc než rok co jsme to koupili a jedinej problém byl v zimě, že v -15ti zamrzl některý z ventilů a auto jelo trošku nakloněné (nevyfouklo se to celé). Takže musím udělat rozborku kompresoru a příslušenství a zjistit, kde se do toho dostává vlhkost. Měchy mají jednu výhodu - nezávisle na zatížení auta udržují světlou výšku, takže když naložím kufr a potřebuju to odvést na kopec, tak netahám zadek po zemi.
A ano, je to elektronika na tu jsou potřeba příslušné "nástroje" a znalosti. Stejně jako na mechaniku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
...ono je to Tome slozitejsi,cim je to auto starsi,tim se ty problemi hromadi a kdo navic jezdi obcas v terenu,vi ze mechy jsou handicap.Takze jako levne a trvanlive reseni je predelavka na pera urcite zajimavejsi.Tot ze skusenosti z jezdeni s lidmi co maj mechy a temi kteri je uz nemaji
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Jenda pravdu di, viz Udova prihoda na posledni vyjizdceJenda píše:...ono je to Tome slozitejsi,cim je to auto starsi,tim se ty problemi hromadi a kdo navic jezdi obcas v terenu,vi ze mechy jsou handicap.Takze jako levne a trvanlive reseni je predelavka na pera urcite zajimavejsi.Tot ze skusenosti z jezdeni s lidmi co maj mechy a temi kteri je uz nemaji
H.
.... ALEA IACTA EST
- skicher
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20 led 2010 19:12
- tel.: 606228571
- auto: disko II
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Když jsem koupil D II ,pečlivě jsem pročítal toto forum (mimochodem děkuji všem ,kteří sem vložili věcné poznatky ,rady a zkušenosti) jeden z nich byl myslím "NEMÁŠ MĚCHY -NEMÁŠ PROBLÉMY...
a to je pravda ,měchy jsem odstranil a jsem spokojený (lift + 5 cm)
a to je pravda ,měchy jsem odstranil a jsem spokojený (lift + 5 cm)
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Filtrem v LZ blatníku, filtr (molitanová bambule) je za světlem ve sloupku, pokud tam někudy zatéká, je molitan nacucaný pořád...MadTom píše:a zjistit, kde se do toho dostává vlhkost.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
O tom filtru na nasávání vím, ale spíš to tipuju na vyčerpanej odvlhčovač. Protože tam ten špunt asi nebyl moc velkej a rozmrzlo to docela rychle.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Mám to auto už delší dobu. Do terénu se nebojím. Na měchy nedám dopustit.
Jen to teď trochu zlobí no....
Koukal na to jeden z TUMU a jeden ventil (kdybych si blbec pamatoval kterej), má prý málo štávy a tak se nezavírá.
Zkusím nastartovat RAVE a podívat co tam najdu.
Zítra opět zusím někoho s diagnostikou.
Co se problému týká, tak došlo ke změně - bez jakéhokoliv zásahu se auto normálně nafoukne, vyrovná, kompresor vypne, a pak to pomalu sjede dolů.
Jen to teď trochu zlobí no....
Koukal na to jeden z TUMU a jeden ventil (kdybych si blbec pamatoval kterej), má prý málo štávy a tak se nezavírá.
Zkusím nastartovat RAVE a podívat co tam najdu.
Zítra opět zusím někoho s diagnostikou.
Co se problému týká, tak došlo ke změně - bez jakéhokoliv zásahu se auto normálně nafoukne, vyrovná, kompresor vypne, a pak to pomalu sjede dolů.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
ja by som tiež mechy nemenil. To som si rovno mohol kúpiť nejakého spolahlivého japonca
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Ad default:
hledej kde je slyšet ucházení (nebo mýdlovou vodou) - buď je to díra v měchu nebo v přívodní trubičce, nebo špatně funguje jeden z ventilů - nedovírá. Může ho stačit vyčistit.
hledej kde je slyšet ucházení (nebo mýdlovou vodou) - buď je to díra v měchu nebo v přívodní trubičce, nebo špatně funguje jeden z ventilů - nedovírá. Může ho stačit vyčistit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Zítra to můžu zkusit ještě jednou všechno vyčistit (už po třetí). Možná jsen měco přehlédl. Kdyby ucházel měch, tak to už znám. Večer je to ok a ráno dole. Kompresor to většinou stihne dofoukávat. Jenže mě to nafouká, pak vypne (motor auta běží), a auto klesne. Ani se nesnaží dofoukávat.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Všechno má své výhody a nevýhody . U mě zatím vítězí elektronika a vzduch ( enormní pohodlí ) Asi i proto,že mládí odvál časMadTom píše: Já mám měchy v autě víc než rok co jsme to koupili a měchy mají jednu výhodu - nezávisle na zatížení auta udržují světlou výšku, ano, je to elektronika na tu jsou potřeba příslušné "nástroje" a znalosti. Stejně jako na mechaniku.
p.s. až měchy doslouží,tak se dají nové a zas min. na čtyři roky pokoj ( ona pružina,když se unaví,nebo praskne se musí vyměnit taky )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
...ja ale Rudo mluvil o lidech kteri obcas jezdi do terenu a ne o lidech co jezdi po nakupech (jsem taky zvedav na ty dalsi 4roky pouzivani D3) .Pokud nekdo jezdi,vi ze po nekolikate baheni koupeli a nedejboze projeti rostim(propichnuti) je vzduch opravdu handicap.Na bezne jezdeni je to ale urcite super a pohodlana vec
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
opakuji, že JEZDÍM do terénu a na měchy nedám dopustit (normálně)Jenda píše:...ja ale Rudo mluvil o lidech kteri obcas jezdi do terenu a ne o lidech co jezdi po nakupech (jsem taky zvedav na ty dalsi 4roky pouzivani D3) .Pokud nekdo jezdi,vi ze po nekolikate baheni koupeli a nedejboze projeti rostim(propichnuti) je vzduch opravdu handicap.Na bezne jezdeni je to ale urcite super a pohodlana vec
H.
Daleko víc než tato stále omílaná válka mezi měchaři a péráky, by mě potěšilo, kdyby někdo něco poradil
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
....rada znela,dej tam PERA
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
No jo no...
zajímavé je že psát umí každej
se čtením už je horší co ???
zajímavé je že psát umí každej
se čtením už je horší co ???
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
Tak se mi to nepojízdné auto opravdu vyplatilo.
Dnes jsem k němu dorazil a...
Utržené levé zpětné zrcátko, vykopnuté levé přední světlo a ulomený pravý stěrač.
Kterej DEBIL zase prohrál v tom zasraným fotbale?
Doufám, že co nejdřív seženu Slámiče...
Dnes jsem k němu dorazil a...
Utržené levé zpětné zrcátko, vykopnuté levé přední světlo a ulomený pravý stěrač.
Kterej DEBIL zase prohrál v tom zasraným fotbale?
Doufám, že co nejdřív seženu Slámiče...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Konec radosti - něco s dofukováním měchů
default píše:Tak se mi to nepojízdné auto opravdu vyplatilo.
Dnes jsem k němu dorazil a...
Utržené levé zpětné zrcátko, vykopnuté levé přední světlo a ulomený pravý stěrač.
Kterej DEBIL zase prohrál v tom zasraným fotbale?
Já to říkám furt,některý lidi jsou zmrdi a léčí si svoje mindráky na cizím .......
Tadle rada by ti v tomdle případě nepomohla .....Jenda píše:....rada znela,dej tam PERA
H.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "