SMazat
Moderátor: stan
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
SMazat
Zdravím nabízím přídavný voltmetr do D1 a pasuje i do D2) a defender na místa viz foto
je to tisknuto na 3D z ABS plastu
Kdo má obavu z tepla v interiéru tak nemusí mělo by to vydržet do 90°C
Cena je 350 plus pošta (většinou to je 400 i s poštou)
Podsvětlení mám momentálně zelené (situovalk jsem to k tomu že mám podsvětlené do zelena)
ale kdyby byl zájem tak bych mohl udělat - žluté,modré,červené
je to tisknuto na 3D z ABS plastu
Kdo má obavu z tepla v interiéru tak nemusí mělo by to vydržet do 90°C
Cena je 350 plus pošta (většinou to je 400 i s poštou)
Podsvětlení mám momentálně zelené (situovalk jsem to k tomu že mám podsvětlené do zelena)
ale kdyby byl zájem tak bych mohl udělat - žluté,modré,červené
Naposledy upravil(a) budsky dne 02 zář 2017 23:43, celkem upraveno 3 x.
-
- Příspěvky: 2715
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Přídavný volmetr
Pokud to pošleš poštou tak beru.
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
poštou nejni problém píšu si až to bude hotové budu chystat
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Přídavný volmetr
Dobrej nápad,taky beru,kam to zapojit,rovnou na altík?
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
na altík nejni potřeba ja ho mám připojený na plus a mínus u rádia..ale připojit se dá kamkoliv kde je plus po zapnutí klíčku a mínus
Re: Přídavný volmetr
Tam to ukazuje hlouposti, měl jsem to napájené z nějakého kabelu podsvícení a celkem to kecalo. Nej je to připojit přímo na Baterku
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
Na podsvícení to opravdu nejde tam je totiž i po startu 12.2V ale jde to na zapolvač tam je normální a na radiu jee taky napětí co je na baterce
- Gumidek2012
- Příspěvky: 132
- Registrován: 14 říj 2014 15:27
- auto: DISCOVERY 1
Re: Přídavný volmetr
Taky bych měl zájem. Vypadá to dobře. Mám to objednat přes SZ i s adresou?
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Přídavný volmetr
Se zeptám - něco podobného ale s malým LCD a tlačítkem na přepnutí dvou vstupů - tedy hlavní baterka a přídavná baterka, a hlavně s minimální spotřebou (pod 0,1mA), aby to mohl být zapnutí furt, když auto stojí? Velikost až tak nerozhoduje. Ideálně, aby se to mu po zapnutí světel rozsvítilo podsvícení toho LCD.
A druhý dotaz - jak si to stávající poradí s teplotou - do auta bych očekával, že to zvládne alespoň -20°C až +50°C, bez toho, aby to byl nějak moc nepřesné.
A druhý dotaz - jak si to stávající poradí s teplotou - do auta bych očekával, že to zvládne alespoň -20°C až +50°C, bez toho, aby to byl nějak moc nepřesné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
nic s LCD a přepínáním zatím neplanuji,napad dobrý..zvladné do +65°C a teplota dole je psaní na tom segmentovým kolem -10,ale ten co mám daný v aute tak chodil i při letošní zimně,jen mel menší svítivost a ta je dána konstrukci tech segmentů...jinak jak ješte pišete aby to bylo stále zapnutí a melo minimální odběr je zbytečnost,kdyžzý nikam nejede tak to nemusí být přece u stojicího auta funkčníMadTom píše: ↑11 dub 2017 08:07 Se zeptám - něco podobného ale s malým LCD a tlačítkem na přepnutí dvou vstupů - tedy hlavní baterka a přídavná baterka, a hlavně s minimální spotřebou (pod 0,1mA), aby to mohl být zapnutí furt, když auto stojí? Velikost až tak nerozhoduje. Ideálně, aby se to mu po zapnutí světel rozsvítilo podsvícení toho LCD.
A druhý dotaz - jak si to stávající poradí s teplotou - do auta bych očekával, že to zvládne alespoň -20°C až +50°C, bez toho, aby to byl nějak moc nepřesné.
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Přídavný volmetr
K tomu když nejedu - klasická zkušenost je z kempu (v létě nebo v zimě), kdy auto nikam několik dnů nejede, ale z baterky nebo baterek jede buďto lednice nebo nezávislé topení (bufík), a potom je indikace napětí baterek více než vhodná.
A LEDky mají prostě velkou vlastní spotřebu - z principu. Takže buďto malé hloupé LCD - jako je v "hodinkách", nebo tlačítko, kterým si rozsvítím displej jenom na chvilku - jako bylo v hodinkách s LED.
A protože mám v autě 2 baterky, tak je vhodné mít možnost měřit obě - když auto stojí. Za jízdy, pokud běží motor a jsou baterky dobíjené, tak se spíš měří napětí alternátoru, než napětí baterek.
A k teplotnímu rozsahu - nešlo až tak o samotný displej - když bude v zimě svítit o něco méně, ale furt zůstane čitelnej, tak to není velkej problém, ale o napěťovou referenci, o kterou je celé měření opřené - aby tam neujížděla s teplotou. Co mám v autě vysílačku Yaesu FT857, tak ta sice umí napětí měřit, ale s teplotou to kecá klidně o 1V, což je strašně moc. Poprvé mě to překvapilo, tak jsem i zastavil a vytáhnul multimetr, a ono bylo vše v pořádku. Vzhledem k rozlišení na 0,1V bych očekával maximální odchylku okolo toho 0,1V - tedy aby se "ztratila" v rozlišení displeje.
A LEDky mají prostě velkou vlastní spotřebu - z principu. Takže buďto malé hloupé LCD - jako je v "hodinkách", nebo tlačítko, kterým si rozsvítím displej jenom na chvilku - jako bylo v hodinkách s LED.
