P: Discovery td5 - automat, poškozený motor
Napsal: 12 črc 2018 09:21
Zdravím.
prodám Discovery II Td5 automat r.v.2000 s STK do 9/18
K něčemu došlo na spodku motoru a výsledkem jsou označkovaný dva písty. Nejde o zadření v důsledku vyšroubování olejového čerpadla, takže vršku pravděpodobně nic nebude.
protože mi s LR už došla trpělivost, rád bych se toho břemene spíš zbavil, než opravoval.
Druhým řešením je čekat na zajímavou nabídku motoru (naklopil bych tam celej, protože procházet kompletací se všemi těsněními, tlakovejma zkouškama atd. se mi nechce)
plusy
nový podvozek GAZ +50mm (najeto tak 1000km)
nová spojovačka s čepy
zrepasovány vstřiky u pana Rady v Soběslavi - mám protokoly
úplně nový regulátor tlaku paliva (originál)
přetěsněn chladič oleje
převodovka údajně po repasi. Řadí perfektně plynule, bez jakýchkoli rázů apod.
čip stage1 od Kokeška
zánovní (80%) pneu BF Goodrich MT/KM2 235/70 R16
choulostivé prahy a zadní podběhy bez koroze
na pohonu žádné vůle (ani čepy atd.)
polokožený interiér ve slušném stavu, volant nově obšitý ve VOLANTECHu
vyřešil jsem zatékání (teklo u pantu kapoty) - podlahu, která začínala lehce kysnout jsem vydrhnul a zakonzervoval Hammeritem.
Zaslepený EGR ventil
mínusy
okyslej rám. Není shnilej na tabák, ale VIN už je náhradní technologií
chtělo by to trochu polátat plechy předních podběhů
vnějšek na sobě má šrámy z provozu po silnici i mimo. Je to prostě off
přední nárazník jsem zkrátil, protože byl spodek různě popraskanej
řešil jsem 3 amigos. diagnostika ukazovala PZ čidlo, který jsem vyměnil. Než jsem stihl zjistit, zda to pomohlo, tak lehnul motor, tak nevím jestli je to plus, nebo mínus
moje cenová představa je 70 000,-
vycházím tak nějak z toho co na autě je cenný a kolik stojí motor.
Auto je na Zličíně (Praha 5)
tel 773 404 11pět
fotky jsou někdy z ledna. Stav je stejnej.
<table style="width:auto; border-collap ... r></table>
prodám Discovery II Td5 automat r.v.2000 s STK do 9/18
K něčemu došlo na spodku motoru a výsledkem jsou označkovaný dva písty. Nejde o zadření v důsledku vyšroubování olejového čerpadla, takže vršku pravděpodobně nic nebude.
protože mi s LR už došla trpělivost, rád bych se toho břemene spíš zbavil, než opravoval.
Druhým řešením je čekat na zajímavou nabídku motoru (naklopil bych tam celej, protože procházet kompletací se všemi těsněními, tlakovejma zkouškama atd. se mi nechce)
plusy
nový podvozek GAZ +50mm (najeto tak 1000km)
nová spojovačka s čepy
zrepasovány vstřiky u pana Rady v Soběslavi - mám protokoly
úplně nový regulátor tlaku paliva (originál)
přetěsněn chladič oleje
převodovka údajně po repasi. Řadí perfektně plynule, bez jakýchkoli rázů apod.
čip stage1 od Kokeška
zánovní (80%) pneu BF Goodrich MT/KM2 235/70 R16
choulostivé prahy a zadní podběhy bez koroze
na pohonu žádné vůle (ani čepy atd.)
polokožený interiér ve slušném stavu, volant nově obšitý ve VOLANTECHu
vyřešil jsem zatékání (teklo u pantu kapoty) - podlahu, která začínala lehce kysnout jsem vydrhnul a zakonzervoval Hammeritem.
Zaslepený EGR ventil
mínusy
okyslej rám. Není shnilej na tabák, ale VIN už je náhradní technologií
chtělo by to trochu polátat plechy předních podběhů
vnějšek na sobě má šrámy z provozu po silnici i mimo. Je to prostě off
přední nárazník jsem zkrátil, protože byl spodek různě popraskanej
řešil jsem 3 amigos. diagnostika ukazovala PZ čidlo, který jsem vyměnil. Než jsem stihl zjistit, zda to pomohlo, tak lehnul motor, tak nevím jestli je to plus, nebo mínus
moje cenová představa je 70 000,-
vycházím tak nějak z toho co na autě je cenný a kolik stojí motor.
Auto je na Zličíně (Praha 5)
tel 773 404 11pět
fotky jsou někdy z ledna. Stav je stejnej.
<table style="width:auto; border-collap ... r></table>