TD5 EGR ventil
Moderátor: Miky_CZ
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 EGR ventil
Chladič jsem tam nechal a odstranil jen trubku chladič- ventil. Na chladič místo trubky jsem dal záslepku a další záslepku mezi výfukové potrubí a druhou trubku. Na první pohled to alespoň vypadá jako že tam EGR je. Plus "kit" místo ventilu na sání samozřejmě.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: TD5 EGR ventil
ja mam vsak len jednu zaslepku (takto mi dosiel kit). Staci ak ju strcim na chladic zlava (namiesto odstranenej trubky chladic-ventil) alebo treba este dalsiu, aj na opacnu stranu chladica?VencaZE píše:Chladič jsem tam nechal a odstranil jen trubku chladič- ventil. Na chladič místo trubky jsem dal záslepku a další záslepku mezi výfukové potrubí a druhou trubku. Na první pohled to alespoň vypadá jako že tam EGR je. Plus "kit" místo ventilu na sání samozřejmě.
Vyhadzoval si aj modulatory alebo len odpojil z elektriky, pripadne dalsie veci - vid obr nizsie?
oproti EU2, je tam podstatne viac kablov, hadic, elektriny - nerad by som odpojil nieco navyse
Re: TD5 EGR ventil
EGR je von, zaslepka len na chladici spalin (na strane ako bola rura EGR ->chladic spalin)
Co sa tyka EGR modulatorov (mam 2ks - EU3) - niekde sa uvadza len zaslepit vzduchove chadice, inde zasa aj odpojit elektricke napajanie/konektory modulatorov. Ktore z tychto rieseni je lepsie? O moznosti komplet vyhodit modulatory som neuvazoval
Co sa tyka EGR modulatorov (mam 2ks - EU3) - niekde sa uvadza len zaslepit vzduchove chadice, inde zasa aj odpojit elektricke napajanie/konektory modulatorov. Ktore z tychto rieseni je lepsie? O moznosti komplet vyhodit modulatory som neuvazoval
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 EGR ventil
Já mám Euro 2 a komplet celé jsem to vyhodil, konektor je volně v motorovém prostoru, přivázanej na kabelovém svazku a hadička od podtlaku ucpaná. Nějak jsem to místo, kde jsou originál ty ovládací ventily využil lépe - mám tam druhou baterku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: TD5 EGR ventil
Ubehlo par tyzdnov odkedy som vyhodil/nahradil EGR ventil sadou pre zaslepenie a problemy s cukaturou, kolisanim otacok (az skapinamin do nudzaku) su definitivne prec.
A to som podozrieval vsetko mozne - od cidiel, cez vahu vzduchu,vstreky (netesnost), kablovy zvazok, regulator tlaku paliva, podavacie cerpadlo, .....
nakoniec to bol ten bazmek EGR
co je zaujimave, Nanocom to nijako nedetekoval (dokaze vobec zistit poruchu EGR?)
ked to uz spadlo do nudzaku, Nanocom vycital chybu
(21,6) PROBLEMS DETECTED WITH DRIVER DEMAND (LOGGED)
Ked som to niekedy davno (ca pred 3ma rokmi) daval na univerzalnu diagnostiku (nejaka TExa ci co), ta obcas hlasila chybu okolo polohy skrtiacej klapky
viewtopic.php?f=6&t=11718&start=40#p279301 a ako to uz vtedy spravne MadTom poznamenal, bude to EGR
A to som podozrieval vsetko mozne - od cidiel, cez vahu vzduchu,vstreky (netesnost), kablovy zvazok, regulator tlaku paliva, podavacie cerpadlo, .....
nakoniec to bol ten bazmek EGR
co je zaujimave, Nanocom to nijako nedetekoval (dokaze vobec zistit poruchu EGR?)
