2001 Land Rover Discovery 2 Td5

Moderátoři: Miky_CZ, Sláma Karel, Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
janci86
Příspěvky: 46
Registrován: ned led 26, 2014 09:40
auto: D2
Bydliště: NO
Kontaktovat uživatele:

2001 Land Rover Discovery 2 Td5

#1 Příspěvek od janci86 » čtv říj 11, 2018 12:16

Pozdravujem,

Zvažujem predaj môjho LR Discovery II. Rok 2001, predfacelift, Motor Td5, najazdených cca 245 000 km, ja sám ho mám 5 rokov a cca 50 000 km. Dovezený z Talianska, predo mnou ho mal známy, ktorý sa o auto staral. Strecha bez šíbrov, bez strešných nosičov, originál bez mechov, CDL vyvedené do kabíny. Má tempomat.

Bez nejakej výraznejšej korózie, predchádzajúci majiteľ nezanedbal antikoróznu ochranu a ja som v nej pokračoval – DINITROL 4942 na rám a podlahu, do dutín rámu Dinitrol ML a Dinitrol 1000 + čokoľvek sa odstrojilo, tam sa streklo ML zo spreja. O cca 2 týždne je na pláne nástrek obnovovať.

Auto dostávalo normálny servis ako sa patrí, a napriek mojim pôvodným ambíciám nebolo používané v teréne a je spoľahlivé. Ťažné zariadenie na 2t, ale vozík mám len maličký, ťažký príves auto neťahalo.

Na aute boli vymenené tlmiče, zadný náboj, tyče riadenia (HD), silentbloky v ramenách (polyuretan). Pred cca dvoma mesiacmi bol vymenený olej v motore, prevodovke a v diferenciáloch a tyčky stabilizátora. V najbližšej dobe, zrejme spolu s nastrekom spodku auta chcem nechať vymeniť čapy na prednej náprave (už sú doma), jeden má porušenú prachovku. Predný Nárazník je plechový a taktiež v blízkej dobe pôjde opieskovať a do Raptor-a (a aj zadný). Montovať sa bude aj ohrev motora na 230V.

Interiér je celkom ok, aj keď vidno že nie je nový, vodičovo sedadlo nepredraté. Vnútorný tapacír strechy nechal ešte predchádzajúci majiteľ prečalúniť. Stredový tunel je v oblasti tlačítok na okná trochu rozhrkaný a nedávno mi vypadol držiak na kávu...+ nejaké šrámy z prevádzky, ale inak celkom ok.

Auto je obuté na BFG AT v štandardnom rozmere 235/75/R16, pekný stav, majú nabehané cca 15 000 km. K autu ďalej mám na plechoch obuté AT Lassa Competus v štandardnom rozmere (dezénu majú ešte dosť, ale nepáčili sa mi), v podstate nové pneu Insa Turbo Traction track s nájazdom cca 500 km (sú dosť hlučné, nepáčili sa manželke, preto som tieto vyzul a kúpil BFG, ktoré sa páčia všetkým :) a zimné pneu na plechových diskoch Pirelli scorpion, ale rozmer si nepamätám. Čiže okrem toho čo je na aute k autu prináleží + 12 gúm.

K autu dám starší navijak (plánovaný na QD Mount), kovové prahy, výstuhu nárazníka + to „U“ na ktoré sa montuje zospodu a teplovzdušný bufík Eberspacher. Takisto vytlačený RAVE a príručku.

Mínusy:
- Dvere za spolujazdcom sa neodomykajú centrálom (ale zamykajú sa), treba na to pozrieť
- V jednej polohe pri točení volantom mierne zahučí servo, ale robí to od začiatku a nezhoršuje sa to
- Na ľavých zadných dverách oprsknutý lak, preliačina na ľavom zadnom leme
- Zadným nárazníkom som trafil značku, čiže som ho praskol, ale zalepil som ho.

Cenu si predstavujem + - 5 700 €. Kontakt cez SS.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

J.

janci86
Příspěvky: 46
Registrován: ned led 26, 2014 09:40
auto: D2
Bydliště: NO
Kontaktovat uživatele:

Re: 2001 Land Rover Discovery 2 Td5

#2 Příspěvek od janci86 » čtv říj 11, 2018 12:29

Z tých fotiek nevidno nič, preto pridávam väčšie.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Inak, na aute bola pri poslednej údržbe menená hardyspojka a k autu mám prichystaných 5 kardanových krížov.

J.

Odpovědět