SMAZAT PROSÍM, PRODÁNO !!!

Moderátor: stan

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

SMAZAT PROSÍM, PRODÁNO !!!

#1 Příspěvek od David S. » 14 úno 2015 20:23

Prodám Fiat 125p, r.v. asi 1971, doklady mám u rodičů, spz je v depozitu. Je to pozůstalost po dědovi, je k tomu i dost náhradních dílů. Je tam i legální zástavba LPG, jinak je vše originál, krásný stav. Existuje k tomu tzv.kniha řidiče, kde je zapsán každý servis či náhradní díl. Nyní již pár let zaplachtováno v suché stodole.
Cena 50.000 Kč.
Tel. 724 728 478
email: david.solnicky@atlas.cz........
Přílohy
IMG_4161.JPG
IMG_4158.JPG
IMG_4155.JPG
IMG_4150.JPG
IMG_4141.JPG
Naposledy upravil(a) David S. dne 19 kvě 2015 13:06, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT 125P

#2 Příspěvek od David S. » 14 úno 2015 20:26

další
Přílohy
IMG_4151.JPG
IMG_4153.JPG
IMG_4154.JPG
IMG_4138.JPG
IMG_4152.JPG

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT 125P

#3 Příspěvek od David S. » 14 úno 2015 20:28

další
Přílohy
IMG_3928.JPG
IMG_3929.JPG
IMG_3930.JPG

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 623
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: FIAT 125P

#4 Příspěvek od forester » 14 úno 2015 23:03

Tak toto poznám!15 rokov som sa pod tým váľal kým to otec predal.Tento typ bol montovaný z origo talianskych dielov ako prvé vozidlá,niektoré diely sa museli kupovať na Taliana lebo z Poliaka nepasovali.Je zázrak v akom je to stave na svoj vek(aj keď prdné blatníky niesú origo z tohoto typu patria tam úzke chrómové smerovky)Želám dobrý predaj takýchto nebude veľa na trhu.
V jednoduchosti je krása.

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

FIAT 125P

#5 Příspěvek od David S. » 15 úno 2015 12:20

Dekuju za info. Vzdycky mi to tak deda tvrdil a ja mu moc neveril. Nekdy v roce 1973 auto jelo do Italie a udajne cely servis fiat se sebehnul aby poznavali co je origo italske a co ne . Ty blatniky - je mozne, ze na nich byla tupka rezu a deda je okamzite vymenil. Na zimu to auto bylo vzdy ve vytapene garazi, na spalcich, brzdy byly dany do oleje . Stav je moc pekny.

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

Re: FIAT 125P

#6 Příspěvek od BeerRudolf » 17 úno 2015 08:13

Nebyla původně u těchto prvních šaltrpáka pod volantem ?
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
spata
Příspěvky: 501
Registrován: 29 led 2009 13:29
tel.: 775664455
auto: RANGE ROVER P38 TDS
Bydliště: PRAHA

Re: FIAT 125P

#7 Příspěvek od spata » 17 úno 2015 18:01

Ne nebyla.
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: FIAT 125P

#8 Příspěvek od merlin » 17 úno 2015 18:21

Sorry for of topic
Měl jsem origo, 1600, 2xOHC 100 koní hranaté světla. V době žigulů a stovek to bylo neskutečný brko. Ale šel do světa protože hnil rychleji než jezdil :-)
Dokonce existuje video, kde jede tak rychle až ho krabicoidní tvar zvedne a převrátí
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
spata
Příspěvky: 501
Registrován: 29 led 2009 13:29
tel.: 775664455
auto: RANGE ROVER P38 TDS
Bydliště: PRAHA

Re: FIAT 125P

#9 Příspěvek od spata » 17 úno 2015 18:35

Byly doby,kdy byla Italska auta nejlepšejší,ježišiprostě,jak jsem rad za Angličáky
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 623
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: FIAT 125P

#10 Příspěvek od forester » 17 úno 2015 20:17

spata píše:Ne nebyla.
A to teda bola!
Teda na tom našom určite.Postupne to zmenili na radenie na podlahe.Dokonca aj na bokoch blatníkov za predným kolom sme mali ozdobný nápis (LICENCIA FIAT).Ten som tiež na žiadnom nikdy nevidel.Toto na svoju dobu bolo neskutočné delo(1500)Rýchle a pohodlné,akurát to žralo aj lístie okolo cesty(11l/100).
V jednoduchosti je krása.

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT 125P

#11 Příspěvek od default » 17 úno 2015 23:41

Já jsem u tohoto vozu byl naprosto unešen tím "digitálním" tachometrem...
Žádná ručička - pod těmi čísly na tachometru jezdí červený proužek, který ukazuje rychlost...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

Re: FIAT 125P

#12 Příspěvek od BeerRudolf » 19 úno 2015 09:01

Teď si vybavuji že otec měl jednoho s těchto prvních a nějaká baba mu ho zrušila. Ta šaltrpáka je správně na podlaze :yes Teď jsem mluvil s otcem :mt
Naposledy upravil(a) BeerRudolf dne 20 úno 2015 08:22, celkem upraveno 2 x.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
stiinek
Příspěvky: 645
Registrován: 20 pro 2013 23:27
auto: D2 Td5 2004
Bydliště: Pošukov

Re: FIAT 125P

#13 Příspěvek od stiinek » 19 úno 2015 10:30

Já mluvil se strejdou, který měl stopětadvacítky dvě. Říkal že šaltrpáka na podlaze byla od zřejmě od 1972, že toho prvního kupoval právě po této změně.
Na sloupku volantu je i na fotce vidět zaslepená díra, kde původně řadička byla.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT 125P

#14 Příspěvek od David S. » 19 úno 2015 12:46

Klucí, já si to auto odjaktěživa pamatuju s pákou na podlaze, ale děda, budiž mu země lehká už mi neprozradí jak to bylo doopravdy.. Podívám se do papírů jaký je to rok výroby.

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1278
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: FIAT 125P

#15 Příspěvek od Franta D1 » 19 úno 2015 13:12

My ho měli taky. Rv 1973 a když to tak vezmu v době trabošů, dacií, š 100... to bylo kulevalošfaro.
Já jsem s ním najezdil ještě v roce 97-98 cca 20000 km. Když ho táta prodával v r 98 tak měl v parádním stavu původní kastli bez hniloby najeto měl skoro 300 tis a nikdy se na tom nic nevysralo. Ke konci začínala lehce zlobit elektrika, ( už v r. 73 to mělo všude relata), což pro mne nabyl zase takovej problém. Ten chlap co ho koupil s ním jezdil asi 2 roky a pak se i s autem odstěhoval. Dál nevím. :inlove

Uživatelský avatar
stiinek
Příspěvky: 645
Registrován: 20 pro 2013 23:27
auto: D2 Td5 2004
Bydliště: Pošukov

Re: FIAT 125P

#16 Příspěvek od stiinek » 19 úno 2015 13:31

Nemyslím tím, že byla pod volantem na tomhle autě, ale že používali ten sloupek s dírou dál, jen do něj nacpali v továrně zátku ;)
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)

astero
Příspěvky: 204
Registrován: 25 dub 2013 09:53
auto: Ex Free, Evoque

Re: FIAT 125P

#17 Příspěvek od astero » 19 úno 2015 14:36

Fiat 125p bolo moje prve auto, mal som rv 1968, radenie na stĺpiku volantu. Prvé série vyrábal poliak z časti z talianskych dielov. Tie mali vzadu delené smerovky od brzdových, novšie verzie s radením od podlahy mali v zadu svetlá kombinované. Určite sa však objavil pri prechode aj mix variant. Interiér auta bol luxusný, chróm a koža.
V zime sa s tým jazdilo ťažko, pretože predné brzdy sa ostávali visieť, a ľahká zadná náprava ho občas na snehu a ľade nedokázala pohnúť. Riešilo sa to závažím v kufri :lol:

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 623
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: FIAT 125P

#18 Příspěvek od forester » 19 úno 2015 19:44

Tak na brzdy bolo najúčinnejšie kladivo ,keďže to boli jednostranné plávajúce strmene stačilo sa zohnút a poriadne jeb..úť po strmeni.Do prvého zabrzdenia bolo opravené :punch
V jednoduchosti je krása.

Uživatelský avatar
BeerRudolf
Příspěvky: 947
Registrován: 30 říj 2007 13:31
auto: Tak akorát

Re: FIAT 125P

#19 Příspěvek od BeerRudolf » 20 úno 2015 08:05

Ten otcův byl z roku 1973. Co jsem zjistil tak rok 1973 byl přelomový cca do půlky řadička pod volantem a dále na podlaze jak zde píše Stíínek. Takže je - li tento z roku 1971 měl by ji mít podle všeho pod volantem a nebo je mladší, nebo předělaný.
Mimochodem to mělo kotouče i na zadku :yes Na rozdíl od Oltcita i s posilovačem :kiss
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT 125P

#20 Příspěvek od David S. » 09 bře 2015 15:07

Kluci chystá se na auto nějaká "polská spojka", tak pokud jste si na něj někdo dělal zálusk, dejte mi vědět. Díky David

Zamčeno