SMAZAT PROSÍM, PRODÁNO !!!
Moderátor: stan
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
SMAZAT PROSÍM, PRODÁNO !!!
Prodám Fiat 125p, r.v. asi 1971, doklady mám u rodičů, spz je v depozitu. Je to pozůstalost po dědovi, je k tomu i dost náhradních dílů. Je tam i legální zástavba LPG, jinak je vše originál, krásný stav. Existuje k tomu tzv.kniha řidiče, kde je zapsán každý servis či náhradní díl. Nyní již pár let zaplachtováno v suché stodole.
Cena 50.000 Kč.
Tel. 724 728 478
email: david.solnicky@atlas.cz........
Cena 50.000 Kč.
Tel. 724 728 478
email: david.solnicky@atlas.cz........
Naposledy upravil(a) David S. dne 19 kvě 2015 13:06, celkem upraveno 2 x.
- forester
- Příspěvky: 623
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: FIAT 125P
Tak toto poznám!15 rokov som sa pod tým váľal kým to otec predal.Tento typ bol montovaný z origo talianskych dielov ako prvé vozidlá,niektoré diely sa museli kupovať na Taliana lebo z Poliaka nepasovali.Je zázrak v akom je to stave na svoj vek(aj keď prdné blatníky niesú origo z tohoto typu patria tam úzke chrómové smerovky)Želám dobrý predaj takýchto nebude veľa na trhu.
V jednoduchosti je krása.
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
FIAT 125P
Dekuju za info. Vzdycky mi to tak deda tvrdil a ja mu moc neveril. Nekdy v roce 1973 auto jelo do Italie a udajne cely servis fiat se sebehnul aby poznavali co je origo italske a co ne . Ty blatniky - je mozne, ze na nich byla tupka rezu a deda je okamzite vymenil. Na zimu to auto bylo vzdy ve vytapene garazi, na spalcich, brzdy byly dany do oleje . Stav je moc pekny.
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: FIAT 125P
Nebyla původně u těchto prvních šaltrpáka pod volantem ?
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: FIAT 125P
Ne nebyla.
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: FIAT 125P
Sorry for of topic
Měl jsem origo, 1600, 2xOHC 100 koní hranaté světla. V době žigulů a stovek to bylo neskutečný brko. Ale šel do světa protože hnil rychleji než jezdil
Dokonce existuje video, kde jede tak rychle až ho krabicoidní tvar zvedne a převrátí
Měl jsem origo, 1600, 2xOHC 100 koní hranaté světla. V době žigulů a stovek to bylo neskutečný brko. Ale šel do světa protože hnil rychleji než jezdil
Dokonce existuje video, kde jede tak rychle až ho krabicoidní tvar zvedne a převrátí
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: FIAT 125P
Byly doby,kdy byla Italska auta nejlepšejší,ježišiprostě,jak jsem rad za Angličáky
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
- forester
- Příspěvky: 623
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: FIAT 125P
A to teda bola!spata píše:Ne nebyla.
Teda na tom našom určite.Postupne to zmenili na radenie na podlahe.Dokonca aj na bokoch blatníkov za predným kolom sme mali ozdobný nápis (LICENCIA FIAT).Ten som tiež na žiadnom nikdy nevidel.Toto na svoju dobu bolo neskutočné delo(1500)Rýchle a pohodlné,akurát to žralo aj lístie okolo cesty(11l/100).
V jednoduchosti je krása.
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIAT 125P
Já jsem u tohoto vozu byl naprosto unešen tím "digitálním" tachometrem...
Žádná ručička - pod těmi čísly na tachometru jezdí červený proužek, který ukazuje rychlost...
Žádná ručička - pod těmi čísly na tachometru jezdí červený proužek, který ukazuje rychlost...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: FIAT 125P
Teď si vybavuji že otec měl jednoho s těchto prvních a nějaká baba mu ho zrušila. Ta šaltrpáka je správně na podlaze Teď jsem mluvil s otcem
Naposledy upravil(a) BeerRudolf dne 20 úno 2015 08:22, celkem upraveno 2 x.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
Re: FIAT 125P
Já mluvil se strejdou, který měl stopětadvacítky dvě. Říkal že šaltrpáka na podlaze byla od zřejmě od 1972, že toho prvního kupoval právě po této změně.
Na sloupku volantu je i na fotce vidět zaslepená díra, kde původně řadička byla.
Na sloupku volantu je i na fotce vidět zaslepená díra, kde původně řadička byla.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIAT 125P
Klucí, já si to auto odjaktěživa pamatuju s pákou na podlaze, ale děda, budiž mu země lehká už mi neprozradí jak to bylo doopravdy.. Podívám se do papírů jaký je to rok výroby.
Re: FIAT 125P
My ho měli taky. Rv 1973 a když to tak vezmu v době trabošů, dacií, š 100... to bylo kulevalošfaro.
Já jsem s ním najezdil ještě v roce 97-98 cca 20000 km. Když ho táta prodával v r 98 tak měl v parádním stavu původní kastli bez hniloby najeto měl skoro 300 tis a nikdy se na tom nic nevysralo. Ke konci začínala lehce zlobit elektrika, ( už v r. 73 to mělo všude relata), což pro mne nabyl zase takovej problém. Ten chlap co ho koupil s ním jezdil asi 2 roky a pak se i s autem odstěhoval. Dál nevím.
Já jsem s ním najezdil ještě v roce 97-98 cca 20000 km. Když ho táta prodával v r 98 tak měl v parádním stavu původní kastli bez hniloby najeto měl skoro 300 tis a nikdy se na tom nic nevysralo. Ke konci začínala lehce zlobit elektrika, ( už v r. 73 to mělo všude relata), což pro mne nabyl zase takovej problém. Ten chlap co ho koupil s ním jezdil asi 2 roky a pak se i s autem odstěhoval. Dál nevím.
Re: FIAT 125P
Nemyslím tím, že byla pod volantem na tomhle autě, ale že používali ten sloupek s dírou dál, jen do něj nacpali v továrně zátku
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: FIAT 125P
Fiat 125p bolo moje prve auto, mal som rv 1968, radenie na stĺpiku volantu. Prvé série vyrábal poliak z časti z talianskych dielov. Tie mali vzadu delené smerovky od brzdových, novšie verzie s radením od podlahy mali v zadu svetlá kombinované. Určite sa však objavil pri prechode aj mix variant. Interiér auta bol luxusný, chróm a koža.
V zime sa s tým jazdilo ťažko, pretože predné brzdy sa ostávali visieť, a ľahká zadná náprava ho občas na snehu a ľade nedokázala pohnúť. Riešilo sa to závažím v kufri
V zime sa s tým jazdilo ťažko, pretože predné brzdy sa ostávali visieť, a ľahká zadná náprava ho občas na snehu a ľade nedokázala pohnúť. Riešilo sa to závažím v kufri
- forester
- Příspěvky: 623
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: FIAT 125P
Tak na brzdy bolo najúčinnejšie kladivo ,keďže to boli jednostranné plávajúce strmene stačilo sa zohnút a poriadne jeb..úť po strmeni.Do prvého zabrzdenia bolo opravené
V jednoduchosti je krása.
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: FIAT 125P
Ten otcův byl z roku 1973. Co jsem zjistil tak rok 1973 byl přelomový cca do půlky řadička pod volantem a dále na podlaze jak zde píše Stíínek. Takže je - li tento z roku 1971 měl by ji mít podle všeho pod volantem a nebo je mladší, nebo předělaný.
Mimochodem to mělo kotouče i na zadku Na rozdíl od Oltcita i s posilovačem
Mimochodem to mělo kotouče i na zadku Na rozdíl od Oltcita i s posilovačem
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIAT 125P
Kluci chystá se na auto nějaká "polská spojka", tak pokud jste si na něj někdo dělal zálusk, dejte mi vědět. Díky David