Vyřešeno - díky, smazat.

Moderátor: stan

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: P: D4 TDV6 SE, Expedička v OK stavu - NOVÉ FOTO (8.8.)

#21 Příspěvek od DiscoDrak » 27 srp 2018 10:41

V sobotu vyměněný olejíček (po 10 tis. km) - Miller Oils (o)nanotechnologie...
V pozadí ještě bláto z Albánie po odkrytování.. :)
Spodek - výměna oleje - malá.jpg

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: P: D4 TDV6 SE, Expedička v OK stavu - NOVÉ FOTO (8.8.)

#22 Příspěvek od Badus » 28 srp 2018 20:25

Omlouvam se trochu za offtopic - ale jakej Millers Oil tam lejes?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: P: D4 TDV6 SE, Expedička v OK stavu - NOVÉ FOTO (8.8.)

#23 Příspěvek od DiscoDrak » 03 zář 2018 21:38

Badus píše: 28 srp 2018 20:25 Omlouvam se trochu za offtopic - ale jakej Millers Oil tam lejes?
Totok:
Millers Oil.jpg

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Prodej zastaven P: D4 TDV6 SE, Expedička v OK stavu - NOVÉ FOTO (8.8.)

#24 Příspěvek od DiscoDrak » 19 zář 2018 21:17

DiscoDrak píše: 16 črc 2018 13:47 Zdravím,
Jelikož jsem potvora přelétavá (tedy v oblasti aut a motorek), tak jsem se rozhodl opět změnit svého offa. Na vině je samozřejmě zase jiné auto, které budu moct piplat a vrážet do něj další kačky.. ☹
Tedy je na prodej moje D4 z roku 2010 s 3,0TDV6, 180kW, 600 NM, 6-ti kvalt automat ve výbavě SE s Harmann Kardon, 7 míst! Je bez střešních oken a interiér je v černé látce.

Historie auta:
Koupeno v ČR, konkrétně v RocoMotor ve Zlíně nějakým panem Karešem, který je prý movitý majitel nějakého Ski Areálu a koupil tuto D4 pro svoji manželku (info od prodejce Roco Motor). A jelikož své drahé choti kupoval opět novou D4, tak tuto dal protiúčtem a tím pádem jsem ji já kupoval přímo od Roco Motor, když měla najeto 196.000 km. Servisovaná byla v Roco Motor a v Land Roveru v Olomouci.
Původ tedy velmi jasný a servis také – kvůli tomu jsem ji také kupoval..

Geneze oprav a úprav:
Ještě v rámci prodeje od Roco Motor byly domluveny následující opravy, či úpravy a to přímo v Roco Motor:
- Výměna čelního vyhřívaného skla (mělo dvě celkem velké lupy)
- Kompletní brzdy nové (4x kotouč plus desky)
- Kompletní ruční brzda i s obložením
- Zámek LP dveří - nefungoval (nemoc D4..)
- Přidány ochrany všech 4 světel
- Montáž tažného zařízení (do té doby neměla)
- A to hlavní: dělaly se komplet rozvody a to jak vepředu, tak i vzadu

U LandJirky jsem hned po koupi udělal veškeré filtry a veškeré oleje a to úplně všude (motor, převodovka, rozvodovka, diferenciály). Jo a ten filtr převodovky je součástí vany a ta stojí cca 4 tis a proto to málo kdo dělá. Je vyměněná! A dále CB stanici.

No a pak jsem na tom začal vyšívat dále – nejdříve příprava na Rumunsko 2017 v Brně v Cartecu:
- Regenerace filtru pevných částic (byl téměř plný a po regeneraci měl nula, nula prd..
- Nový kompresor – pánům z Cartecu se moc nezdál, že prý nereaguje úplně dobře a týden před Rumunskem mě tak vyjančili, že jsem vyplázl 20k pro klid duše..
- Geometrie
Další úpravy a opravy provedené u Karla v Pardubicích – tak jsem nakonec jezdil nejvíce a Karel auto velmi dobře zná a je možno mu zavolat a poptat se v jakém stavu auto je. Nemám co skrývat.. Tel. Na Karla: 723425628.
- Distančky pod kola 3cm – ocelové se středovým rantlem tak jam má být
- Výměna ramen vepředu
- Montáž Anitas (dodatečné 3 polohy na zvýšení podvozku a jedna na snížení) – za 16 tis.Kč
- Montáž šnorchlu – je to polská kopie a tak jako originál (!) není tesná – ALE já chtěl aby to těsnilo a tak na tom Karel strávil více času a je to dle jeho slov na 98% těsné!!
- Nová baterie – ta největší, která tam jde dát – Ah si nepamatuju…
- Montáž plotny na navíjedlo
- Montáž navijáku 5,4t Superwinch – má kabel, bezdrát a Karel mi vyvedl ovládání přímo na palubovku a to jak odpojovač, tak přímo odvíjení a navýjení = to je super!)
- Montáž nájezdového plechu – Al 6mm
- Montáž ochrany motoru – Al 6mm
- Montáž ochrany převodovky – Al 6mm
- Montáž ochrany zadního diffu a výfuků – Ocel
- Kontrola a pročištění všech 6-ti vstřiků – všechny byly OK (chtěl jsem mít klid..)
- Nové žhavící svíčky – dvě byly načaté
- Montáž LED světla dopředu nad značku (ovládání na přídavné kapličce vedle navijáku)
- A poslední co dělal byly polybushe komplet na celém autě (11 tis plus móóóře práce) – auto krásně sedí v zatáčkách!
- Výměny oleje samozřejmě po 10 tisících!! (Miller Oils - (o)nanotechnologie)

Co auto se mnou prožilo.
Teď má najeto 216 tis km a používal jsem ho i jako rodinné auto. Odjelo se mnou 7 dní v Rumunsku vloni a letos na prodloužený víkend Ukrajina a naposled Albánie 12 dní včetně přesunů.
Auto má poškrábané boky od větví a disky od kamenů, celý podvozek má povrchovou korozi – mechanik řekl neřešit, ale po technické stránce je naprosto OK, myslím, že v mnohem lepším stavu než když ho Roco Motor vykupoval zpět a já nevím o žádném problému. Interiér je nezničený, sedačky neprosezené a stropnice drží tam kde má být.

Jelikož jsem s ním jezdil expedice, tak k němu nechám vestavbu se šuplíky a ležením pro dvě osoby s matračkami na míru = složí se zadní sedačky a do vestavby se člověk srovná i na těch 12 dní včetně 2 kanystrů na vodu (celkem 45l), kanystru na naftu 20l, prostoru pro boty a rýč (špinavá zóna), dále prostory pro ošacení na obou stranách pro dva lidi a pak zadní 4 šuplíky: 1x technický (lana, nářadí, filtr,…), 1x koupelka, 1x špajz a 1x kuchyň. Sice jsem nevezl HighLift (do jakého místa ho taky vrazit pod D4, že..), ale nepotřeboval jsem zahradu a na těch 12 dní jsem se tam v pohodě dostal. Vše je děláno na míru – konstrukce přímo já a šuplíky svařoval kámoš – jsou z hliníku.

Cena?
Nebude nízká. Nicméně jestli někdo hledá D4 pro expedice na které už někdo vyšíval, tak za to bude ochoten zaplatit. Neříkám, že je to nové auto, ale nečekal jsem, že mě popadne myšlenka na jiné auto a snažil jsem se řešit vše a pořádně, takže si myslím, že to auto za to stojí. Pokud chce někdo vědět cifru, tak mi bude muset zavolat (607060684) a nejlépe přijet (Vyškov) – prosím jen vážní zájemci, kteří vědí, nebo si nechají vysvětlit a ukázat, co je to za auto.
Detailnější fotky pošlu na mail.

PS: prosím vás to nikdo neposílejte mé ženě, nebo si spočítá, kolik jsem do toho auta vrazil a pak mě zaškrtí…
20180715_155941.jpg
20180715_155950.jpg
20180715_155958.jpg
20180715_160010.jpg
20180715_160020.jpg
20180715_160020.jpg

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

POZASTAVENO P: D4 TDV6 SE, Expedička v OK stavu - NOVÉ FOTO (8.8.)

#25 Příspěvek od DiscoDrak » 19 zář 2018 21:25

DiscoDrak píše: 16 črc 2018 13:47 Zdravím,
Jelikož jsem potvora přelétavá (tedy v oblasti aut a motorek), tak jsem se rozhodl opět změnit svého offa. Na vině je samozřejmě zase jiné auto, které budu moct piplat a vrážet do něj další kačky.. ☹
Tedy je na prodej moje D4 z roku 2010 s 3,0TDV6, 180kW, 600 NM, 6-ti kvalt automat ve výbavě SE s Harmann Kardon, 7 míst! Je bez střešních oken a interiér je v černé látce.

Historie auta:
Koupeno v ČR, konkrétně v RocoMotor ve Zlíně nějakým panem Karešem, který je prý movitý majitel nějakého Ski Areálu a koupil tuto D4 pro svoji manželku (info od prodejce Roco Motor). A jelikož své drahé choti kupoval opět novou D4, tak tuto dal protiúčtem a tím pádem jsem ji já kupoval přímo od Roco Motor, když měla najeto 196.000 km. Servisovaná byla v Roco Motor a v Land Roveru v Olomouci.
Původ tedy velmi jasný a servis také – kvůli tomu jsem ji také kupoval..

Geneze oprav a úprav:
Ještě v rámci prodeje od Roco Motor byly domluveny následující opravy, či úpravy a to přímo v Roco Motor:
- Výměna čelního vyhřívaného skla (mělo dvě celkem velké lupy)
- Kompletní brzdy nové (4x kotouč plus desky)
- Kompletní ruční brzda i s obložením
- Zámek LP dveří - nefungoval (nemoc D4..)
- Přidány ochrany všech 4 světel
- Montáž tažného zařízení (do té doby neměla)
- A to hlavní: dělaly se komplet rozvody a to jak vepředu, tak i vzadu

U LandJirky jsem hned po koupi udělal veškeré filtry a veškeré oleje a to úplně všude (motor, převodovka, rozvodovka, diferenciály). Jo a ten filtr převodovky je součástí vany a ta stojí cca 4 tis a proto to málo kdo dělá. Je vyměněná! A dále CB stanici.

No a pak jsem na tom začal vyšívat dále – nejdříve příprava na Rumunsko 2017 v Brně v Cartecu:
- Regenerace filtru pevných částic (byl téměř plný a po regeneraci měl nula, nula prd..
- Nový kompresor – pánům z Cartecu se moc nezdál, že prý nereaguje úplně dobře a týden před Rumunskem mě tak vyjančili, že jsem vyplázl 20k pro klid duše..
- Geometrie
Další úpravy a opravy provedené u Karla v Pardubicích – tak jsem nakonec jezdil nejvíce a Karel auto velmi dobře zná a je možno mu zavolat a poptat se v jakém stavu auto je. Nemám co skrývat.. Tel. Na Karla: 723425628.
- Distančky pod kola 3cm – ocelové se středovým rantlem tak jam má být
- Výměna ramen vepředu
- Montáž Anitas (dodatečné 3 polohy na zvýšení podvozku a jedna na snížení) – za 16 tis.Kč
- Montáž šnorchlu – je to polská kopie a tak jako originál (!) není tesná – ALE já chtěl aby to těsnilo a tak na tom Karel strávil více času a je to dle jeho slov na 98% těsné!!
- Nová baterie – ta největší, která tam jde dát – Ah si nepamatuju…
- Montáž plotny na navíjedlo
- Montáž navijáku 5,4t Superwinch – má kabel, bezdrát a Karel mi vyvedl ovládání přímo na palubovku a to jak odpojovač, tak přímo odvíjení a navýjení = to je super!)
- Montáž nájezdového plechu – Al 6mm
- Montáž ochrany motoru – Al 6mm
- Montáž ochrany převodovky – Al 6mm
- Montáž ochrany zadního diffu a výfuků – Ocel
- Kontrola a pročištění všech 6-ti vstřiků – všechny byly OK (chtěl jsem mít klid..)
- Nové žhavící svíčky – dvě byly načaté
- Montáž LED světla dopředu nad značku (ovládání na přídavné kapličce vedle navijáku)
- A poslední co dělal byly polybushe komplet na celém autě (11 tis plus móóóře práce) – auto krásně sedí v zatáčkách!
- Výměny oleje samozřejmě po 10 tisících!! (Miller Oils - (o)nanotechnologie)

Co auto se mnou prožilo.
Teď má najeto 216 tis km a používal jsem ho i jako rodinné auto. Odjelo se mnou 7 dní v Rumunsku vloni a letos na prodloužený víkend Ukrajina a naposled Albánie 12 dní včetně přesunů.
Auto má poškrábané boky od větví a disky od kamenů, celý podvozek má povrchovou korozi – mechanik řekl neřešit, ale po technické stránce je naprosto OK, myslím, že v mnohem lepším stavu než když ho Roco Motor vykupoval zpět a já nevím o žádném problému. Interiér je nezničený, sedačky neprosezené a stropnice drží tam kde má být.

Jelikož jsem s ním jezdil expedice, tak k němu nechám vestavbu se šuplíky a ležením pro dvě osoby s matračkami na míru = složí se zadní sedačky a do vestavby se člověk srovná i na těch 12 dní včetně 2 kanystrů na vodu (celkem 45l), kanystru na naftu 20l, prostoru pro boty a rýč (špinavá zóna), dále prostory pro ošacení na obou stranách pro dva lidi a pak zadní 4 šuplíky: 1x technický (lana, nářadí, filtr,…), 1x koupelka, 1x špajz a 1x kuchyň. Sice jsem nevezl HighLift (do jakého místa ho taky vrazit pod D4, že..), ale nepotřeboval jsem zahradu a na těch 12 dní jsem se tam v pohodě dostal. Vše je děláno na míru – konstrukce přímo já a šuplíky svařoval kámoš – jsou z hliníku.

Cena?
Nebude nízká. Nicméně jestli někdo hledá D4 pro expedice na které už někdo vyšíval, tak za to bude ochoten zaplatit. Neříkám, že je to nové auto, ale nečekal jsem, že mě popadne myšlenka na jiné auto a snažil jsem se řešit vše a pořádně, takže si myslím, že to auto za to stojí. Pokud chce někdo vědět cifru, tak mi bude muset zavolat (607060684) a nejlépe přijet (Vyškov) – prosím jen vážní zájemci, kteří vědí, nebo si nechají vysvětlit a ukázat, co je to za auto.
Detailnější fotky pošlu na mail.

PS: prosím vás to nikdo neposílejte mé ženě, nebo si spočítá, kolik jsem do toho auta vrazil a pak mě zaškrtí…
20180715_155941.jpg
20180715_155950.jpg
20180715_155958.jpg
20180715_160010.jpg
20180715_160020.jpg
20180715_160020.jpg

Zamčeno