Smazat
Moderátor: stan
- Not-0-rick
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02 říj 2014 21:12
- tel.: 734-756-0 dva dva
- auto: 4xD1, 1xSIII
- Bydliště: kousek od Nymburka
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Sání 300tdi
Ten "pokus" co dělá fourby??
Co nespravíš urvi, co neurveš zkurvi...
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
https://www.instagram.com/martin.becku/
https://g.page/beck-autoservis?share
Re: K: Sání 300tdi
Pravda Fourby mě na ten nápad přivedl, ale chci to udělat jinak. Řeším to proto, že ať ladím jak ladím, přijde mi že motor má ve vyšších otáčkách málo vzduchu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: K: Sání 300tdi
Aký snorchel tam máš? Mne to začalo poriadne ísť aj v otáčkach a aj menej dymit keď som dal snorchel cez kapotu a veľký kuler.
Defender 110 Tdi 1998
Re: K: Sání 300tdi
Mám Mantec trubku a hadici napřímo přes kapotu, takže tam by to mělo bejt OK. IC mám dvojitej od Allisportu, tak tam taky nečekám problém. Kouří to jenom ve vysokejch otáčkách.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Sání 300tdi
A na konci snorchlu mas co?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: K: Sání 300tdi
Cobru.
Jediná věc co mě napadá kde by ještě mohla být chyba je vejfuk. Mám od turba holou trubku první a druhý díl 60mm, a poslední díl s průchozím tlumičem je 50.
Jediná věc co mě napadá kde by ještě mohla být chyba je vejfuk. Mám od turba holou trubku první a druhý díl 60mm, a poslední díl s průchozím tlumičem je 50.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: K: Sání 300tdi
Ahoj to asi někde mám už jsi sehnal?