P: S2A 1969, 88", LHD, safari, AKCNI CENA 49000,-
Moderátor: stan
P: S2A 1969, 88", LHD, safari, AKCNI CENA 49000,-
Damy a gentlemani,
je cas pomensit staj, takze nabizim k prodeji svuj Land Rover S2A.
Koupil jsem ho cca pred 2ma lety s tim, ze si z nej vytahnu levostranne rizeni a par nejakych dalsich dilu, ktere potrebuji na svuj projekt, a zbytek hodim do srotu. Nicmene az auto dovezli, tak mi vzhledem k jeho kompletnosti a neprilis katastrofalnimu stavu (toto je muj subjektivni pohled) bylo lito ho pouzit na dily.
Popis: Land Rover S2A, LHD, Rok 1971, 2,25 petrol, 7mist, safari strecha
Auto uz minimalne 10 let stoji, takze je vse zatuhle! Z plataku dolu jsme ho museli tahat druhym autem. Pred rokem jsme to bez jakekoli pripravy zkouseli nakopnout. Nakonec na eter se to zatocilo, tak snad ten motor je funkcni. Teoreticky bych k tomu dokazal pridat jeste jeden 2.25 motor, co tu je na palete. Koroze ramu tam take je. Podle me je to v pohode na vyvareni, ale pochopitelne az se to vic rozdela, tak bude jasno.
Ten interier (tachometr a druhy ukazatel, ramacek) tam jsou, jen je to rozpojene.
V kufru jsou nejake originalni nahradni dily, co jsem k tomu dostal (neprobiral jsem se tim). Necham je k vozu.
K autu jsou nejake rakouske doklady. Pan na STK mi slibil, ze to podle nich dokaze zidentifikovat, tak asi dobry
Cena k jednani: 65 000,- (nyni akcni cena 49 000,-)
Neco malo slevim, neco si z nej pro snizeni ceny muzu oddelat.
K videni v Brne.
Kontakt bud sem, nebo SZ nebo 608 905 539. Co budu vedet, rad zodpovim.
je cas pomensit staj, takze nabizim k prodeji svuj Land Rover S2A.
Koupil jsem ho cca pred 2ma lety s tim, ze si z nej vytahnu levostranne rizeni a par nejakych dalsich dilu, ktere potrebuji na svuj projekt, a zbytek hodim do srotu. Nicmene az auto dovezli, tak mi vzhledem k jeho kompletnosti a neprilis katastrofalnimu stavu (toto je muj subjektivni pohled) bylo lito ho pouzit na dily.
Popis: Land Rover S2A, LHD, Rok 1971, 2,25 petrol, 7mist, safari strecha
Auto uz minimalne 10 let stoji, takze je vse zatuhle! Z plataku dolu jsme ho museli tahat druhym autem. Pred rokem jsme to bez jakekoli pripravy zkouseli nakopnout. Nakonec na eter se to zatocilo, tak snad ten motor je funkcni. Teoreticky bych k tomu dokazal pridat jeste jeden 2.25 motor, co tu je na palete. Koroze ramu tam take je. Podle me je to v pohode na vyvareni, ale pochopitelne az se to vic rozdela, tak bude jasno.
Ten interier (tachometr a druhy ukazatel, ramacek) tam jsou, jen je to rozpojene.
V kufru jsou nejake originalni nahradni dily, co jsem k tomu dostal (neprobiral jsem se tim). Necham je k vozu.
K autu jsou nejake rakouske doklady. Pan na STK mi slibil, ze to podle nich dokaze zidentifikovat, tak asi dobry
Cena k jednani: 65 000,- (nyni akcni cena 49 000,-)
Neco malo slevim, neco si z nej pro snizeni ceny muzu oddelat.
K videni v Brne.
Kontakt bud sem, nebo SZ nebo 608 905 539. Co budu vedet, rad zodpovim.
Naposledy upravil(a) RostaO dne 02 říj 2013 13:17, celkem upraveno 4 x.
LR SIII
- Discovery1
- Příspěvky: 783
- Registrován: 21 srp 2009 15:11
- auto: Dender 300 Tdi 110SW
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: S2A 1971, 88", LHD, safari
Defender 110 SW 300 Tdi splněný sen :-)
Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2
Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: S2A 1971, 88", LHD, safari
Ta Toyka by na prodej nebyla ?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: P: S2A 1971, 88", LHD, safari
Byla Ale je kamarada. Na offroadforu ho najdes pod prezdivkou Yorsian.eliott píše:Ta Toyka by na prodej nebyla ?
