SMAZAT
Moderátor: stan
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
SMAZAT
Něco musí z domu a protože obskurním pokladům se do světa nechce, zkusim nabídnout to nejlepší ze stáje.
Je to před-facelift, najeo necelých 160 tisic, koupili jsme ji jako náhradnici, po překulence. Máme ji od léta minulého roku a za tu dobu vychytali všechny drobnoti vozu, který málo jezdil, tj. nějaké trubky nafty, měchy, kardan, čepy na spojovačce...
Je to pětimístné momentálně i v papírech i reálně (v kufru ta sedadla byla ale nahradil jsem to interierem z petimistne verze). Přídavka bez uzávěry. TC a ABS a ACE funkční, žádný kontrolky nesvítí. měchy funkční.
Já jsem tam dával tažné a dopisoval do TP, tj. do té doby nemělo tažné. nechávali jsme čistit interier - tak je docela pěknej. Nejlepší verze střechy - bez šíbrů, bez hagusů, bez antény - uplná panna
Má to teď z jara technickou a vin je čitelný na rámu - teď pod vrstvou vazelíny.
Teď to nejlepší, proč jsem to bral já - je to totálně nedomrskané, a to myslím hlavně mechaniku. Najeto necelých 160 tisíc a převodovka i rozvodovka jdou řadit neuvěřitelně přesně a celkově pohon od motru ke kolům má malé vůle. (mám srovnání s překulenkou, co měla najeto 260 - ohromný rozdíl).
První majitel byla firma a po leasingu to bylo převedeno na jednu majitelku, která to vlastnila těch asi 13 let, od které jsem to koupil já - jedná se o majitelku, kterou všichni znáte (řeklo by se celebrita), takže jsem si opravdu jistý, že se zabývala něčím jiným, než že by těch třináct let stáčela dycky mezi technickejma tachometr. S autem jezdil převážně její manžel, v posledních letech už jen vyjimečně syn - tomu odpovídá, že na předním okně bylo z minulých let několik týdenních dálniční známek.
černé origo mřížky na předních i zadních světlech, jsou k tomu vedle nerezové nášlapy a přední A bar, koupeny origo s autem a pak sundaný.
Aktuálně trochu prasklý přední nárazník, ale stav předního nárazníku se mění poměrně často a to někdy směrem k lepšímu a někdy naopak.
Pevná cena 145 000,-
Pokud se prodá toyota75 nebo gazella, tak prodej rušim.
Další fotky můžu udělat k večeru - informace sice nenesou skoro žádné, ale vím, že pro dojem to je lepší.
Máme ji doma, jezd s ní žena, k vidění každý den v podvečer - test v terénu i na silnici není problém.
Doplňuji:
- barva zvenku černá reálně i v TP,
- rok myslím 2001, to se kouknu doma,
- interier kůže naruby, tj. myslím alcantra taková spíš tmavší šedá.
- Chassis rez nějakou povrchovou má, takový bych řekl "lepší český standard", odpovídá to tomu, že auto bylo celou dobu v ČR, mám na zahradě zbytek jedné Italky a ta ho má lepší, ale nikde není skrz, je to taková ta koroze mezi "zdravým" železem a lakem, takže se dají odlupovat šupinky laku, protože odbublal, ale zároveň pod ním na škrábnutí je železo a ne nějaká kávová hlína, jak známe z disko jedniček.
Je to před-facelift, najeo necelých 160 tisic, koupili jsme ji jako náhradnici, po překulence. Máme ji od léta minulého roku a za tu dobu vychytali všechny drobnoti vozu, který málo jezdil, tj. nějaké trubky nafty, měchy, kardan, čepy na spojovačce...
Je to pětimístné momentálně i v papírech i reálně (v kufru ta sedadla byla ale nahradil jsem to interierem z petimistne verze). Přídavka bez uzávěry. TC a ABS a ACE funkční, žádný kontrolky nesvítí. měchy funkční.
Já jsem tam dával tažné a dopisoval do TP, tj. do té doby nemělo tažné. nechávali jsme čistit interier - tak je docela pěknej. Nejlepší verze střechy - bez šíbrů, bez hagusů, bez antény - uplná panna
Má to teď z jara technickou a vin je čitelný na rámu - teď pod vrstvou vazelíny.
Teď to nejlepší, proč jsem to bral já - je to totálně nedomrskané, a to myslím hlavně mechaniku. Najeto necelých 160 tisíc a převodovka i rozvodovka jdou řadit neuvěřitelně přesně a celkově pohon od motru ke kolům má malé vůle. (mám srovnání s překulenkou, co měla najeto 260 - ohromný rozdíl).
První majitel byla firma a po leasingu to bylo převedeno na jednu majitelku, která to vlastnila těch asi 13 let, od které jsem to koupil já - jedná se o majitelku, kterou všichni znáte (řeklo by se celebrita), takže jsem si opravdu jistý, že se zabývala něčím jiným, než že by těch třináct let stáčela dycky mezi technickejma tachometr. S autem jezdil převážně její manžel, v posledních letech už jen vyjimečně syn - tomu odpovídá, že na předním okně bylo z minulých let několik týdenních dálniční známek.
černé origo mřížky na předních i zadních světlech, jsou k tomu vedle nerezové nášlapy a přední A bar, koupeny origo s autem a pak sundaný.
Aktuálně trochu prasklý přední nárazník, ale stav předního nárazníku se mění poměrně často a to někdy směrem k lepšímu a někdy naopak.
Pevná cena 145 000,-
Pokud se prodá toyota75 nebo gazella, tak prodej rušim.
Další fotky můžu udělat k večeru - informace sice nenesou skoro žádné, ale vím, že pro dojem to je lepší.
Máme ji doma, jezd s ní žena, k vidění každý den v podvečer - test v terénu i na silnici není problém.
Doplňuji:
- barva zvenku černá reálně i v TP,
- rok myslím 2001, to se kouknu doma,
- interier kůže naruby, tj. myslím alcantra taková spíš tmavší šedá.
- Chassis rez nějakou povrchovou má, takový bych řekl "lepší český standard", odpovídá to tomu, že auto bylo celou dobu v ČR, mám na zahradě zbytek jedné Italky a ta ho má lepší, ale nikde není skrz, je to taková ta koroze mezi "zdravým" železem a lakem, takže se dají odlupovat šupinky laku, protože odbublal, ale zároveň pod ním na škrábnutí je železo a ne nějaká kávová hlína, jak známe z disko jedniček.
Naposledy upravil(a) Hanys_a_Kaca dne 28 srp 2018 10:25, celkem upraveno 7 x.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist
Tak chlapi. Nechce někdo tu Toyotu?
Káča
Káča
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist
Inzerát jsem podával v práci, protože doma by mi to neprošlo, ale Káča ho našla....
hanys
hanys
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist
Obrázky:
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist
a ještě...
Re: discovery II, manuál, 5 mist
Je to krasava! S tímhle nájezdem a v původním stavu, paráda ... navíc když vemu v potaz, že první, kdo s tím něco tahal seš ty!
Škoda, že už jednu mám, která už mě stála nervů a pěněz, že už z domu nemůže
Škoda, že už jednu mám, která už mě stála nervů a pěněz, že už z domu nemůže
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál - plus i plato 3500 kg
Já sem takovej tahavec hobbík, dotáhnul jsem s tim cekem 4 x auto po čr a 2 x ze zahraničí, což od léta teda není moc velký výkon.
Poslední tažení ze švýcarska s vlekem 800 kg plus auto 1800 se zácpou v mnichově a přelezem šumavy, spotřeba 9,6 litru na sto, takže je vidět, že i když tahám, tak jsem něžnej
Mimochodem bych prodal asi i ten plaťák - je to německá Stema.
Hydraulická sklopka vlastní váha 820 celková 3500,- ta prázná odpovídá realitě, takže uveze legálně věc co má 2680kg, což jsou všechny landrovery a o to tak nějak jde, že
Má technickou do mikuláše, tak bych ho buď teď prodal, nebo pronajal do toho mikuláše, že by si s nim někdo mohl užít léto a já bych si ho na zimu zase pomazlil, udělal stk, a hobíkoval třeba dál, vše je na dohodě.
S cenama: prodej ted jak je 75 tisic.
Pronájem do konce listopadu 25 tisic.
Poslední tažení ze švýcarska s vlekem 800 kg plus auto 1800 se zácpou v mnichově a přelezem šumavy, spotřeba 9,6 litru na sto, takže je vidět, že i když tahám, tak jsem něžnej
Mimochodem bych prodal asi i ten plaťák - je to německá Stema.
Hydraulická sklopka vlastní váha 820 celková 3500,- ta prázná odpovídá realitě, takže uveze legálně věc co má 2680kg, což jsou všechny landrovery a o to tak nějak jde, že
Má technickou do mikuláše, tak bych ho buď teď prodal, nebo pronajal do toho mikuláše, že by si s nim někdo mohl užít léto a já bych si ho na zimu zase pomazlil, udělal stk, a hobíkoval třeba dál, vše je na dohodě.
S cenama: prodej ted jak je 75 tisic.
Pronájem do konce listopadu 25 tisic.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
Tak konečně něco, coě zaujalo. Píšu SZ.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
Tak k plaťáku:
Stema do provozu u nás v jednom servisu v roce 2011 já, druhej majitel. Před poslední technickou se dělali brzdy na přední nápravě, na zadní byly ok, lanovody a nějaké drobnosti. Pneu se dávali chvilku před tím nové. Je k tomu uplně nová rezerva, tu jsem kupoval asi před rokem, že prej je normální mít k vleku rezrvu .
Rozměry jsou celkové šířka 210 mm, délka 5995 mm, což ale asi není tak podstatné jako reálné ložná plocha: Ta je mezi okrajema šířka asi 198 cm, to znamená, že opravdu naložíte na šířku v podstatě cokoli, i off s velkejma kolama a distančníma podložkama se vejde. délka je takových trošku větších 4 metry, což není uplně ohromující, nicméně na defa 110 v pohodě i je to hezky vyvážený, vw T4 long je na hraně, to už bylo opravdu na centimetry ty zadní světýlka - jsou odklápěcí do stran a se mnou to teda nemaj moc lehký, tak je mám takové potlučené, polepené.
Kola jsou 195/50/13
A tak nějak jsem zapomněl dodat - opravdu zapomněl, protože to není podstatný pro provoz, že jsem to hodil na bok s avijí - tj. jeden růžek je škráblej, ale vzápětí na sebe tlučení o silnice vzala ta avije, ke ktreé to zůstalo přivázané (tedy ve vzduchu). Tehdy se pustila čuba, a přestože fungovala, tak jsem koupil potom fungl novou uplně stejnou. Nájezdovka funguje bezproblému do té i od té doby. je tam pár míst (nahoře, kde se šmrdlaj auta), které jsou ošuchané, daly by se vybrousit a přetřít zinkovou barvou, ale hlubší koroze není - spodní nosníky uplně bez náznaku koroze. Asi před dvěma měsíci nové hydraulické hadice, pumpa špiní olejem, ale nad pískem, kde to není pod tlakem, tak jsem to neřešil, to na funci nemá vliv.
Maximálka je 100 km/h, ale v německu se asi stejně smí jen 80, já jezdim s prázdným asi 110 a s plným tak tech cca 90 a pohodička, občas se zamyslim a zjistim, že jedu 110 i s plným. Mám vyzkoušeno, že za D2 je to se všema landroverama (D2, Def90, DEF 110, RRC) uplně v klidu, volant se dá držet kolenem a svačit u toho. Akorát jednou jsem to přepísknul, to byla ta avie, a ta mne vytrestala, ta byla prostě za hranicí dobrého nápadu.
Stema do provozu u nás v jednom servisu v roce 2011 já, druhej majitel. Před poslední technickou se dělali brzdy na přední nápravě, na zadní byly ok, lanovody a nějaké drobnosti. Pneu se dávali chvilku před tím nové. Je k tomu uplně nová rezerva, tu jsem kupoval asi před rokem, že prej je normální mít k vleku rezrvu .
Rozměry jsou celkové šířka 210 mm, délka 5995 mm, což ale asi není tak podstatné jako reálné ložná plocha: Ta je mezi okrajema šířka asi 198 cm, to znamená, že opravdu naložíte na šířku v podstatě cokoli, i off s velkejma kolama a distančníma podložkama se vejde. délka je takových trošku větších 4 metry, což není uplně ohromující, nicméně na defa 110 v pohodě i je to hezky vyvážený, vw T4 long je na hraně, to už bylo opravdu na centimetry ty zadní světýlka - jsou odklápěcí do stran a se mnou to teda nemaj moc lehký, tak je mám takové potlučené, polepené.
Kola jsou 195/50/13
A tak nějak jsem zapomněl dodat - opravdu zapomněl, protože to není podstatný pro provoz, že jsem to hodil na bok s avijí - tj. jeden růžek je škráblej, ale vzápětí na sebe tlučení o silnice vzala ta avije, ke ktreé to zůstalo přivázané (tedy ve vzduchu). Tehdy se pustila čuba, a přestože fungovala, tak jsem koupil potom fungl novou uplně stejnou. Nájezdovka funguje bezproblému do té i od té doby. je tam pár míst (nahoře, kde se šmrdlaj auta), které jsou ošuchané, daly by se vybrousit a přetřít zinkovou barvou, ale hlubší koroze není - spodní nosníky uplně bez náznaku koroze. Asi před dvěma měsíci nové hydraulické hadice, pumpa špiní olejem, ale nad pískem, kde to není pod tlakem, tak jsem to neřešil, to na funci nemá vliv.
Maximálka je 100 km/h, ale v německu se asi stejně smí jen 80, já jezdim s prázdným asi 110 a s plným tak tech cca 90 a pohodička, občas se zamyslim a zjistim, že jedu 110 i s plným. Mám vyzkoušeno, že za D2 je to se všema landroverama (D2, Def90, DEF 110, RRC) uplně v klidu, volant se dá držet kolenem a svačit u toho. Akorát jednou jsem to přepísknul, to byla ta avie, a ta mne vytrestala, ta byla prostě za hranicí dobrého nápadu.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
další foto
Naposledy upravil(a) Hanys_a_Kaca dne 01 kvě 2018 12:59, celkem upraveno 1 x.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
poslední foto...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
když vážu auta, tak je normálně kotvim za kola k těm pojezdům do těch ok co tam jsou všude, mám na to taková oka, stejná jako konce (háky) kurt. jsou na tom extra přidělaný takové sranda nájezdy z alu, na LRs to není vůbec potřeba, ale když jsem vezl seata ibizu s tjuningovým předním nárazdníkem, tak je potřeba ty nájezdy položit přes konce sklopenýho vleku, aby se zmenšil nájezdovej uhel. Ted jsem ale nakládal bmw a šlo to bez toho, prostě člověk musí hlídat, aby neutrhl přední nárazník.
Všechny hlavní komponenty jsou knott, najezdovka, nápravy - dokonce i (ruční) naviják
Všechny hlavní komponenty jsou knott, najezdovka, nápravy - dokonce i (ruční) naviják
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
Na vyžádání přidávám nějaké fotky interiéru naší discovery.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
A ještě detail sedadla řidiče, já tam mám teď potah, ale sedadlo reálně vypadá takto.
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
Ty žmolky z alcantry krásně sundáš 400kou šmirglem a je to jak nový
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: discovery II, manuál, 5 mist a plato 3500 kg
no, já na to dal radši potah - když do toho lezu ve špinavejch kalhotách.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: SMAZAT
Prodej ruším,
diskošku si necháme jako vůz číslo jedna v rodině, největší finanční průšvihy jsem urovnal, auto s náma absolvovalo lehkou dovolenou (4500 km) a lehce eufemisticky řečenu přibylo pár kosmetických vad, které mi rozhodně nevadí, ale jak jsem to auto měl několik týdnů na očích opravdu detailně, tak prostě vím, že topovka to není, pořád je to disco v nejlepším stavu co jsem kdy měl, ale šrámy přibývají...
Zkusím odpálit jiné vraky ze zahrady a diskošku si nechat na dovolené a odtahy...
diskošku si necháme jako vůz číslo jedna v rodině, největší finanční průšvihy jsem urovnal, auto s náma absolvovalo lehkou dovolenou (4500 km) a lehce eufemisticky řečenu přibylo pár kosmetických vad, které mi rozhodně nevadí, ale jak jsem to auto měl několik týdnů na očích opravdu detailně, tak prostě vím, že topovka to není, pořád je to disco v nejlepším stavu co jsem kdy měl, ale šrámy přibývají...
Zkusím odpálit jiné vraky ze zahrady a diskošku si nechat na dovolené a odtahy...