CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je ned srp 20, 2017 21:55

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 402 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 117 18 19 20 21 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob srp 05, 2017 11:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 25, 2009 19:45
Příspěvky: 479
tel.: mám
auto: D3 HSE, Def 90 Puma
Bydliště: Náchod
Tak jsem nestihl ani podat zprávu, že už se vezu na vlně X lifteru také :yes
Vše šlape super. Je to famózní výrobek. Nivelace se brzy stane etalonem možností tohoto zařízení.
Jinak to časové posunutí bych dal 2 minuty. Tam je jistota že auto už je uspané. Jinak stačí změřit čas kdy zhasne kontrolka ruční brzdy na přístrojovce.

PS: Honzo nezapomeň na ty fotky konektorů a modely :mrgreen:

_________________
D III - pro radost a pro manželku ( to je vlastně obojí )
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
D4 - elektrická mladého
FABIA I - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 05, 2017 19:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 17, 2013 22:19
Příspěvky: 203
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Z dnešního domácího předvedení nivelace. :clap


Přílohy:
20170805_113710.jpg
20170805_113710.jpg [ 145.59 KiB | Zobrazeno 431 x ]
20170805_113806.jpg
20170805_113806.jpg [ 244.74 KiB | Zobrazeno 431 x ]

_________________
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 05, 2017 23:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
Příspěvky: 634
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8
:) bavi me, ze vas to bavi. To je pro me super odmena.

Marku - konektory a "zdrojak" krabicky jsem ti mailnul. (Notix umi 3D, mozna nam udela zakulaceny zada, ci jine vychytavky ;) )
Ten interval, to je neco jineho, to je od napajeni senzoru a ten si auto uspava nezavisle na "kontrolce brzdy". O neco pozdeji a pak se periodicky na par chvil probudi pro landroveri dorovnavani- po 2, 4 a dale v intervalu 6 hodin tusim.

Richarde: To levy zadni kolo takhle v podbehu, to uz spadlo do zlutyho ne?

_________________
D3 HST, špagát, bufíky, 2x batt, CB, zahradnictví, RR nav, D4 modrozub, spousta drátů a jiné blbosti...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 05, 2017 23:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
Příspěvky: 634
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8
Tak mame 1 serioznejsi "hardware" bug.

Jak odjel Notix, s tim ze nova verze si "neozvezl" novou verzi firmware schopnou i RRS senzoru, protoze prestal fungovat levelling - uz jsem na to prisel.
Ackoliv to vypadalo na "jasnou" software chybu, tak ne. Vcera a dnes jsem ten fimware obratil vzhuru nohama a je ok.

Problem je v harware.
Za urcitych, velmi specifickych, okolnosti, dava xlifter nespravne napeti na vystupu.
Pro technicky zdatnejsi - pri razantnim skokovem snizeni vystupniho napeti se rozkmita vystup z digitalne-analogoveho prevodniku.
Na tom vystupu je ochranny LC článek, který tam sice krásně chrání, ale v tomto prípadě zaškodil. Musi se mirne upravit.

Náprava je snadná, staci 4 male kondenzatorky a je vyreseno, prace na par minut.
Znamena to ale, ze ty jednotky musim dostat eventualne do ruky.
Treba v jihlave oprava na miste, nebo nejak postou, to vymyslime.

Zavada se projevi v podstate pouze pri nivelaci, ve velkych naklonech (tak od 4 stupnu dal) a to pouze na tom rohu auta (=kole), ktere se ma zvedat - u D3, u D4 diky prohazeni senzoru kdekoliv. Plus mene obcasne i dle polohy slunce, tyhle vysokofrekvencni veci jsou nevyzpytatelne.

Kdyz se to stane, tak dane kolo jakoby "umre" ve stredni poloze a nehybe se, tj auto zacne hlasit suspension in extended mode. Do normalu se zresuscituje vyjetim do offroadu nebo do access polohy, proste se auto musi dostat mimo ten stred. V extremnim pripade pak vytahnout/zandat konektor z EAS krabicky.
Takze kdyby vam nivelace haprovala, tak je to timhle.
Jsem fakt rad, ze jsem to objevil uz ted, tohle je slusna ducharina a mohlo se na to prijit mnohem pozdeji (vsak vsichni rikate, jak to funguje :)

Badusi, tohle se dost dobre muze tykat tebe a byt pricinou tech "obcas" problemu.

Konec reportu...
H.

_________________
D3 HST, špagát, bufíky, 2x batt, CB, zahradnictví, RR nav, D4 modrozub, spousta drátů a jiné blbosti...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2017 07:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 25, 2013 09:51
Příspěvky: 795
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3, D4
Bydliště: Severní Morava
tak toto už se mi taky projevilo při nivelaci 6,6°
... ale vycházel jsem Honzo z toho, že jsi říkal, že ideál je do 5, tak jsem tomu nepřikládal váhu. Po hlášce "suspension in extended mode" nereagovalo auto ani na offroad ani access, pomohlo vypnutí a vyndání klíče a nahodil se standard


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2017 10:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 25, 2009 19:45
Příspěvky: 479
tel.: mám
auto: D3 HSE, Def 90 Puma
Bydliště: Náchod
Pri pokusech nivelace se mi to take stalo, s bylo to i do 5 stupnu. Ale me staci hejbnout packou a pak se o pohne dal. Jinak super. Ten upgrade se vychyta. Prikladam malou ukazku :mrgreen:


Přílohy:
DSC_0035.JPG
DSC_0035.JPG [ 1.33 MiB | Zobrazeno 363 x ]
DSC_0037.JPG
DSC_0037.JPG [ 1.31 MiB | Zobrazeno 363 x ]

_________________
D III - pro radost a pro manželku ( to je vlastně obojí )
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
D4 - elektrická mladého
FABIA I - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2017 11:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 17, 2013 22:19
Příspěvky: 203
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Umně taky stačilo pohnout packou ovladače terrain response. Potom se Diskoška srovnala.

_________________
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2017 11:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 25, 2013 09:51
Příspěvky: 795
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3, D4
Bydliště: Severní Morava
tak já to zkusím znova, až přestane pršet :D

Richarde, na té první fotce - to dospáváš ještě Prahu? :beer :beer :beer :rofl


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2017 13:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 25, 2009 19:45
Příspěvky: 479
tel.: mám
auto: D3 HSE, Def 90 Puma
Bydliště: Náchod
Citace:
Richarde, na té první fotce - to dospáváš ještě Prahu? :beer :beer :beer :rofl
To vypada na velice narocnou a vycerpavajici instalaci :mrgreen: :beer :beer :beer

_________________
D III - pro radost a pro manželku ( to je vlastně obojí )
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
D4 - elektrická mladého
FABIA I - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2017 13:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 17, 2013 22:19
Příspěvky: 203
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Citace:
tak já to zkusím znova, až přestane pršet :D

Richarde, na té první fotce - to dospáváš ještě Prahu? :beer :beer :beer :rofl
Ne, ne Jirko, dva dny mě stačily. :drunk

_________________
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2017 17:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
Příspěvky: 634
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8
Ahoj, maly update.

Ke dnesku mame ca 10 X-lifteru v aktivnim pouziti, tedy krabicky namontovane v aute.
Dobre zpravy jsou, ze nemam zatim hlaseny zadne fatalni problemy, auta neumiraji, bezratove spojeni kontroleru se zastavenou EAS jednotkou funguje jak ma atd.

Ovsem ted nastalo zdrzeni s dalsimi 10. kusy - lezel jsem v tom ted 3 dny a hledal chybu - temer mikroskopem - nakonec opravdu vse vypada na problemy se zapajenim desky EAS jednotky. Uz jsem to sem psal, v pristim tydnu budeme resit na CVUT, predpokladam vyresime a zbylych 10ks se dostane do obehu - tedy kdo jste napsani v tabulce a jeste nemate - pracuje se na tom.

Sbiram prubezne info od Vas - komu by co nechodilo, nebo bylo divne, hlaste mi prosim.
V tabulce je na to list nalezene chyby - piste tam prosim vse, na co byste meli podezreni, probezne je opravuju.

Ted hlavne pracuju na dodelani firmware, ktery bude umet aktualizovat i EAS modul, protoze nejake aktualizace jeste budou. Plus nekolik dalsich minoritnich zmen. Az to bude, tak zacnu pracovat na uzivateske dokumetaci a na dalsi iteraci verze plosneho spoje obou jednotek - testovaci serie jiz ted ukazuje, ze par veci je potreba zmenit. Tez az bude vsech 20ks v obehu, mam vymyslenych nekolik "testu" jako odmerit vysky kol, resp. jestli 55mm na ovladani je 55 i ve skutecnosti atd.

Co mi zatim prijde dobre fungujici je fyzicka konstrukce, uchyceni EAS jednotky na (hribkove!) suche zipy ( Madtomuv napad - super), ergonomie ovladani, uzivatelsky interface (vse zvladate bezvadne i bez navodu - i pres to, ze rozhrani je v anglictine), dostazy po "zaskoleni" moc zatim nejsou. To je dobre.

Tak tot zatim.
H.

_________________
D3 HST, špagát, bufíky, 2x batt, CB, zahradnictví, RR nav, D4 modrozub, spousta drátů a jiné blbosti...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2017 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
Příspěvky: 634
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8
Pro zajimavost, jen takovy stripek, interni detail - Kokesek mel dobry podnet ohledne informace, ze Xlifteri EAS se uspava na zaklade signalu napajeni LP senzoru.
Co kdyby ten senzor umrel? ( muselo by mu tedy umrit napajeni zkratem napajeciho dratu na kostru )
Auto na 3 senzory jede dal, ve zlutym rezimu, ale jede. Xlifter EAS jednotka by to ale vyhodnotila tak ze se ma uspat a odstrelila by tim padem ostatni senzory a auto by spadlo na spalky.
Sice je to velmi nepravdepodobny pripad... ale dobry podnet.
Vyresim to snadno, jednotka si uz ted kontroluje stav klicku zapalovani, tj uspavat se nebude nikdy, kdyz je klicek v zapalovani.
H.

_________________
D3 HST, špagát, bufíky, 2x batt, CB, zahradnictví, RR nav, D4 modrozub, spousta drátů a jiné blbosti...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2017 22:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 16, 2006 18:00
Příspěvky: 2654
tel.: +421905448329
auto: D90 td5, D5
Bydliště: skalica
D3 a D4 jezdí aco D5? Bude to problém?

_________________
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2017 09:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 17, 2013 22:19
Příspěvky: 203
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Citace:
Pro zajimavost, jen takovy stripek, interni detail - Kokesek mel dobry podnet ohledne informace, ze Xlifteri EAS se uspava na zaklade signalu napajeni LP senzoru.
Co kdyby ten senzor umrel? ( muselo by mu tedy umrit napajeni zkratem napajeciho dratu na kostru )
Auto na 3 senzory jede dal, ve zlutym rezimu, ale jede. Xlifter EAS jednotka by to ale vyhodnotila tak ze se ma uspat a odstrelila by tim padem ostatni senzory a auto by spadlo na spalky.
Sice je to velmi nepravdepodobny pripad... ale dobry podnet.
Vyresim to snadno, jednotka si uz ted kontroluje stav klicku zapalovani, tj uspavat se nebude nikdy, kdyz je klicek v zapalovani.
H.
Honzo, jak je to pořešeno u bezklíčového startu. :nerd

_________________
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2017 09:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
Příspěvky: 634
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8
Citace:
Citace:
Pro zajimavost, jen takovy stripek, interni detail - Kokesek mel dobry podnet ohledne informace, ze Xlifteri EAS se uspava na zaklade signalu napajeni LP senzoru.
Co kdyby ten senzor umrel? ( muselo by mu tedy umrit napajeni zkratem napajeciho dratu na kostru )
Auto na 3 senzory jede dal, ve zlutym rezimu, ale jede. Xlifter EAS jednotka by to ale vyhodnotila tak ze se ma uspat a odstrelila by tim padem ostatni senzory a auto by spadlo na spalky.
Sice je to velmi nepravdepodobny pripad... ale dobry podnet.
Vyresim to snadno, jednotka si uz ted kontroluje stav klicku zapalovani, tj uspavat se nebude nikdy, kdyz je klicek v zapalovani.
H.
Honzo, jak je to pořešeno u bezklíčového startu. :nerd
Stejne... klicek, neklicek... do jednotky stale vede jeden a ten samy drat, prekvapive pojmenovany"Ignition" ;)

Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk


_________________
D3 HST, špagát, bufíky, 2x batt, CB, zahradnictví, RR nav, D4 modrozub, spousta drátů a jiné blbosti...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2017 13:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 25, 2013 09:51
Příspěvky: 795
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3, D4
Bydliště: Severní Morava
auto se ještě nikdy nevyfouklo, dnešní chyba zapsána do tabulky :mrk


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2017 13:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
Příspěvky: 634
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8
Citace:
D3 a D4 jezdí aco D5? Bude to problém?
D5 - jsem nezkoumal, asi to bude podobne, lec ridici jednotka bude asi jina. Zatim D5 vubec neresim, s ni se do terenu prece moc nejezdi, ne ? ;)

Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk


_________________
D3 HST, špagát, bufíky, 2x batt, CB, zahradnictví, RR nav, D4 modrozub, spousta drátů a jiné blbosti...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2017 19:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 25, 2009 19:45
Příspěvky: 479
tel.: mám
auto: D3 HSE, Def 90 Puma
Bydliště: Náchod
Citace:
auto se ještě nikdy nevyfouklo, dnešní chyba zapsána do tabulky :mrk
Jo to se mi take stalo, staci cvaknout packou v aute. Je to ta chyba na kterou je potreba upravit HW

_________________
D III - pro radost a pro manželku ( to je vlastně obojí )
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
D4 - elektrická mladého
FABIA I - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2017 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 25, 2013 09:51
Příspěvky: 795
tel.: 777 945 9jedna4
auto: D3, D4
Bydliště: Severní Morava
Citace:
Citace:
auto se ještě nikdy nevyfouklo, dnešní chyba zapsána do tabulky :mrk
Jo to se mi take stalo, staci cvaknout packou v aute. Je to ta chyba na kterou je potreba upravit HW
právě, že to není ta chyba, kterou myslíš, kdy po levelingu a snaze o návrat se objeví hláška suspension in extended mode
U mě při daných hodnotách k levenování vůbec nedošlo a auto zůstalo ve stejné pozici. Nenastala změna ani o 0,1°


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: sob srp 12, 2017 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 14, 2012 08:02
Příspěvky: 634
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 8
... nekdy se to packou spravi, nekdy ne, to zalezi na okolnostech.
Jsme ted s woblikem a afterburnerem u Decina. Mam v aute momentalne kus bez hw upravy, stojim na naklonu 3.8 stupne a uplne to samy. Extended mode. Kua dneska spim nakrivo, doprcic.
Jsem si uz nejak zvykl na komfort. :)

Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk


_________________
D3 HST, špagát, bufíky, 2x batt, CB, zahradnictví, RR nav, D4 modrozub, spousta drátů a jiné blbosti...


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 402 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 117 18 19 20 21 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz