Range Rover L322 V8 LPG 2004 Vogue - a je fuč - PRODÁNO
Moderátor: stan
Range Rover L322 V8 LPG 2004 Vogue - a je fuč - PRODÁNO
Prodám svého Range.
Základní info:
Range Rover L322 VOGUE, 4.4 benzín / LPG, 210kW
první registrace 06/2004,
STK platná do 22.11.2019,
stříbrná barva,
stav tachometru: > 290 tis km
Sekvenční LPG od fy. Tartarini s vlastní ŘJ, velká nádrž za zadními sedačkami s objemem 110l (myslím že jsem tam nacpal kolem 115l). Montáž proběhla v Pardubicích v 11/2011, původní cena cca 45tis. Poslední revize: 12/2017. S LPG jsem neměl jediný problém - supr. Moc hezky zakrytá LPG nádrž v kufru + plnohodnotná rezerva.
3 klíče, manuál v češtine
Spotřeba (PC) : dle nohy a profilu trasy - týdenní dojíždění Č.Skalice - H.Králové s důchodci v autě jízdou na pohodu - 11,5l/100km, běžně jízdou bez flákání do Trutnova (furt nahoru a dolu) + krátké trasy po městě - 16l/100km. Nevím čím to je, ale v tomhle autě má manželka vyšší spotřebu než já, ona to vytáhne nad 16l a já to srážím pod :-D
Opravy (spíše ty větší, průběžně opravováno všechno co bylo potřeba - jako brzdy, čepy, ÚPRAVA 12.4.2019.: nová baterie ,...) :
- nové vyhřívané čelní sklo s dešťovým senzorem 11/2017
- na konci 2016 měněn motor z důvodu vydření (někde na foru se bude dat najít víc info), dával jsem tam jiný motor z BMW s přibližně stejným počtem km na tacho. Zbytek BMW jsem prodal na díly. Původní majitel RR tvrdil že to cvakání dělají hydroštely, ale nebylo to tak. Takže ty jsou tam nové, rozvody byly dělané v r. 2016 (odhadem nájezd mohl být kolem 250-260tis km) a mechanik potvrdil výborný stav a přehodil mi je komplet do aktuálního motoru. Spolu s výměnou motoru se pak dával nový i el.termostat, ten původní vykazoval chybu na diagnostice.
- předchozí majitel neměnil olej v automatu, takže v 273tis km - 05/2016 jsem ho měnil (samozřejmě včetně filtru) a s výměnou motoru proběhla druhá výměna oleje. Pár litrů mi ještě zůstalo, podaruji novému majiteli.
- nefungují přední stěrače na světlech a je prasklá ozdobná lišta na sedadle řidiče - klasika.
V případě vážného zájmu nechám číslo na mechanika, co ho spravuje.
Minulý měsíc doplněna náplň klimatizace, test těsnosti neukázal žádnou netěsnost ale pro jistotu byla přidaná UV kontrastní látka.
Auto využívám hlavně v zimě do práce kvůli 4x4, jinak když prší a já bych musel na moto, anebo ho chci projet aby dlouho nestálo. Jenom asfalt, na offroad je dle mně moc nobl vozítko - trhalo by mi to srdce, i když věřím že zvládne hodně.
Výbavu rozepisovat nebudu, nevím co by mu chybělo, jediné co bych možná uvítal a nemám jsou ventilované sedačky , ale ty byly až v novějším typu . Snad bude vidět všechno podstatné z fotek.
A jako bonus: Na převodovku dám 6 měsíců záruku (mám jednu navíc, prodal bych jí až půl roku po prodeji, v případě poruchy bych ji dovezl kamkoli v ČR )
Cena: 180tis CZK - možná rozumná sleva na místě
Kontakt:
psveda zavináč email.cz
777 O46 158
Peter
Základní info:
Range Rover L322 VOGUE, 4.4 benzín / LPG, 210kW
první registrace 06/2004,
STK platná do 22.11.2019,
stříbrná barva,
stav tachometru: > 290 tis km
Sekvenční LPG od fy. Tartarini s vlastní ŘJ, velká nádrž za zadními sedačkami s objemem 110l (myslím že jsem tam nacpal kolem 115l). Montáž proběhla v Pardubicích v 11/2011, původní cena cca 45tis. Poslední revize: 12/2017. S LPG jsem neměl jediný problém - supr. Moc hezky zakrytá LPG nádrž v kufru + plnohodnotná rezerva.
3 klíče, manuál v češtine
Spotřeba (PC) : dle nohy a profilu trasy - týdenní dojíždění Č.Skalice - H.Králové s důchodci v autě jízdou na pohodu - 11,5l/100km, běžně jízdou bez flákání do Trutnova (furt nahoru a dolu) + krátké trasy po městě - 16l/100km. Nevím čím to je, ale v tomhle autě má manželka vyšší spotřebu než já, ona to vytáhne nad 16l a já to srážím pod :-D
Opravy (spíše ty větší, průběžně opravováno všechno co bylo potřeba - jako brzdy, čepy, ÚPRAVA 12.4.2019.: nová baterie ,...) :
- nové vyhřívané čelní sklo s dešťovým senzorem 11/2017
- na konci 2016 měněn motor z důvodu vydření (někde na foru se bude dat najít víc info), dával jsem tam jiný motor z BMW s přibližně stejným počtem km na tacho. Zbytek BMW jsem prodal na díly. Původní majitel RR tvrdil že to cvakání dělají hydroštely, ale nebylo to tak. Takže ty jsou tam nové, rozvody byly dělané v r. 2016 (odhadem nájezd mohl být kolem 250-260tis km) a mechanik potvrdil výborný stav a přehodil mi je komplet do aktuálního motoru. Spolu s výměnou motoru se pak dával nový i el.termostat, ten původní vykazoval chybu na diagnostice.
- předchozí majitel neměnil olej v automatu, takže v 273tis km - 05/2016 jsem ho měnil (samozřejmě včetně filtru) a s výměnou motoru proběhla druhá výměna oleje. Pár litrů mi ještě zůstalo, podaruji novému majiteli.
- nefungují přední stěrače na světlech a je prasklá ozdobná lišta na sedadle řidiče - klasika.
V případě vážného zájmu nechám číslo na mechanika, co ho spravuje.
Minulý měsíc doplněna náplň klimatizace, test těsnosti neukázal žádnou netěsnost ale pro jistotu byla přidaná UV kontrastní látka.
Auto využívám hlavně v zimě do práce kvůli 4x4, jinak když prší a já bych musel na moto, anebo ho chci projet aby dlouho nestálo. Jenom asfalt, na offroad je dle mně moc nobl vozítko - trhalo by mi to srdce, i když věřím že zvládne hodně.
Výbavu rozepisovat nebudu, nevím co by mu chybělo, jediné co bych možná uvítal a nemám jsou ventilované sedačky , ale ty byly až v novějším typu . Snad bude vidět všechno podstatné z fotek.
A jako bonus: Na převodovku dám 6 měsíců záruku (mám jednu navíc, prodal bych jí až půl roku po prodeji, v případě poruchy bych ji dovezl kamkoli v ČR )
Cena: 180tis CZK - možná rozumná sleva na místě
Kontakt:
psveda zavináč email.cz
777 O46 158
Peter
- Přílohy
-
- 1.JPG (49.5 KiB) Zobrazeno 9880 x
-
- 2.JPG (72.38 KiB) Zobrazeno 9880 x
-
- 3.JPG (53.01 KiB) Zobrazeno 9880 x
-
- 4.JPG (58.3 KiB) Zobrazeno 9880 x
Naposledy upravil(a) speedy dne 14 dub 2019 11:46, celkem upraveno 11 x.
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
další foto:
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
protokol z EK+STK při 287tis km
Edit: překlep v km
Edit: překlep v km
- Přílohy
-
- 8.JPG (33.18 KiB) Zobrazeno 9874 x
-
- 9.JPG (55.08 KiB) Zobrazeno 9874 x
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
a ještě foto interiéru
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
edit: úprava ceny
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
- Dendy
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 zář 2011 14:14
- tel.: nokia
- auto: MGF/TF, Jag, RR L322
- Bydliště: Praha
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
Byl jsem se na něj podívat moc pěkné auto hromada peněz proinvestována jen škoda té nádrže v kufru.
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
Atomovka se da zrusit a predelat to normalne do rezervy
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
Stále k dispozici, nějako to nehrotím, proto je inzerát zatím pouze tady.
Mezitím opravena kosmetika (5.dveře již bez ty promáčkliny a u toho stříknuté i nárazníky - byly tam drobné škrábance a když už to bylo na dílně tak to kluci spravili. Musím ještě dokoupit odrazky do z.nárazníku, staré byly stejně rozpraskané). Taky to vypadá na slabší baterii, po 2 týdnech stání jsem musel použít startovací kabely. Před tím jsem jezdil cca každý druhý - třetí den a v pohodě.
Baterii koupím, nebo odpočítám od ceny.
@ Dendy,
děkuji za reakci. Doufám že tvoje nové už slouží ke spokojenosti
Mezitím opravena kosmetika (5.dveře již bez ty promáčkliny a u toho stříknuté i nárazníky - byly tam drobné škrábance a když už to bylo na dílně tak to kluci spravili. Musím ještě dokoupit odrazky do z.nárazníku, staré byly stejně rozpraskané). Taky to vypadá na slabší baterii, po 2 týdnech stání jsem musel použít startovací kabely. Před tím jsem jezdil cca každý druhý - třetí den a v pohodě.
Baterii koupím, nebo odpočítám od ceny.
@ Dendy,
děkuji za reakci. Doufám že tvoje nové už slouží ke spokojenosti
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
Ona obecně L322 dost žere (baterku), ještě tohle počasí, takže nová baterie nemusí pomoc, spíš pokud to nejezdí, tak to dát na udržovací nabíječku
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
Moc se v těch LPG systémech nevyznám takže se možná zeptám hloupe. Na té fotce kde je vidět na PC průměrná spotřeba 16,5 l/100 to ti palubní počítač takhle zobrazuje i spotřebu plynu nebo je to průměrná spotřeba benzinu ? Já nikdy auto na LPG neměl a naposledy jsem v něčem na plyn jel tak před 15 lety. Tak mě zajímá jestli už dneska ty LPG systémy takhle pěkně komunikují s PC auta nebo jestli jsem úplně vedle
Dík
Jinak auto vypadá pěkný a cena je celkem rozumná.
Dík
Jinak auto vypadá pěkný a cena je celkem rozumná.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
Měl by to být benzín, takže cca +10%
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
O spotřebu mi nešlo. Spíš jen ze zvědavosti jestli to umí zobrazovat na palubním počítači spotřebu když se jezdí na plyn. Dříve to byla utopie ale třeba to už dnes ty systémy umí. Jen mě to tak napadlo když jsem si prohlížel ty fotky. A když mě zaujme něco co nevím tak se prostě zeptam. S inzerátem to vlastně nemá nic společného takže sorry za plevel.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
Neumi... plynar mi rikal, ze to pry nejde.macejky1 píše: ↑15 led 2019 20:31 O spotřebu mi nešlo. Spíš jen ze zvědavosti jestli to umí zobrazovat na palubním počítači spotřebu když se jezdí na plyn. Dříve to byla utopie ale třeba to už dnes ty systémy umí. Jen mě to tak napadlo když jsem si prohlížel ty fotky. A když mě zaujme něco co nevím tak se prostě zeptam. S inzerátem to vlastně nemá nic společného takže sorry za plevel.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 190tis
ukazuje to asi jenom benzín.
Nikdy jsem u Range jenom na benzín celou nádrž nejel, takže nevím jak přesný je samotný počítač. Někdy dávno jsem si to měřil u tankování LPG a vycházelo to kolem těch + 10% proti hodnotě na displeji - tak jak psal Lukasino.
Nikdy jsem u Range jenom na benzín celou nádrž nejel, takže nevím jak přesný je samotný počítač. Někdy dávno jsem si to měřil u tankování LPG a vycházelo to kolem těch + 10% proti hodnotě na displeji - tak jak psal Lukasino.
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004, 165tis - momentalne prutokac
Další příhoda s Rangem:
9.3.2019:
Aktuální stav: včera se mi z range stal po cestě domů průtokový (ne)ohřívač chladící kapaliny. Před 2 týdny jsem doléval destilku, a včera před domovem na mě pípnul že mám zkontrolovat kapalinu. Tak jsem potupně odstavil na boční silnici a počkal, než mě s náhradní destilkou přijede zachránit manželka. Dolili jsme do plna a než jsme se vykecali, znovu pípnutí že mám zkontrolovat kapalinu. Motor od dolití neběžel. Dolili jsme zbytek co zůstalo v kanystru (ještě že kupuju velké balení) a protože jsem to měl domů jenom 5min a motor při čekání vychladl, s vyděšeným pohledem na ručičce teploty jsem nakonec bez komplikací dojel domů. Voda zpod auta viditelně kapala i po příjezdu, takže to odhaduju na nějakou hadici, sponu, nebo chladič. Než to vyřeším (musím najít někoho kdo mi to spraví a při té spotřebě vody do Trutnova za svým mechanikem takhle nepojedu), dočasně snižuji cenu.
9.3.2019:
Aktuální stav: včera se mi z range stal po cestě domů průtokový (ne)ohřívač chladící kapaliny. Před 2 týdny jsem doléval destilku, a včera před domovem na mě pípnul že mám zkontrolovat kapalinu. Tak jsem potupně odstavil na boční silnici a počkal, než mě s náhradní destilkou přijede zachránit manželka. Dolili jsme do plna a než jsme se vykecali, znovu pípnutí že mám zkontrolovat kapalinu. Motor od dolití neběžel. Dolili jsme zbytek co zůstalo v kanystru (ještě že kupuju velké balení) a protože jsem to měl domů jenom 5min a motor při čekání vychladl, s vyděšeným pohledem na ručičce teploty jsem nakonec bez komplikací dojel domů. Voda zpod auta viditelně kapala i po příjezdu, takže to odhaduju na nějakou hadici, sponu, nebo chladič. Než to vyřeším (musím najít někoho kdo mi to spraví a při té spotřebě vody do Trutnova za svým mechanikem takhle nepojedu), dočasně snižuji cenu.
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004 Vogue - 180tis
Update 25.3.2019
Opraveno, nevydržela hadice - vyměněna. Cena zpět + sleva + bonus (viz první příspěvek)
Rychle se hlaste, za chvíli ho dám na bazos
Opraveno, nevydržela hadice - vyměněna. Cena zpět + sleva + bonus (viz první příspěvek)
Rychle se hlaste, za chvíli ho dám na bazos
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004 Vogue - 180tis
do víkendu REZERVOVÁNO
+ nová baterie
+ nová baterie
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Re: Range Rover L322 V8 LPG 2004 Vogue - a je fuč - PRODÁNO
PRODÁNO
ať dobře slouží....
ať dobře slouží....
speedy XX
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS
Ža 69:14,15(15,16)
LC100 & BMW 1150GS