K: L322 4.4i

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

K: L322 4.4i

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 02 črc 2016 09:00

uvažuji o výměně L322 3.0D za 4.4i, V8 je prostě V8....
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7823
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: K: L322 4.4i

#2 Příspěvek od Sláma Karel » 02 črc 2016 15:34

Však jsme se o tom bavili ne?
K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: K: L322 4.4i

#3 Příspěvek od Kokesek » 02 črc 2016 17:00

Ciste teoreticky by stacilo vymenit jenom motor... Kdyz to slo u moji nove D2 z V8 na NAFTU. Tak proc by to neslo z nafty na V8 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A nejlepsi je, ze to cele vyrobil ten kdo naftu nejvice nesnasi... :D
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Zamčeno