D3/D4 - vzduchové kompresory

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 223
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

D3/D4 - vzduchové kompresory

#1 Příspěvek od DiscoDrak » ned kvě 12, 2019 22:02

Zdar,

máte někdo reálnou zkušenost z přechodu kompresoru Hitachi na AMK? Jde mi o to, jestli je výkonnější?

No a dále - máte někdo zkušenost s tímto kompresorem:
https://aerosus.cz/land-rover/discovery ... gI8JvD_BwE

Značku Aerosus neznám... spolehlivost? Výkon kompresoru?

Mám teď dva Hitachi, oba zrepasované a plně funkční, nicméně pokud by AMK, nebo ten Aerosus byly objektivně výkonnější, tak bych o tom uvažoval...
Díky za info.

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 223
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#2 Příspěvek od DiscoDrak » stř kvě 15, 2019 20:48

Jsem čekal debatu jak sfiňja a vono nic. Aspoň názor na AMK x Hitachi - má někdo?

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 778
Registrován: čtv dub 29, 2010 20:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#3 Příspěvek od petr štrof » čtv kvě 16, 2019 05:54

já šel cestou repasu záruka 1 rok , cena jak za čínskej novej kompresor .
AMK tady vozí dost lidí a žádnej problém ,akorát musíš přehrát soft.
Hitaschi byl z výroby tam asi není co řešit .
Výkonnější žádnej asi nebude , když to jsou záměnný kompresory .

Rennie
Příspěvky: 1269
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#4 Příspěvek od Rennie » čtv kvě 16, 2019 06:47

petr štrof píše:já šel cestou repasu záruka 1 rok , cena jak za čínskej novej kompresor .
AMK tady vozí dost lidí a žádnej problém ,akorát musíš přehrát soft.
Hitaschi byl z výroby tam asi není co řešit .
Výkonnější žádnej asi nebude , když to jsou záměnný kompresory .
Vidím to stejně. Dělal jsem si opravu starého funkčního nová hlava, píst, sada těsnění, HD víčko vysoušeče, náplň vysoušeče a jaksi nevidím důvod pro výkonnější
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 1460
Registrován: pon bře 25, 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3 ex, D4
Bydliště: Severní Morava

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#5 Příspěvek od xxx » čtv kvě 16, 2019 08:07

Když mi na D3 umíral kompresor, tak jsem vyměnil Hitachi za Hitachi a věděl jsem, že zase bude na 200tis. km klid. Proč pořád spekulujete nad záměnou dílů, které jsou na těch našich autech kvalitní? :rofl
Naposledy upravil(a) xxx dne čtv kvě 16, 2019 10:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 715
Registrován: pát zář 25, 2009 19:45
tel.: 601322634
auto: D3 HSE, Def 90 Puma
Bydliště: Náchod

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#6 Příspěvek od NOTIX » čtv kvě 16, 2019 08:31

Já mám AMK, kdy se měnil Hitachi ve 120tis. Aktuálně mám na AMK 50 tis. a zatím nic. Ale nemám porovnání protože výměna proběhla než jsem auto koupil. Ale když se blbne s Xlifterem taky nestíhá a hodí hlášku SRS :mrgreen:
D III - pro radost a pro manželku ( to je vlastně obojí )
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
D4 - elektrická mladého
Octavia 3 - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 223
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#7 Příspěvek od DiscoDrak » pát kvě 17, 2019 13:49

Já bych ani nic nevymýšlel, ale vloni v ALbánii dostal 2 roky starý kompresor Hitachi hodně zabrat - a potřeboval repasi. Kombinace využívání Anitasu a cca 3 hodiny uvěznění v bahně (kde se kompresor nemohl chladit) než jsme to celé projeli udělala své. Byl to extrém (pro mě), který už takto jezdit s D4 nechci, ale ukázalo to na slabé místo. Pokud jezdím po asfaltu, či "normální" offroad, tak to nebude tak vidět, ale v Albánii, půl dne cesty od civilizace se mi nelíbilo, že se autu nechtělo nahoru.
Druhý den, když jsme se konečně dostali z těchto sraček jsme jeli kamenitou a hrbolatou cestu dolů a jak se využívali zdvihy pérování a ten kompresor měl připálený teflonový těsnění (což jsem později zjistil doma) tak mi furt padala prdel dolů a já trnul co tak dole o ty šutry očešu. Nebylo to příjemný... Tak proto..
Jinak auto nemá nikde žádný únik a drží klidně týden výšku jak má...
D4 v blátě.JPG

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 223
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#8 Příspěvek od DiscoDrak » pát kvě 17, 2019 13:54

Jo a ta fotka ukazuje jen jednu "díru" - těhlech míst jsme projeli cca 5 za sebou. Po té první se přihnala bouřka a chcalo jak sfiňja. V každé navíjedno a z téhle moje a kámošovo navíjedlo, abychom D4 dostali ven. Každé auto muselo použít naviják - no prostě hnus... A navíc v té největší byla utopená koza... :(
D4 v blátě 2.jpg

Rennie
Příspěvky: 1269
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#9 Příspěvek od Rennie » pát kvě 17, 2019 13:55

Tak celý den to přeci nebylo ve srackach takže se v případě dá sundat kryt vyčistit bordel a jede se dál
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 223
Registrován: stř čer 12, 2013 13:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#10 Příspěvek od DiscoDrak » pát kvě 17, 2019 14:06

Rennie píše:
pát kvě 17, 2019 13:55
Tak celý den to přeci nebylo ve srackach takže se v případě dá sundat kryt vyčistit bordel a jede se dál
Čistil jsem to ten druhý den (první den jsme do těch sraček vjeli cca kolem 1 - 2 hodiny odpoledne a skončili jsme v 9 večer) - ale to už bylo pozdě: teflonové těsnění spálené.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1473
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#11 Příspěvek od habakuk » pát kvě 17, 2019 14:29

No prostě jsi narazil na limit použité konstrukce a jedině řešení se takovému používání vyvarovat. Nebo vymyslet nějaké chlazení.
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy

mipr
Příspěvky: 361
Registrován: pát črc 11, 2014 10:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Bratislava

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#12 Příspěvek od mipr » ned kvě 19, 2019 16:00

AMK ma vyssiu zivotnost, o 1ks teplotne cidlo menej, je drahsi a horsie sa nan zhanaju nahradne diely.

Hitachi vydrzi menej, dielov kupis kopec, repasov tiez.

Tak si teraz vyber.... :rofl
LR Servis Bratislava
specializovany servis vylucne pre znacku Land Rover
autorizovany distributor Bearmach

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 2615
Registrován: pon črc 26, 2010 17:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: D3/D4 - vzduchové kompresory

#13 Příspěvek od Kokesek » ned kvě 19, 2019 17:22

mipr píše:AMK ma vyssiu zivotnost, o 1ks teplotne cidlo menej, je drahsi a horsie sa nan zhanaju nahradne diely.

Hitachi vydrzi menej, dielov kupis kopec, repasov tiez.

Tak si teraz vyber.... :rofl
ObrázekPresne tak. Hitachi se vice namaka je hlucnejsi.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět