P: Discovery II - automat
Moderátor: stan
P: Discovery II - automat
Zdravím všechny přítomné poznamenané syndromem LR.
O mě se syndrom také pokoušel (zhruba ten rok co Disco mám), ale imunitní systém ho nakonec zvládnul vypudit. Teď mám pouze tikání v levém oku, zvýšený tep a naběhlou žílu na čele, když LR někde zahlídnu.
Rád prodám Discovery Td5 do jakýchkoli rukou. Vždy mě dovezl na místo určení a dokonce i zpátky, ale prostě nemám na jeho vrtochy nervy (omluvím se Toyotě na svoji nevěru a budu doufat, že naše bezproblémové soužití bude pokračovat dál)
Je to tedy Discovery II Td5 automat r.v.2000 s STK do 9/2018
plusy
najeto cca 175tis.km (nemohu se za to zaručit, ale osobně tomu věřím, protože DII byla přitažena 2003 z Rakouska a od té doby si ji akorát přeprodávali 3 sousedi z vesnice).
převodovka po repasi (pro to také nemám důkaz, ale když jsem to před rokem kupoval, tak byla úplně čistá a doteď je tam jakási nálepka). Řadí perfektně plynule, bez jakýchkoli rázů apod.
čip stage1 od Kokeška - auto se pěkně probralo a řadí ve vhodnějších otáčkách
zánovní (80%) pneu BF Goodrich MT/KM2 235/70 R16
choulostivé prahy a zadní podběhy bez koroze i bez lišky
na pohonu žádné vůle (ani čepy atd.)
polokožený interiér ve slušném stavu (tepování by si ale zasloužil), nechal jsem obšít volant ve VOLANTECHu
vyřešil jsem zatékání (teklo u pantu kapoty) - podlahu, která začínala lehce kysnout jsem vydrhnul a zakonzervoval Hammeritem.
Zaslepený EGR ventil
mínusy
okyslej rám. Není shnilej na tabák, ale VIN už je náhradní technologií
vnějšek na sobě má šrámy z provozu po silnici i mimo. Je to prostě off
přední nárazník jsem zkrátil, protože byl spodek různě popraskanej
nahodile se rozsvěcí 3 Amigos (někdy ujedu 150km a nic, jindy se rozsvítí když stojím na "P" na semaforu)
před týdnem jsem v Mikulově zjistil, že teče trubka od ACE (ne kostka, ale trubka) dolil jsem olej a za 240km zmizel z nádobky 1cm
občas se po zastavení a chcípnutí spustí kompresor měchů a stále fouká. Řeším to vyndáním pojistky a když ji po nějaké době zapojím, tak je zas vše ok. Zjistil jsem, že je naprasklá a volná nivelační tyčka na zadní nápravě - že by to bylo tím?
motor a přídavka si odkapávají... jak jinak. do motoru dolejvám deci za 2 měsíce. Do přídavky jsem v létě doplnil 2 deci s tím že netuším kdy kdo doplňoval předtím.
Auto mám teď u kamaráda v servisu na Zličíně (Praha 5), protože jsem se chystal na tu trubku od ACE. Popravdě jsem z toho ale tak kyselej, že bych raději kdyby si to někdo odvezl tak jak to je.
Cenu? To je vždycky dilema. Zvláště u automatu, kerejch není tolik. Přestávalo mě bavit už v září, kdy tam ještě nebyli Amigos, tak jsem si představoval 130tis. Kvůli kontrolkám a tomu bzučícímu kompresoru jsem šel na 119. Teď se k tomu přidala ta trubka... Řekněme, že pokud by si to někdo chtěl odvézt bez nějakých zásadních komentářů, tak za 100tis. může hned. Když si přiveze svoje kola, tak 90tis.
jakékoli připomínky mi klidně sdělte (já to snad unesu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/80396284/ ... utomat.php
O mě se syndrom také pokoušel (zhruba ten rok co Disco mám), ale imunitní systém ho nakonec zvládnul vypudit. Teď mám pouze tikání v levém oku, zvýšený tep a naběhlou žílu na čele, když LR někde zahlídnu.
Rád prodám Discovery Td5 do jakýchkoli rukou. Vždy mě dovezl na místo určení a dokonce i zpátky, ale prostě nemám na jeho vrtochy nervy (omluvím se Toyotě na svoji nevěru a budu doufat, že naše bezproblémové soužití bude pokračovat dál)
Je to tedy Discovery II Td5 automat r.v.2000 s STK do 9/2018
plusy
najeto cca 175tis.km (nemohu se za to zaručit, ale osobně tomu věřím, protože DII byla přitažena 2003 z Rakouska a od té doby si ji akorát přeprodávali 3 sousedi z vesnice).
převodovka po repasi (pro to také nemám důkaz, ale když jsem to před rokem kupoval, tak byla úplně čistá a doteď je tam jakási nálepka). Řadí perfektně plynule, bez jakýchkoli rázů apod.
čip stage1 od Kokeška - auto se pěkně probralo a řadí ve vhodnějších otáčkách
zánovní (80%) pneu BF Goodrich MT/KM2 235/70 R16
choulostivé prahy a zadní podběhy bez koroze i bez lišky
na pohonu žádné vůle (ani čepy atd.)
polokožený interiér ve slušném stavu (tepování by si ale zasloužil), nechal jsem obšít volant ve VOLANTECHu
vyřešil jsem zatékání (teklo u pantu kapoty) - podlahu, která začínala lehce kysnout jsem vydrhnul a zakonzervoval Hammeritem.
Zaslepený EGR ventil
mínusy
okyslej rám. Není shnilej na tabák, ale VIN už je náhradní technologií
vnějšek na sobě má šrámy z provozu po silnici i mimo. Je to prostě off
přední nárazník jsem zkrátil, protože byl spodek různě popraskanej
nahodile se rozsvěcí 3 Amigos (někdy ujedu 150km a nic, jindy se rozsvítí když stojím na "P" na semaforu)
před týdnem jsem v Mikulově zjistil, že teče trubka od ACE (ne kostka, ale trubka) dolil jsem olej a za 240km zmizel z nádobky 1cm
občas se po zastavení a chcípnutí spustí kompresor měchů a stále fouká. Řeším to vyndáním pojistky a když ji po nějaké době zapojím, tak je zas vše ok. Zjistil jsem, že je naprasklá a volná nivelační tyčka na zadní nápravě - že by to bylo tím?
motor a přídavka si odkapávají... jak jinak. do motoru dolejvám deci za 2 měsíce. Do přídavky jsem v létě doplnil 2 deci s tím že netuším kdy kdo doplňoval předtím.
Auto mám teď u kamaráda v servisu na Zličíně (Praha 5), protože jsem se chystal na tu trubku od ACE. Popravdě jsem z toho ale tak kyselej, že bych raději kdyby si to někdo odvezl tak jak to je.
Cenu? To je vždycky dilema. Zvláště u automatu, kerejch není tolik. Přestávalo mě bavit už v září, kdy tam ještě nebyli Amigos, tak jsem si představoval 130tis. Kvůli kontrolkám a tomu bzučícímu kompresoru jsem šel na 119. Teď se k tomu přidala ta trubka... Řekněme, že pokud by si to někdo chtěl odvézt bez nějakých zásadních komentářů, tak za 100tis. může hned. Když si přiveze svoje kola, tak 90tis.
jakékoli připomínky mi klidně sdělte (já to snad unesu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/80396284/ ... utomat.php
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Discovery II - automat
Auto je kupované od Moravských Budějovic.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: P: Discovery II - automat
Kurnik, ta by se mi přesně líbila... )
To jdu nějak vymyslet, jestli teda už si pro ni někdo nejede
To jdu nějak vymyslet, jestli teda už si pro ni někdo nejede
Re: P: Discovery II - automat
zatím je k mání. Včera jsem měl telefonát s jedním zájemcem, ale je přespolní a bude mít cestu okolo asi až příští týden. Je to podle hesla - kdo dřív přijede, ten dřív odjede...
Re: P: Discovery II - automat
Zájem zatím spíš takový laxní. Nic... nemá smysl aby to stálo na dílně. Pokud nebude vážný zájemce do úterý 12.12. objednávám trubky a podvozek +50mm a budu jezdit. Možná bude na prodej dál, ale pochopitelně tak nějak za 120.
Re: P: Discovery II - automat
Tak objednávám díly...
Re: P: Discovery II - automat
Disco nazvedaná +50mm. Prorezlá trubka ACE ale teče významně a asi to vyřeším řemenicí. Kdyby měl někdo zájem, tak dohoda...
Re: P: Discovery II - automat
aktualizuji....
