Defender 110 cena 102000kč
Moderátor: stan
Re: Defender 110 cena 102000kč
Před chvílí jsem dorazil domů. Zmzlej jak výkal, protože Def vůbec ani náznakem netopí.
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 110 cena 102000kč
Si koupil defendra a né ATMOS.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Defender 110 cena 102000kč
jj, def zoceluje
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
Re: Defender 110 cena 102000kč
Jsem si s sebou zapomněl přibalit nějaký dříví asiHubert píše:Si koupil defendra a né ATMOS.
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 cena 102000kč
Ad topení - mě def TD5 topí docela dobře, teda až se po delší době ohřeje. Ale už jsem to měl několik Defů, kde prostě nebylo odvzdušněné topení a potom nic. Ony ty hadice k výměníku vedou docela vysoko, takže se to prostě samo neodvzdušní. Někdy pomohlo výtokovou hadici opakovaně zmáčknout a podržet, někdy to nestačilo a musel jsem to tam prostě pootevřít (povytáhnut hadici), a nechat vzduch vybublat. Hlavně ať je tam dost vody, když je jí málo, tak není ponořené ani čidlo a budík na palubce neměří, respektive kecá.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Defender 110 cena 102000kč
Vody je dost, ale je špatné víčko expanzky (nedrží tlak), hadice od topení jsou vlažné až teplé, hřídelka klapky teploty se pohybuje. Z výdechů ale jde ledový vzduch, stejně teplý, jako je venku. Auto sloužilo jako servisní doprovod harvestoru, topení bude plné jehličí. V sobotu udělám rozborku a uvidím.
Při prohrabání bordelu vzadu jsem našel demontované teplovzdušné Webasto i s kabeláží a ovladačem, bez čerpadýlka. Aspoň něco, co mne "zahřálo".
Při prohrabání bordelu vzadu jsem našel demontované teplovzdušné Webasto i s kabeláží a ovladačem, bez čerpadýlka. Aspoň něco, co mne "zahřálo".
Re: Defender 110 cena 102000kč
Tom má pravdu. Základ je v odvzdušnění. Pokud do topení a z topení nejde horká voda je to špatně. Hadice topení musí mít shodnou teplotu. Rozdíl je pouze kudy proudí vzduch jestli přes topení nebo mimo. Takže není horké topení, není teplý vzduch.... pokud je špatně odvzdušněno, případně málo vody po zastavení motoru v topení bublá... první příznak že ubyla voda, většinou spojeno s tím, že topí jen když je motor ve vyšších otáčkách, na volnoběh pak vzduch z topení je po chvíli studený... asi "výhoda" takto vysoko umístěných hadic od topení. Víčko expanzní nádobky je taky pěkná potvora. Nízká teplota hadic topení a chlazení motoru.. termostat.
Re: Defender 110 cena 102000kč
Tak upravím postup. U Eliotta koupím nové víčko, odvzdušním hadici na topení a rozborka bude, až když to nepomůže.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 110 cena 102000kč
Myslím že rozborka topení tě nemine, bývá to plný bordelu nebo bahna.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Defender 110 cena 102000kč
Aby jsi řádně odvzdušnil, musíš pořádně zahřát ( odvzdušňovací šroub jsi již asi našel ). Při aktuálních teplotách jinak, než jízdou motor nezahřeješ ( jízda svižnější spíše ). Teplota vzduchu u správně odvzdušněné soustavy ( termostat OK, víčko OK ) je taková že u výdechu v interiéru vzduch je horký tak, že je problém v něm udržet ruku. Ale toď vše.... pak vzhledem k počtu větracích otvorů v karoserii.. si rád že v teplotách pod nulu ti hřejou nohy v předu sedících osob ( ano.. i když vzduch je horký tak jak píši ). Ale to je již věc jiná... konstruktéři na tom nic měnit nechtěli Voda v expanzce i když naliješ opakovaně na max, si sedne tak 2-3cm pod max. není to závada, tak je to většinou ok. Pokud následně ubývá opět věc jiná...JSK píše:Tak upravím postup. U Eliotta koupím nové víčko, odvzdušním hadici na topení a rozborka bude, až když to nepomůže.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 110 cena 102000kč
vy z toho delate desnou detektivku, me kdyz tekl chladic, tak jsem proste podle topeni sledoval kolik mam vody, kdyz prestalo topit, tak jsem jen dolil a zase zacalo. Ale je pravda, že auto mi to neohralo, cepice a rukavice, patrili k zimni vybave vozu, ale to je dany tim, ze mam proste mezery v kastli, ale z vydechu sel hezky teply vzduch, akorat jako kontrolka vody.
Re: Defender 110 cena 102000kč
Defík prostě netopí. Tak nějak bych se s tím smířil. A i když to dáš dohromady a začne topit v "defíkovském standardu" na výbornou, je to pořád auto pro otužilce. Na zadních sedadlech určitě
Technologie pro zahradní jezírka
- michal-7610
- Příspěvky: 205
- Registrován: 25 pro 2010 11:21
- tel.: 603155250
- Bydliště: Pilszcz/ PL
Re: Defender 110 cena 102000kč
Tak to já mám naprosto opačný problém já musím topit i v létě jinak to a vozíkem do kopce nechladí.
Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Defender 110 cena 102000kč
Tříkilo mi topí srovnatelně s D4. Jezdíme bez bund, jen v triku. Máme nezávislý horkovzdušný topení, který za jízdy ještě nebylo potřeba nikdy pustit. Jako jedinou nevýhodu vidím, že nemá moje auto klimu. Zkotrolujte si vy, kterejm je zima, jak máte seřízený lanka ovládání topení.
A pozor! Jako velkej průser taky vidím ten vojenskej kryt sání topení na blatníku - viz foto s malou dirkou a pletivem. Když jsem ho tam u jednoho auta namontoval, přestalo to okamžitě topit. Tak jsme na to taky přišli. Malej průchod vzduchu. Dali jsme tam ten ohnutej z bakelitu (viz druhé foto) a zase to topit začalo. Ale to jsme asi v jiným vlákně....
A pozor! Jako velkej průser taky vidím ten vojenskej kryt sání topení na blatníku - viz foto s malou dirkou a pletivem. Když jsem ho tam u jednoho auta namontoval, přestalo to okamžitě topit. Tak jsme na to taky přišli. Malej průchod vzduchu. Dali jsme tam ten ohnutej z bakelitu (viz druhé foto) a zase to topit začalo. Ale to jsme asi v jiným vlákně....
Naposledy upravil(a) cyril dne 07 pro 2016 16:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Defender 110 cena 102000kč
topí dobře a když netopí tak nemontovat hned přídavný topení ,ale najít závadu /vše tu už bylo popsaný/
Re: Defender 110 cena 102000kč
Po výměně víčka expanzky a odvzdušnění přímo na hadici topení žádná změna. V sobotu jde topení ven.
Teplovzdušné topení tam (časem) půjde taky, ale jen kvůli spaní v autě.
Teplovzdušné topení tam (časem) půjde taky, ale jen kvůli spaní v autě.
Re: Defender 110 cena 102000kč
muže být taky neprůchodný -ucpaný,
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Defender 110 cena 102000kč
cyrile, to je zajímavý poznatek! já tady v jiném vlákně (viewtopic.php?f=14&t=31099) řeším, že mně netopí teplovodní webasto. a trochu se mně zdá, že i za jízdy normální topení topí možná trochu míň než loni. ale tomu jsem nepřikládal velký význam. ale teď už se na to dívám trochu jinak. on sice za jízdy topí, ale to teda asi může být i teplo od motoru. v létě jsem totiž namontoval přesně ten kryt sání topení s malým otvorem jak máš na fotce. a v létě netopíš, takže jsem neměl šanci to porovnat. tož že bych ještě zkusil nahodit zpátky původní mřížku? ale je to možné, že by to mělo takový vliv?? nechce se mně tomu věřit.cyril píše:Tříkilo mi topí srovnatelně s D4. Jezdíme bez bund, jen v triku. Máme nezávislý horkovzdušný topení, který za jízdy ještě nebylo potřeba nikdy pustit. Jako jedinou nevýhodu vidím, že nemá moje auto klimu. Zkotrolujte si vy, kterejm je zima, jak máte seřízený lanka ovládání topení.
A pozor! Jako velkej průser taky vidím ten vojenskej kryt sání topení na blatníku - viz foto s malou dirkou a pletivem. Když jsem ho tam u jednoho auta namontoval, přestalo to okamžitě topit. Tak jsme na to taky přišli. Malej průchod vzduchu. Dali jsme tam ten ohnutej z bakelitu (viz druhé foto) a zase to topit začalo. Ale to jsme asi v jiným vlákně....
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Defender 110 cena 102000kč
jestli tam bylo nezávislé topení a někdo je vyndal tak něco někdo řešil.
