Range Rover Classic 3,5 V8 Prodáno
Moderátor: stan
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Range Rover Classic 3,5 V8 Prodáno
Prodám tento skvost. Je to automat dovezený z CH. Takže co se týká koroze, tak ta je úplně minimální. Procleno na přihlášení.
Rv je to 1988. VIN krásně čitelné.
Nějakou karosařinu a koberce asi dokážu i dohledat.
Je plně pojízdný, chytá na otočení. Je potřeba vyměnit servopumpu a te je k němu k dispozici.
Myslím, že je to velmi dobrý základ pro nějakého krasavce. Bohužel já vím, že na něj čas mít nebudu. a na díly by ho byla fakt škoda.
Cena tak jak je, ale na originál kolech (plechy nebo hliníky, ne tyhle patnáctky) je 65000,-
Každopádně určitě je možná výměna za cokoliv zajímavého (auto, moto, nářadí, loď atd atd), ale upřednostňuji v tom případě nějakého jiného LR na náhradní díly, abych ty peníze dokázal dostat. Doplatky nejsou problém.
K
Rv je to 1988. VIN krásně čitelné.
Nějakou karosařinu a koberce asi dokážu i dohledat.
Je plně pojízdný, chytá na otočení. Je potřeba vyměnit servopumpu a te je k němu k dispozici.
Myslím, že je to velmi dobrý základ pro nějakého krasavce. Bohužel já vím, že na něj čas mít nebudu. a na díly by ho byla fakt škoda.
Cena tak jak je, ale na originál kolech (plechy nebo hliníky, ne tyhle patnáctky) je 65000,-
Každopádně určitě je možná výměna za cokoliv zajímavého (auto, moto, nářadí, loď atd atd), ale upřednostňuji v tom případě nějakého jiného LR na náhradní díly, abych ty peníze dokázal dostat. Doplatky nejsou problém.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Interier a motor
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
A trochu karoserie
co bude potřeba, tak asi dohledám za příplatek.
K
co bude potřeba, tak asi dohledám za příplatek.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 04 lis 2015 13:56
- auto: Disco IV
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Zdravím,
dá se to přihlásit? Jak by se to dělalo a co by to stálo?
Díky za info
dá se to přihlásit? Jak by se to dělalo a co by to stálo?
Díky za info
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Odpovim za Karla,
snad se nebudu plest, když jsou v zásadě dvě možnosti:
Dovozova stk a prihlášení s eko (eko za 10 000)
nebo chviličku počkat (stáří 30 let) a přihlásit na veteránské, což vyjde za méně peněz.
Ale taktika jestli normální nebo veteránské je nejednoznačná, někdo vidí výhodu v tom, druhý v tom druhém. Rozhodně by to mělo jít přihlásit obojím způsobem.
snad se nebudu plest, když jsou v zásadě dvě možnosti:
Dovozova stk a prihlášení s eko (eko za 10 000)
nebo chviličku počkat (stáří 30 let) a přihlásit na veteránské, což vyjde za méně peněz.
Ale taktika jestli normální nebo veteránské je nejednoznačná, někdo vidí výhodu v tom, druhý v tom druhém. Rozhodně by to mělo jít přihlásit obojím způsobem.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 22 kvě 2012 18:11
- auto: MG ZT
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Dá se udělat zjednodušená testace pouze pro účely odpuštění eko poplatku. Auto pak jezdí na normálních značkách.
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Testace ano, ale až po dovršení 30-ti let stáří vozu.
Tohle by také byla nejlepší cesta, mít status veterána, ale jezdit na běžných RZ, co 2 roky na STK, ale 1/12 pojistky a při nehodě se na vůz pohlíží jkao na veterána.
Tohle by také byla nejlepší cesta, mít status veterána, ale jezdit na běžných RZ, co 2 roky na STK, ale 1/12 pojistky a při nehodě se na vůz pohlíží jkao na veterána.
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Pánové vůbec netuším. Po pravdě já jsem byl rád, že to doklady nemá a nemusím se starat o převod a ručení. Ty české doklady jsou pro mě jenom zlost.
Určitě by to mělo jít přihlásit normálně. A na ty veterány je to ještě rok počkat. Nevím jak je to přesně, jestli to musí sedět i na měsíc těch 30let nebo stačí podle roku výroby.
Každopádně tady je k tomu CH tp a pak jsou k tomu ještě kupní smlouva a celnice.
K
Určitě by to mělo jít přihlásit normálně. A na ty veterány je to ještě rok počkat. Nevím jak je to přesně, jestli to musí sedět i na měsíc těch 30let nebo stačí podle roku výroby.
Každopádně tady je k tomu CH tp a pak jsou k tomu ještě kupní smlouva a celnice.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 22 kvě 2012 18:11
- auto: MG ZT
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Pro potřeby veteránských testací je rozhodující rok, nikoliv měsíc, pokud vím. Minimální stáří 30 let, to je pravda, ale to je u tohoto kousku za pár měsíců.
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Přesně,když dá nový páníček tuhle krásku dohromady,může 1.1.2018 přihlašovat na veteránské.
Šla by i na běžné značky když má CH TP a celnici.Tam je výhoda,že by stačilo udělat mechaniku ale na kabát by se na STK nehledělo,na rozdíl od technické k veteránské testaci.Ale je to zase dražší.
Šla by i na běžné značky když má CH TP a celnici.Tam je výhoda,že by stačilo udělat mechaniku ale na kabát by se na STK nehledělo,na rozdíl od technické k veteránské testaci.Ale je to zase dražší.
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Dle nového předpisu, vydaného teď aktuálně ministerstvem, nejde již auto, které bude na normálních značkách a bude mít veteránskou testaci (např. kvůli 1/12 povinného ručení), možno osvobodit od ekovýpalného. Další novinka je ta, že testace bude platit dva, namísto jednoho roku. Jinak za sebe určitě novému majiteli doporučuji udělat normální papíry. Nikdo nevíme, jak dlouho bude trvat, než ve vládě někomu jebne a udělají nám tak hloupé veteránské předpisy, jako třeba na Slovensku, kdy se s autem na RZ HV volně podle svého už ani na silnici kromě organizované vyjížďky neprojedeš.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
No vidite, vy tady řešíte papíry a já do toho sháním manuální převodovku Každej má priority jinde
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
To se, Hanysy, opravdu výjimečně, zabýváš naprostou....blbosti
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Cyrile, co je to za předpis, podle kterého nepůjde auto v registru vozidel s testací osvobodit od ekopoplatku? Zákon 185/2001 platí pořád stejný.
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Zdravím všechny.
Tak jsem se nakonec stal nadšeným majitelem tohoto zázraku na 4 kolech . Vůz časem projde kompletní renovací a měla by z něj být leštěnka. Je to ale projekt na hodně dlouho..... . V současné době probíhá příprava na dovozovou STK a přihlášení na normální značky. Testaci dělat zatím nebudu. Je to Euro 1, tak se to ani kvůli ekovýpalnému nevyplatí.
Založím k vozu samostatné vlákno a pokud bude čas, občas hodím aktualizaci stavu.
Ještě chci poděkovat Karlu Slámovi za vstřícnost a trpělivost...
Tak jsem se nakonec stal nadšeným majitelem tohoto zázraku na 4 kolech . Vůz časem projde kompletní renovací a měla by z něj být leštěnka. Je to ale projekt na hodně dlouho..... . V současné době probíhá příprava na dovozovou STK a přihlášení na normální značky. Testaci dělat zatím nebudu. Je to Euro 1, tak se to ani kvůli ekovýpalnému nevyplatí.
Založím k vozu samostatné vlákno a pokud bude čas, občas hodím aktualizaci stavu.
Ještě chci poděkovat Karlu Slámovi za vstřícnost a trpělivost...
Sláma Karel píše: ↑18 črc 2017 15:14 Prodám tento skvost. Je to automat dovezený z CH. Takže co se týká koroze, tak ta je úplně minimální. Procleno na přihlášení.
Rv je to 1988. VIN krásně čitelné.
Nějakou karosařinu a koberce asi dokážu i dohledat.
Je plně pojízdný, chytá na otočení. Je potřeba vyměnit servopumpu a te je k němu k dispozici.
Myslím, že je to velmi dobrý základ pro nějakého krasavce. Bohužel já vím, že na něj čas mít nebudu. a na díly by ho byla fakt škoda.
Cena tak jak je, ale na originál kolech (plechy nebo hliníky, ne tyhle patnáctky) je 65000,-
Každopádně určitě je možná výměna za cokoliv zajímavého (auto, moto, nářadí, loď atd atd), ale upřednostňuji v tom případě nějakého jiného LR na náhradní díly, abych ty peníze dokázal dostat. Doplatky nejsou problém.
K
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Držíme všichni palce a těšíme se na vlákno o autě !
Re: Range Rover Classic 3,5 V8
Gratulace šak sem tě zdravil v Modřanech Vezl jsi to za T4 že ano
ex D1 300tdi
ex Def 110 td5
ex P38 tds
ex P38 TD
ex P38 4.6hse
ex L322 Vogue 4.4
L322 Vogue 3.6
Discovery 3 HSE
ex Def 110 td5
ex P38 tds
ex P38 TD
ex P38 4.6hse
ex L322 Vogue 4.4
L322 Vogue 3.6
Discovery 3 HSE