LR SIII
Re: P: S2A 1971, 88", LHD, safari
Z venku vypadá hezky neobouchaně...
Jinak je to konec roku 1969, konkrétně podle mně konec listopadu - prosinec 1969... 1971 to není určitě...
Je to 318-07813G... jedna moje S2A je nepatrně starší 318-06324G a je vyrobená 11.11.1969... to jen tak pro správnost... je lepší že je starší
Jinak je to konec roku 1969, konkrétně podle mně konec listopadu - prosinec 1969... 1971 to není určitě...
Je to 318-07813G... jedna moje S2A je nepatrně starší 318-06324G a je vyrobená 11.11.1969... to jen tak pro správnost... je lepší že je starší
Country boy...
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: S2A 1971, 88", LHD, safari
... Švihák lázeňský, znám, tak já se ho příležitostně zeptám...RostaO píše:Byla Ale je kamarada. Na offroadforu ho najdes pod prezdivkou Yorsian.eliott píše:Ta Toyka by na prodej nebyla ?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: P: S2A 1969, 88", LHD, safari
Kde se na to da podivat ?
Re: P: S2A 1969, 88", LHD, safari
...kousek od TebeUska píše:Kde se na to da podivat ?
Brno, Kralovo pole, Cimburkova 7
LR SIII
Re: P: S2A 1969, 88", LHD, safari
já su řepa
přijedu se podívat
přijedu se podívat
Re: P: S2A 1969, 88", LHD, safari
ahoj prosim ta ako by to bolo s prihlasenim takeho vozidla na cestu?
a aku minimalnu cenu si predstavujes?
pis sz
dakujem
a aku minimalnu cenu si predstavujes?
pis sz
dakujem
Re: P: S2A 1969, 88", LHD, safari
tak, cerstve zpravy z vudcova stanu
Byl tu nejmenovany clen fora a obhlizel to auto vice. Zprava je takova, ze ac to na prvni pohled laika (mě) nevypada, tak ram je na vymenu. Mozna by povarit sel, ale za znacneho nasazeni a usili. Neni to nyni samozrejme v tom stavu, ze se to pri nakladani na plato zlomi, ale je potreba se na to pri renovaci pripravit. Jinak je vse stale tak, jak je napsano v inzeratu.
Ve svetle techto okolnosti aktualizuji cenu na 58 000,- . Na miste jeste drobna uprava mozna
Byl tu nejmenovany clen fora a obhlizel to auto vice. Zprava je takova, ze ac to na prvni pohled laika (mě) nevypada, tak ram je na vymenu. Mozna by povarit sel, ale za znacneho nasazeni a usili. Neni to nyni samozrejme v tom stavu, ze se to pri nakladani na plato zlomi, ale je potreba se na to pri renovaci pripravit. Jinak je vse stale tak, jak je napsano v inzeratu.
Ve svetle techto okolnosti aktualizuji cenu na 58 000,- . Na miste jeste drobna uprava mozna
LR SIII
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: P: S2A 1969, 88", LHD, safari
Musím potvrdit Rosťova slova. Pokud bych neměl na dílně jinou práci a šel po zajímavým dědkovi, tak bych ho možná vzal. Pro český ježdění má LHD nesporný výhody. Plechová palubka S2 je taky super. Základ auta je asi dobrej, rám je ale K.O. Osobně mi autíčka bylo líto, tak jsme se na něj zajeli s mechanikem mrknout. Z Prostějova to je kousek. Moc touto cestou Rosťovi děkuji za ochotu a vstřícnost. Nemít už těch Sérií sedm, asi bych se neudržel. Momentálně mám ale jiné priority, tak se do kompletní renovace nemám kdy pustit. A to auto ji potřebuje. A na díly je ho škoda.RostaO píše:tak, cerstve zpravy z vudcova stanu
Byl tu nejmenovany clen fora a obhlizel to auto vice. Zprava je takova, ze ac to na prvni pohled laika (mě) nevypada, tak ram je na vymenu. Mozna by povarit sel, ale za znacneho nasazeni a usili. Neni to nyni samozrejme v tom stavu, ze se to pri nakladani na plato zlomi, ale je potreba se na to pri renovaci pripravit. Jinak je vse stale tak, jak je napsano v inzeratu.
Ve svetle techto okolnosti aktualizuji cenu na 58 000,- . Na miste jeste drobna uprava mozna
Cyril.