Odpoj hadici z výstupu topení a voda z něj musí téct i na volnoběh. Pokud ne odpoj vstupní. pokud voda plynule proudí ( na volnoběh ), propoj hadice a vyzkoušej zda se ohřeji na shodnou teplotu jak zbytek hadic na motoru ( hadice dej níž než odvzdušňovací šroub ( nezapomeň odvzdušnit - hadice bude níž vzduch pak určitě uteče ).
Pokud špatně odvzdušněno pak i bez topení voda z vstupní hadice do radiátoru topení nemusí téct na volnoběh... ber jako fakt. změní se to když zvýšíš otáčky.
Pokud OK, vyzkoušej si nalít do topení vodu ( kýbl, hadice tam, hadice ven ať to proteče na zem ). Pokud OK, pak fakt jen špatně odvzdušněné. Já rozebral vše kolem vody až po čerpadlo abych se přesvědčil o tom že to prostě bylo špatně odvzdušněno. Opravdu jsem čuměl do několik centimetru tlusté hadice jestli je průchozí, protože jsem už nevěřil ničemu.
Ušetříš si práci s rozebírání topení, postup viz.výše... je to na chvíli a pár sponek na hadicích. Rozebírat krabici topení kde je klapka vzduchu jen pro to aby si zjistil že tam je... dle mne zbytečné ... ( píšeš že ti vzduch fouká tak neřešíš klapky přece ).... radiátor topení musí být horký ( stabilně - NENÍ na něm ventil, který by zavřel přívod vody... klapkou ovládáš směr vzduchu, nic víc )... hadice sem, hadice tam mezitím radiátor.... buď je ucpaný ( uvnitř - zjistíš viz výše ).. nebo zavzdušněný.. nebo špatně zapojené hadice po odpojení nezávislého topení
Při odvzdušňování si můžeš dát expanzku výše.. drží na jedno šroubku a na packách vysuneš směrem ke kabině. Hadice jsou dost dlouhé na to aby jsi ji dostal nad topení.
Fakt jsem si to užil. Vydrž než budeš rozebírat více než je potřeba. Vzduch je v tomto případě fakt pěkná potvora.
Odpoj hadici z výstupu topení a voda z něj musí téct i na volnoběh. Pokud ne odpoj vstupní. pokud voda plynule proudí ( na volnoběh ), propoj hadice a vyzkoušej zda se ohřeji na shodnou teplotu jak zbytek hadic na motoru ( hadice dej níž než odvzdušňovací šroub ( nezapomeň odvzdušnit - hadice bude níž vzduch pak určitě uteče ).
Pokud špatně odvzdušněno pak i bez topení voda z vstupní hadice do radiátoru topení nemusí téct na volnoběh... ber jako fakt. změní se to když zvýšíš otáčky.
Pokud OK, vyzkoušej si nalít do topení vodu ( kýbl, hadice tam, hadice ven ať to proteče na zem ). Pokud OK, pak fakt jen špatně odvzdušněné. Já rozebral vše kolem vody až po čerpadlo abych se přesvědčil o tom že to prostě bylo špatně odvzdušněno. Opravdu jsem čuměl do několik centimetru tlusté hadice jestli je průchozí, protože jsem už nevěřil ničemu.
Ušetříš si práci s rozebírání topení, postup viz.výše... je to na chvíli a pár sponek na hadicích. Rozebírat krabici topení kde je klapka vzduchu jen pro to aby si zjistil že tam je... dle mne zbytečné ... ( píšeš že ti vzduch fouká tak neřešíš klapky přece ).... radiátor topení musí být horký ( stabilně - NENÍ na něm ventil, který by zavřel přívod vody... klapkou ovládáš směr vzduchu, nic víc )... hadice sem, hadice tam mezitím radiátor.... buď je ucpaný ( uvnitř - zjistíš viz výše ).. nebo zavzdušněný.. nebo špatně zapojené hadice po odpojení nezávislého topení
Při odvzdušňování si můžeš dát expanzku výše.. drží na jedno šroubku a na packách vysuneš směrem ke kabině. Hadice jsou dost dlouhé na to aby jsi ji dostal nad topení.
Fakt jsem si to užil. Vydrž než budeš rozebírat více než je potřeba. Vzduch je v tomto případě fakt pěkná potvora.
Re: Defender 110 cena 102000kč
Mě Teda osobně přijde že mi to skoro vůbec nefouká. Jak kdy jak se mu chce:D možná nějaké odpory nevím
Odesláno z mého S50 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého S50 pomocí Tapatalk
300TDI---The Legend begins