P: Discovery 2 Td5 - SMAZAT PRODÁN

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
pixelp
Příspěvky: 14
Registrován: 29 pro 2014 21:05
auto: LR Discovery II

P: Discovery 2 Td5 - SMAZAT PRODÁN

#1 Příspěvek od pixelp » 20 úno 2018 14:23

Ahoj, nabízím své DII Td5 2000 7 míst.
Vozidlo má své mouchy ale nic co by bránilo bezpečnému provozu, jsou to jen drobnosti. Vozidlo je v rodině od roku 2007, byl to mazel na chatu a kempování ale už mám jiné a je mi ho líto aby stál.
Auto má uzávěrku mezinápravy (není vytažená v kabině), příplatkové repro, nárazník a maska facelift, sedačky v kufru, lift cca 40mm (podložky), tažné, elektricky sklopná obě zrcátka, asistent sjezdu, abs, ace, přifukování měchů, tempomat, ovl. radia na volantu, když se drží klíček rozsvítí se světla na minutu.
PŘEDNÍ NÁRAZNÍK JSEM MĚNIL JÁ PROTOŽE JEDNOU PŘED OBCHODÁKEM JSEM NAŠEL NÁRAZNÍK POD AUTEM! Někdo za sebou toho drobečka asi neviděl. :grin:
MOTOR A PŘEVODOVKA SUPER, ŘADÍ KRÁSNĚ, TÁHNE, TURBO JE OK, NIC NEKLEPE. OLEJ VŽDY MĚNĚN MEZI 8-10 TISÍCI KM MAX
V motoru a v převodovce se nikdo nikdy nehrabal, vše je původní, najeto 255.000km POCTIVÉ KM!!
Mám i výpis od LandRover, HelpReg o původu a ověření VINu - VIN vyraženo náhradní technologií na rámu už nebylo čitelné. Vše podle předpisů ofiko, zapsáno v TP.

ZA 10let OPRAVENO:
Oba zadní měchy, kompresor měchů, kostka abs (už nikdy nebudou amigos svítit kvůli modulu abs), vyčištěné a otestované vstřiky půl roku zpět, mám protokol vše 100%, těsnění víka, el. svazek vstřiků (lepší který nepropouští olej), podtlaky okolo turba, vyčištěný IC + potrubí, nová váha vzduchu, hadice do cooleru, nové čerpadlo v nádrži, přední kardan - nové kříže, vyvážení. a na závěr Chip stage 2 (od člena fora :wink: ) - s tím prošla kontrolou celá jednotka motoru, proměření a výměna dvou již špatných součástek (nevím už přesně co to bylo nejsem přes elektriku), vyměněn zámek zadních dveří, přetěsněný palivový chladič.
(Vyměněný olej a filtr automatu před 1000km, olej motoru před 4000km + oba filtry oleje a vzduchu)
Nový chladič automatu a potrubí mezi převodovkou a chladičem.


VADY:
- Kosmetika (zadní sloupky u světel a levé zadní dveře jsou na tom zle, né koroze ta není nikde ale je odřený a popraskaný vrchní lak na metle viz foto)
- Zalepená prasklina na zadním světle (nevadilo ani na STK)
- dokud je převodovka AUTOMAT studená lehce rezonuje měnič ve 2.500 ot (je to časté u DII a dělá to tak jen v zimě ale už asi 5 let beze změny, proto neřeším, po zahřátí ok a v létě ok pořád, řadí krásně)
- když se dostane vlhko do konektoru abs čidla svítí amigos, zhasne po dalším starování je to jen velmi zřídka.
- Přední tlumiče na větší nerovnosti už nestíhají (netečou)
- Nejde přední střešní okno (zadní jde, přední jsem neřešil jezdil jsem se zahrádkou takže jsem byl i rád)
STK do 11/2019

Tento tyden: Nový měch, tyčky stabilizatoru, snimac výšky podvozku, čep řízení, filtr paliva, filtr vzduchu pro kompresor.

Cena: 110.000,- + eko euro 2

FOTO: http://www.rajce.net/a14944024
Přílohy
20180220_133009.jpg
20180220_132935.jpg
20180221_152520.jpg
Naposledy upravil(a) pixelp dne 20 dub 2018 07:34, celkem upraveno 15 x.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: P: Discovery 2 Td5

#2 Příspěvek od Jenda » 21 úno 2018 09:13

....chybi cena;-)
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

pixelp
Příspěvky: 14
Registrován: 29 pro 2014 21:05
auto: LR Discovery II

Re: P: Discovery 2 Td5

#3 Příspěvek od pixelp » 21 úno 2018 10:00

Už je tam :hmm

Zamčeno