ked to uz spadlo do nudzaku, Nanocom vycital chybu
(21,6) PROBLEMS DETECTED WITH DRIVER DEMAND (LOGGED)
Ked som to niekedy davno (ca pred 3ma rokmi) daval na univerzalnu diagnostiku (nejaka TExa ci co), ta obcas hlasila chybu okolo polohy skrtiacej klapky
viewtopic.php?f=6&t=11718&start=40#p279301 a ako to uz vtedy spravne MadTom poznamenal, bude to EGR
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 EGR ventil
Driver demand je plynový pedál - takže buďto dráty k němu nebo přímo pedál. Občas se prostě stane, že je ten potenciometr uvnitř už vydřený. V RAVE je popsané, jaké by měl mít parametry, takže to jde jednoduše změřit a nezkoušet jenom naslepo výměnu za jiný kus. Nejhorší ale je, když se to projevuje jenom občas, to se hledá blbě. Pozitivní by ale mělo být, že v nejhorším akorát nepřidáš plyn, ale pojede to jenom na volnoběh, takže na redukci najedeš na odtahovku vlastní silou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: TD5 EGR ventil
asi som to blbo napisal - ten Driver demand error sa od chvile ked som EGR vyhodil uz neobjavujeMadTom píše:Driver demand je plynový pedál - takže buďto dráty k němu nebo přímo pedál. Občas se prostě stane, že je ten potenciometr uvnitř už vydřený. V RAVE je popsané, jaké by měl mít parametry, takže to jde jednoduše změřit a nezkoušet jenom naslepo výměnu za jiný kus. Nejhorší ale je, když se to projevuje jenom občas, to se hledá blbě. Pozitivní by ale mělo být, že v nejhorším akorát nepřidáš plyn, ale pojede to jenom na volnoběh, takže na redukci najedeš na odtahovku vlastní silou.
To bolo len pred odstranenim EGR-ka. Skor ma udivuje, ze Nanocom to vyhodnotil na plynovy pedal a nejaka univerzalna diagnostika to celkom trefne zdetekovala:
-Poloha skrtici klapky Signal
-Signal ovladace, skrtici ventil 2
Re: TD5 EGR ventil
Je to nahoda podla mna...s EGR to nic nemamco píše:asi som to blbo napisal - ten Driver demand error sa od chvile ked som EGR vyhodil uz neobjavuje
To bolo len pred odstranenim EGR-ka. Skor ma udivuje, ze Nanocom to vyhodnotil na plynovy pedal a nejaka univerzalna diagnostika to celkom trefne zdetekovala:
-Poloha skrtici klapky Signal
-Signal ovladace, skrtici ventil 2
Ta uni diagnostika precitala rovnaky kod chyby akurat ho interpretovala nie velmi trefnym textom
if it ain't broke, don't fix it
Re: TD5 EGR ventil
Prax a denne jazdenie ukazu... Zatial sa chyba od demontaze EGR nevyskytla, a to v poslednej dobe / pred vykastrovanim EGR bolo aj niekolko krat denne (ci uz cukatura, nudzak a nasledne zapis chyby v pamati RJ)petmic píše:Je to nahoda podla mna...s EGR to nic nemamco píše:asi som to blbo napisal - ten Driver demand error sa od chvile ked som EGR vyhodil uz neobjavuje
To bolo len pred odstranenim EGR-ka. Skor ma udivuje, ze Nanocom to vyhodnotil na plynovy pedal a nejaka univerzalna diagnostika to celkom trefne zdetekovala:
-Poloha skrtici klapky Signal
-Signal ovladace, skrtici ventil 2
Ta uni diagnostika precitala rovnaky kod chyby akurat ho interpretovala nie velmi trefnym textom
Skor mam opacny pocit, ze Nanocom problem s EGR vyhodnotil ako plynovy pedal/potenciometer issue (pricom hodnoty potenciometra boli v celom rozsahu ok, bez vypadkov).
Ak drhla niektora z EGR klapiek (coho dosledkom bol nedostatok vzduchu), tak popis chyby univerzalnej diagnostiky sa mi zda presnejsi
Re: TD5 EGR ventil
záslepku na svody jsem včera udělal z 5mm hliníku. Jen mi teď vrtá hlavou, zda hliník vydrží ty teploty...
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: TD5 EGR ventil
Caute.
Ja som tak isto odstranil egr kvoli cukatoru a dal dom tam tento kit https://www.island-4x4.co.uk/removal-bl ... -2949.html
Ale ta zaslepka na vyfukove potrubie mi jemne prepusta bublinky ked to nastriekam jarovou vodou.
V navode pise vycistit bez ziadneho tesnenia.
Nechat to tak?(dotesni to bordel),alebo to vykrutit a niecim pretesnit.
Ja som tak isto odstranil egr kvoli cukatoru a dal dom tam tento kit https://www.island-4x4.co.uk/removal-bl ... -2949.html
Ale ta zaslepka na vyfukove potrubie mi jemne prepusta bublinky ked to nastriekam jarovou vodou.
V navode pise vycistit bez ziadneho tesnenia.
Nechat to tak?(dotesni to bordel),alebo to vykrutit a niecim pretesnit.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: TD5 EGR ventil
Já, když jsem to dělal, tak jsem to napatlal něčím takovým: https://www.vaseautodoplnky.cz/montazni ... l+na+vyfuk . Pokud ti to nesmrdí do kabiny a je to opravdu jen malý únik, tak bych se na to.....
