Stupačky jsou asi boční, jedna i s nějakou výztuhou.
pro členy fora se najde nějaká dohoda.
https://auto.bazos.cz/inzerat/117471574 ... upacka.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/117471840 ... i-lemy.php
SMAZAT
Moderátor: stan
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
SMAZAT
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Defender - boční stupačky, lemy, kryt rezervy
Vidim tam zástěrku , nemáš dvě?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender - boční stupačky, lemy, kryt rezervy
jednu tuhle a jednu s origo logem LR
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Defender - boční stupačky, lemy, kryt rezervy
Nějaký ošklivý přední lemy tam nemáš? Potřebuju je stejně oříznout na nové širší lemy, hezkejch je škoda a jsou zbytečně dražší.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.