SMAZAT
Napsal: 30 srp 2018 13:14
Bude na prodej Stříbřenka, je to td5 manuální převodovka, pětimístné, motor 10p rok myslím 99.
Historka: První majitel v čr po dovozu z DE ji měl 13 let až ji konečně pujčil přítelkyni, která ťukla nějakej příkop, hasiči odpojili baterku, pak to nikdo pulroku neřešil a pak bylo auto nějak elektronicky bloklé, tak se dostalo do mých rukou. Já odmáčknul nározovej vypínák, nicméně, v mezičase se někdo pokoušel zřejmě o další triky, takže jsem pozvracel nějaká relé, kabely na starter, dobil klíček zalaboroval z EKA, no těžko říci co bylo čím, ale teď auto funguje se všema původníma jednotkama i klíčem.
Vepředu jsem dával nárazník, výztuhu nárazníku, podjezdovou tyč a levé světlo. Řešil jsem tři čuníky, ale občas padnou zas, tak to řeším dál, jsem ve fázi testování.
Doklady zatím v depozitu na minulého majitel, po krátkém nedoruzumění (za které mohu i já) nyní bezproblémová komunikace, bude se platit eko při přepisu 3000,-
Proč to nebude už nikdy topovka? Rám je už vyvařovanej, to co tam je, je tvrdý jak kámen, ale už to není originálně netknutý, vzadu záplaty a i vepředu. Na laku jsou škrábance (jedna vlnovka mi připadá vyloženě jako od klíče, ale není to vidět ze všech úhlů.) Zadek byl na měchách a je vykleštěnej na péra.
Proč jsem to nerozházel na díly? Protože neuvěřitelně čistej a suchej motor a spodek (to jsem u td5 neviděl), v celku pěkný interiér, dobrá mechanika pohonu (přesné řazení, malé vůle mezi polohou pohon v tahu / pohon v brzdném režimu (skuste si na malou dvojku hrabat prudce do plynu...) )- nájezd dle tacho cca. 160 tis, což by odpovídalo tomu, jak dlouho to měl pán přede mnou a že točil spousty jiných aut k tomu. TOTO BOHUŽEL NEPLATÍ, DLE EVIDENČKY MÁ NAJETO ASI 280 TISÍC. Rozvodovka s uzávěrou, ale nevyvedenou do kabiny.
K dispozici bude na výběr ze tří sad bezproblémových kol, jednou ze sad je: viewtopic.php?f=28&t=35821 pak tu mám 235/70 na těch jezdím druhou D2 a pak mám ještě 245/xx taky komplet pěknou sadu...
Přední nárazník není dopasovanej definitivně, zapomněl jsem totiž na tažné oko, které jsem taky chystal zdravé, ale nedal ho tam, tak jsem to nedoladil, oko bude na voze při prodeji...
Teď se při tom nekonečném suchu nepozná, ale když chcalo (někdy v červnu), a pak jsem vlezl do auta a vyrazil tak jsem uslyšel, jak když někdo vyleje lžíci vody, takže téměř jistě jeden nebo oba šíbry pouštěj vodu, je tady o tom několik vláken, já pro svuj dlouhodobě spokojený život mám svoje D2 bez šíbru a todle řešit nebudu taky jsem nenastrojoval přední mlhovky, protože cena na prodej by jenom kvuli nim byla o pět tisic vyšší.
Cena: pokud zaplatím EKO, doladím ty tres amigos a vyměním ještě kroužek pod volantem aby zhasnula kontrolka airbagu, pak bude cena 92 000,- což je na bezproblémovou pracovku akorát, si myslím. Sleva nebude.
Když nebude zájem, nechám doklady v depozitu a až zabiju svoji, sáhnu po tédle.
Testování v terenu i na silnici samozřejmostí.
Historka: První majitel v čr po dovozu z DE ji měl 13 let až ji konečně pujčil přítelkyni, která ťukla nějakej příkop, hasiči odpojili baterku, pak to nikdo pulroku neřešil a pak bylo auto nějak elektronicky bloklé, tak se dostalo do mých rukou. Já odmáčknul nározovej vypínák, nicméně, v mezičase se někdo pokoušel zřejmě o další triky, takže jsem pozvracel nějaká relé, kabely na starter, dobil klíček zalaboroval z EKA, no těžko říci co bylo čím, ale teď auto funguje se všema původníma jednotkama i klíčem.
Vepředu jsem dával nárazník, výztuhu nárazníku, podjezdovou tyč a levé světlo. Řešil jsem tři čuníky, ale občas padnou zas, tak to řeším dál, jsem ve fázi testování.
Doklady zatím v depozitu na minulého majitel, po krátkém nedoruzumění (za které mohu i já) nyní bezproblémová komunikace, bude se platit eko při přepisu 3000,-
Proč to nebude už nikdy topovka? Rám je už vyvařovanej, to co tam je, je tvrdý jak kámen, ale už to není originálně netknutý, vzadu záplaty a i vepředu. Na laku jsou škrábance (jedna vlnovka mi připadá vyloženě jako od klíče, ale není to vidět ze všech úhlů.) Zadek byl na měchách a je vykleštěnej na péra.
Proč jsem to nerozházel na díly? Protože neuvěřitelně čistej a suchej motor a spodek (to jsem u td5 neviděl), v celku pěkný interiér, dobrá mechanika pohonu (přesné řazení, malé vůle mezi polohou pohon v tahu / pohon v brzdném režimu (skuste si na malou dvojku hrabat prudce do plynu...) )- nájezd dle tacho cca. 160 tis, což by odpovídalo tomu, jak dlouho to měl pán přede mnou a že točil spousty jiných aut k tomu. TOTO BOHUŽEL NEPLATÍ, DLE EVIDENČKY MÁ NAJETO ASI 280 TISÍC. Rozvodovka s uzávěrou, ale nevyvedenou do kabiny.
K dispozici bude na výběr ze tří sad bezproblémových kol, jednou ze sad je: viewtopic.php?f=28&t=35821 pak tu mám 235/70 na těch jezdím druhou D2 a pak mám ještě 245/xx taky komplet pěknou sadu...
Přední nárazník není dopasovanej definitivně, zapomněl jsem totiž na tažné oko, které jsem taky chystal zdravé, ale nedal ho tam, tak jsem to nedoladil, oko bude na voze při prodeji...
Teď se při tom nekonečném suchu nepozná, ale když chcalo (někdy v červnu), a pak jsem vlezl do auta a vyrazil tak jsem uslyšel, jak když někdo vyleje lžíci vody, takže téměř jistě jeden nebo oba šíbry pouštěj vodu, je tady o tom několik vláken, já pro svuj dlouhodobě spokojený život mám svoje D2 bez šíbru a todle řešit nebudu taky jsem nenastrojoval přední mlhovky, protože cena na prodej by jenom kvuli nim byla o pět tisic vyšší.
Cena: pokud zaplatím EKO, doladím ty tres amigos a vyměním ještě kroužek pod volantem aby zhasnula kontrolka airbagu, pak bude cena 92 000,- což je na bezproblémovou pracovku akorát, si myslím. Sleva nebude.
Když nebude zájem, nechám doklady v depozitu a až zabiju svoji, sáhnu po tédle.
Testování v terenu i na silnici samozřejmostí.