L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Moderátoři: Miky_CZ, Sláma Karel, Acon

Zpráva
Autor
Rennie
Příspěvky: 877
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#21 Příspěvek od Rennie » čtv lis 22, 2018 10:04

Ano ale i tak jsou lide co obzvlášť pořizují velkoobjemovy benzíny uz jen proto ze moc nejezdi. Prevazna většina tech co najezdi mrak km sahne po nove naftě

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Rennie
Příspěvky: 877
Registrován: sob led 21, 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
Bydliště: Ostrava

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#22 Příspěvek od Rennie » čtv lis 22, 2018 10:05

Lukasino píše:To jo, ale to je teď. Ale šel by jsi do nového auta za 3m aby jsi ho měl pro tenhle účel (v případě l322, D3 tu asi s tímhle rozpočtem nebudeme ani řešit :mrgreen: )? To, že většinou s věkem klesá nájezd je normální. Taky lidi, co si to koupí nový neřeší benzín oproti těm, co k tomu přijdou po deseti letech, atd. (nemyslím to na Tebe samozřejmě, aby bylo jasno, ale obecně :mrgreen: )

Jasně, jsou rodiny, kde i nový RR se kupuje jako xté auto s malým nájezdem, ale kolik jich bude? 1% z celku? Spíš míň...
Mozna jsem naivní ale kdyz porovnam vetsinu naft a benzinu tak plosne maji benziny mensi najezd ve většině

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1603
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3D3
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#23 Příspěvek od Lukasino » čtv lis 22, 2018 10:11

Tak jasně, benzíny obecně budou mít menší nájezd. Ale tady se nebavíme o tom, že někdo najede 50tis.km ročně, ono už těch blbých 20tis.km, který člověk najede skoro po cestě pro rohlíky, když to auto využívá pravidelně, tak za 15 let udělají 300tkm ať se to někomu líbí nebo nelíbí... A roční nájezd 20tis.km je podle mě minimum pro někoho, kdo to auto využívá a jezdí denně jen do "vedlejší" vesnice.

Vím, když jsem pár let zpátky (vlastně to bylo 2014) hledal L322 s V8, tak jsem jich kontroloval asi 5 tady v ČR, tehdy to byly 10-12let stará auta, všechny podle Cebie měli kolem 300tkm, jen dvě z nich to ale měli na tachu :mrgreen: To je pak těžký a lidi se diví, že se jim při 150tkm rozpadají vodítka na rozvodech, atd.
RR L322 2003 díly na prodej
LR Series III 2.25 petrol SWB

xavier911
Příspěvky: 6
Registrován: úte lis 20, 2018 13:53

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#24 Příspěvek od xavier911 » čtv lis 22, 2018 12:05

Diky za tip na to starsi vlakno. Novy majitel psal, ze ma najeto pres 200. a uz v tom puvodnim inzeratu melo 280k, takze nic. hledam dal.

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 674
Registrován: pát zář 25, 2009 19:45
tel.: 601322634
auto: D3 HSE, Def 90 Puma
Bydliště: Náchod

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#25 Příspěvek od NOTIX » pát lis 30, 2018 19:05

Rennie píše:
čtv lis 22, 2018 09:58
Ale no tak. Ja treba mam D3 a najezd ma 7 az 10tis rok. Pres tyden sedim ve sluzebni popelnici takze kazdy nemusi mit to auto jako daily car

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
:yes mám to stejné, sice mám D3 v naftě a za 5 let co jí mám jsem najel 46tis to je 9 ročně. Aktuálně hledám D4 v benzínu :mrgreen:
D III - pro radost a pro manželku ( to je vlastně obojí )
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
D4 - elektrická mladého
Octavia 3 - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1089
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#26 Příspěvek od habakuk » pát lis 30, 2018 20:32

D4 v benzínu by bylo porno :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3103
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#27 Příspěvek od Maxsel » sob pro 01, 2018 01:22

Benzínové D4 jsou u nás dost vzácnost a to jak V8 5.0 Supercharged tak V6 3.0 Supercharged
Discovery 4 TDV6 HSE
Range Rover 4.2 Supercharged

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1089
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#28 Příspěvek od habakuk » sob pro 01, 2018 07:20

Jo to jsou a nebyl z US v 5.0 atmosféře?


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II TD5 + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1603
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3D3
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#29 Příspěvek od Lukasino » sob pro 01, 2018 07:30

habakuk píše:
sob pro 01, 2018 07:20
Jo to jsou a nebyl z US v 5.0 atmosféře?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Byl :wink:
RR L322 2003 díly na prodej
LR Series III 2.25 petrol SWB

Uživatelský avatar
Paczqo
Příspěvky: 196
Registrován: pon srp 24, 2015 08:33
tel.: HTC One M8
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Hradec Králové

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

#30 Příspěvek od Paczqo » sob pro 01, 2018 23:27

5.0V8 byla jen atmosfera 400kobyl a 3.0 V6 bylo jedine S/C bohužel najit něco takoveh je nadlidskej ukon a když se nahodou nějaka objevi ma problem, furt hledam.
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE

Odpovědět