Stránka 1 z 2
D2 x D3
Napsal: 01 srp 2016 21:55
od tomT
Ahoj tak nějak uvažuju a pořád se nemůžu rozhodnout jediný co vím je, že by to měla bejt Diskoška v naftě . Ani v 2 natož v 3 jsem nikdy neseděl natož nejel, tak bych se chtěl zeptat majitelů na jejich názory pro a proti. Pročetl jsem fórum nasosal něco informací, ale i tak nevím. Dle mého pro 2 hraje to, že je to ještě poctivý auto bez množství kurvítek, u 3 mám po přečtení trošku strach ze servisu hlavně jeho ceny (rozvody, kompresor atd.)chtěl bych se občas i najíst a napít , ale zase se mi víc líbí (aspoň manželka to říká
). Auto chci používat na ježdění do práce a pokud možno i z práce
a občasný vyblbnutí v lehčím terénu . Budu v něm převážně jezdit sám, sám s manželkou a s kočárkem a velmi velmi zřídka s manželkou, kočárkem a se psem a to je taky jedna z podmínek, aby se to tam všechno vešlo u Freelandera jsem měl trošku víc problém.
Tak a teď do mě. Jak říkám něco jsem tady o tom pročetl ale i tak jsem z toho tumpachovej.
Snad někdo poskytne rady a neroznesete mě tady na kopytech.
Re: D2 x D3
Napsal: 02 srp 2016 13:58
od jareku
Ahoj, nejdříve doporučuji jet se v obou autech projet. Pak sám uvidíš co ti více vyhovuje. Auta jsou dost výrazně odlišná. ...Servis D3 není zas tak strašný. ...
Re: D2 x D3
Napsal: 02 srp 2016 14:54
od MadTom
Na běžné ježdění a výlety D3, na blbnutí v terénu D2 (nebo něco podobného). On ten rozdíl mezi auty je dost značný a neodpovídá jedné, ale spíš dvěma generacím. A jak už tu zaznělo, v obojím se nejdříve projet.
Re: D2 x D3
Napsal: 02 srp 2016 17:15
od tomT
Dobrá dám na vaše rady a vyrazím po nějakejch inzerátech abych se v něčem svezl a pak se uvidí
Re: D2 x D3
Napsal: 02 srp 2016 17:51
od MadTom
Možná lepší než inzeráty je nějaké LR setkání, přece jenom tam jsou většinou lidé, co o těch autech něco ví. Často o dost víc než nějakej bazarník nebo překupník.
Re: D2 x D3
Napsal: 02 srp 2016 19:12
od habakuk
Nepíšeš o svém rozpočtu tak bude asi na hraně mezi D2 a D3. Pokud chceš rodinný povoz tak jdi do D3. Dvojka má pro rodinu dost omezení relativně malý kufr, zadní dveře jsou taky dost úzké a kurvítek má také dost.
Re: D2 x D3
Napsal: 02 srp 2016 23:34
od Diglobe
Mozná kdyz dáš vědět odkud jsi, tak se určitě najde někdo, kdo tě proveze
Re: D2 x D3
Napsal: 03 srp 2016 15:14
od tomT
Rychnov nad Kněžnou v nějakém rozumném okruhu dojedu kamkoliv
Re: D2 x D3
Napsal: 09 lis 2016 20:00
od tomT
Nedá mi to abych se zase na něco nezeptal jak to je s těma motorama na D3 opravdu ta Tdv6 je tak špatnej motor, jak se dá poznat, že je před smrtí? Svezl jsem se jak v D2 tak 3 trojka se mi líbí trošku víc, ale mám strach z té poruchovosti. Kolik případně přijde oprava jinej motor a rozvody když se odděluje karoserie? Je nějakej rok kterému se vyhnout nebo jde říct to má najeto 250 tis ten motor vydrží? Dík za jakoukoliv odpověď snad už něco vyberu a dám pokoj.
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 01:31
od fugín
Chyba,původní odpověď smazána
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 11:04
od xxx
tomT píše:Nedá mi to abych se zase na něco nezeptal jak to je s těma motorama na D3 opravdu ta Tdv6 je tak špatnej motor, jak se dá poznat, že je před smrtí? Svezl jsem se jak v D2 tak 3 trojka se mi líbí trošku víc, ale mám strach z té poruchovosti. Kolik případně přijde oprava jinej motor a rozvody když se odděluje karoserie? Je nějakej rok kterému se vyhnout nebo jde říct to má najeto 250 tis ten motor vydrží? Dík za jakoukoliv odpověď snad už něco vyberu a dám pokoj.
problematické jsou motory PSA, když zagooglíš, tak zjistíš přesně od-do, zhruba to je 2006-2008.
Na fóru je ohledně toho spousta informaci
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 11:54
od demo
Takze 2009 a vyssie je to vyriesene?
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 12:24
od marianh
Myslim ze nie.
Je to problem motora, uplne vyriesene to nie je nikde kde je dany motor.
Frantici chceli lahky motor a ubrali na vahe aj tam kde to nebol dobry napad.
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 17:15
od Mira 101
Ahoj,mám to tedy jen z fora nebo doslechu,třeba Eliott by o tom motoru v trojce mohl napsat i knihu,ale jak píše kolega,ten blok je tak odlehčen že při souhře okolností a větším zahřátí se zkroutí tak že přidře kliku na šále a potom to pokračuje až do destrukce,jsou tu kluci kteří mají pěkný nájezd a nic,takže těžko říct,každopádně se ty auta prodávají a jezdí.....
.
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 17:38
od marianh
Co mna zaujima a nemam prehlad... ak sa to stane, ake su moznosti a ich cena.
Potom sa lahsie vyhodnocuje ake velke je riziko.
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 17:48
od Mira 101
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 20:36
od Acon
Ja som sa o to už tiež zaujímal. Že by som kúpil rovno s KO motorom a bolo mi povedané, že oprava cca 2000€. A to by šlo. Alebo na mobile sa objavujú také, čo už sú po výmene motora cca 50 000km aj menej.
Pokial ide o D2 vs D3 tak to sú rozdielne galaxie. To si treba dobre zvážiť na aký účel to má byť. Aj keď, práve nastala doba, keď sú ceny D3 také z aaké sme pred 10r. kupovali D2. A tak isto sa aj D3 pomaly ale isto upravujú do terénu. Otázka je s akým úspechom a životnosťou.
Re: D2 x D3
Napsal: 10 lis 2016 21:22
od demo
Keby stala oprava 2000 eur, tak by sa D3 s padlym motorom asi nepredavali za 5tku alebo 6000. To by sa oplatilo stale opravit. Ci?
Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku
Re: D2 x D3
Napsal: 11 lis 2016 05:52
od komin
Tak ono je hlavny problem to ze niesu nato diely.
Re: D2 x D3
Napsal: 11 lis 2016 09:31
od marianh
Kolko stoji ten dolny blok motora novy od LR?