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 03 led 2019 21:13
- tel.: 774396740
- auto: LR D1 D2
Re: TD5 EGR ventil
Jak píše kolega pasta na výfuky drobné úniky utesni případně kvalitnější tmel
Re: TD5 EGR ventil
Spíš bych sázel na 5mm nerezu, ale nějakou dobu to jistě vydrží.Saul píše:záslepku na svody jsem včera udělal z 5mm hliníku. Jen mi teď vrtá hlavou, zda hliník vydrží ty teploty...
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: TD5 EGR ventil
Kluciiii vše jsem pročetl, s nevím teda na kterou stranu se přiklonit. EGR jsem vyčistil, klapka byla zasrana. Jinak žádný porno se nekonalo. Hadice netesnila, a není tam těsnění u te vlnové hadice.
Musí se u D2 po faceliftu s euro3 vypnout ještě v ECU?
Je mě jasne jak to zaslepit a co odpojit. Ale aby to nebylo ještě třeba softove vypnout. Emise to stále neměří? Nebo už je to nově při měření problém?
Je to s odstupem tedy přínos? Nebo postačí poradně vyčištění EGR a nové těsnění + aditiva do nafty? Díky moc
Musí se u D2 po faceliftu s euro3 vypnout ještě v ECU?
Je mě jasne jak to zaslepit a co odpojit. Ale aby to nebylo ještě třeba softove vypnout. Emise to stále neměří? Nebo už je to nově při měření problém?
Je to s odstupem tedy přínos? Nebo postačí poradně vyčištění EGR a nové těsnění + aditiva do nafty? Díky moc
Re: TD5 EGR ventil
Nemusi, nic nesviti, je mu to uplne jedno.
Mam taky face a komplet venku....
Mam taky face a komplet venku....
Už radši na nic...
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: TD5 EGR ventil
EGR vymontuj na dobro aj tak ta raz najde
Vypinat v ECU netreba nic..
Ja som bol teraz EM+TK a ziadny problem nebol.
Este som sa naschval spytal ako su na tom emisie.Odpoved +VYNIKAJUCE+
Mam chip a vyradene EGR
Vypinat v ECU netreba nic..
Ja som bol teraz EM+TK a ziadny problem nebol.
Este som sa naschval spytal ako su na tom emisie.Odpoved +VYNIKAJUCE+
Mam chip a vyradene EGR
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: TD5 EGR ventil
No musel bych tam nechat to chlazeni. Nechce se me delat nejaky premosteni vody. Zaslepil bych az za kolenem, kde se to napojuje na chlazeni. At nemusim resit utrzeni sroubu u vyfuku. Na fotce uz to bud nekdo delal, a nebo je to na prasaka tesneni vystrizene. Myslim ale, ze to melo bejt puvodne zaslepeni
Pak tam muzu vlastne vse nechat, a jen se da priruba a ucpe se podtlak.
A co tam nechat puvodni ventil, a jen vymontovat tu klapku? Zbyla by tam jen hridel, a ta by zadny velky odpor mit nemela.
Mam perfektni pristup k nerezu v tloustkach i po cm. Tak si zaslepku udelam doma. A nemusel bych resit prirubu.
DIky za poznatky.
ZMENA sada je potreba dle meho cela. Uvnitr originalu, je jeste to ovladani s hridelkou. A to je dalsi vec co brani proudeni vzduchu.
Pak tam muzu vlastne vse nechat, a jen se da priruba a ucpe se podtlak.
A co tam nechat puvodni ventil, a jen vymontovat tu klapku? Zbyla by tam jen hridel, a ta by zadny velky odpor mit nemela.
Mam perfektni pristup k nerezu v tloustkach i po cm. Tak si zaslepku udelam doma. A nemusel bych resit prirubu.
DIky za poznatky.
ZMENA sada je potreba dle meho cela. Uvnitr originalu, je jeste to ovladani s hridelkou. A to je dalsi vec co brani proudeni vzduchu.
Re: TD5 EGR ventil
K čemu reálně,je ten náhubek na hadičku na té přírubě?
Tady na sadách, to nikde není.
https://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-DIS ... Sw8d9Uzklr
Tady na sadách, to nikde není.
https://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-DIS ... Sw8d9Uzklr
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: TD5 EGR ventil
Ten vystupok je tusim na tu hadicku co ovlada podtlakovy ventil,ale je to uplne jedno ci ho nastoknes na prirubu alebo zaslepis.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic