CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je stř črc 26, 2017 17:50

Všechny časy jsou v UTC+01:00





Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 5 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG SMAZAT
PříspěvekNapsal: sob pro 03, 2016 10:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1145
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Ahoj,
bohužel musím prodám svůj RR, rok 2002, modelový rok 2003, najeto je cca 330tis.km, vyjímečná barva Icelandic Blue, výbava Vogue, motor M62 4,4 se sekvenčním LPG Magic IV.

Nájezd je pravda vyšší, ale když jsem L322 hledal, tohle byl jeden z mála, kde byl nájezd skutečně reálný a nestočený. Auto bylo koupené v ČR, takže komplet dohledatelné.

Kupoval jsem ho před více než dvěma lety když měl najeto cca 280tis.km, nechal jsem namontovat LPG (tzn. platnost do 2024) a dělal servis, který byl potřeba (dost věcí na podvozku, nové čelní vyhřívané okno originál, chladič, věci kolem motoru, atd. atd.). Celkem jsem do něj investoval kolem 200tis.Kč (na většinou jsou faktury). Za ty dva roky mi sloužil skvěle, povozil jsem se s ním i mimo silnice v IT a FR Alpách a loni jsme byli v Tunisku na dunách. Těžký terén nikdy nejezdil. Mám k němu dvě kompletní sady, jedna orig. 18" s AT pneu, druhá orig. 20" s horšími letními pneu. V autě je nainstalované CB se schovanou jednotkou, vše se ovládá přes "mikrofon" tak, aby nebyl žádný zásah do auta (palubka, atd.). K autu mám i přenosnou diagnostiku a originální příčníky. Výbava je Vogue, tzn. téměř plná, lepší kůže na sedačkách, více polohovatelné, vyhřívané čelní okno, bi-xenony, vyhřívaný volant, vyhřívané sedačky vepředu i vzadu, střešní okno, parkovací senzory vepředu i vzadu, el. polohovatelný volant, "navi", přemiový audiosystém s DSP, atd. LPG je místo rezervy, 92l nádrž, dojezd na dálku 600km jen na LPG. K autu je samozřejmě i rezerva, orig. 18" stejný design, ale tu jsem po ČR nevozil.

Teď zápory:
Nefunguje navi, klasická oxidace jednotky, nechal jsem jí opravit, ale to se bohužel nepodařilo a jednotka se nerozjela
Zrcátka nezůstanou sklopené, ale vyklopí se zpět. Klasická závada u L322, jednou jsem to opravoval, ale vydrželo to jen chvíli, ale to není problém vyřešit.
Teče gufero na klice - tzn. lehký únik oleje mezi motorem a převodovkou. To je tedy celou dobu, co auto mám.
Nějaká lambda je špatná, to jsem řešil než se mi stalo to s motorem a už nestihl dořešit.
Prasklé krycí sklo na pravém světlometu, to jsem také nestihl dořešit. Nové krycí sklo stojí cca 2200,-, případně celý použitý světlomet cca 3500,-
A co je aktuální problém - motor, přeskočil mi rozvodový řetěz. Rozebrali jsme to, dali jsme kompletní rozvodovou sadu a vše kolem a po složení a změření tlaků se zjistilo, že se to potkalo. Řeším teď tedy, zda měnit ventily a udělat kompletně hlavy, nebo dát jiný motor co má méně km.

Vzhledem k tomu, že se moje situace radikálně změnila oproti době, kdy jsem auto pořizoval, nemohu si dovolit už RR provozovat, tak ho musím poslat dál, auto potřebuji, takže jsem byl stejně nucen koupit něco jiného. Chci ho opravit, po opravě počítám s cenou za komplet včetně všeho (2x kola, CB, příčníky, diagnostika, ...) kolem 270tis. (tzn. udělaný motor, nebo jiný motor s podstatně méně km).

Případně, pokud by se našel kupce, který by jej koupil v tomhle stavu, jsem schopen dát zajímavou slevu, aby zbylo na opravu i nějakou kompenzaci za problémy. Na zbytek dám samozřejmě záruku, že je funkční (převodovka, ...).

Měchy jsem neměnil, ale majitel předemnou nejspíš musel, protože jsou pěkné, nejsou vůbec spuchřelé.

Více fotek zde:
https://www.dropbox.com/sh/52o7svql4fzi ... kz57a?dl=0

Pokud by to někoho zaujalo, dejte vědět, jsem otevřený jednání.

Jak říkám, mám už náhradní auto a "tuto část" už potřebuji dořešit.

Lukáš

PS: Potřeboval bych ho prodat tak jak je, protože jestli se zprovozní a já si do něj sednu, budu opět v pytli jak jsem byl už několikrát, když jsem auto chtěl prodat a po sednutí za volant se mi objevil úsměv od ucha k uchu a z prodeje rázem sešlo :grin:


Přílohy:
IMG_1611.jpg
IMG_1611.jpg [ 114.28 KiB | Zobrazeno 2016 x ]
IMG_1522.jpg
IMG_1522.jpg [ 187.44 KiB | Zobrazeno 2016 x ]
IMG_1751.jpg
IMG_1751.jpg [ 127.72 KiB | Zobrazeno 2016 x ]
IMG_2839.jpg
IMG_2839.jpg [ 136.91 KiB | Zobrazeno 2016 x ]
IMG_2834.jpg
IMG_2834.jpg [ 116.46 KiB | Zobrazeno 2016 x ]

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Naposledy upravil(a) Lukasino dne sob úno 25, 2017 20:13, celkem upraveno 1 x.
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG
PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2016 10:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 12, 2012 00:56
Příspěvky: 280
auto: DI,Def 110,P38
Bydliště: Praha
Luky neblazni :shock:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG
PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2016 13:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1145
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Život je změna, stejně se k RR jednou zase vrátím :mrgreen:

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG
PříspěvekNapsal: pon pro 19, 2016 21:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 17, 2010 23:57
Příspěvky: 54
auto: RR L322 4.4i LPG
Bydliště: Nachodsko
Promiň že budu malinko off-topic, ale alespoň ti to posunu nahoru. Co tam máš za kola ty AT ? Rozměr dle TP, příp. zkušenosti s nimi ? :-)
(+ posílám SZ, mám části motoru která se ti možná hodí pokud bys to chtěl opravovat a neměnit motor)

_________________
speedy XX

Ža 69:14,15(15,16)
RR L322 & BMW 1150GS


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG
PříspěvekNapsal: úte pro 20, 2016 10:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
Příspěvky: 1145
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Praha
Citace:
Promiň že budu malinko off-topic, ale alespoň ti to posunu nahoru. Co tam máš za kola ty AT ? Rozměr dle TP, příp. zkušenosti s nimi ? :-)
(+ posílám SZ, mám části motoru která se ti možná hodí pokud bys to chtěl opravovat a neměnit motor)
Ahoj,
v pohodě ;)

AT rozměr jsou dle TP, to jsem chtěl kvůli policii, jezdil jsem s tím dost a nechtěl jsem řešit zbytečné problémy. Současně už mám vyzkoušeno, že originální rozměr je prostě nejlepší ve všech ohledech, nedělá to zbytečné problémy (drhnutí, přetěžování náprav), atd.

Chtěl jsem dát klasiku - BF Goodrich AT, ale ty bohužel v origo rozměru nedělají, tak jsem šel do General Grabber a spokojenost. Na silnici jsou vcelku tiché, i dvě zimy jsem s nimi odjezdil a v terénu fungují. Co nemají rádi je samozřejmě mazlavé kluzké bláto, ale to asi většina pneu na takhle těžkém autě... ;)

_________________
RR L322 MY2004 V8 RHD díly na prodej
RR L322 MY2003 V8
exRRC 3.9 V8 MY1991
exRR L322 MY2003 TD6


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 5 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Hanys_a_Kaca a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz