Špatný starty
Moderátor: Miky_CZ
Špatný starty
ráno, když startuju, tak musím celkem dlouho točit...prvně začne poškytávat a potom naskočí a dost začoudí...když se trochu motor protočí, tak už startuje normálně na cvrnknutí...ale pokud zase stojí dvě hodiny, tak už zase musím víc točit...
přijde mi to jako by padala nafta...ale měl jsem to v diesel servisu...prošli žhavení, vstřiky, přepadový hadičky vyměnili a nic nezjistili...akorát nezkoušeli tlaky, páč na to neměli tak dlouhej nástavec...
nenapadá vás někoho, co by to mohlo dělat??????????
a ještě jedna věc...když zapnu klíček na žhavení, tak mi začne cvrtlikat nějakej elektrickej ventilek a docela hlasitě...ale cvdliká pořád, ikdyž běží motor...
přijde mi to jako by padala nafta...ale měl jsem to v diesel servisu...prošli žhavení, vstřiky, přepadový hadičky vyměnili a nic nezjistili...akorát nezkoušeli tlaky, páč na to neměli tak dlouhej nástavec...
nenapadá vás někoho, co by to mohlo dělat??????????
a ještě jedna věc...když zapnu klíček na žhavení, tak mi začne cvrtlikat nějakej elektrickej ventilek a docela hlasitě...ale cvdliká pořád, ikdyž běží motor...
tak jsem to sledoval delší dobu a není to jak jsem psal před tím, že po natočení to už potom chytá na cvrnknutí...pokud např. přejedu od baráku na garáž, což je cca 300 metrů a tam motor vypnu a po chvilce znovu startuju, tak se mu taky ještě moc nechce...na cvrnknutí chytá až když je zahřátej...
napadá vás někoho něco????????
napadá vás někoho něco????????
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,
takže závada odstraněna...
špatný žhavičky!!!!!!!.....ne ale jako, že nefunkční...ale nějaký kratší, než tam mají být a ještě s 12 vteřinovým zpožděním...
tak mi tam dali ty co tam patří a auto startuje normálně...
akorát mi teda na tom vadí to, že když jsem to měl v Diesel servisu, tak na to nepřišli...a to se ještě po telefonu radili s Boschem v Jihlavě....
špatný žhavičky!!!!!!!.....ne ale jako, že nefunkční...ale nějaký kratší, než tam mají být a ještě s 12 vteřinovým zpožděním...
tak mi tam dali ty co tam patří a auto startuje normálně...
akorát mi teda na tom vadí to, že když jsem to měl v Diesel servisu, tak na to nepřišli...a to se ještě po telefonu radili s Boschem v Jihlavě....
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Nikdo není dokonalý. Většinou se kontroluje jestli jsou funkční. Pokud ty auta nedělají a nemají v hlavě tvar a délku žhavičky, tak na to těžko příjdou.ATOL píše:akorát mi teda na tom vadí to, že když jsem to měl v Diesel servisu, tak na to nepřišli...a to se ještě po telefonu radili s Boschem v Jihlavě....
Re: Špatný starty
Mam podobny problem. Motor cas od casu naskoci, par sekund bezi a chcipne. Pak musim dobu tocit nez zase chytne. Nezda se ale, ze by to vylozene zalezelo na teplote (mozna ted kdyz rano primrza je to horsi?), kdyz startuju s plnym plynem, dela to taky mene casto.
Ma mi ted prijit nove cerpadlo z reklamace, nejdriv prehodim to (mam tam ted cosi na dojeti)... Spis mi to ale prijde jako by obcas padala nafta ( regulator novy, filtr taky, vstriky pretesnene,... ). Nic ale nikde viditelne nesakne.
Co ty zpetne/odvzdusnovaci ventilky na filtru, nemohly by s tim nejak souviset ? Jsou nekde jeste nejaka jina mista okudy by to mohlo saknout vzduch ? Skoda ze se to neda nejak odzkouset...to je furt neco, clovek se na tu mrchu nemuze poradne spolehnout...
Ma mi ted prijit nove cerpadlo z reklamace, nejdriv prehodim to (mam tam ted cosi na dojeti)... Spis mi to ale prijde jako by obcas padala nafta ( regulator novy, filtr taky, vstriky pretesnene,... ). Nic ale nikde viditelne nesakne.
Co ty zpetne/odvzdusnovaci ventilky na filtru, nemohly by s tim nejak souviset ? Jsou nekde jeste nejaka jina mista okudy by to mohlo saknout vzduch ? Skoda ze se to neda nejak odzkouset...to je furt neco, clovek se na tu mrchu nemuze poradne spolehnout...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Špatný starty
Neteče ti nafta z regulátoru? Je to běžná závada a nafta má potom snahu padat. A nebo ti může podfukovat některé těsnící podložka pod vstřikovačem, potom se to nafty dostávají plyny ze spalovacího prostoru a ono se to umí samo zavzdušnit. Jestli budeš vyndávat čerpadlo z nádrže, tak se podívej, jestli na povrchu není takovej slabej černej povlak, co se dá setřít prstem - saze, které se dostali ze spalovacího prostoru do nafty.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Špatný starty
Co ty zpetne/odvzdusnovaci ventilky na filtru, nemohly by s tim nejak souviset ?azni píše:... ( regulator novy, filtr taky, vstriky pretesnene,... ). Nic ale nikde viditelne nesakne. (
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...
- Mattyfu
- Příspěvky: 333
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Range Rover L322 M62
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatný starty
Ahoj
Na TD5 jsem vyměnil žhavky neb všechny byly snad ještě origo a nežhavily. Problémem je, že ty fajfky jsou popraskaný a jedna se rozpadla úplně. Tu jsem teda uštípl, na žhavičku vytočil závit a drát zalisoval do očka, které jsme přišroubovali na ten nový závit, elegantní a funkční, starty se zlepšily, ale i tak to není ono, chce to udělat tuto úpravu na všech svíčkách. Můj dotaz zní, nedaly by se žhavky propojit stejně jako to má Tdi nebo VM? nebo co žhavka to jedno vedení? Dvorri mi říkal, že to asi nepůjde propojit, že to žhavení monitoruje odpory bo co, ale mě se to nezdá. To by muselo mít řízený žhavení a s tím jsem se nikdy nesetkal.
Díky
Na TD5 jsem vyměnil žhavky neb všechny byly snad ještě origo a nežhavily. Problémem je, že ty fajfky jsou popraskaný a jedna se rozpadla úplně. Tu jsem teda uštípl, na žhavičku vytočil závit a drát zalisoval do očka, které jsme přišroubovali na ten nový závit, elegantní a funkční, starty se zlepšily, ale i tak to není ono, chce to udělat tuto úpravu na všech svíčkách. Můj dotaz zní, nedaly by se žhavky propojit stejně jako to má Tdi nebo VM? nebo co žhavka to jedno vedení? Dvorri mi říkal, že to asi nepůjde propojit, že to žhavení monitoruje odpory bo co, ale mě se to nezdá. To by muselo mít řízený žhavení a s tím jsem se nikdy nesetkal.
Díky
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Špatný starty
Žhavení řídí řídící jednotka motoru a jediné co si měří je cívka relátka žhavení. Žhavičky už nemá jak změřit. Schéma a popis je v RAVE.
TD5ka pokud je v pořádku, tak žhavičky nepotřebuje i ve velkých mrazech.
TD5ka pokud je v pořádku, tak žhavičky nepotřebuje i ve velkých mrazech.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Špatný starty
Zdravim chlapi, mam dost podobny problem ako sa tu opisuje no u mna to suvisi skôr s vonkajšou teplotou. Pokiaľ je vonku viac ako 5°C tak auto startuje na brnknutie, no ako nahle klesne teplota pod 5°C tak musim motor dlho tocit, niekedy ani nechyti na prvy krat. Po nastartovani ide uplne normalne, a cely den uz startuje v poriadku...... Ak by mal niekto stym skusenosti budem vdacny za kazdu odpoved......
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Špatný starty
Nemůže to být tím, že ti padá nafta? Tedy zkusit nejdřív odvzdušňovací cyklus a pokud to pomůže tak hledat problém v možném úniku nafty, čerpadle v nádrži nebo ventilcích v hlavě palivového filtru. Druhá možnost je zkusit nažhavit dvakrát. Ono jinak motor žhaví podstatně déle, než co svítí kontrolka. A zkontrolovat, jestli žhaviče vůbec žhaví.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Špatný starty
Prosím taky o radu, má D2 startuje v mrazu hůře ale naskočí, troche nepravidelně v prvních vteřinách, pak normálně, myslím, že na vine jsou vstřiky.
Problém je ale v tom, že když stojím autem v kopci motorem nahoru, tak pak nemohu nastartovat, musí se načerpat nafta a po chvíli motor chytne. dělá to hlavně, když je málo paliva v nádrži.
Kde je problem?
díky Vláďa
Problém je ale v tom, že když stojím autem v kopci motorem nahoru, tak pak nemohu nastartovat, musí se načerpat nafta a po chvíli motor chytne. dělá to hlavně, když je málo paliva v nádrži.
Kde je problem?
díky Vláďa
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Špatný starty
Pokud pomůže "načerpání" nafty čerpadlem v nádrži, tak to nejspíše nejsou vstřikovače, ale prostě padá nafta. To by odpovídalo i tomu, že se to projevuje při parkování čumákem do kopce. Zkontrolovat, že někde nafta neteče (regulátor tlaku paliva, trubky, ...), zkontrolovat čerpadlo v nádrži (minimálně ho vyčistit) a zkontrolovat, resp. vyměnit ventilky v hlavně naftového filtru (originál ne Britpart). Vstřikovače se při odvzdušňování před startem neuplatní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo