Intercontinental Rally 2014

Vše co se týká závodů, trophy, CCR, marathonrally,

Moderátoři: Miky_CZ, Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2492
Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#341 Příspěvek od visby » úte úno 18, 2014 10:54

kde presne ti pukol ten ram?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#342 Příspěvek od Miky_CZ » úte úno 18, 2014 10:58

visby píše:kde presne ti pukol ten ram?
koukni do zkurveny land rovery je to na tehc fotkach videt, presne za zadnimi tlumici
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2492
Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#343 Příspěvek od visby » úte úno 18, 2014 12:28

Miky_CZ píše:koukni do zkurveny land rovery je to na tehc fotkach videt, presne za zadnimi tlumici
vcelku palka, ale asi to bude slabe miesto kazdeho d2 ramu (kvoli velkemu previsu)

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 4458
Registrován: úte kvě 18, 2010 08:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Intercontinental Rally 2014

#344 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » úte úno 18, 2014 12:34

miky ma disko 1, ale já právě myslim, že to neni zas až tak tim převisem, ale tim uložením tlumiče x pružiny...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2492
Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#345 Příspěvek od visby » úte úno 18, 2014 13:36

ja si myslim, ze je to previsom. to auto ma moc vahy vzadu a drzi to len ram. si zober len rezervu + plnu nadrz + nejaky bordel v kufri - vsetko za zadnou napravou

MadTom
Příspěvky: 9677
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Intercontinental Rally 2014

#346 Příspěvek od MadTom » úte úno 18, 2014 15:32

A co třeba tou doplněnou klecí? Mikky - máš ji až dolů do rámu? Miloš má tu Dě naloženou snad ještě víc a tento problém neměl, nebo se aspoň nepochlubil. A druhej dotaz na Mikkyho - z fotek to není moc vidět - jak moc byla zadní část rámu vyrezlá?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv pro 03, 2009 16:28
auto: Def 110 TD5
Bydliště: Praha

Re: Intercontinental Rally 2014

#347 Příspěvek od Tonny » úte úno 18, 2014 15:48

visby píše:
Miky_CZ píše:koukni do zkurveny land rovery je to na tehc fotkach videt, presne za zadnimi tlumici
vcelku palka, ale asi to bude slabe miesto kazdeho d2 ramu (kvoli velkemu previsu)
pro info jde o D1
a jak jsem psal do Zkurvených LR... myslím si že měly být tlumiče do V a né vedle sebe...
Def 110 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
http://www.offroadlife.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#348 Příspěvek od Miky_CZ » úte úno 18, 2014 15:53

Podle me byl zakladni problem ty zdvojene tlumoce vedle sebe prelozene auto a ram uz taky nebyl uplne ok roll cage drzela tu kastli po kupe
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2492
Registrován: úte dub 07, 2009 10:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#349 Příspěvek od visby » úte úno 18, 2014 16:18

Tonny píše:pro info jde o D1
a jak jsem psal do Zkurvených LR... myslím si že měly být tlumiče do V a né vedle sebe...
myslel som disco vseobecne, len uz sa mi to nechcelo opravovat;-)

nepukol tam ram aj na d2? tiez mala zdvojene tlmice?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#350 Příspěvek od Miky_CZ » stř úno 26, 2014 20:26

Probral jsem fotky, jsou na fb cestoffky, pokud Vám nepůjdou dám je ještě na rajče nebo tak něco: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 864&type=1
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Pist
Příspěvky: 397
Registrován: úte říj 25, 2011 15:37
tel.: 724754310
auto: LR disco 300tdi
Bydliště: Kdyne

Re: Intercontinental Rally 2014

#351 Příspěvek od Pist » stř úno 26, 2014 20:59

Miky_CZ píše:Probral jsem fotky, jsou na fb cestoffky, pokud Vám nepůjdou dám je ještě na rajče nebo tak něco: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 864&type=1
kokal jsem nadhera skoda toho trapeni . ale i tak sis to musel uzit na plno
:yes :yes :yes :yes :yes :yes
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#352 Příspěvek od Miky_CZ » pon bře 03, 2014 15:31

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#353 Příspěvek od Miky_CZ » ned bře 09, 2014 18:39

Zvu Vás na besedu celého Wings teamu o africe a dalších závodech.
Přílohy
pozvanka.jpg
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 1723
Registrován: ned čer 28, 2009 18:13
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#354 Příspěvek od Hubert » pon bře 10, 2014 05:03

Auto už máš doma?
Vícero Land Rover Discovery 300 Tdi
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#355 Příspěvek od Miky_CZ » pon bře 10, 2014 09:10

Hubert píše:Auto už máš doma?
Jeste ne, o vikendu nam auta nechteli dat jedem pro ne nejspis zitra
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#356 Příspěvek od Miky_CZ » pon bře 24, 2014 21:35

konecne jsem se dostal k fotkam z vyletu po interconti

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 03b959d5d8
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: stř říj 20, 2010 19:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#357 Příspěvek od Johny R » pon bře 24, 2014 21:43

Koukám že beseda už byla, to mi nějak ušlo. Škoda, na to bych rád došel.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#358 Příspěvek od Miky_CZ » úte bře 25, 2014 17:57

tak uz davam "nesmrtelnou" pomalu dokupy
Přílohy
IMG_0510.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1638
Registrován: čtv dub 26, 2007 01:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#359 Příspěvek od DjALF » úte bře 25, 2014 20:45

Myslím,že za chvíli bude brázdit každej příkop a díru kterou uvidíš jako za mlada :yes
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 4814
Registrován: ned čer 29, 2008 12:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, RRC, P38, L322
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#360 Příspěvek od Miky_CZ » úte kvě 20, 2014 16:38

tak jsme uplynuly vikend trenovali na afriku, teda spise honza trenoval.
Rally Budapešť Bratislava jsme odjeli na 8 a honza na 9 místě z 36 startujících.

fotky dodám pozdějí
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět