TD5 EGR ventil

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 EGR ventil

#201 Příspěvek od DanoDEF » 18 říj 2012 10:12

libovka píše:Jinak já ho vyhodil úplně a nepozoroju že by se to hůř ohřívalo.
... je viacej variant ako na to. Najjednoduchsia je zaslepenie jednou zaslepkou za coolerom. Potom zaslepenie zberneho vyfukoveho potrubia a zaslepenie coolera na oboch stranach. Pripadne cele vyhodenie systemu ale to uz je bavenie sa aj s chladiacou sustavou.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Sajmon
Příspěvky: 159
Registrován: 01 úno 2011 18:58
tel.: 0918334337
auto: DiscoveryII
Bydliště: Šumiac

Re: TD5 EGR ventil

#202 Příspěvek od Sajmon » 18 říj 2012 20:25

MadTom píše:Ad 15p a Euro3 - koukni se do techničáku, tam by mělo být napsané, jaké normy to splňuje. docedu si představit 15p s Euro2 - čili bez chlazeného EGRu. On tam kromě chlazení je ještě jeden rozdíl - ten Euro3 EGR má ještě druhej ventil ovládanej podtlakem z druhýho regulátoru - v principu je to škrtící klapka v sání.
Mam aj ja chladič a nechcem to všetko vyberať.Stačí len dať zaslepku??Robí tu niekto tie zaslepky?

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD5 EGR ventil

#203 Příspěvek od libovka » 18 říj 2012 20:46

Si ji vystříhni z plechu a vlož ji mezi příruby u EGR chladiče.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 EGR ventil

#204 Příspěvek od Hubert » 19 říj 2012 07:06

Záslepku z min 3mm materiálu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD5 EGR ventil

#205 Příspěvek od libovka » 19 říj 2012 09:22

Na co 3mm?Stačí plechová blinda kterou vrazí mezi mezi příruby u EGR chladiče.

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 EGR ventil

#206 Příspěvek od komin » 19 říj 2012 11:20

Omyl nestaci motor podtlakom dokaze tenky plech prederavit :wink:
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 EGR ventil

#207 Příspěvek od Hubert » 19 říj 2012 11:20

libovka píše:Na co 3mm?Stačí plechová blinda kterou vrazí mezi mezi příruby u EGR chladiče.
Tak si to tak udělej a dopadneš jak já. Taky mě říkaly dej tam jenom slabej plech a hotovo stačí to jenom zaslepit.
Tak sem tak udělal a dopadlo to následovně. Vlivem vysokých teplot a rozdílných tlaků to ten plíšek neudržel kus ho upadlo a padlo mě to do turba které to zaseklo. Naštěstí to tam padlo při chcípnutí motoru takže se nic nestalo ale mohlo se to dostat do sání a dopadlo by to mnohem hůř. Takže jsem měl nakonec veliké štěstí. Takže žádej slabej plíšek ale min 3mm.
přikládám foto:
To je ta bývala záslepka. Z ní vypadl ten "suk".
To je ta bývala záslepka. Z ní vypadl ten "suk".
Egr ho pomačkal a takhle se zasekl v turbu.
Egr ho pomačkal a takhle se zasekl v turbu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD5 EGR ventil

#208 Příspěvek od libovka » 19 říj 2012 12:15

No já to měl z plechu asi 1,5mm.
No jo,ale když tys ho dal hned pod přírubu ke svodům tak to se pak nediv.Čím dál od svodů tím líp.Já taky celou dobu píšu aby to dal mezi příruby k EGR chladiči.Tam takové teploty nejsou takže se to jentak nepropálí.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 EGR ventil

#209 Příspěvek od Hubert » 19 říj 2012 14:02

libovka píše:No já to měl z plechu asi 1,5mm.
No jo,ale když tys ho dal hned pod přírubu ke svodům tak to se pak nediv....
Jak víš, kde jsem to měl.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD5 EGR ventil

#210 Příspěvek od libovka » 19 říj 2012 14:16

Tak když píšeš vlivem vyskokých teplot tak odhaduju že jsi ho měl hned u svodů.U EGR chladiče rozhodně nejsou nějak extra vysoké teploty.
Jak říkám.Měl jsem tam plechovou blindu,motor byl načipovanej a nebyl s tím problém.

MarekS

Re: TD5 EGR ventil

#211 Příspěvek od MarekS » 19 říj 2012 15:59

Tak jsem si dneska koupil taky tu sadu v autě to ještě nemám,ale když to Angličani svářej tak se jim to pěkně kroutí :lol:

Zkuste si natu přírubu dát pravítko nebo položit na něco rovnýho nechci tam dávat žádnej tmel jen to těsnění tak jsem si to nechal na soustruhu srovnat.
Záslepka na potrubí se prej dává nasucho ty saze to prej dotěsněj :roll:

Nebo ji omáznout tím cementem na vejfuky ?

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2462
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 EGR ventil

#212 Příspěvek od Hubert » 19 říj 2012 16:47

libovka píše:Tak když píšeš vlivem vyskokých teplot tak odhaduju že jsi ho měl hned u svodů.U EGR chladiče rozhodně nejsou nějak extra vysoké teploty.
Jak říkám.Měl jsem tam plechovou blindu,motor byl načipovanej a nebyl s tím problém.
Usuzuješ, ale nevíš tak to nedělej. Měl jsem to to až za egrem. Stalo se mě to až po dvou letech bezproblémového provozu.
nechci se hádat ani prudit. Moje doporučení je dát zátku z min 3mm plechu. Nehrozí žádné nebezpečí toho že by se cokoliv odlomilo.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

pkot
Příspěvky: 169
Registrován: 01 úno 2013 21:56
tel.: 603807886
auto: Dll
Bydliště: Klecánky

Re: TD5 EGR ventil

#213 Příspěvek od pkot » 05 úno 2013 14:57

mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info

MarekS

Re: TD5 EGR ventil

#214 Příspěvek od MarekS » 05 úno 2013 16:00

pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info

Zkušenost stím má asi každej tady :chuckle pročti si tohle vlákno je to tu i s obrázkama :mrk

Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 809
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
Bydliště: Bratislava

Re: TD5 EGR ventil

#215 Příspěvek od vladob8 » 05 úno 2013 16:09

pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta :-)
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 EGR ventil

#216 Příspěvek od visby » 05 úno 2013 16:43

MarekS píše:Tak jsem si dneska koupil taky tu sadu v autě to ještě nemám,ale když to Angličani svářej tak se jim to pěkně kroutí :lol:

Zkuste si natu přírubu dát pravítko nebo položit na něco rovnýho nechci tam dávat žádnej tmel jen to těsnění tak jsem si to nechal na soustruhu srovnat.
Záslepka na potrubí se prej dává nasucho ty saze to prej dotěsněj :roll:

Nebo ji omáznout tím cementem na vejfuky ?
tie som to mal krive, ale original podlozka pod EGR to vytesnila...

pkot
Příspěvky: 169
Registrován: 01 úno 2013 21:56
tel.: 603807886
auto: Dll
Bydliště: Klecánky

Re: TD5 EGR ventil

#217 Příspěvek od pkot » 05 úno 2013 17:53

vladob8 píše:
pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta :-)
díky za info , na ten material se zeptam.

Uživatelský avatar
Ondra_BIG
Příspěvky: 278
Registrován: 26 črc 2010 07:44
auto: sněžný muž TSI
Bydliště: Brno

Re: TD5 EGR ventil

#218 Příspěvek od Ondra_BIG » 05 úno 2013 20:19

vladob8 píše:
pkot píše:mate nekdo zkusenost s timhle ?
http://www.annonce.cz/inzerat/sada-zasl ... 2gr16.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co se da na konec te trubky ?
Diky za info
Ak je to z antikoru tak je v pohode aj ta cena.
Na konec trubky sa da hadica, ktora je sucastou auta :-)
Tuhle sadu jsem teď o víkendu namontoval. Je to ocel s pozinkem, sedí pěkně. Trubka s přírubou na sání není vařená ale tvrdě pájená - měl jsem z toho fedry, ale naši firemní motoráři mě ubezpečili, že se na tom můžu klidně oběsit :muscle a díky tomu to není ani pokroucené.
Celkově příjemná práce na 2 hodiny i s úklidem garáže :Pohoda:
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!

Uživatelský avatar
Ondra_BIG
Příspěvky: 278
Registrován: 26 črc 2010 07:44
auto: sněžný muž TSI
Bydliště: Brno

Re: TD5 EGR ventil

#219 Příspěvek od Ondra_BIG » 05 úno 2013 20:23

visby píše:
MadTom píše:A ještě jeden nápad - podívat se, jestli je to auto Euro2 nebo Euro3. Ono totiž je možné, že ho někdo na Euro3 upravil - v Německu jsem zahlédl nabídky na tuto úpravu - kvůli jejich emisním známkám a omezení vjezdu do měst.
ako som spominal, na euro3 ti chladic nepomoze (jednak preto ze dodrzanie normy najviac riesi zvysenie vstrekovacieho tlaku).
inak zvysovanie euro noriem (3->4, 2->3) sa robi vacsinou filtrami, velmi casto to riesia kemperi nad 3.5t. je to drahe jak hovado, kedze ide vacsinou o aktivne filtre, ktore sa same vedia regenerovat a podobne
Visby má recht :clap . Já mám auto 08/2004, psanou Euro 3 a chladič tam nebyl (teď už tam není ani EGR). Zato 2 ovládací hadičky tam byly.
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!

kajaturbo
Příspěvky: 1
Registrován: 21 úno 2013 23:41
auto: defender TD5

Re: TD5 EGR ventil

#220 Příspěvek od kajaturbo » 21 úno 2013 23:44

Na bazoši je sada pro zaslepeni EGR na TD5 co se dohodnout a zkusi udelat hromadnou objednavku treba bude sleva.

Odpovědět