Stránka 2 z 2

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 10:04
od Rennie
Ano ale i tak jsou lide co obzvlášť pořizují velkoobjemovy benzíny uz jen proto ze moc nejezdi. Prevazna většina tech co najezdi mrak km sahne po nove naftě

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 10:05
od Rennie
Lukasino píše:To jo, ale to je teď. Ale šel by jsi do nového auta za 3m aby jsi ho měl pro tenhle účel (v případě l322, D3 tu asi s tímhle rozpočtem nebudeme ani řešit :mrgreen: )? To, že většinou s věkem klesá nájezd je normální. Taky lidi, co si to koupí nový neřeší benzín oproti těm, co k tomu přijdou po deseti letech, atd. (nemyslím to na Tebe samozřejmě, aby bylo jasno, ale obecně :mrgreen: )

Jasně, jsou rodiny, kde i nový RR se kupuje jako xté auto s malým nájezdem, ale kolik jich bude? 1% z celku? Spíš míň...
Mozna jsem naivní ale kdyz porovnam vetsinu naft a benzinu tak plosne maji benziny mensi najezd ve většině

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 10:11
od Lukasino
Tak jasně, benzíny obecně budou mít menší nájezd. Ale tady se nebavíme o tom, že někdo najede 50tis.km ročně, ono už těch blbých 20tis.km, který člověk najede skoro po cestě pro rohlíky, když to auto využívá pravidelně, tak za 15 let udělají 300tkm ať se to někomu líbí nebo nelíbí... A roční nájezd 20tis.km je podle mě minimum pro někoho, kdo to auto využívá a jezdí denně jen do "vedlejší" vesnice.

Vím, když jsem pár let zpátky (vlastně to bylo 2014) hledal L322 s V8, tak jsem jich kontroloval asi 5 tady v ČR, tehdy to byly 10-12let stará auta, všechny podle Cebie měli kolem 300tkm, jen dvě z nich to ale měli na tachu :mrgreen: To je pak těžký a lidi se diví, že se jim při 150tkm rozpadají vodítka na rozvodech, atd.

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 12:05
od xavier911
Diky za tip na to starsi vlakno. Novy majitel psal, ze ma najeto pres 200. a uz v tom puvodnim inzeratu melo 280k, takze nic. hledam dal.

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 30 lis 2018 19:05
od NOTIX
Rennie píše: 22 lis 2018 09:58 Ale no tak. Ja treba mam D3 a najezd ma 7 az 10tis rok. Pres tyden sedim ve sluzebni popelnici takze kazdy nemusi mit to auto jako daily car

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
:yes mám to stejné, sice mám D3 v naftě a za 5 let co jí mám jsem najel 46tis to je 9 ročně. Aktuálně hledám D4 v benzínu :mrgreen:

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 30 lis 2018 20:32
od habakuk
D4 v benzínu by bylo porno :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 01 pro 2018 01:22
od Maxsel
Benzínové D4 jsou u nás dost vzácnost a to jak V8 5.0 Supercharged tak V6 3.0 Supercharged

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 01 pro 2018 07:20
od habakuk
Jo to jsou a nebyl z US v 5.0 atmosféře?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 01 pro 2018 07:30
od Lukasino
habakuk píše: 01 pro 2018 07:20 Jo to jsou a nebyl z US v 5.0 atmosféře?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Byl :wink:

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 01 pro 2018 23:27
od Paczqo
5.0V8 byla jen atmosfera 400kobyl a 3.0 V6 bylo jedine S/C bohužel najit něco takoveh je nadlidskej ukon a když se nahodou nějaka objevi ma problem, furt hledam.

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 15 pro 2018 16:52
od NOTIX
Taky pořád hledám a hledám a hledám a hledám a hledám

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 16 pro 2018 16:35
od xxx
tady je jedna pěkná 5litrová za 590tis
https://www.otomoto.pl/oferta/land-rove ... e194f9ce6f

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 20 pro 2018 10:04
od NOTIX
Ahoj, ta už tam byla asi před půl rokem nebo dýl a měla najeto úplně stejně :bandit
Z polska asi auto fakt nechci, zvažuju dovoz ze států a byť za vyšší cenu :hmm: