Stránka 1 z 1

Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG SMAZAT

Napsal: 03 pro 2016 10:29
od Lukasino
Ahoj,
bohužel musím prodám svůj RR, rok 2002, modelový rok 2003, najeto je cca 330tis.km, vyjímečná barva Icelandic Blue, výbava Vogue, motor M62 4,4 se sekvenčním LPG Magic IV.

Nájezd je pravda vyšší, ale když jsem L322 hledal, tohle byl jeden z mála, kde byl nájezd skutečně reálný a nestočený. Auto bylo koupené v ČR, takže komplet dohledatelné.

Kupoval jsem ho před více než dvěma lety když měl najeto cca 280tis.km, nechal jsem namontovat LPG (tzn. platnost do 2024) a dělal servis, který byl potřeba (dost věcí na podvozku, nové čelní vyhřívané okno originál, chladič, věci kolem motoru, atd. atd.). Celkem jsem do něj investoval kolem 200tis.Kč (na většinou jsou faktury). Za ty dva roky mi sloužil skvěle, povozil jsem se s ním i mimo silnice v IT a FR Alpách a loni jsme byli v Tunisku na dunách. Těžký terén nikdy nejezdil. Mám k němu dvě kompletní sady, jedna orig. 18" s AT pneu, druhá orig. 20" s horšími letními pneu. V autě je nainstalované CB se schovanou jednotkou, vše se ovládá přes "mikrofon" tak, aby nebyl žádný zásah do auta (palubka, atd.). K autu mám i přenosnou diagnostiku a originální příčníky. Výbava je Vogue, tzn. téměř plná, lepší kůže na sedačkách, více polohovatelné, vyhřívané čelní okno, bi-xenony, vyhřívaný volant, vyhřívané sedačky vepředu i vzadu, střešní okno, parkovací senzory vepředu i vzadu, el. polohovatelný volant, "navi", přemiový audiosystém s DSP, atd. LPG je místo rezervy, 92l nádrž, dojezd na dálku 600km jen na LPG. K autu je samozřejmě i rezerva, orig. 18" stejný design, ale tu jsem po ČR nevozil.

Teď zápory:
Nefunguje navi, klasická oxidace jednotky, nechal jsem jí opravit, ale to se bohužel nepodařilo a jednotka se nerozjela
Zrcátka nezůstanou sklopené, ale vyklopí se zpět. Klasická závada u L322, jednou jsem to opravoval, ale vydrželo to jen chvíli, ale to není problém vyřešit.
Teče gufero na klice - tzn. lehký únik oleje mezi motorem a převodovkou. To je tedy celou dobu, co auto mám.
Nějaká lambda je špatná, to jsem řešil než se mi stalo to s motorem a už nestihl dořešit.
Prasklé krycí sklo na pravém světlometu, to jsem také nestihl dořešit. Nové krycí sklo stojí cca 2200,-, případně celý použitý světlomet cca 3500,-
A co je aktuální problém - motor, přeskočil mi rozvodový řetěz. Rozebrali jsme to, dali jsme kompletní rozvodovou sadu a vše kolem a po složení a změření tlaků se zjistilo, že se to potkalo. Řeším teď tedy, zda měnit ventily a udělat kompletně hlavy, nebo dát jiný motor co má méně km.

Vzhledem k tomu, že se moje situace radikálně změnila oproti době, kdy jsem auto pořizoval, nemohu si dovolit už RR provozovat, tak ho musím poslat dál, auto potřebuji, takže jsem byl stejně nucen koupit něco jiného. Chci ho opravit, po opravě počítám s cenou za komplet včetně všeho (2x kola, CB, příčníky, diagnostika, ...) kolem 270tis. (tzn. udělaný motor, nebo jiný motor s podstatně méně km).

Případně, pokud by se našel kupce, který by jej koupil v tomhle stavu, jsem schopen dát zajímavou slevu, aby zbylo na opravu i nějakou kompenzaci za problémy. Na zbytek dám samozřejmě záruku, že je funkční (převodovka, ...).

Měchy jsem neměnil, ale majitel předemnou nejspíš musel, protože jsou pěkné, nejsou vůbec spuchřelé.

Více fotek zde:
https://www.dropbox.com/sh/52o7svql4fzi ... kz57a?dl=0

Pokud by to někoho zaujalo, dejte vědět, jsem otevřený jednání.

Jak říkám, mám už náhradní auto a "tuto část" už potřebuji dořešit.

Lukáš

PS: Potřeboval bych ho prodat tak jak je, protože jestli se zprovozní a já si do něj sednu, budu opět v pytli jak jsem byl už několikrát, když jsem auto chtěl prodat a po sednutí za volant se mi objevil úsměv od ucha k uchu a z prodeje rázem sešlo :grin:

Re: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG

Napsal: 06 pro 2016 10:36
od LukyMory
Luky neblazni :shock:

Re: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG

Napsal: 06 pro 2016 13:35
od Lukasino
Život je změna, stejně se k RR jednou zase vrátím :mrgreen:

Re: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG

Napsal: 19 pro 2016 21:55
od speedy
Promiň že budu malinko off-topic, ale alespoň ti to posunu nahoru. Co tam máš za kola ty AT ? Rozměr dle TP, příp. zkušenosti s nimi ? :-)
(+ posílám SZ, mám části motoru která se ti možná hodí pokud bys to chtěl opravovat a neměnit motor)

Re: Range Rover L322 V8 4.4 M62 LPG

Napsal: 20 pro 2016 10:30
od Lukasino
speedy píše:Promiň že budu malinko off-topic, ale alespoň ti to posunu nahoru. Co tam máš za kola ty AT ? Rozměr dle TP, příp. zkušenosti s nimi ? :-)
(+ posílám SZ, mám části motoru která se ti možná hodí pokud bys to chtěl opravovat a neměnit motor)
Ahoj,
v pohodě ;)

AT rozměr jsou dle TP, to jsem chtěl kvůli policii, jezdil jsem s tím dost a nechtěl jsem řešit zbytečné problémy. Současně už mám vyzkoušeno, že originální rozměr je prostě nejlepší ve všech ohledech, nedělá to zbytečné problémy (drhnutí, přetěžování náprav), atd.

Chtěl jsem dát klasiku - BF Goodrich AT, ale ty bohužel v origo rozměru nedělají, tak jsem šel do General Grabber a spokojenost. Na silnici jsou vcelku tiché, i dvě zimy jsem s nimi odjezdil a v terénu fungují. Co nemají rádi je samozřejmě mazlavé kluzké bláto, ale to asi většina pneu na takhle těžkém autě... ;)