čerpadlo nahrazeno řemenicí. (čerpadlo s řemenem v kufru, kdyby měl někdo touhu si to vrátit do původního stavu - podle mě je ACE k ničemu) Auto je denně v jízdě. Cena pevná 120 000,-
dohoda jen směrem nahoru - prodat nepotřebuju, ale ráth bych, protože jsme si prostě nevytvořili vztah.
jediná věc k vyřešení je asi občasný rozsvěcení 3 amigos. (ještě by to chtělo smazat diagnostikou "chybu" na ACE a vzduchový podvozek přepnout na pružiny)
čerpadlo nahrazeno řemenicí. (čerpadlo s řemenem v kufru, kdyby měl někdo touhu si to vrátit do původního stavu - podle mě je ACE k ničemu) Auto je denně v jízdě. Cena pevná 120 000,-
dohoda jen směrem nahoru - prodat nepotřebuju, ale ráth bych, protože jsme si prostě nevytvořili vztah.
jediná věc k vyřešení je asi občasný rozsvěcení 3 amigos. (ještě by to chtělo smazat diagnostikou "chybu" na ACE a vzduchový podvozek přepnout na pružiny)
Re: P: Discovery II - automat
Pánové, kdo z vás má Nanocom (ideálně v Praze) a byl by ochotný se mi za křesťanský poplatek (případně lahvinku) podívat do D2? Chtěl bych přepnout měchy na vinutý, ace na bez ace a mrknout na abs.
Díky
Díky
Re: P: Discovery II - automat
Drahý, špatný, podezřele levný, nebo kde je problém? Né, že jsem ještě neprodal, ale, že se nikdo ani neozývá. Respektive, teď dva zájemci z bazoše... ale je to takový chladný. No nic... aspoň mám čim jezdit
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Discovery II - automat
Nezlob se na mě, ale položil jsem to otázku zde je auto z MB a ty ji neopověděl tak pokud se tahle stavíš ke všem otázkám tak se ani nedivím.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: P: Discovery II - automat
Nezlob se ty na mě, ale otazník jsem u tvého příspěvku neviděl a popravdě tam ani není. Takže jsem to bral jako konstatování, které je navíc pravdivé...
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Discovery II - automat
Máš pravdu otazník tam není. Tak to se omlouvám. Auto na fotkách vypadá daleko lépe než ho si ho pamatuji.
Znal jsem minulého majitele a pokud je pravda tak jak to dopadlo s opravou AT tak ... ho čeká repas brzy znovu.
Nechci ti kazit inzerát. Takže pokud požádáš o vymazaní mých příspěvků vůbec se zlobit nebudu a rozumím ti.
Znal jsem minulého majitele a pokud je pravda tak jak to dopadlo s opravou AT tak ... ho čeká repas brzy znovu.
Nechci ti kazit inzerát. Takže pokud požádáš o vymazaní mých příspěvků vůbec se zlobit nebudu a rozumím ti.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: P: Discovery II - automat
Mazat není třeba. Nejsem žádnej překupník ani podvodník. Jak jsem psal už nahoře, nevím co s převodoffkou bylo, ani jak a co se opravovalo. Každopádně řadí už rok (15tis) furt stejně bez problémů (olej nemizí, žádnej problém se škubáním, nebo čímkoli jiným podezřelým) - takže by mě samotnýho zajímalo v čem by měl být háček - klidně to napiš sem. Pán (koňák) na něj sral, tak jsem mu trochu vytřel ouško a je to auto pohledově í účelově slušný. Co mě akorát trochu sere, že při parkování v garáži hážu pod auto kartón, abych se vyhnul kecům. A ještě větší důvod k prodeji je, že jsem manuálovej typ... i DSG mě vadí, protože ten záběr spojky prostě nenahradíš.
Re: P: Discovery II - automat
Mno, myslel jsem, že dojde k nějakému zdůvodnění, ale asi žádné není , takže to smazání asi není úplně nelogické...
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Discovery II - automat
Mělo by to být auto od policie nevím zda z AT nebo DE. Už bylo dost zbědované dost km zase už je to dýl ale 160 tam nebylo. Interiér vypadal hrozně motor špatně chytal. Měchy padaly. Převodovka umřela, tam asi ale hrál roli uživatel. Domlouvali jsem se na opravu ale nakonec tam prý koupil automat z BMW. Jenže AT z BMW je slabší povahy a po čase odejde. Ale zda tam skutečně je nevím jenom co jsem slyšel. Ale jak jsem psal teď vypadá už dle fotek mnohem lépe.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: P: Discovery II - automat
Hmmm... interiér je slušnej, sedačky neprosezený. Nikde žádný zásuvky, nebo dirky v přístrojovce, který by ukazovaly na policejní výbavu. Motor chytá na brnk (i v -17, což bylo pár dní loni) a rovnou přede. Žádná pumpa na hovna. Řetěz ani nezachrastí. Automat z BMW? To jde? Jako že tam pasuje celá skříň? Vždyť to má redučku. Co na to jednotka? Ta si pak rozumí s řj motoru? Sorry za otazníky, ale přijde mi to fakt divný...
Re: P: Discovery II - automat
Už jsem se to dočetl...
"ZF 4HP22 (-EH) – čtyřstupňová automatická převodovka.
Stará a velmi známá, montovala se do automobilů BMW, Volvo, Peugeot 505, 604, Jaguar XJ 2.9-3.6, Land Rover, Maserati, Porsche 911, ba dokonce i do letištních ramp a dalšího speciálního vybavení.
Je natolik stará a známá (prostřednictvím automobilů BMW), že nemá smysl ji popisovat podrobně, věřím, že nikdo již nebude potřebovat její renovaci (kromě šťastných majitelů automobilů L-R Range Rover 4.0HSE a Discovery 2, do kterých se z nějakého důvodu dlouhá léta montovala, než na scénu vstoupil Discovery 3).
Existovaly dvě varianty tohoto typu převodu – plně hydraulická s odstředivým regulátorem a s elektronickým řízením (4HP22EH).
Jeho nejslabším článkem je třecí spojka „A“.
Na automobilech L-R Discovery 2 se v poslední době často vyskytuje závada – úder při zastavení se automobilu.
Když se tak stane, pomáhá pouze výměna hydrodynamického měniče, přičemž nový stojí víc než 40 000 Kč.
Při renovaci používáme ojetý hydrodynamický měnič z automatické převodovky 4HP24A Audi A8Q, děláme ze dvou kusů jeden; jsou si velmi podobné, ale cena opravy je při tomto řešení pro zákazníka mnohem zajímavější."
Nicméně mi nedochází v čem by měla být horší, nebo slabší, když je stejná.
"ZF 4HP22 (-EH) – čtyřstupňová automatická převodovka.
Stará a velmi známá, montovala se do automobilů BMW, Volvo, Peugeot 505, 604, Jaguar XJ 2.9-3.6, Land Rover, Maserati, Porsche 911, ba dokonce i do letištních ramp a dalšího speciálního vybavení.
Je natolik stará a známá (prostřednictvím automobilů BMW), že nemá smysl ji popisovat podrobně, věřím, že nikdo již nebude potřebovat její renovaci (kromě šťastných majitelů automobilů L-R Range Rover 4.0HSE a Discovery 2, do kterých se z nějakého důvodu dlouhá léta montovala, než na scénu vstoupil Discovery 3).
Existovaly dvě varianty tohoto typu převodu – plně hydraulická s odstředivým regulátorem a s elektronickým řízením (4HP22EH).
Jeho nejslabším článkem je třecí spojka „A“.
Na automobilech L-R Discovery 2 se v poslední době často vyskytuje závada – úder při zastavení se automobilu.
Když se tak stane, pomáhá pouze výměna hydrodynamického měniče, přičemž nový stojí víc než 40 000 Kč.
Při renovaci používáme ojetý hydrodynamický měnič z automatické převodovky 4HP24A Audi A8Q, děláme ze dvou kusů jeden; jsou si velmi podobné, ale cena opravy je při tomto řešení pro zákazníka mnohem zajímavější."
Nicméně mi nedochází v čem by měla být horší, nebo slabší, když je stejná.
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Discovery II - automat
Může mýt méně lamel. A to hlavně na A spojce. A slabší planetový převod.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: P: Discovery II - automat
Tak to dám asi na čas k ledu...
Vyměněn olej a filtry, podlepen šroubek olejového čerpadla, vyměněno čidlo abs, vyřešeno značkování olejem (přetěsnění chladiče oleje), dořeším ještě rosení nafty na regulátoru paliva.
Cena je nyní na dohodě. Logicky ale ne níž, než byla...
Vyměněn olej a filtry, podlepen šroubek olejového čerpadla, vyměněno čidlo abs, vyřešeno značkování olejem (přetěsnění chladiče oleje), dořeším ještě rosení nafty na regulátoru paliva.
Cena je nyní na dohodě. Logicky ale ne níž, než byla...