D1 hybridne turbo

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Lr_Kubajs
Příspěvky: 155
Registrován: 16 črc 2018 11:50
tel.: 0918551321
auto: Disco 1

D1 hybridne turbo

#1 Příspěvek od Lr_Kubajs » 23 čer 2019 05:14

Zdravim predam hybridne turbo pasuje original na 200 aj 300 tdi toto je namontovane na zvody z 300vky netreba nic prerabat staci presrobovat zvody ide pekne odspodu pekne drzi nastaveny tlak je nove cena 300€
Přílohy
A0727F58-E453-43C4-BE0F-762DC4E800F6.jpeg

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: D1 hybridne turbo

#2 Příspěvek od kupec18 » 23 čer 2019 08:19

Compresor k tomu je?

Lr_Kubajs
Příspěvky: 155
Registrován: 16 črc 2018 11:50
tel.: 0918551321
auto: Disco 1

Re: D1 hybridne turbo

#3 Příspěvek od Lr_Kubajs » 23 čer 2019 09:48

Jaky compresor

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: D1 hybridne turbo

#4 Příspěvek od kupec18 » 23 čer 2019 10:10

V čem je teda hybridni? Compresor myslim ten hlinikovy šnek na sani.

Uživatelský avatar
stracci
Příspěvky: 239
Registrován: 13 pro 2013 20:17
auto: Discovery I
Bydliště: BS

Re: D1 hybridne turbo

#5 Příspěvek od stracci » 23 čer 2019 10:20

kupec18 píše: 23 čer 2019 10:10 V čem je teda hybridni? Compresor myslim ten hlinikovy šnek na sani.
Ty maš na mysli asi Intercooler...
LR DI 300 Tdi

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: D1 hybridne turbo

#6 Příspěvek od mr-tomas » 23 čer 2019 10:24

Zajímavá diskuze, o čem se tu vlastně hovoří? :lol: :lol: :lol:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: D1 hybridne turbo

#7 Příspěvek od kupec18 » 23 čer 2019 10:34

HH ne mám na mysli, Compresor..

Každe Turbo se zklada z 3 věci, compresor housing,CHRA(to co prodávaš) a turbine housing.
A pokud je to hybrid tak by měl mit jiny pruměr compresorového kolečka tedy je potřeba jiny housing, leda ještě že by měl jen větší počet lopatek.

A každopadně z principu je hybridni turbo z hlediska spolehlivosti omyl

Lr_Kubajs
Příspěvky: 155
Registrován: 16 črc 2018 11:50
tel.: 0918551321
auto: Disco 1

Re: D1 hybridne turbo

#8 Příspěvek od Lr_Kubajs » 23 čer 2019 10:47

Hej ma to inak vyfrezovanu vrtulu ako origo a zevraj nejake specialne lahkobezne loziska

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: D1 hybridne turbo

#9 Příspěvek od kupec18 » 23 čer 2019 10:54

Tohle nebude fungovat jinak ani lip než klasicke turbo co je original

Lr_Kubajs
Příspěvky: 155
Registrován: 16 črc 2018 11:50
tel.: 0918551321
auto: Disco 1

Re: D1 hybridne turbo

#10 Příspěvek od Lr_Kubajs » 23 čer 2019 11:09

Samozrejme ze to je lepsie ako original ide to hlavne odspodu lepsie

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: D1 hybridne turbo

#11 Příspěvek od kupec18 » 23 čer 2019 11:40

Hele mě je to jedno ale s tim jestli bude turbo držet tlak nemá ta CHRA nic společného, specialni lehkomběžné ložiska jsou blbost, ty ložiska jsou stejne už snad 50 let, a jedine lepší je kuličkové a to stoji batoh. Machinovane kolečko neni Merlinova hul a rozhodně ti neuděla nějaky zajímavy spodek. A to co ti nejvic ovlivni spodek je zavření WG který po tomhle zustane stejny protože necháš puvodní Turbine Housing.(a ty dosedaci plochy nebudou v buh ví jakem stavu).

Jediné na co tohle má vliv je aby to nepouštělo olej a m8 to novy kolečka, což muže byt rozdil proti starym, pokud to něco nasálo a byly okousané nebo poohýbané.

