Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8 PRODEJ SE RUŠÍ

Moderátor: stan

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8

#21 Příspěvek od Neklan » 16 říj 2018 15:13

Zlobí převodovka, takže zítra jde ven a na repas. Kupoval jsem ji s tím, že nevím, jak je stará a kolik má najeto, byl jsem jen ujištěn, že funguje a ona celou dobu fungovala - až do teď. Jede, ale na nejvyšší rychlostní stupeň v ní něco rachtá a přehřívá se. Má nárok se porouchat, naštěstí ZF 4HP22 je relativně dobře řešitelná, takže tam bude čerstvě repasovaná převodovka od Ashcroftu. Případné zájemce tedy prosím o trpělivost.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8

#22 Příspěvek od Neklan » 18 bře 2019 21:46

Převodovka je vyměněna, když už jsem jel do Anglie, vzal jsem repas nejen automatu do Rangieho, ale rovnou i manuálu do Nekulence (Series III). Řešil jsem ještě prasklý flexplate mezi měničem a motorem, takže to déle trvalo. Nicméně je to hotové, dnes jsem to byl projet, nová převodovka řadí lépe, než se ta původní chovala od začátku a říkal jsem si, jak mě to vůbec mohlo napadnout, že bych to auto měl prodat? Fakt blbej nápad, takže nic, Rangie minimálně do dalšího podobně blbýho nápadu zůstane doma.
54255831_267619034179247_8747465239273930752_n.jpg
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8 PRODEJ SE RUŠÍ

#23 Příspěvek od eliott » 19 bře 2019 07:16

A nechal sis postavit 4HP24, nebo jsi tam dal zase 4HP22 ?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8 PRODEJ SE RUŠÍ

#24 Příspěvek od Neklan » 19 bře 2019 08:27

Je tam zase 4HP22, nevím, kolik bych musel připlácet za 4HP24 když v zásadě platí, že dostanu takovou, jakou dávám exchange. A chtěl jsem to prodat, že jo :roll: :lol: , tak proč investovat navíc? To rachtání byly určitě úlomky flexplate, nicméně trochu zlobila už od podzimu 2017. Po nastartování nechtěla řadit z jedničky na dvojku a dost dlouho jí trvalo, než se jí začalo chtít. Navíc měla od začátku, co tam byla, dost vůli.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Zamčeno