XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4877
Registrován: sob úno 07, 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#741 Příspěvek od Acon » pát bře 15, 2019 19:32

No, ja by som uvažoval asi aj o patente, aby to niekto od Teba nekúpil, neokopčil a patentoval. Resp. neviem ako dnes funguje ochrana takéhoto niečoho.
99" LR DiscoveryII TD5, 2" lift, predný+zadný pevnostňák, superwinch 4,5t, syn. lano, pneu KM2 265/75R16
skype: OlegMasik - ročník 64"

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 830
Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#742 Příspěvek od HST » pát bře 15, 2019 20:36

Vam dam mobilni aplikace a l332ky :D
Seru se tu s blbostma ala hafo varovani pro obyvatele ty zeme kde se "zaluji vyrobce mikrovlky za to ze usmazi kocku" ;)

Neco pro Madtoma:
PS: ne, ty provozni teploty jsem zatim netestoval v komore, to jsem tak nastrelil. Ale prosel jsem poctive soucastky vsude je -40 az +80



Screenshot 2019-03-15 20.33.14.png
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (Plus zdejší vlákno na fóru viewtopic.php?f=6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování.

MadTom
Příspěvky: 10517
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#743 Příspěvek od MadTom » pát bře 15, 2019 21:02

A to mi jako chceš říct, že jsi to nezkusil ani zavřít do mražáku doma nebo do ledničky v autě? Největší problém bych hledal v displeji - bude v mrazu fungovat? Zbytek by snad mohl být v pohodě, netuším ale, co udělají ty rádiové moduly. Já jsem na testování měl obyčejnej nejmenší mražák, postavenej vedle stolu, pokud se nechal běžet naplno, tak vytáhnul zhruba -36°C.
A co se týče toho odběru naprázdno - i 0,5mA není úplně zanedbatelných, pokud by to mohlo být pod 0,1mA, tak už bych to neřešil. Nedá se tam udělat ještě něco jako hlubší sleep? Teda až po nějaké dlouhé době po "vypnutí" auta. Třeba když auto pojede v kontejneru přes moře, nebo bude naopak čekat někde na letišti.
Kreativní tvorba parametrů není nic neobvyklého. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

MadTom
Příspěvky: 10517
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#744 Příspěvek od MadTom » pát bře 15, 2019 21:04

Ještě bych se zamyslel nad extrémními parametry - co by to mělo přežít, jestli je tam uvádět - třeba u signálu z čidel je to zkrat na zem, zkrat na 12V a podobně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 830
Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#745 Příspěvek od HST » pát bře 15, 2019 21:18

:))) Musim ti na to odpovidat?
V displeji bych zase takovy problem nehledal. Jeho rating dle vyrobce je od -30, neni to kriticky komponent, i kdyby se ovladani rozbilo tak auto jede dal a navic nikdo v kabine nebude jezdit v -40, pac si zatopi.
U toho 0.5 mA to souhlas, na autobaterii je to ale zcela v pohode (norma je pry maximum 20mA). Jinak z toho je 0.5mA je 0.499 quiescent proud stabilizatoru a tech par zbylych mikroamper procesor :)
Ono se ukazalo ze vybrat stabilizator tak aby byl automotive, vydrzel rozumne vstupni napeti a zaroven zral v klidu malo vubec neni jednoducha vec.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (Plus zdejší vlákno na fóru viewtopic.php?f=6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování.

MadTom
Příspěvky: 10517
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#746 Příspěvek od MadTom » pát bře 15, 2019 21:32

Jo tak to souhlasím, každopádně v návodu to máš. A pokud ještě nemá v autě kompresorovou lednici, tak máš nádherný důvod si ji pořídit. S displejem souhlasím, ale víš jak to je - důvěřuj ale prověřuj. A že v té zimě to nikdo nepotřebuje - -30 není zase tam moc, aby někdo s autem chtěl jet, a tedy nejdřív přišel, aby si nastartoval a nechal auto ohřát. Takové Finsko není zase tak daleko a -20°C v zimě je běžná teplota. Však uvidíš, až to vyzkoušíš.
A poznámka na okraj - doporučuju to na test dát do igeliťáku, jinak se to po vyndání z mražáku celé orosí ojíní a následně, jak se jinovatka rozpustí, tak to bude celé mokré - i uvnitř.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 830
Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#747 Příspěvek od HST » pon bře 18, 2019 21:22

Tak pripraveno na ctvrtecni EMC zkusebnu :)

A dneska jsem zjistil, ze muj vyrobce ma klimatickou zkusebni komoru, takze XLifteru pekne brzo zatopime. Teda zamrazime. Nebo oboji.
Pry mu to umi az -70 stupnu, nicmene myslim ze pod tech -40 to nebudu pokouset :)


20190318_175019.jpg
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (Plus zdejší vlákno na fóru viewtopic.php?f=6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování.

MadTom
Příspěvky: 10517
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#748 Příspěvek od MadTom » pon bře 18, 2019 22:09

Teda nechci rýpat, ale s čím jdeš vlastně do zkušebny? Na vyzařování - počítej se zkrácováním kabelů (vem si na to věci), krátký kabel méně vyzařuje. dál by to chtělo sebou nějaké ferity (delěná zacvakávací jádra, když bude něco špatně). A hlavně, co tam není to nevyzařuje - napájení od ovládací modul bych si nachytal i s krátkým kablíkem a extra baterkou těsně u modulu.
A jestli to má jít na elektrickou odolnost, tak ty destičky a podobně bych jim vůbec neukazoval.
Dej vědět, jak jsi dopadnul.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 830
Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#749 Příspěvek od HST » pon bře 18, 2019 22:16

Vyzarovani - Je to takhle cely prave schvalne - aby se to co nejbliz priblizilo kabelazi v aute. Na zkusebne si ty "senzory vysek" pekne rozlozime jako jsou kola u auta...
+ je to nanecisto, bez protokolu. Jinak sehnal jsem na to cloveka, ktery 13 let dela v oboru, takze verim ze jsem ve spravnych rukach.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (Plus zdejší vlákno na fóru viewtopic.php?f=6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování.

MadTom
Příspěvky: 10517
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#750 Příspěvek od MadTom » pon bře 18, 2019 23:13

Však uvidíš. Chápu že teď chceš vědět, na čem jsi. Uvidíš jak dopadneš. Ony ty různé dráty a destičky navíc, mohou a také nemusí být problém. Jinak ve Vyškově ve zkušebně se do komory jedeš i s autem, posledně jsem tam viděl tank. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 830
Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#751 Příspěvek od HST » čtv bře 21, 2019 14:41

Tak taky zajimava zkusenost, to zkouskovani :)

Dneska dopoledne se XLifter pokorne sklonil pred velkym bratrem merici anteny a v radiovem spektru 30-1000Mhz se snazil se byt co nejvic potichu.
No a dopadlo to dobre. Na prvni pokus to bylo skoro super vyjma jedne spicky kolem 240 Mhz o 1db presahujici normu (to je velmi tesne).

Po pridani maleho feritu na napajeci kabel ovladaciho modulu je vysledek uplne vzorny. Maji tam na to pripravenej primo ukazkovy regal s feritama :)
Tak mam radost. Na dalsi varku plosnaku pridam male feritove vehementy dovnitr modulu a bude vyreseno.

Tak to bylo mereni emisi. Ted uz jen radio 1-6Ghz, odolnost a do klimakomory. A pak mozna homologace do auta :) A pak ficak v my penezence :DDD
Miluju tenhle projekt. Stale se clovek uci neco noveho.

20190321_091548_resize.jpg
20190321_091548_resize.jpg (67.19 KiB) Zobrazeno 62 x
20190321_092235_resize.jpg
20190321_092235_resize.jpg (82.07 KiB) Zobrazeno 62 x
20190321_092301_resize.jpg
20190321_092343_resize.jpg
20190321_092405_resize.jpg
20190321_092405_resize.jpg (65.58 KiB) Zobrazeno 62 x
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (Plus zdejší vlákno na fóru viewtopic.php?f=6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování.

Odpovědět