D1 hybridne turbo
Moderátor: stan
D1 hybridne turbo
Zdravim predam hybridne turbo pasuje original na 200 aj 300 tdi toto je namontovane na zvody z 300vky netreba nic prerabat staci presrobovat zvody ide pekne odspodu pekne drzi nastaveny tlak je nove cena 300€
Re: D1 hybridne turbo
Compresor k tomu je?
Re: D1 hybridne turbo
Jaky compresor
Re: D1 hybridne turbo
V čem je teda hybridni? Compresor myslim ten hlinikovy šnek na sani.
Re: D1 hybridne turbo
Zajímavá diskuze, o čem se tu vlastně hovoří?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: D1 hybridne turbo
HH ne mám na mysli, Compresor..
Každe Turbo se zklada z 3 věci, compresor housing,CHRA(to co prodávaš) a turbine housing.
A pokud je to hybrid tak by měl mit jiny pruměr compresorového kolečka tedy je potřeba jiny housing, leda ještě že by měl jen větší počet lopatek.
A každopadně z principu je hybridni turbo z hlediska spolehlivosti omyl
Každe Turbo se zklada z 3 věci, compresor housing,CHRA(to co prodávaš) a turbine housing.
A pokud je to hybrid tak by měl mit jiny pruměr compresorového kolečka tedy je potřeba jiny housing, leda ještě že by měl jen větší počet lopatek.
A každopadně z principu je hybridni turbo z hlediska spolehlivosti omyl
Re: D1 hybridne turbo
Hej ma to inak vyfrezovanu vrtulu ako origo a zevraj nejake specialne lahkobezne loziska
Re: D1 hybridne turbo
Tohle nebude fungovat jinak ani lip než klasicke turbo co je original
Re: D1 hybridne turbo
Samozrejme ze to je lepsie ako original ide to hlavne odspodu lepsie
Re: D1 hybridne turbo
Hele mě je to jedno ale s tim jestli bude turbo držet tlak nemá ta CHRA nic společného, specialni lehkomběžné ložiska jsou blbost, ty ložiska jsou stejne už snad 50 let, a jedine lepší je kuličkové a to stoji batoh. Machinovane kolečko neni Merlinova hul a rozhodně ti neuděla nějaky zajímavy spodek. A to co ti nejvic ovlivni spodek je zavření WG který po tomhle zustane stejny protože necháš puvodní Turbine Housing.(a ty dosedaci plochy nebudou v buh ví jakem stavu).
Jediné na co tohle má vliv je aby to nepouštělo olej a m8 to novy kolečka, což muže byt rozdil proti starym, pokud to něco nasálo a byly okousané nebo poohýbané.
A BTW hybrid je z principu blbost, protože ty ložiska hlavně axialní jsou dimenzovane na určity pruměr kolečka a od toho pusobící síly na axialní ložisko a pokud to nerušíš at už na traně turbiny nebo compresoru tak je to jen otazka času než to udělá vuli a poteče. Na chvilkový výokon zavody atd to muže byt fajn ale na spolehlivost je to chyba.
Jediné na co tohle má vliv je aby to nepouštělo olej a m8 to novy kolečka, což muže byt rozdil proti starym, pokud to něco nasálo a byly okousané nebo poohýbané.
A BTW hybrid je z principu blbost, protože ty ložiska hlavně axialní jsou dimenzovane na určity pruměr kolečka a od toho pusobící síly na axialní ložisko a pokud to nerušíš at už na traně turbiny nebo compresoru tak je to jen otazka času než to udělá vuli a poteče. Na chvilkový výokon zavody atd to muže byt fajn ale na spolehlivost je to chyba.
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: D1 hybridne turbo
Ked je to blbost prid sa previest na nasich autach kde nám to funguje uz dost dlho a uvidis ci to stoji za hovno
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D1 hybridne turbo
A co když zrovna ty ložiska jsou tam větší, a celé je to lépe vyvážené, aby to mohlo točit větší otáčky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D1 hybridne turbo
Otačky jine to točit nebude, to je věc regulace, větši ložiska jsou větší tření a menší učinnost. A dimenzace ložisek není limitem pro otačky turba,, to je jen pevnost compresorového kolečka.
To vyvážení je zas spíše z hlediska spolehlivosti ale na učinnost to takřka nemá vliv
To vyvážení je zas spíše z hlediska spolehlivosti ale na učinnost to takřka nemá vliv
Re: D1 hybridne turbo
Máš to v serii nenality, žadny boost pin a maš znatelně lepší spodek,,pak předchozí turbo bylo ko ale rozhodně to neni timhle.discovery1liptov píše: ↑23 čer 2019 12:17 Ked je to blbost prid sa previest na nasich autach kde nám to funguje uz dost dlho a uvidis ci to stoji za hovno
Tohle je prostě jen Hřidel s dvěma kolečkama nic vic to neumí.
Ale pokud mate takovou zkušenost tak v pohodě, jsem chtěl dodat k inzeratu že hybrid v pravem slova smyslu to neni a se stalostí tlaku to nemá co dělat, a ten spodek je dle mě hodně diskutabilni.
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: D1 hybridne turbo
Precitaj si
http://www.turborebuild.co.uk/webshop/p ... ridge.html
Pouzivam tieto...
Odoslané z SM-G390F pomocou Tapatalku
http://www.turborebuild.co.uk/webshop/p ... ridge.html
Pouzivam tieto...
Odoslané z SM-G390F pomocou Tapatalku
Re: D1 hybridne turbo
Škoda že tam neni nějaky graf nebo srovnání, ono se to zda hrozně hezke ale rozdil 500 otaček co tam píšouje brutalni hodnota(jen vyměnou kolečka) protože nic jineho podstatného tam není, obzvlast u nafty. A znova nevěřím že to jde jen vyměnou CHRY. Jina je pokud tam udělaš upravy co pišou dole, vykuchat vyfuk udělat čerpadlo foukat 1,5 baru , upravit airbox atd.
Asi tak když už to padlo chapu tam dát tohle ale za mě žadné velkem očekáváni.
Asi tak když už to padlo chapu tam dát tohle ale za mě žadné velkem očekáváni.
Re: D1 hybridne turbo
Ještě dodám, že standartní svody 300tdi nejsou stavěné na tepelnou zátěž při 1.5bar. I 1.3bar je na ně dost. Někde to déle podržíš, třebas do kopce na dálnici a spálíš je. Popraská to kolem WG a začnou propouštět. Turbo píská. Kámoš takhle spálil 3.
Pak přešel na VNT.
Jestli to používáš na 1.5, tak měř EGT a hlídej se
Pak přešel na VNT.
Jestli to používáš na 1.5, tak měř EGT a hlídej se
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: D1 hybridne turbo
Chalani pocujte vsak nikto netvrdi ze na vydojeny motor das hybrid a mas 200koni ja mam na svojom aute prerobene sanie velky cooler velky chladic elektricke vrtule hybrid vsade hlinikove rury pevnostne spony nerez vyfuk samozrejme budiky prislusne k tomu a upravene cerpadlo... a efekt tam je krasny tomu ver
Odoslané z SM-G390F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-G390F pomocou Tapatalku