A protože mám v autě 2 baterky, tak je vhodné mít možnost měřit obě - když auto stojí. Za jízdy, pokud běží motor a jsou baterky dobíjené, tak se spíš měří napětí alternátoru, než napětí baterek.
A k teplotnímu rozsahu - nešlo až tak o samotný displej - když bude v zimě svítit o něco méně, ale furt zůstane čitelnej, tak to není velkej problém, ale o napěťovou referenci, o kterou je celé měření opřené - aby tam neujížděla s teplotou. Co mám v autě vysílačku Yaesu FT857, tak ta sice umí napětí měřit, ale s teplotou to kecá klidně o 1V, což je strašně moc. Poprvé mě to překvapilo, tak jsem i zastavil a vytáhnul multimetr, a ono bylo vše v pořádku. Vzhledem k rozlišení na 0,1V bych očekával maximální odchylku okolo toho 0,1V - tedy aby se "ztratila" v rozlišení displeje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
MadTom píše: ↑11 dub 2017 08:57 K tomu když nejedu - klasická zkušenost je z kempu (v létě nebo v zimě), kdy auto nikam několik dnů nejede, ale z baterky nebo baterek jede buďto lednice nebo nezávislé topení (bufík), a potom je indikace napětí baterek více než vhodná.
A LEDky mají prostě velkou vlastní spotřebu - z principu. Takže buďto malé hloupé LCD - jako je v "hodinkách", nebo tlačítko, kterým si rozsvítím displej jenom na chvilku - jako bylo v hodinkách s LED.
A protože mám v autě 2 baterky, tak je vhodné mít možnost měřit obě - když auto stojí. Za jízdy, pokud běží motor a jsou baterky dobíjené, tak se spíš měří napětí alternátoru, než napětí baterek.
A k teplotnímu rozsahu - nešlo až tak o samotný displej - když bude v zimě svítit o něco méně, ale furt zůstane čitelnej, tak to není velkej problém, ale o napěťovou referenci, o kterou je celé měření opřené - aby tam neujížděla s teplotou. Co mám v autě vysílačku Yaesu FT857, tak ta sice umí napětí měřit, ale s teplotou to kecá klidně o 1V, což je strašně moc. Poprvé mě to překvapilo, tak jsem i zastavil a vytáhnul multimetr, a ono bylo vše v pořádku. Vzhledem k rozlišení na 0,1V bych očekával maximální odchylku okolo toho 0,1V - tedy aby se "ztratila" v rozlišení displeje.
zkusim se zamyslet a uvidime jestli neco vymyslim
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Přídavný volmetr
Ber to prosím jako námět, nikoliv jako kritiku. Moc se mi líbí každej, kdo takovou věc dotáhne do funkčního stavu. Na to teplotní zkoušení stačí mrazák na jedné straně a papírová krabice a fén na vlasy na straně druhé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
testováno v minus 18 a napeti zobrazené bylo stejné
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
Naskytl se jeden problém,pan co mi měl delat obal momentálně nemá cca měsic čas,a když jsem poptáíval vyrobu jinde tak za ten hlinik chteli nesmysl,proto kdybyse chtel ješte nekdo přidat tak má spoustu času na rozmyšlenou
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
Ja jsem se chtel drzet stranou, ale kdyz tady furt vidim nove prispevky, tak mi to neda...
Zkousels to uz pouzivat? I v noci? Ja jsem si daval do D1 velmi podobny segmentovy display misto nefunkcnich hodin (s prepinanim mezi hodinama, voltmetrem a teplomerem) a v noci mi to sviceni v mem zornem poli vadilo natolik, az jsem ho prelepil paskou. A tohle je s ohledem na mozne oslnovani na jeste hloupejsim miste.
Zkousels to uz pouzivat? I v noci? Ja jsem si daval do D1 velmi podobny segmentovy display misto nefunkcnich hodin (s prepinanim mezi hodinama, voltmetrem a teplomerem) a v noci mi to sviceni v mem zornem poli vadilo natolik, az jsem ho prelepil paskou. A tohle je s ohledem na mozne oslnovani na jeste hloupejsim miste.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
Ano zkoušel.mam to už pár měsicu namontovaný (je to o pár přispevku že jsem to testoval i vzime) takže ani v noci problém nemám..a třeba v tomto miste je to přesne schované za volantem..pojir píše: ↑13 dub 2017 13:02 Ja jsem se chtel drzet stranou, ale kdyz tady furt vidim nove prispevky, tak mi to neda...
Zkousels to uz pouzivat? I v noci? Ja jsem si daval do D1 velmi podobny segmentovy display misto nefunkcnich hodin (s prepinanim mezi hodinama, voltmetrem a teplomerem) a v noci mi to sviceni v mem zornem poli vadilo natolik, az jsem ho prelepil paskou. A tohle je s ohledem na mozne oslnovani na jeste hloupejsim miste.
- Serpin
- Příspěvky: 62
- Registrován: 10 lis 2010 17:04
- auto: Disco 300Tdi
- Bydliště: kousek vod Plzne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
Pokud by to bylo moc intenzivni svetlo, taky by mi to vadilo. Ale v nejhorsim to pujde asi prelepit nejakou folii.
Taky mam zajem - predpokladam ze se to da dat i na druhou stranu, nejen vpravo od volantu.
Taky mam zajem - predpokladam ze se to da dat i na druhou stranu, nejen vpravo od volantu.
- budsky
- Příspěvky: 265
- Registrován: 14 říj 2009 12:42
- auto: SIIA;Discovery I
- Bydliště: Vrátkov a ted i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný volmetr
je to jedno na kterou stranu,proste kamkoliv kde je tento otvor