regulator tlaku paliva

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
nios
Příspěvky: 213
Registrován: 14 dub 2010 21:01
auto: Disco4
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

regulator tlaku paliva

#1 Příspěvek od nios » 15 čer 2016 21:02

na motor td5 rv 2000 10 p

dik za info.
0915 956 709
ex Disco300, ex Classic Soft Dash, ex Disco2 td5, ex DEF 110 TD5, Disco4

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: regulator tlaku paliva

#2 Příspěvek od DanoDEF » 15 čer 2016 21:24

... preco si to neobjednas z eshopu alebo to dopytujes pouzite ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
nios
Příspěvky: 213
Registrován: 14 dub 2010 21:01
auto: Disco4
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: regulator tlaku paliva

#3 Příspěvek od nios » 16 čer 2016 17:34

lebo neviem ci je isto tato suciastka ta zavada....bud toto alebo hlavne cerpadlo....alebo boh vie co.... :Ja blb:
ex Disco300, ex Classic Soft Dash, ex Disco2 td5, ex DEF 110 TD5, Disco4

MadTom
Příspěvky: 14936
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: regulator tlaku paliva

#4 Příspěvek od MadTom » 16 čer 2016 19:27

A co ti to nedělá? U regulátoru tlaku paliva je typická závada, že z něj teče nafta ven.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7823
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: regulator tlaku paliva

#5 Příspěvek od Sláma Karel » 20 čer 2016 16:17

Zdravím

mám, cena 80€

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
nios
Příspěvky: 213
Registrován: 14 dub 2010 21:01
auto: Disco4
Bydliště: Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: regulator tlaku paliva

#6 Příspěvek od nios » 22 čer 2016 14:31

zatial som pouzil repasnu sadu, aj s ventilom....nepomohlo,

mne to netecie, ale nestartuje auto, uz som vymenil cerpadlo v nadrzi, zase po roku...(kupill som predtym lacnu repliku)

aj ten ventil, a ziadna zmena, z nadrze ide palivo ale vracia ho spat do nadrze, do motora sa nedostane....tak uz neviem...
ex Disco300, ex Classic Soft Dash, ex Disco2 td5, ex DEF 110 TD5, Disco4

Uživatelský avatar
Mrky DII
Příspěvky: 633
Registrován: 27 zář 2011 17:57
tel.: 605517364
auto: Už jen Free I 3x
Bydliště: Smržovka

Re: regulator tlaku paliva

#7 Příspěvek od Mrky DII » 22 čer 2016 18:35

Že by vstřiky?
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...

MadTom
Příspěvky: 14936
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: regulator tlaku paliva

#8 Příspěvek od MadTom » 22 čer 2016 20:14

Auto točí startérem a nechytne? Osobně bych to napíchnul na diagnostiku a zkontroloval, jestli je řídící jednotka motoru správně spárovaná s jednotkou alarmu (v D2 je to BCU, v Defovi AS10) - tedy jestli řídící jednotka motoru není imobilizovaná. Když není správně spárovaná, a auto není alarmem imobilizované, tak startér sice točí, ale nedá to naftu. Když je auto i imobilizované alarmem, tak ani netočí startérem. (Prostě jsou tam dvě věci - řídící jednotky, které umí znefunkčnit motor - jedna jenom vstřikovače, druhá i startér).
A potom to pořádně odvzdušnit - těch odvzdušňovacích cyklů jsem občas musel udělat 10 nebo víc. Potom plnej plyn a dlouho točit motorem až to začalo chytat. (některé TD5ky se odvzdušňovaly krásně, některé hůř, mám podezření, že to souvisí s ventilky u filtru paliva, nakonec to ale vždy chytlo)
Jestli máš ale problémy s podložkami pod vstřikovači, tak je možné, že se tlak ze spalovacího prostoru tlačí do nafty a tím se motor sám zavzdušňuje. Umí se to chovat i tak, že po odvzdušnění auto chvilku jede a potom vždy zhasne a musí se odvzdušnit znovu, a tak pořád dokola.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 203
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: regulator tlaku paliva

#9 Příspěvek od mco » 06 zář 2016 21:51

Zdar
ako zistim, ze je regulator tlaku paliva KO? Da sa nejako zmerat, resp pohladovo zistim ze je v prdeli ked ho demontujem?
Nebadam na nom ziadne stopy po nafte / zatekani. Mne to startuje, secko slape jak ma, obcas si to ale skubne pocas jazdy (je to zriedkave).
Nedavno som menil podavacie cerpadlo, povodne davalo malo paliva (fungoval len 1 okruh/nizky tlak = 1bar). Tesnenia vstrekov boli tiez par tyzdnov dozadu menene (motor sa zavzdusnoval). Ca 6 tyzdnov to slapalo ok, teraz sa to zase objavuje.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: regulator tlaku paliva

#10 Příspěvek od eliott » 06 zář 2016 21:56

mco píše:Zdar
ako zistim, ze je regulator tlaku paliva KO? Da sa nejako zmerat, resp pohladovo zistim ze je v prdeli ked ho demontujem?
Nebadam na nom ziadne stopy po nafte / zatekani. Mne to startuje, secko slape jak ma, obcas si to ale skubne pocas jazdy (je to zriedkave).
Nedavno som menil podavacie cerpadlo, povodne davalo malo paliva (fungoval len 1 okruh/nizky tlak = 1bar). Tesnenia vstrekov boli tiez par tyzdnov dozadu menene (motor sa zavzdusnoval). Ca 6 tyzdnov to slapalo ok, teraz sa to zase objavuje.
A nějaká závada v paměti jednotky?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
mco
Příspěvky: 203
Registrován: 19 zář 2010 23:41
auto: D2 po FL,TD5,ZF-4
Bydliště: Čergov, SK

Re: regulator tlaku paliva

#11 Příspěvek od mco » 06 zář 2016 22:18

eliott píše:
mco píše:Zdar
ako zistim, ze je regulator tlaku paliva KO? Da sa nejako zmerat, resp pohladovo zistim ze je v prdeli ked ho demontujem?
Nebadam na nom ziadne stopy po nafte / zatekani. Mne to startuje, secko slape jak ma, obcas si to ale skubne pocas jazdy (je to zriedkave).
Nedavno som menil podavacie cerpadlo, povodne davalo malo paliva (fungoval len 1 okruh/nizky tlak = 1bar). Tesnenia vstrekov boli tiez par tyzdnov dozadu menene (motor sa zavzdusnoval). Ca 6 tyzdnov to slapalo ok, teraz sa to zase objavuje.
A nějaká závada v paměti jednotky?
bez zavad (nanocom)

Zamčeno