PRODÁNO: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Moderátor: stan
- Miki242
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 čer 2015 19:01
- tel.: 737488161
- auto: Disco 2
- Bydliště: Ohnišov
- Kontaktovat uživatele:
PRODÁNO: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Prodám NANOCOM Evolution pro Discovery TD5 a Defender TD5 za 8000,- bez DPH. Nevyužitý, 2 roky starý. Kontakt 737488161.
Naposledy upravil(a) Miki242 dne 03 kvě 2018 13:44, celkem upraveno 1 x.
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Koupím! Snažil jsem se ho sehnal v Litepu (nevědí kdy bude) a u Eliotta to také nevypadalo úplně "user-friendly" - tak než ho objednávat z UK, je tohle pro mne lepší varianta. Napsal jsem SMS...
Hyundai SantaFe 2003 2,4i+LPG (do práce)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Aha, jsem rád, že vím odkud vítr vane, takže když jsme závazně potvrdili dodání do 14 dnů, tak to není dostatečně "user-friendly" . Fakt už někdy nevím, co by si zákazníci přáli. Slušností by bylo alespoň objednávku zrušit...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Treba chce oba dva i ten z uk od tebe
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
No, nechtěl jsem vyvolávat flame, ale budiž. Tak tedy, jak to bylo u eliotta...
- nanocom má (i v tuto chvíli) na stránkách uveden jako skladem
- objednal jsem ve druhé polovině minulého týdne
- tudíž mne trošku překvapilo, když mi volala zaměstnankyně eliotta (Špinarová) s tím, že "zboží bude do 14 dní"
- souhlasil jsem a ve čtvrtek 26.4. odpoledne dorazila faktura. Předpokládal jsem logicky, že zboží je třeba uhradit, než bude expedováno
- v pátek 27.4. mne úporně sháněla p. Špinarová s tím, že očekává úhradu vůbec před tím, než bude zboží eliottem objednáno. Vzhledem k tomu, že jsem celý den učil mladší kolegy, neměl jsem čas to řešit (což jsem se jí i snažil vysvětlit, ale seklepat jí z telefonu bylo dosti náročné).
- v pondělí 30.4. krátce po obědě dorazil mail od paní Špinarové, že objednávku stornuje, neboť doposud není částka na účtu.
- vzhledem k tomu, že částku jsem nestihl poslat, mávl jsem rukou, pomyslil si něco o českých eshopech a rozhodl se sehnat jinak...
Tedy, co bych asi já jako zákazník přál (když teda eliott neví, co by si zákazníci přáli):
- zboží, které je deklarováno jako skladem, aby bylo skladem
- zboží, které je standardní (což Nanocom dle mého soudu je), aby bylo normální zaplatit před nákupem, ne před objednáním u dodavatele (opravdu jako zákazník nechci řešit cash-flow prodejce)
- pokud je třeba uhradit částku takto předčasně, bylo by vhodné na to upozornit při objednávání zboží na webu
- ponechat slušnou dobu na úhradu (i pokud bych částku poslal ze své banky na uvedený fio účet v pátek, zřejmě by ještě v pondělí nebyla připsána).
Částku jsem měl v plánu uhradit 1.5. po návratu domů z cest - a takto retrospektivně jsem rád, že jsem tak večer 27.4. nestihl učinit...
Suma sumarum, slušností eliotta by teď bylo alespoň napsat, že "neočekává, že zákazník zruší objednávku, kterou paní Špinarová tak aktivně a rychle zrušila sama.
- nanocom má (i v tuto chvíli) na stránkách uveden jako skladem
- objednal jsem ve druhé polovině minulého týdne
- tudíž mne trošku překvapilo, když mi volala zaměstnankyně eliotta (Špinarová) s tím, že "zboží bude do 14 dní"
- souhlasil jsem a ve čtvrtek 26.4. odpoledne dorazila faktura. Předpokládal jsem logicky, že zboží je třeba uhradit, než bude expedováno
- v pátek 27.4. mne úporně sháněla p. Špinarová s tím, že očekává úhradu vůbec před tím, než bude zboží eliottem objednáno. Vzhledem k tomu, že jsem celý den učil mladší kolegy, neměl jsem čas to řešit (což jsem se jí i snažil vysvětlit, ale seklepat jí z telefonu bylo dosti náročné).
- v pondělí 30.4. krátce po obědě dorazil mail od paní Špinarové, že objednávku stornuje, neboť doposud není částka na účtu.
- vzhledem k tomu, že částku jsem nestihl poslat, mávl jsem rukou, pomyslil si něco o českých eshopech a rozhodl se sehnat jinak...
Tedy, co bych asi já jako zákazník přál (když teda eliott neví, co by si zákazníci přáli):
- zboží, které je deklarováno jako skladem, aby bylo skladem
- zboží, které je standardní (což Nanocom dle mého soudu je), aby bylo normální zaplatit před nákupem, ne před objednáním u dodavatele (opravdu jako zákazník nechci řešit cash-flow prodejce)
- pokud je třeba uhradit částku takto předčasně, bylo by vhodné na to upozornit při objednávání zboží na webu
- ponechat slušnou dobu na úhradu (i pokud bych částku poslal ze své banky na uvedený fio účet v pátek, zřejmě by ještě v pondělí nebyla připsána).
Částku jsem měl v plánu uhradit 1.5. po návratu domů z cest - a takto retrospektivně jsem rád, že jsem tak večer 27.4. nestihl učinit...
Suma sumarum, slušností eliotta by teď bylo alespoň napsat, že "neočekává, že zákazník zruší objednávku, kterou paní Špinarová tak aktivně a rychle zrušila sama.
Hyundai SantaFe 2003 2,4i+LPG (do práce)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Vážený pane,jbb píše: ↑03 kvě 2018 07:42 No, nechtěl jsem vyvolávat flame, ale budiž. Tak tedy, jak to bylo u eliotta...
- nanocom má (i v tuto chvíli) na stránkách uveden jako skladem
- objednal jsem ve druhé polovině minulého týdne
- tudíž mne trošku překvapilo, když mi volala zaměstnankyně eliotta (Špinarová) s tím, že "zboží bude do 14 dní"
- souhlasil jsem a ve čtvrtek 26.4. odpoledne dorazila faktura. Předpokládal jsem logicky, že zboží je třeba uhradit, než bude expedováno
- v pátek 27.4. mne úporně sháněla p. Špinarová s tím, že očekává úhradu vůbec před tím, než bude zboží eliottem objednáno. Vzhledem k tomu, že jsem celý den učil mladší kolegy, neměl jsem čas to řešit (což jsem se jí i snažil vysvětlit, ale seklepat jí z telefonu bylo dosti náročné).
- v pondělí 30.4. krátce po obědě dorazil mail od paní Špinarové, že objednávku stornuje, neboť doposud není částka na účtu.
- vzhledem k tomu, že částku jsem nestihl poslat, mávl jsem rukou, pomyslil si něco o českých eshopech a rozhodl se sehnat jinak...
Tedy, co bych asi já jako zákazník přál (když teda eliott neví, co by si zákazníci přáli):
- zboží, které je deklarováno jako skladem, aby bylo skladem
- zboží, které je standardní (což Nanocom dle mého soudu je), aby bylo normální zaplatit před nákupem, ne před objednáním u dodavatele (opravdu jako zákazník nechci řešit cash-flow prodejce)
- pokud je třeba uhradit částku takto předčasně, bylo by vhodné na to upozornit při objednávání zboží na webu
- ponechat slušnou dobu na úhradu (i pokud bych částku poslal ze své banky na uvedený fio účet v pátek, zřejmě by ještě v pondělí nebyla připsána).
Částku jsem měl v plánu uhradit 1.5. po návratu domů z cest - a takto retrospektivně jsem rád, že jsem tak večer 27.4. nestihl učinit...
Suma sumarum, slušností eliotta by teď bylo alespoň napsat, že "neočekává, že zákazník zruší objednávku, kterou paní Špinarová tak aktivně a rychle zrušila sama.
skladem je Nanocom se SW pro Defender, Vy jste chtěl pro D2, což není často žádaný produkt a proto se ojednává, platba předem je požadována přesně kvůli takovým, jako jste Vy, kteří si to najednou rozmyslí. Jsem rád, že se mé rozhodnutí objednávat takové věci až po zaplacení, opět ukázalo jako správné.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Nu, já se hádat nebudu. Nerozporujete nic z toho, co jsem napsal, pravda je, že na Vašem webu je uvedena varianta NCOM1 (ovšem v popisu jsou pak i další varianty a celé je to ve složce D2/elektro/ostatní).
Chápu, že vyhovět každému zákazníkovi je cesta do pekel, tak Vám přeji, ať Vám Váš business model (včetně poněkud neurvalého vztahu k zákazníkům) funguje... A pro ostatní - až bude někdo u Vás něco objednávat, tak alespoň bude vědět, že si musí s platbou opravdu pospíšit
P.S. Také provozuji nějaký ten eshop, takže mne zákazníci také občas štvou - leč Vaší úrovně (n)asertivity jsem ještě nedosáhl
Chápu, že vyhovět každému zákazníkovi je cesta do pekel, tak Vám přeji, ať Vám Váš business model (včetně poněkud neurvalého vztahu k zákazníkům) funguje... A pro ostatní - až bude někdo u Vás něco objednávat, tak alespoň bude vědět, že si musí s platbou opravdu pospíšit
P.S. Také provozuji nějaký ten eshop, takže mne zákazníci také občas štvou - leč Vaší úrovně (n)asertivity jsem ještě nedosáhl
Hyundai SantaFe 2003 2,4i+LPG (do práce)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Nemusí si s platbou pospíšit, pokud striktně netrvá na dodání do 14 dnů, jako Vy. Nebýt toho, že jste trval na závazném dodání do 14 dnů , písemně potvrzeného na faktuře, nevyvíjeli bychom tlak na včasné uhrazení. Snažím se každému vyhovět, ale pokud na jedné straně požadujete dodání do 14ti dnů, jste dopředu informován, že objednáme zboží až po uhrazení faktury a přesto odkládáte platbu skoro o týden, nezbylo nám, než objednávku zrušit z naší strany, protože bychom již nedokázali splnit Váš požadavek na termín dodání.jbb píše: ↑03 kvě 2018 08:21 Nu, já se hádat nebudu. Nerozporujete nic z toho, co jsem napsal, pravda je, že na Vašem webu je uvedena varianta NCOM1 (ovšem v popisu jsou pak i další varianty a celé je to ve složce D2/elektro/ostatní).
Chápu, že vyhovět každému zákazníkovi je cesta do pekel, tak Vám přeji, ať Vám Váš business model (včetně poněkud neurvalého vztahu k zákazníkům) funguje... A pro ostatní - až bude někdo u Vás něco objednávat, tak alespoň bude vědět, že si musí s platbou opravdu pospíšit
P.S. Také provozuji nějaký ten eshop, takže mne zákazníci také občas štvou - leč Vaší úrovně (n)asertivity jsem ještě nedosáhl
Každopádně celý problém evidentně odstartovali u LITEP4x4, pokud Vám, jak jste nám tvrdil, sdělili, že NANOCOM je dlouhodobě nedostupný.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
Písemně potvrzeného na faktuře... Ano, to jsem chtěl. A když o tom tak mluvíte, koukněte se prosím na tu fakturu... Není to tam
Nicméně máte pravdu, že to začlo v Litepu, kde mi zrušili objednávku s tím, že to nejsou v tuto chvíli schopni objednat. Pokračovalo to ovšem u Vás, když se z položky "skladem" najednou stalo "do 14 dní" a vzápětí "ale zaplatit ihned".
Tím asi považuji záležitost pro mne za uzavřenou - nejsem marketingový konsultant, abych Vám říkal, jak máte vést svoji firmu
Nicméně máte pravdu, že to začlo v Litepu, kde mi zrušili objednávku s tím, že to nejsou v tuto chvíli schopni objednat. Pokračovalo to ovšem u Vás, když se z položky "skladem" najednou stalo "do 14 dní" a vzápětí "ale zaplatit ihned".
Tím asi považuji záležitost pro mne za uzavřenou - nejsem marketingový konsultant, abych Vám říkal, jak máte vést svoji firmu
Hyundai SantaFe 2003 2,4i+LPG (do práce)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: NANOCOM Evolution, Disco a Deff TD5
V pohodě, já bych si do toho také kecat nenechaljbb píše: ↑03 kvě 2018 09:01 Písemně potvrzeného na faktuře... Ano, to jsem chtěl. A když o tom tak mluvíte, koukněte se prosím na tu fakturu... Není to tam
Nicméně máte pravdu, že to začlo v Litepu, kde mi zrušili objednávku s tím, že to nejsou v tuto chvíli schopni objednat. Pokračovalo to ovšem u Vás, když se z položky "skladem" najednou stalo "do 14 dní" a vzápětí "ale zaplatit ihned".
Tím asi považuji záležitost pro mne za uzavřenou - nejsem marketingový konsultant, abych Vám říkal, jak máte vést svoji firmu
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com