K nd na D2

Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fugín
Příspěvky: 2152
Registrován: ned lis 13, 2011 21:56
tel.: 777001161
auto: ex free 1,8/Disco2
Bydliště: opatovice nad labem

Re: K nd na D2

#21 Příspěvek od fugín » stř led 08, 2020 10:53

Dal jsem si od auta přes konec roku pokoj,ale čas běží. Děkuju všem za názory. Zjistil jsem, že pro klid v duši bych s sebou musel vzít tolik věcí,že by se to do auta nevešlo. Takže např v případě kompresoru má pravdu Acon a půjdu cestou repasu. Protože nemůžu auto na delší dobu odstavit,tak budu Hanys volat.
Bude hodně vody,takže další věc kterou musím pořešit je těsnost. Koukal jsem na ceny nových těsnění dveří,jsou moc pěkný :mrgreen:. . ŘJ by bylo nejlepší přeložit dovnitř,nebo máte někdo vyzkoušené a osvědčené nějaké punkové řešení :D ?
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá

MadTom
Příspěvky: 11566
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: K nd na D2

#22 Příspěvek od MadTom » stř led 08, 2020 12:46

Řídící jednotka motoru je "skoro" vodotěsná. To skoro je několik děr ve spodním víku. Dá se to upravit tak, že díry zalepíš, obě víka přisilikonuješ a do horního víka uděláš díru na přechodku pro cca 6mm hadičku, a tu už si jako oddech někam vyvedeš. Jde o to, aby se těsnění změnou okolního tlaku nepotrhalo.
Když to uděláš dobře, tak tou hadičkou tomu klidně můžeš udělat i tlakovou zkoušku - opatrně do toho trošku fouknout, jestli někde nepolezou bublinky.
Já mám jednotku přesunutou k těm ostatním nad nohama spolujezdce. Dělal jsem to v několika autech, napoprvé mi to trvalo 2 dny. Problém s tím žádné nejsou. Chce to akorát pečlivost, aby jsi neproházel dráty.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
fugín
Příspěvky: 2152
Registrován: ned lis 13, 2011 21:56
tel.: 777001161
auto: ex free 1,8/Disco2
Bydliště: opatovice nad labem

Re: K nd na D2

#23 Příspěvek od fugín » čtv led 09, 2020 13:20

MadTom píše:
stř led 08, 2020 12:46
Řídící jednotka motoru je "skoro" vodotěsná. To skoro je několik děr ve spodním víku. Dá se to upravit tak, že díry zalepíš, obě víka přisilikonuješ a do horního víka uděláš díru na přechodku pro cca 6mm hadičku, a tu už si jako oddech někam vyvedeš. Jde o to, aby se těsnění změnou okolního tlaku nepotrhalo.
Když to uděláš dobře, tak tou hadičkou tomu klidně můžeš udělat i tlakovou zkoušku - opatrně do toho trošku fouknout, jestli někde nepolezou bublinky.
Já mám jednotku přesunutou k těm ostatním nad nohama spolujezdce. Dělal jsem to v několika autech, napoprvé mi to trvalo 2 dny. Problém s tím žádné nejsou. Chce to akorát pečlivost, aby jsi neproházel dráty.
Něco mě říkalo že balíček Orbitek stačit nebude :mrgreen:
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá

MadTom
Příspěvky: 11566
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: K nd na D2

#24 Příspěvek od MadTom » čtv led 09, 2020 14:24

Záleží na tom, jakou mají příchuť. :mrgreen:
Než se to bude zatěsňovat, tak to chce vnitřek ještě jednou pořádně nalakovat, hlavně okolo tranzistorů které jsou připlácnuté na boku krabice.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 5504
Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: K nd na D2

#25 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » čtv led 09, 2020 14:31

Jojo, můžu potvrdit že řj je prakticky vodotěsná a taky, že voda je životodárná tekutina, která skoro ničemu nevadí, z jedné řj jsem při vrakování vylil asi deci vody, auto fungovalo normálně do posledního okamžiku a potom i v dalším autě. Řj opravdu při demontáži byla zvenku suchá, ale šplouchala :-).
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1725
Registrován: ned črc 10, 2011 19:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: K nd na D2

#26 Příspěvek od habakuk » úte led 14, 2020 13:58

No mám na poličce kompresor z mé D2 má odjeto 160t km. Jedná se čistě o kompresor vytahoval jsem ho když jsem přecházel na pružiny a byl funkční. Nechám ho za 800,- Kč pokud by jsi měl zájem.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Odpovědět