A BTW hybrid je z principu blbost, protože ty ložiska hlavně axialní jsou dimenzovane na určity pruměr kolečka a od toho pusobící síly na axialní ložisko a pokud to nerušíš at už na traně turbiny nebo compresoru tak je to jen otazka času než to udělá vuli a poteče. Na chvilkový výokon zavody atd to muže byt fajn ale na spolehlivost je to chyba.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1167
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: D1 hybridne turbo

#12 Příspěvek od discovery1liptov » 23 čer 2019 12:17

Ked je to blbost prid sa previest na nasich autach kde nám to funguje uz dost dlho a uvidis ci to stoji za hovno :Sorry: :Sorry: :Sorry:

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D1 hybridne turbo

#13 Příspěvek od MadTom » 23 čer 2019 12:28

A co když zrovna ty ložiska jsou tam větší, a celé je to lépe vyvážené, aby to mohlo točit větší otáčky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: D1 hybridne turbo

#14 Příspěvek od kupec18 » 23 čer 2019 12:50

Otačky jine to točit nebude, to je věc regulace, větši ložiska jsou větší tření a menší učinnost. A dimenzace ložisek není limitem pro otačky turba,, to je jen pevnost compresorového kolečka.

To vyvážení je zas spíše z hlediska spolehlivosti ale na učinnost to takřka nemá vliv

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: D1 hybridne turbo

#15 Příspěvek od kupec18 » 23 čer 2019 12:52

discovery1liptov píše: 23 čer 2019 12:17 Ked je to blbost prid sa previest na nasich autach kde nám to funguje uz dost dlho a uvidis ci to stoji za hovno :Sorry: :Sorry: :Sorry:
Máš to v serii nenality, žadny boost pin a maš znatelně lepší spodek,,pak předchozí turbo bylo ko ale rozhodně to neni timhle.

Tohle je prostě jen Hřidel s dvěma kolečkama nic vic to neumí.


Ale pokud mate takovou zkušenost tak v pohodě, jsem chtěl dodat k inzeratu že hybrid v pravem slova smyslu to neni a se stalostí tlaku to nemá co dělat, a ten spodek je dle mě hodně diskutabilni.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1167
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: D1 hybridne turbo

#16 Příspěvek od discovery1liptov » 23 čer 2019 12:57

Precitaj si


http://www.turborebuild.co.uk/webshop/p ... ridge.html

Pouzivam tieto...

Odoslané z SM-G390F pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: D1 hybridne turbo

#17 Příspěvek od kupec18 » 23 čer 2019 13:27

Škoda že tam neni nějaky graf nebo srovnání, ono se to zda hrozně hezke ale rozdil 500 otaček co tam píšouje brutalni hodnota(jen vyměnou kolečka) protože nic jineho podstatného tam není, obzvlast u nafty. A znova nevěřím že to jde jen vyměnou CHRY. Jina je pokud tam udělaš upravy co pišou dole, vykuchat vyfuk udělat čerpadlo foukat 1,5 baru , upravit airbox atd.

Asi tak když už to padlo chapu tam dát tohle ale za mě žadné velkem očekáváni.

vik2
Příspěvky: 229
Registrován: 21 úno 2014 07:56
auto: Def 110 300Tdi

Re: D1 hybridne turbo

#18 Příspěvek od vik2 » 25 čer 2019 09:26

Ještě dodám, že standartní svody 300tdi nejsou stavěné na tepelnou zátěž při 1.5bar. I 1.3bar je na ně dost. Někde to déle podržíš, třebas do kopce na dálnici a spálíš je. Popraská to kolem WG a začnou propouštět. Turbo píská. Kámoš takhle spálil 3.
Pak přešel na VNT.

Jestli to používáš na 1.5, tak měř EGT a hlídej se

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 1167
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: D1 hybridne turbo

#19 Příspěvek od discovery1liptov » 25 čer 2019 09:55

Chalani pocujte vsak nikto netvrdi ze na vydojeny motor das hybrid a mas 200koni ja mam na svojom aute prerobene sanie velky cooler velky chladic elektricke vrtule hybrid vsade hlinikove rury pevnostne spony nerez vyfuk samozrejme budiky prislusne k tomu a upravene cerpadlo... a efekt tam je krasny tomu ver

Odoslané z SM-G390F pomocou Tapatalku


Zamčeno