Dolly - Prodáno SMAZAT
Moderátor: stan
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Dolly - Prodáno SMAZAT
Text inzerátu byl upraven 13. 7.
Tak standardní průběh,
geniální nápad na začátku - to musím mít.
Co s tím budeme dělat? Se rozhodneme, až to přivezu.
Tak už jsi to přivezl, co s tím teda budeme dělat? Pořád nevím...
K věci: Koupeno jako pojízdné, že ale po ohřátí kouří....
Nekouří po ohřátí ale stále. Není to voda, jak jsem si myslel prve, ale olej.
Je totál mrtvé turbo.
Voda naprosto je čirá, neubývá nepřibývá netlakuje. musim přiznat, že jsem šel napřed po vodě, ale ta fakt nic, mezitím jsem s tím trochu jezdil po sadu s vlekem, po vychřicích jsem vyvážel větve. Startuje to na ťuknutí, jde to dobře klidně i to normálně přidává, ale když jsem šel pak ve druhé fázi po oleji, tak jsem se s ním dostal až pod spodní rysku měrky a tak jsem experimenty zatím ukončil. Motor je tam 10p startér nový dva roky a baterka optima yellow top, takže to opravdu chytá jenco se dotknete klíčku.
Pozitiva:
Nedomrdaná kastle, ťuknutá jen vlvo vzadu lehoučce. Plasty snad všechny ok, oba nárazníky(!), i v motorovém prostoru je to pěkný.
Plně funkční vzduchovej podvozek. Na fotkách je vzadu jakoby ušlej, ale je to tím, že jsem měnil kola (po jednom) normálním heverem a tak si to dycky upustilo, při zvednutí ramene, pak už jsem to nestartoval.
Plně funkční ACE, nic nechčije, pumpa pumpuje - víří v nádobce.
Plně funkčná ABS, všechny kontrolky zhasnou, brzdí dobře.
Vysoký stupeň výbavy, dveře řidiče už jsou dost zašlé.
7 míst.
Pohonné ústrojí s minimálníma vůlema (differáky, ), měnil jsem kola po jednom na svojí diskošku, a to je někde uplně jinde, tady ikdyž jsem utahoval šroub se zvedlým kolem, tak jeho vůle vůči ostatním je fakt minimální, na mojí diskošce, to je dycky "mrd sem mrd tam" o třetinu otáčky kola.
Přídavka má uzávěrku, není vyvedená do kabiny.
Automatická převodovka, jestli je to positivum ? - já to chtěl zkusit, fandím jinak manuálům, ale je to spíš tradice než přesvědčení.
Jasný servis ve švýcarsku - mám faktury za posledních 7 let, mimochodem jejich součet je v přepočtu asi 400 tisíc kč, tak tady nebrečte, že vám ty mazlíci žerou peníze, buďte rádi, že je žerou v korunách a ne ve francích V zhledem k tomu, jaká je tam hodinová mzda a tomu, že origo díly tam stojí stejně jako u nás, asi netřeba dodávat, že se tam používají origo díly, když rozdíl mezi origo dílem a shitpartem je asi 20 minut práce
Nicméně za zmínku stojí novej startér, palivová pumpa, vodní pumpa, zbytek se v podstatě dělal jen servis, nějaké tlumiče atd... Uplně jsem se tím neprobral.
Negativa:
Závada viz začátek.
Levej zadek trochu odřenej.
Pravej zadní roh střechy už bublá pochejřkama - viz foto.
Řidičovo zrcátko drží izolepa, drží dobře
370 tkm najeto - ikdyž ruku na srdce kolik, mezi čtvrt a půl milionem mají snad už všechny D2.
Šásko už liškovatí. Klasicky, nejvíce v tom zadním čtverci kolem nádrže. Snad je výhoda, že na to opravdu nikdo za těch 18 let nesáhl, takže je to tak nějak jasné. Když se veme šroubovák a začnou se dráždit ty podélný švy na spodku, tak není problém odlamovat šupinky. za chvíli by se to očistilo a asi by to nebylo skrz, ale prostě už je to tak nějak standardně chycený. Není to rozhodně v čechách podprůměr, ale trochu jsem čekal na švýcarský zázrak - a ten se nestal - proto taky trochu váhání co dál.
Prasklé čelní sklo.
Je to v sekci nabídka landroverů tak tedy varianty prodeje.
1) V celku tak jak to je teď a tady, s tím že se domluvíme na jakejch kolech to nechám (alu s letníma nebo alu se zimnima), na opravu a přihlášení, na vaše díly je mi to fuk... Cenovka 70 tisíc.
2) Celá kastle s dveřma s interiérem a vnějšíma plastama a nárazníkama - taková nabídka pro kotrmelcáře, Cenovka 50 tisíc, já bych si nechal nápravy, převodovky, motor a šásko a ACE a vzduchotechniku.
3) Možná to začnu kuchat sám na padrť, něco si nechám a něco pujde do světa, nebo 4) si to opravím - spíš to nechám někoho opravit.
Odteď je aktuální varianta 1 a 2 do šestého srpna (ale budu tak trochu na dovolený - vše je na domluvě), takže teď mi nepište, že byste chtěli jenom zrcátko.
V srpnu se rozhodnu co dál, takže se asi přesuneme k variantám 3 a 4.
Fotky jsou na úschovně má to asi 80 MB, kdyby to přestalo fungovat, tak mi napište, já to oživím.
http://www.uschovna.cz/zasilka/NTNUG5NYJ9T96BI8-9JT/
Děkuji za pozornost.
Tak standardní průběh,
geniální nápad na začátku - to musím mít.
Co s tím budeme dělat? Se rozhodneme, až to přivezu.
Tak už jsi to přivezl, co s tím teda budeme dělat? Pořád nevím...
K věci: Koupeno jako pojízdné, že ale po ohřátí kouří....
Nekouří po ohřátí ale stále. Není to voda, jak jsem si myslel prve, ale olej.
Je totál mrtvé turbo.
Voda naprosto je čirá, neubývá nepřibývá netlakuje. musim přiznat, že jsem šel napřed po vodě, ale ta fakt nic, mezitím jsem s tím trochu jezdil po sadu s vlekem, po vychřicích jsem vyvážel větve. Startuje to na ťuknutí, jde to dobře klidně i to normálně přidává, ale když jsem šel pak ve druhé fázi po oleji, tak jsem se s ním dostal až pod spodní rysku měrky a tak jsem experimenty zatím ukončil. Motor je tam 10p startér nový dva roky a baterka optima yellow top, takže to opravdu chytá jenco se dotknete klíčku.
Pozitiva:
Nedomrdaná kastle, ťuknutá jen vlvo vzadu lehoučce. Plasty snad všechny ok, oba nárazníky(!), i v motorovém prostoru je to pěkný.
Plně funkční vzduchovej podvozek. Na fotkách je vzadu jakoby ušlej, ale je to tím, že jsem měnil kola (po jednom) normálním heverem a tak si to dycky upustilo, při zvednutí ramene, pak už jsem to nestartoval.
Plně funkční ACE, nic nechčije, pumpa pumpuje - víří v nádobce.
Plně funkčná ABS, všechny kontrolky zhasnou, brzdí dobře.
Vysoký stupeň výbavy, dveře řidiče už jsou dost zašlé.
7 míst.
Pohonné ústrojí s minimálníma vůlema (differáky, ), měnil jsem kola po jednom na svojí diskošku, a to je někde uplně jinde, tady ikdyž jsem utahoval šroub se zvedlým kolem, tak jeho vůle vůči ostatním je fakt minimální, na mojí diskošce, to je dycky "mrd sem mrd tam" o třetinu otáčky kola.
Přídavka má uzávěrku, není vyvedená do kabiny.
Automatická převodovka, jestli je to positivum ? - já to chtěl zkusit, fandím jinak manuálům, ale je to spíš tradice než přesvědčení.
Jasný servis ve švýcarsku - mám faktury za posledních 7 let, mimochodem jejich součet je v přepočtu asi 400 tisíc kč, tak tady nebrečte, že vám ty mazlíci žerou peníze, buďte rádi, že je žerou v korunách a ne ve francích V zhledem k tomu, jaká je tam hodinová mzda a tomu, že origo díly tam stojí stejně jako u nás, asi netřeba dodávat, že se tam používají origo díly, když rozdíl mezi origo dílem a shitpartem je asi 20 minut práce
Nicméně za zmínku stojí novej startér, palivová pumpa, vodní pumpa, zbytek se v podstatě dělal jen servis, nějaké tlumiče atd... Uplně jsem se tím neprobral.
Negativa:
Závada viz začátek.
Levej zadek trochu odřenej.
Pravej zadní roh střechy už bublá pochejřkama - viz foto.
Řidičovo zrcátko drží izolepa, drží dobře
370 tkm najeto - ikdyž ruku na srdce kolik, mezi čtvrt a půl milionem mají snad už všechny D2.
Šásko už liškovatí. Klasicky, nejvíce v tom zadním čtverci kolem nádrže. Snad je výhoda, že na to opravdu nikdo za těch 18 let nesáhl, takže je to tak nějak jasné. Když se veme šroubovák a začnou se dráždit ty podélný švy na spodku, tak není problém odlamovat šupinky. za chvíli by se to očistilo a asi by to nebylo skrz, ale prostě už je to tak nějak standardně chycený. Není to rozhodně v čechách podprůměr, ale trochu jsem čekal na švýcarský zázrak - a ten se nestal - proto taky trochu váhání co dál.
Prasklé čelní sklo.
Je to v sekci nabídka landroverů tak tedy varianty prodeje.
1) V celku tak jak to je teď a tady, s tím že se domluvíme na jakejch kolech to nechám (alu s letníma nebo alu se zimnima), na opravu a přihlášení, na vaše díly je mi to fuk... Cenovka 70 tisíc.
2) Celá kastle s dveřma s interiérem a vnějšíma plastama a nárazníkama - taková nabídka pro kotrmelcáře, Cenovka 50 tisíc, já bych si nechal nápravy, převodovky, motor a šásko a ACE a vzduchotechniku.
3) Možná to začnu kuchat sám na padrť, něco si nechám a něco pujde do světa, nebo 4) si to opravím - spíš to nechám někoho opravit.
Odteď je aktuální varianta 1 a 2 do šestého srpna (ale budu tak trochu na dovolený - vše je na domluvě), takže teď mi nepište, že byste chtěli jenom zrcátko.
V srpnu se rozhodnu co dál, takže se asi přesuneme k variantám 3 a 4.
Fotky jsou na úschovně má to asi 80 MB, kdyby to přestalo fungovat, tak mi napište, já to oživím.
http://www.uschovna.cz/zasilka/NTNUG5NYJ9T96BI8-9JT/
Děkuji za pozornost.
Naposledy upravil(a) Hanys_a_Kaca dne 18 srp 2017 21:49, celkem upraveno 3 x.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
Varianta 2,5)
Kdyby si vzal někdo celej předek, oba blatníky, nárazník, kapotu, mřížky, světla, motor, chladiče, přední nápravu, řízení, převodovku za vše za 45, tak bych si z toho zadního zbytku možná udělal karavan.
To kdyby někdo měl nějakej větší ťukanec na čumák.
Kdyby si vzal někdo celej předek, oba blatníky, nárazník, kapotu, mřížky, světla, motor, chladiče, přední nápravu, řízení, převodovku za vše za 45, tak bych si z toho zadního zbytku možná udělal karavan.
To kdyby někdo měl nějakej větší ťukanec na čumák.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
no, to je nabidka do pranice mam u karla d2 co jsem koupil v drazbe a pak jsem zjistil ze je to totalka na predek a ted nevim co s tim...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
Není jednodušší si ty auta vyměnit??
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
Miky, jestli máš nějaký auto u karla , tak si myslim že nemáš auto u karla, já nevim jestli sis všiml, co se tam s těma autama děje....
Ale jestli tam máš dobrej zadek, možná by se mi hodily na karavan dva zadky, že bych jeden otočil a lípnul ho zepředu, ale nevim, jestli je normální mít do karavnu 10 dveří...
Pro mne samozřejmě z objektivního pohledu bude nejlepší, když mi Dolly zustane a já ji budu do smrti rozežírat na orgány sám, protože podle dosavadních skušeností je to tak, že když pustim do světa nějaký díl za X, tak do pul roka ho potřebuju a platim ho minimálně 2X.
Ale jestli tam máš dobrej zadek, možná by se mi hodily na karavan dva zadky, že bych jeden otočil a lípnul ho zepředu, ale nevim, jestli je normální mít do karavnu 10 dveří...
Pro mne samozřejmě z objektivního pohledu bude nejlepší, když mi Dolly zustane a já ji budu do smrti rozežírat na orgány sám, protože podle dosavadních skušeností je to tak, že když pustim do světa nějaký díl za X, tak do pul roka ho potřebuju a platim ho minimálně 2X.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
respektive ja vim co s tim on uz se toho karel hned ujal ale porad jeste koketuji s tim ze si koupim nejakou d2 a ta bude na dily k ni.
no ale vite sami jak je to s tim casem...
no ale vite sami jak je to s tim casem...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
S mým časem je to asi výrazně lepší , hlavně od té doby, co jsem si pořídil děti a zvířátka na statek, to se v tom volným času vyloženě koupu, jsem tak nějak doufal, že z těch nabídek vyplyne, že jsem ochotnej to všechno pustit v podstatě zadarmo, hlavně když nebudu muset nic dělat
Kdybych měl pár dní volno, tak to opravim, přihlásim a pak si vyberu, kterou z těch dvou našich pustim do světa, ale pak by byla zase nejspíš s cenovkou nad 100 tkč.
Kdybych měl pár dní volno, tak to opravim, přihlásim a pak si vyberu, kterou z těch dvou našich pustim do světa, ale pak by byla zase nejspíš s cenovkou nad 100 tkč.
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
varianta č 4 je nejhorší volbou
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
Wiki, jsem rád, žes zavítal do tohoto vlákna, nepochybně to bude velký přínos.
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
Hanys_a_Kaca píše: ↑10 črc 2017 15:23 Wiki, jsem rád, žes zavítal do tohoto vlákna, nepochybně to bude velký přínos.
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
Ahoj,zrovna jsem dojel z vody...,ta je pěkná na porcování,i kdyby se udělalo turbo a sklo tak se prodá dobře,a kdyby ne tak to bude princezna stodoly,hm to je blbost,turbo mi takhle kouřilo,celkem bezpečná identifikace bylo po sundání hadice od sání k T.obrovská vule vrtule na omak,není to ruinuící záležitost,ale to dobře víš ,vydrž,pro tu si někdo přijede,sorry za OT,zdravím,dobrý prodej.
Mira
Mira
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
Jojo je to na tuty turbo.
Našel jsem si pulhodinku.
jak pise Mira, axiální vule na ose turbiny je sice minimalni = normalni, ale konec osky lita po kružnici vic než centimetr, takže turbína i kompresor spolu dělají dohromady brutální prostorovou osmičku.
trošku jsem posundaval hadice, ale nedaří se mi povolit turbo od svodu, pro pořádný nářadí jsem si nešel, tak jsem toho nechal dřív, než bych něco zkurvil.
Momentálně se mi vnitřně teda moc nechce popravovat D2 kvuli turbu, ale na variantách 1 a 2 to teď nic nemění a v srpnu ji asi opravim, jestli nikdo neprojeví zájem tak jak je.
Variantu 2,5 škrtám z nabídky.
Našel jsem si pulhodinku.
jak pise Mira, axiální vule na ose turbiny je sice minimalni = normalni, ale konec osky lita po kružnici vic než centimetr, takže turbína i kompresor spolu dělají dohromady brutální prostorovou osmičku.
trošku jsem posundaval hadice, ale nedaří se mi povolit turbo od svodu, pro pořádný nářadí jsem si nešel, tak jsem toho nechal dřív, než bych něco zkurvil.
Momentálně se mi vnitřně teda moc nechce popravovat D2 kvuli turbu, ale na variantách 1 a 2 to teď nic nemění a v srpnu ji asi opravim, jestli nikdo neprojeví zájem tak jak je.
Variantu 2,5 škrtám z nabídky.
Naposledy upravil(a) Hanys_a_Kaca dne 14 črc 2017 14:07, celkem upraveno 1 x.
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou...
Nebyls to nahodou ty, kdo tvrdil, ze kdyz u TD5 odejde turbo, tak je jasnym resenim tohoto problemu ho odstranit a mit tak D5? To by mohla byt dalsi (a celkem levna) varianta
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou TURBA
Všimni si, že jsem nepsal, jak to v srpnu opravím. A proč jsem se asi snažil turbo sundat, ikdyž tu nemám žádné náhradní !
Stejně bych ale dneska ztroskotal na zaslepování oleje, tak jsem to vzdal, ale ta touha se projet ve mně je...
Stejně bych ale dneska ztroskotal na zaslepování oleje, tak jsem to vzdal, ale ta touha se projet ve mně je...
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou TURBA
Ja myslim, ze je to dobra cesta. Naftovych D2 bez turba moc nejezdi, takze by se z toho stala pekna rarita a znacne by to nabylo na cene!
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou TURBA
Hadice vzduchu je jasná, tam se dá jenom koleno z plastový trubky, olej se proste uzavre, to si taky dovedu predstavit a zbejvá vejfuk, tam mám zatím vymysleno, ze nechám toho sneka z turbíny a jak je turbo dělený tak tam nechám vypálit jenom kolečko z plechu a stáhnu to těma dvěma origo packama, ktere drží střed v tom litinovém šneku.
Akorát to celé vyměnim s tou svoji z manuálem, protže Dolly jsem si přivezl hlavně proto, abych zkusil jestli by se mi nelíbil automat, a řekněme, že vstupovat do testování automatu bez turba by mohl být trochu handicap, který by asi ovlivnil výsledé hodnocení.
Ale do víkendu to nestihnu a pak jedem na dovču, takže fakt nejdřív až v srpnu.
Akorát to celé vyměnim s tou svoji z manuálem, protže Dolly jsem si přivezl hlavně proto, abych zkusil jestli by se mi nelíbil automat, a řekněme, že vstupovat do testování automatu bez turba by mohl být trochu handicap, který by asi ovlivnil výsledé hodnocení.
Ale do víkendu to nestihnu a pak jedem na dovču, takže fakt nejdřív až v srpnu.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou TURBA
Já jsem to turbo v domácím prostředí ze svodu taky nesundal,utrhal bych všechny šrouby,tak jsem to odvezl i se svodama a no problem,vrátili turbo jak novy,našroubovany na otryskanych svodech a šlo to na auto,ničemu se nedivili takže asi dobry.....tuším 3 dny a osmička.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou TURBA
To že místo šroubů na turbu utrhám šrouby na svodech nevidim uplně jako výhodu
teď na to kašlu, až budu mít víc morálu, tak odstrojim další bordýlky okolo a vrhnu se na to doopravdy. Si myslim, že dybych to trochu pomazlil hořákem, tak asi do červena, že by se pustily, ale to musim odstrojit a odstínit zbytek, abych z dolly neudělal Fénixe.
Já jsem rád, že jsem odstranil neznámou, takže je větší klid v hlavě (v tý na krku, ne na motoru), jak to dopadne s Dolly nevím, ale aspoň v podstatě vím že motor je cajk, to jsem potřeboval zjistit dokud je relativně komplet, ikdyby - resp. právě proto, kdyby se kuchala.
Mimochodem jak jsem sledoval vodu a ztahal různý hadice, tak jsem uplně čuměl, že je v ni naprosto čisto. Já dycky na všech autech mám ve vodní soustavě takovej jakoby šlem, že když strčim prst do nějaký hadice, tak na vnitřních stěnách se to maže jak slimák, a tady v Dolly je to všechno jak kdyby to smontovali včera a zalili destilkou. Je vidět, že se dá auto udržet na vysokým standardu opravdu řadu let, když se servis neodflakuje. Třeba do Legendy jsem poslal určitě desítky litrů vody z různých potoků atd - to asi švýcaři nedělaj.
teď na to kašlu, až budu mít víc morálu, tak odstrojim další bordýlky okolo a vrhnu se na to doopravdy. Si myslim, že dybych to trochu pomazlil hořákem, tak asi do červena, že by se pustily, ale to musim odstrojit a odstínit zbytek, abych z dolly neudělal Fénixe.
Já jsem rád, že jsem odstranil neznámou, takže je větší klid v hlavě (v tý na krku, ne na motoru), jak to dopadne s Dolly nevím, ale aspoň v podstatě vím že motor je cajk, to jsem potřeboval zjistit dokud je relativně komplet, ikdyby - resp. právě proto, kdyby se kuchala.
Mimochodem jak jsem sledoval vodu a ztahal různý hadice, tak jsem uplně čuměl, že je v ni naprosto čisto. Já dycky na všech autech mám ve vodní soustavě takovej jakoby šlem, že když strčim prst do nějaký hadice, tak na vnitřních stěnách se to maže jak slimák, a tady v Dolly je to všechno jak kdyby to smontovali včera a zalili destilkou. Je vidět, že se dá auto udržet na vysokým standardu opravdu řadu let, když se servis neodflakuje. Třeba do Legendy jsem poslal určitě desítky litrů vody z různých potoků atd - to asi švýcaři nedělaj.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou TURBA
Doufám, že teď nebudu dva až tři týdny na netu, tak kdyby někdo něco měl v této věci, tak mi zavolejte nebo sms, telefon je u každého příspěvku.
V srpnu to vidim, na opravu a prodej v celku - tak premyslejte. Po opravě a přihlášení by mohla být kolem 90 - 95 tis. kč, předpokládám po jízdních zkouškách a odladění mechanických mušek, kdyby byly... Ale to teď předbíhám, to ukáže čas - co se bude dělat a z jakých dílů...
V srpnu to vidim, na opravu a prodej v celku - tak premyslejte. Po opravě a přihlášení by mohla být kolem 90 - 95 tis. kč, předpokládám po jízdních zkouškách a odladění mechanických mušek, kdyby byly... Ale to teď předbíhám, to ukáže čas - co se bude dělat a z jakých dílů...
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dolly - D2 1999, automat, 370000km, ...se závadou TURBA
Hele a Classica za to nechceš? To ještě nemáš.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe